Αυτό το πράμα ειδικά στο ύψος χωρίς σημείο αναφοράς πως λες 60 70 80 μέτρα δεν το καταλαβαινω
Απλό ... ακούς τι λέει ο άλλος και προσθέτεις 20μ ...
Ανάλογα το δολοφονικό κύρος του όπλου σου μπορείς να προσθέσεις μέχρι 40 χαλαρά.
Σημερα ακουσα οτι μια μπενελλι δεν σκοτωνε στον νοτια και την πουλησε.
Θα διαβάζει πολύ HL ο τύπος, πες του να αποτοξινωθεί λίγο
Κώνους αναλαμβάνεις?
Αν ναι ποια εταιρία είναι οι καλύτεροί σου πελάτες?
Αν δεν ασχολείσαι με κώνους μπορώ να σου πώ με σιγουριά εγώ.
Σίγουρα σκοτώνουν οι μπενέλι αλλά εκεί που σταματούν οι περισότερες κάνουν το κάτι παραπάνω κάποιες άλλες έστω και 10-15%+.
Άρη, αυτό το 10-15% ούτε εγώ το είδα, ούτε ο Νίκος που βάλαμε τα όπλα δίπλα δίπλα με Rem 1187 1100.
Επειδή ο Γιάννης επέμενε ότι φταίει που ρίχνω ακριβά φυσίγγια κάθισα ένα απόγευμα και έριξα καμιά 10αριά φθηνά.
Σε 2-3 αν θυμάμαι καλά ήταν μπροστά η Rem σε ποσοστά ασήμαντα.
Έχω βάλει όλα τα συγκριτικά.
Το 10+% του Λεωνίδα όταν ρίξαμε το Lambro μπλε και το Gamebore δεν το είδα με άλλη Α300 outlander φίλου με ιδιογόμωση και σκάγια μετρημένα ένα ένα στο χέρι.
Αν φτάσουμε στο σημείο να θεωρούμε ότι κάνη από κάνη στο ίδιο μοντέλο έχει διαφορά να ψάχνουμε για συγκεκριμένες κάνες όχι απλά για οποιαδήποτε Rem η Moss.
Αυτό με τους κώνους και τα Kicks στα Benelli έχει γίνει ανέκδοτο.
Εγώ τουλάχιστον γελάω πολύ και κάνω πλάκα ...
Δεν χρειάζεται κανένας απολύτως κώνος ... τα όπλα ρίχνουν νορμάλ. (Αυτά που έχω δοκιμάσει)
Πολλές φορές καλύτερα από τα φημισμένα.
Επειδή τώρα βρίσκονται πολλά "κοτσύφια" που το κάνουν, και τελάληδες που το διαλαλούν, αυτό σημαίνει ότι είναι απαραίτητο ?
Να το κάνεις επειδή το πιστεύεις, ή έτσι γουστάρεις οκ το δέχομαι ... να το κάνεις επειδή στο είπε κάποιος, ... χμμμ κάπως έτσι κονομάνε το κατοστάρικο κάποιοι.
Αν κυκλοφορούν πχ 50.000 benelli μιλάμε για έναν τζίρο 5.000.000€ !!!
Είναι πολλά τα λεφτά και πολλά τα ψέματα που μπορούν να ειπωθούν για να τα τσεπώσουν κάποιοι.
Και μιλάμε για όπλα που δεν πατάνε σε οπλουργούς, άρα πρέπει να βρεθεί τρόπος να τους βάλουμε χέρι.
Τόσο απλά.
Στην πιάτσα των σκοπευτών πάντως είναι πολύ διαδεδομένη αυτή η θεωρία ... αναρωτιέμαι γιατί.
αν κ έχω δεί μόσμπεργκ σκισμένη στον aftermarket κώνο αλλά μετα από λιώσιμο.
Δεν φταίει το λιώσιμο,
στο υπογράφω ... φταίει το πάχος της κάνης και ο οπλουργός που δεν το έλεγξε.
Αλλά αν την έλεγχε θα ήταν σαν να παραδεχόταν ότι την κατέστρεψε και έπρεπε να την αλλάξει με καινούργια.