Baikal Team Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Θέμα εμφανίζουν συνήθως μετά από χρήση τα μονοσκανδαλα με μηχανισμό αδράνειας με μηχανική σκανδάλη δύσκολα αλλά είναι κάτι που εύκολα επισκευάζεται .Επειδή τα μπαικαλ έχουν σκληρή σκανδάλη μπορεί να συμβεί βάζοντας και πολλή δύναμη στο τράβηγμα που πάλι θέλει επισκευή.
 
Θέμα εμφανίζουν συνήθως μετά από χρήση τα μονοσκανδαλα με μηχανισμό αδράνειας με μηχανική σκανδάλη δύσκολα αλλά είναι κάτι που εύκολα επισκευάζεται .Επειδή τα μπαικαλ έχουν σκληρή σκανδάλη μπορεί να συμβεί βάζοντας και πολλή δύναμη στο τράβηγμα που πάλι θέλει επισκευή.
Γιάννη σ ευχαριστώ πάρα πολύ για την βοήθεια , να είσαι καλά , και πάλι σ ευχαριστώ .
 
Όταν μόνο σκάνδαλο sp Baikal ρίχνει και τις δύο κάννες μαζί , ξέρει κάποιος φίλος που είχε παρόμοιο πρόβλημα , τι φταίει , ώστε να λύσουμε το πρόβλημα .
Η πρώτη κ πολυ απλη κίνηση που σε κάποιες περιπτωσεις διορθώνει κ το προβλημα....
Ειναι να αφαιρέσει το κοντακι κ να δει αν υπάρχουν πηγμενα λάδια κ γρασσα, τα οποία κ θα πρεπει να "διαλυσει" και να τα βγαλει με καθαρή βενζίνη η σπρέι καθαρισμου φρενών..
ολο αυτό θεωρώ πως είναι απαραίτητο να γινεται σε όλα τα καινουργια baikal και μετά θα βγουμε για κυνηγι....
Και συνάμα θα κάνει κ εναν έλεγχος του μηχανισμού μήπως κ διαπιστώσει κάτι..

Αν φανεί καποια ζημιά ή φαίνονται ολα καλα(όσο μπορεί να καταλάβει ένα "ερασιτεχνικό μάτι"..)και το προβλημα συνεχίζει, θα πρεπει να παει σε οπλουργο..
 
Είχα και εγώ πριν λίγο καιρο το ίδιο πρόβλημα.
Έκανα αυτό που σου έγραψε ο Τάσος.
Το έλυσα να φαίνεται ο μηχανισμός της σκανδαλης.
Το φύσηξα, το καθάρισα καλά καλά και έβαλα με ένα πινελακι πολύ μικρό λιιιίγο λάδι και τώρα είναι έτοιμο.
Δεν ξέρω αν θεραπεύτηκε η αστοχία γιατί δεν το έριξα ξανά.
Μέχρι τέλους της σεζόν θα δοκιμαστει πάντως.
Έβγαλε όμως αρκετή βρωμιά.
Λάδι και μαυρίλα έβγαλε και λόγω μη χρήση κόλλησαν πάνω στα μεγάλα και μάλλον εκεί είναι η αιτία.
 
Η πρώτη κ πολυ απλη κίνηση που σε κάποιες περιπτωσεις διορθώνει κ το προβλημα....
Ειναι να αφαιρέσει το κοντακι κ να δει αν υπάρχουν πηγμενα λάδια κ γρασσα, τα οποία κ θα πρεπει να "διαλυσει" και να τα βγαλει με καθαρή βενζίνη η σπρέι καθαρισμου φρενών..
ολο αυτό θεωρώ πως είναι απαραίτητο να γινεται σε όλα τα καινουργια baikal και μετά θα βγουμε για κυνηγι....
Και συνάμα θα κάνει κ εναν έλεγχος του μηχανισμού μήπως κ διαπιστώσει κάτι..

Αν φανεί καποια ζημιά ή φαίνονται ολα καλα(όσο μπορεί να καταλάβει ένα "ερασιτεχνικό μάτι"..)και το προβλημα συνεχίζει, θα πρεπει να παει σε οπλουργο..
Είχα και εγώ πριν λίγο καιρο το ίδιο πρόβλημα.
Έκανα αυτό που σου έγραψε ο Τάσος.
Το έλυσα να φαίνεται ο μηχανισμός της σκανδαλης.
Το φύσηξα, το καθάρισα καλά καλά και έβαλα με ένα πινελακι πολύ μικρό λιιιίγο λάδι και τώρα είναι έτοιμο.
Δεν ξέρω αν θεραπεύτηκε η αστοχία γιατί δεν το έριξα ξανά.
Μέχρι τέλους της σεζόν θα δοκιμαστει πάντως.
Έβγαλε όμως αρκετή βρωμιά.
Λάδι και μαυρίλα έβγαλε και λόγω μη χρήση κόλλησαν πάνω στα μεγάλα και μάλλον εκεί είναι η αιτία.
Παιδιά σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την βοήθεια , θα μεταφέρω στο φίλο της συμβουλές σας , και πάλι να είστε καλά .shake hands.
 
Μπορεί να οφείλεται και σε ακούσια πυροδότηση από τον χρήστη λόγω λακτισματος από την πρώτη βολή.....το δικό μου το έκανε μία φορά όταν το πρωτοπηρα το μακρινό 1999.... από τότε ποτέ.... Και για να εξηγήσω τι εννοώ.... πατώντας την σκανδάλη με σχετικά βαριές γομωσεις 35-36 γραμμάρια ασυναίσθητα κρατάμε πατημένη τη σκανδάλη και ρίχνει και την δεύτερη...
 
Στο δικό μου SS, που δεν είναι Baikal, είναι δισκάνδαλο και έκανε ακριβώς αυτό που περιγράφεις @BENELLI M2 SP , το πρόβλημα είναι ήταν τα χαλαρά ελατήρια επικρουστήρα. Μερικές σελίδες πίσω σε αυτό το νήμα θα βρεις τη συζήτηση ΚΛΙΚ.
 
Μπορεί να οφείλεται και σε ακούσια πυροδότηση από τον χρήστη λόγω λακτισματος από την πρώτη βολή.....το δικό μου το έκανε μία φορά όταν το πρωτοπηρα το μακρινό 1999.... από τότε ποτέ.... Και για να εξηγήσω τι εννοώ.... πατώντας την σκανδάλη με σχετικά βαριές γομωσεις 35-36 γραμμάρια ασυναίσθητα κρατάμε πατημένη τη σκανδάλη και ρίχνει και την δεύτερη...
Σε καμια των περιπτωσεων δεν θα ριξει κανενα Baikal κρατωντας πατημενη στην σκανδαλη μετα την πρωτη τουφεκια....δεν γινεται με τιποτα!!!!!!
 
Γι'αυτο λεμε πως σε αυτην την χρηματικη κατηγορια δεν προτιμουμε οπλα γενικα με αυτοματισμους............οσο για τα Baikal ειναι γνωστο το προβλημα με την μονη σκανδαλη.
Σε εναν λαγοκυνηγο....σε εναν περδικοκυνηγο η γενικα σε εναν που θα ριξει λιγες τουφεκιες το χρονο μπορει να μην το παρουσιασει.....αλλα σε εναν τσιχλοκυνηγο τοτε ειναι πολυ πιθανον να το βρει μπροστα του......
 
Σε καμια των περιπτωσεων δεν θα ριξει κανενα Baikal κρατωντας πατημενη στην σκανδαλη μετα την πρωτη τουφεκια....δεν γινεται με τιποτα!!!!!!
Ίσως δεν το εξήγησα σωστά. Εννοώ το αντανακλαστικό πάτημα που γίνεται ασυναίσθητα.... δεύτερο δηλαδή πάτημα της σκανδάλης
 
Καλησπέρα πριν κάνα μήνα πατάω σκανδάλη στο ποζε και ήταν σαν να έχω ασφάλεια ενώ δεν είχα. προχτές πατάω σκανδάλη ρίχνει την πρώτη ξανα πατάω για την δεύτερη, η σκανδάλη κόκαλο λες και είχε ασφάλεια το όπλο γνωρίζεται τι μπορεί να συμβαίνει? Σύν ότι κάποια στιγμή φέτος μου έκανε και μία διπλότουφεκια .τον άλλο μήνα θα το πάω στον οπλουργο
 
Γι'αυτο λεμε πως σε αυτην την χρηματικη κατηγορια δεν προτιμουμε οπλα γενικα με αυτοματισμους............οσο για τα Baikal ειναι γνωστο το προβλημα με την μονη σκανδαλη.
Σε εναν λαγοκυνηγο....σε εναν περδικοκυνηγο η γενικα σε εναν που θα ριξει λιγες τουφεκιες το χρονο μπορει να μην το παρουσιασει.....αλλα σε εναν τσιχλοκυνηγο τοτε ειναι πολυ πιθανον να το βρει μπροστα του......
Είναι δηλαδή είναι κατασκευαστικό λάθος Ηρακλή , δεν έχει γιατρειά κάτι τέτοιο , αν πούμε ότι θα ανοιχτεί και θα καθαριστεί εσωτερικά , πάλι θα συνεχίσει να έχει πρόβλημα .
 
Στο δικό μου SS, που δεν είναι Baikal, είναι δισκάνδαλο και έκανε ακριβώς αυτό που περιγράφεις @BENELLI M2 SP , το πρόβλημα είναι ήταν τα χαλαρά ελατήρια επικρουστήρα. Μερικές σελίδες πίσω σε αυτό το νήμα θα βρεις τη συζήτηση ΚΛΙΚ.
Μπορεί να οφείλεται και σε ακούσια πυροδότηση από τον χρήστη λόγω λακτισματος από την πρώτη βολή.....το δικό μου το έκανε μία φορά όταν το πρωτοπηρα το μακρινό 1999.... από τότε ποτέ.... Και για να εξηγήσω τι εννοώ.... πατώντας την σκανδάλη με σχετικά βαριές γομωσεις 35-36 γραμμάρια ασυναίσθητα κρατάμε πατημένη τη σκανδάλη και ρίχνει και την δεύτερη...
Να είστε καλά , και ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια παιδιά .
 
Όταν μόνο σκάνδαλο sp Baikal ρίχνει και τις δύο κάννες μαζί , ξέρει κάποιος φίλος που είχε παρόμοιο πρόβλημα , τι φταίει , ώστε να λύσουμε το πρόβλημα .
το πρωτο πραγμα που θα κανει ο φιλος σου ειναι ενα καλο καθαρισμα του μηχανισμου και ενα ελαφρυ λαδωμα. Τα μονοσκανδαλα εχουν ενα θεμα με ομοβροντιες ,συνηθη υποπτα ειναι καποια εξαρτηματα επανω στην σκανδαλη ta oποια ειναι1) trigger bar [no 12] 2)selector lever[νο 9] και 3} trigger spring[ νο 17] Οπως και να εχει πρεπει να το δει τεχνιτης20220211_224224.jpg
 
το πρωτο πραγμα που θα κανει ο φιλος σου ειναι ενα καλο καθαρισμα του μηχανισμου και ενα ελαφρυ λαδωμα. Τα μονοσκανδαλα εχουν ενα θεμα με ομοβροντιες ,συνηθη υποπτα ειναι καποια εξαρτηματα επανω στην σκανδαλη ta oποια ειναι1) trigger bar [no 12] 2)selector lever[νο 9] και 3} trigger spring[ νο 17] Οπως και να εχει πρεπει να το δει τεχνιτηςView attachment 42120
Βαγγέλη σ ευχαριστώ πάρα πολύ για την γνώση , και αν κατάλαβα σωστά είναι θεραπεύσιμη η κατάσταση αυτού του προβλήματος , ύστερα απ' επίσκεψη του όπλου, σε οπλουργο .
 
Καλησπέρα πριν κάνα μήνα πατάω σκανδάλη στο ποζε και ήταν σαν να έχω ασφάλεια ενώ δεν είχα. προχτές πατάω σκανδάλη ρίχνει την πρώτη ξανα πατάω για την δεύτερη, η σκανδάλη κόκαλο λες και είχε ασφάλεια το όπλο γνωρίζεται τι μπορεί να συμβαίνει? Σύν ότι κάποια στιγμή φέτος μου έκανε και μία διπλότουφεκια .τον άλλο μήνα θα το πάω στον οπλουργο
Βγάλε κοντάκι και κάνε ένα καλό καθάρισμα και λάδωμα στον μηχανισμό της σκανδάλης. Αν το μελετήσεις λίγο και το δουλέψεις θα δεις και μόνος σου αν έχει κάποιο πρόβλημα. Είναι υπερβολικά απλός ο μηχανισμός των Baikal και για αυτό είναι και τόσο αξιόπιστα. Όλα αυτά τα προβλήματα που αναφέρετε εμένα πιο πολύ μου μοιάζουν για ελλειπή καθάρισμα στον μηχανισμό της σκανδάλης. Όταν πείρα το παλιό baikal IJ58 από τον παππού μου δεν είχε ανοιχτεί ποτέ το κοντάκι να καθαριστεί απο μέσα για πάνω από 20 χρόνια. Είχε ακόμη τα εργοστασιακά γράσα ο μηχανισμός. Παρόλα αυτά δούλευε κανονικά χωρίς πρόβλημα. Όμως καλό είναι μια φορά τον χρόνο στο τέλος της κυνηγετικής σεζόν να το βγάζετε το κοντάκι και να καθαρίζεται-λαδώνετε και τον μηχανισμό του όπλου για συντήρηση και για την καλή του λειτουργία. Ειδικά τα μονοσκάνδαλα που έχουν και λιγο πιο περίπλοκο μηχανισμό.
 
Είναι δηλαδή είναι κατασκευαστικό λάθος Ηρακλή , δεν έχει γιατρειά κάτι τέτοιο , αν πούμε ότι θα ανοιχτεί και θα καθαριστεί εσωτερικά , πάλι θα συνεχίσει να έχει πρόβλημα .
Δεν εχει να κανει με τον καθαρισμο.......η σωστη ρυθμιση των αυτωματων εξωλκεων θελει δουλεια στο χερι........δεν ειναι δυνατον σε τετοια χρηματικη κατηγορια να εχουμε χειροποιητη εργασια διοτι το κοστος ανεβαινει ψιλα...
Μπαμπολα τα προβληματα σε τετοια οπλα......τα αποφευγουμε οσο ο διαολος το λιβανι...
Και σιγουρα δεν ειναι κανονας πως θα βγαλει προβλημα αλλα δεν κοιταμε την εξαιρεση στον κανονα αλλα τον κανονα..........ρωσικα οπλα κατηγοριας Baikal-Toz απλα και διπλοσκανδαλα.
 
Δεν εχει να κανει με τον καθαρισμο.......η σωστη ρυθμιση των αυτωματων εξωλκεων θελει δουλεια στο χερι........δεν ειναι δυνατον σε τετοια χρηματικη κατηγορια να εχουμε χειροποιητη εργασια διοτι το κοστος ανεβαινει ψιλα...
Μπαμπολα τα προβληματα σε τετοια οπλα......τα αποφευγουμε οσο ο διαολος το λιβανι...
Και σιγουρα δεν ειναι κανονας πως θα βγαλει προβλημα αλλα δεν κοιταμε την εξαιρεση στον κανονα αλλα τον κανονα..........ρωσικα οπλα κατηγοριας Baikal-Toz απλα και διπλοσκανδαλα.
Ηρακλή να είσαι καλά , και σ ευχαριστώ πάρα πολύ για την βοήθεια.
 
Το πλάγιο το Baikal κάθε φορά που ρίχνω αρκετά φυσίγγια μου προκαλεί αιμάτωμα στο δάχτυλο.
Ευθύνονται τα μέτρα του κοντακιού που όντως δεν είναι σωστά ή η σκανδάλη;
Και τι μπορώ να κάνω για να το αποφύγω;
Καλησπέρα φίλε μου τι κάνεις ; Έχω και εγώ το ίδιο θέμα με ένα browning b525 sl. Μου ματώνει ο δείκτης λίγο κάτω από την γραμμή στο δάχτυλο. Έκανες κάτι εσύ και το διορθώσεις;
 
Καλησπέρα φίλε μου τι κάνεις ; Έχω και εγώ το ίδιο θέμα με ένα browning b525 sl. Μου ματώνει ο δείκτης λίγο κάτω από την γραμμή στο δάχτυλο. Έκανες κάτι εσύ και το διορθώσεις;
Πάρτε λίγο θερμοσυστελλομενο μανίκι και βάλτε το διπλό στη σκανδάλη. Βελτιωνεται. Δείτε στο verney carron team στην τελευταία σελίδα η προτελευταία έχω φωτο
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top