Φυσίγγια για τσίχλες - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Κατι θυμαμαι για 1,45 γρ...Εισαι σιγουρος για το 1,65;
Πράγματι το Sipe της NSI, το παλιό με το χαμηλό πάφυλα είχε 1,45 και καψούλι 686. Παρομοίως και το παλιό S4 titan είχε 1,45 (S4) με 686 επίσης. Ούτε το ένα ούτε το άλλο μου έκατσε καλά, δεν είμαι εντελώς σίγουρος αλλά θαρρώ πως δεν έχω πάρει πουλί με αυτά τα φυσίγγια. Αν και αντιλαμβάνομαι ότι μάλλον πρόκειται για ατυχείς συμπτώσεις, μου έχουν δημιουργήσει "ψυχολογικό" και δεν θέλω ούτε να τις δω στα μάτια μου αυτές τις 2 πυρίτιδες! .big smile. .sarcastic.
 
http://postimg.org/image/s2v1k1z67/ καφέ Λάμπρο του 2005 και 2016 οι διαφορές τους;
Τα παλιά καφέ στα ψιλά νούμερα γεμίζονταν με sidna ενώ τώρα με c7..
Η πυρίτιδα στα χοντρά σκάγια ήταν πάντα η s4..
Τόσο τα παλιά όσο και τα σημερινά μεχρι πρόπερσι στα χοντρά νούμερα είχαν αρκετές πιέσεις..Από πέρσι όμως ο Ναυπλιωτης στο καφε δίνει 740 bar μέγιστη πίεση σε όλα τα νούμερα..Όποτε το φυσίγγι το μαλακωσε σε σχέση με όπως ήταν παλαιότερα..
Δεν έχω εμπειρία με τα παλιά lambro γενικά(εκτός από ένα κουτί γιουρομιξ που τότε γεμίζονταν σε μαύρο κάλυκα)αλλά δεν μου έκανε ούτε κρύο ούτε ζέστη..
Πολύ ισχυρίζονται ότι ο Ναυπλιωτης τα βελτίωσε κατά πολυ τα φυσιγγια σε σχέση με τα παλαιότερα..
Πάντως η Αφοί Λαμπρου έδιναν πιέσεις κάργα..Χαρακτρηστικο είναι ότι όλα τα φυσιγγια κλεινοντουσαν με κεντρική σύντηξη..(το χαρακτηριστικό λιώσιμο στην μέση του αστεροειδούς..)
ΥΓ το παλιό κουτί κατασχεται Μύρο μαζί με το περιεχόμενο...sarcastic.
 
Τα παλιά καφέ στα ψιλά νούμερα γεμίζονταν με sidna ενώ τώρα με c7..
Η πυρίτιδα στα χοντρά σκάγια ήταν πάντα η s4..
Τόσο τα παλιά όσο και τα σημερινά μεχρι πρόπερσι στα χοντρά νούμερα είχαν αρκετές πιέσεις..Από πέρσι όμως ο Ναυπλιωτης στο καφε δίνει 740 bar μέγιστη πίεση σε όλα τα νούμερα..Όποτε το φυσίγγι το μαλακωσε σε σχέση με όπως ήταν παλαιότερα..
Δεν έχω εμπειρία με τα παλιά lambro γενικά(εκτός από ένα κουτί γιουρομιξ που τότε γεμίζονταν σε μαύρο κάλυκα)αλλά δεν μου έκανε ούτε κρύο ούτε ζέστη..
Πολύ ισχυρίζονται ότι ο Ναυπλιωτης τα βελτίωσε κατά πολυ τα φυσιγγια σε σχέση με τα παλαιότερα..
Πάντως η Αφοί Λαμπρου έδιναν πιέσεις κάργα..Χαρακτρηστικο είναι ότι όλα τα φυσιγγια κλεινοντουσαν με κεντρική σύντηξη..(το χαρακτηριστικό λιώσιμο στην μέση του αστεροειδούς..)
ΥΓ το παλιό κουτί κατασχεται Μύρο μαζί με το περιεχόμενο...sarcastic.
Ναι αλλά πρέπει να έρθεις να το πάρεις Τάσο. Είσαι αναλυτικοτατος
 
Ναι αλλά πρέπει να έρθεις να το πάρεις Τάσο. Είσαι αναλυτικοτατος
Ετοιμασε το σε συσκευασία δώρου και έρχομαι..Χα Χα Χα Χα πλάκα κάνω Μύρο..:)
Μην ξεγελαστείς να βάλεις το 4αρι σε κάνα παλιό δίκαννο..Έχουν κουνήσει αρκετά "κλειστα"όπλα.
Βασικά εγώ θα σου συνιστούσα να μην το βάλεις σε κανένα δίκαννο ακόμα και μαγκνουμ,δεν υπάρχει λόγος καταπόνησης.
Δεν το παίζω οπλουργος αλλά κάποια πράγματα είναι φως φανάρι..
 
Last edited:
... στα χοντρά νούμερα είχαν αρκετές πιέσεις..Από πέρσι όμως ο Ναυπλιωτης στο καφε δίνει 740 bar μέγιστη πίεση σε όλα τα νούμερα..Όποτε το φυσίγγι το μαλακωσε σε σχέση με όπως ήταν παλαιότερα...
Δεν ξέρω αν τα μαλάκωσε ή ... απλά έτσι αναφέρει για λόγους ... C.I.P. ;) - θέλω να πιστεύω ότι ισχύει το πρώτο. Αν δεν κάνω λάθος, δεν μπορείς να έχεις πιστοποίηση C.I.P. και να παράγεις φυσίγγια με ... 800 bar, σε 70αρη κάλυκα (αφού το όριο είναι τα 740 bar), εκτός κι αν γράφεις τόσο στο κουτί, όσο και πάνω σε κάθε ένα φυσίγγι "max 1050 bar" ...
 
Eιναι παρα πολύ 1.65 για sipe,προσεξτετην αυτή παιδια γιατι δεν συγχωρη λαθος.1.50-1.55 παει στα 32gr με 686 καψουλι

H Νobelsport απο φετος αλλαξε τη συνταγη σε ολες τις διβασικες της και πραγματι στο site της εταιρειας η νεα προτεινομενη γομωση με 686 στα 32 γρ ειναι 1.65 γρ. Οσοι φιλοι των ΤECNA, S4, SIPE εχουν καλα σεταπ απο το παρελθον ας προσεξουν τις νεες παρτιδες πριν γεμισουν ποσοτητες. Χαρακτηριστικα ειχα μια συζητηση με φιλο του site στο Δ που γεμιζε παρα πολυ καλα φυσιγγια με TECNA, ο οποιος μου ειπε οτι με τη νεα παρτιδα του ειναι αδυνατον να πιασει την παλια αποδοση οτι και αν δοκιμασε. Μιλαμε για πολυ εμπειρο ιδιογομωτη. Μονο τα ονοματα ειναι τα ιδια, μιλαμε πλεον για 3 καινουργιες πυριτιδες με οτι αυτο συνεπαγεται.
 
Last edited:
Ετοιμασε το σε συσκευασία δώρου και έρχομαι..Χα Χα Χα Χα πλάκα κάνω Μύρο..:)
Μην ξεγελαστείς να βάλεις το 4αρι σε κάνα παλιό δίκαννο..Έχουν κουνήσει αρκετά "κλειστα"όπλα.
Βασικά εγώ θα σου συνιστούσα να μην το βάλεις σε κανένα δίκαννο ακόμα και μαγκνουμ,δεν υπάρχει λόγος καταπόνησης.
Δεν το παίζω οπλουργος αλλά κάποια πράγματα είναι φως φανάρι..
Ξέρω δύο καραμπίνες που σπάσανε με μπλε lambro παλιά πριν 15 χρόνια, σπάσανε σιδιροδρομοι και κόλλησαν όλα πίσω
 
Διαβάζω πολλές φορές σε διαφημίσεις (ελληνικών)φυσιγγίων με τσιμπημενες πιέσεις: προσοχή για κατόχους καραμπίνας.
Μπορεί ο χρήστης και η κάννη να μην κινδυνεύει εφόσον το όπλο είναι δοκιμασμενο αλλά σίγουρα με συχνή χρήση ο μηχανισμος όλο και κάποιο ανταλλακτικό θα χρειαστεί πολύ πριν την ώρα του...off topic.
 
H Νobelsport απο φετος αλλαξε τη συνταγη σε ολες τις διβασικες της και πραγματι στο site της εταιρειας η νεα προτεινομενη γομωση με 686 στα 32 γρ ειναι 1.65 γρ. Οσοι φιλοι των ΤECNA, S4, SIPE εχουν καλα σεταπ απο το παρελθον ας προσεξουν τις νεες παρτιδες πριν γεμισουν ποσοτητες. Χαρακτηριστικα ειχα μια συζητηση με φιλο του site στο Δ που γεμιζε παρα πολυ καλα φυσιγγια με TECNA, ο οποιος μου ειπε οτι με τη νεα παρτιδα του ειναι αδυνατον να πιασει την παλια αποδοση οτι και αν δοκιμασε. Μιλαμε για πολυ εμπειρο ιδιογομωτη. Μονο τα ονοματα ειναι τα ιδια, μιλαμε πλεον για 3 καινουργιες πυριτιδες με οτι αυτο συνεπαγεται.
μείωση στα σκάγια δοκίμασε;;;; σε συζήτηση που είχαμε με τον φίλο μου πριν λίγο διαβάζοντας του το μήνυμα σου....μου είπε ότι αυτός μειώνοντας τα σκάγια βρήκε λύση με την tecna που γεμίζει
 
μείωση στα σκάγια δοκίμασε;;;; σε συζήτηση που είχαμε με τον φίλο μου πριν λίγο διαβάζοντας του το μήνυμα σου....μου είπε ότι αυτός μειώνοντας τα σκάγια βρήκε λύση με την tecna που γεμίζει

Μακη ο φιλος ειναι μελος του ΗL, ειμαι σιγουρος θα απαντησει ο ιδιος μολις δει το μηνυμα
 
Εγω βαζω σε sipe 1,55×33 σε καλυκα με 8χταρι πελμα καψουλι cx2000 ταπα 24jiovanni.πολυ μαλακο και φονικοτατο και 1,50×32 cx2000 spark. σε καλυκα 12/70/16.
Ηλια επειδη η Νobelsport αλλαξε συνταγη αν μπορεις διευκρινησε αν ειναι σεταπ με την φετεινη παρτιδα η τη περσινη.
 
H Νobelsport απο φετος αλλαξε τη συνταγη σε ολες τις διβασικες της και πραγματι στο site της εταιρειας η νεα προτεινομενη γομωση με 686 στα 32 γρ ειναι 1.65 γρ. Οσοι φιλοι των ΤECNA, S4, SIPE εχουν καλα σεταπ απο το παρελθον ας προσεξουν τις νεες παρτιδες πριν γεμισουν ποσοτητες. Χαρακτηριστικα ειχα μια συζητηση με φιλο του site στο Δ που γεμιζε παρα πολυ καλα φυσιγγια με TECNA, ο οποιος μου ειπε οτι με τη νεα παρτιδα του ειναι αδυνατον να πιασει την παλια αποδοση οτι και αν δοκιμασε. Μιλαμε για πολυ εμπειρο ιδιογομωτη. Μονο τα ονοματα ειναι τα ιδια, μιλαμε πλεον για 3 καινουργιες πυριτιδες με οτι αυτο συνεπαγεται.
Αν ενοεις το παρακατω το βλεπω περιπου τρια χρονια χωρις να εχει γινει καμια αλαγη,
την ιδια συνταγή εδινε και ο Χατζιωτης στο προτελευταιο βιβλιο του ποτε δεν καταλαβα τον λογο που την φορτωνουν τοσο πολυ
http://www.nobelsport.it/public/pages/ENG/schedapol.asp?ProdottoID=562&FamigliaID=0

Στελιο, ο Αντωνης χρονια εριχνε τα Sipe, μεχρι που καποια στιγμη τα δοκιμασαμε στον πινακα. Ουτε και μενα μου κατσαν καλα, γενικα με τις διβασικες δεν εχω καλες σχεσεις.
Παιδια ξαναδοκιμαστε τωρα που μεγαλώσατε και μαθατε να ντουφεκατε δεν ξερετε τι χανετε;););).well done..well done.
 
H Νobelsport απο φετος αλλαξε τη συνταγη σε ολες τις διβασικες της και πραγματι στο site της εταιρειας η νεα προτεινομενη γομωση με 686 στα 32 γρ ειναι 1.65 γρ. Οσοι φιλοι των ΤECNA, S4, SIPE εχουν καλα σεταπ απο το παρελθον ας προσεξουν τις νεες παρτιδες πριν γεμισουν ποσοτητες. Χαρακτηριστικα ειχα μια συζητηση με φιλο του site στο Δ που γεμιζε παρα πολυ καλα φυσιγγια με TECNA, ο οποιος μου ειπε οτι με τη νεα παρτιδα του ειναι αδυνατον να πιασει την παλια αποδοση οτι και αν δοκιμασε. Μιλαμε για πολυ εμπειρο ιδιογομωτη. Μονο τα ονοματα ειναι τα ιδια, μιλαμε πλεον για 3 καινουργιες πυριτιδες με οτι αυτο συνεπαγεται.

Tην Tecna την είχε αλλάξει από πέρυσι Παύλο.Για τις υπόλοιπες δεν το ήξερα.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top