Ας το αναλύσουμε τότε ...
Με την υγρασία η σκληρότητα των σκαγιών, η αρχική τους ταχύτητα, οι παραμορφώσεις των σκαγιών, το νούμερό τους δεν αλλάζουν.
Άρα αυτό που είναι πιθανό να αλλάζει είναι η τελική ταχύτητα λόγω φρεναρίσματος από τον "υγρό" αέρα.
Ψάξτο,
κανένας δεν το ισχυρίζεται αυτό, ίσα ίσα λένε ότι όσο αυξάνει η υγρασία οι τελικές αυξάνονται ελάχιστα διότι ο "υγρός" αέρας έχει μικρότερη πυκνότητα από τον ξηρό στην ίδια θερμοκρασία.
Πάντα για την ίδια θερμοκρασία και υψόμετρο !!!
Μιλάμε για υγρασία πάντα, όχι βαριά ομίχλη ή πυκνή βροχή.
Τώρα αν κάποιος πιστεύει ότι η πυρίτιδα
κλεισμένη μέσα στο φυσίγγι καίγεται διαφορετικά σε συνθήκες υψηλής
εξωτερικής υγρασίας και αποδίδει μικρότερες αρχικές πάλι είναι εύκολο να αποδειχθεί με εναν ταχογράφο.
Προσοχή, η υγρασία δεν πρέπει να φτάσει στην πυρίτιδα.
Αν έχεις βρεγμένους χάρτινους κάλυκες, αυτό είναι άλλο πράγμα.
2 δοκιμές είναι ... ας τις κάνει κάποιος να τελειώνουμε με την υγρασία.