Beretta Team-Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Το όπλο σου έχει συσσωρευμενα λάδια που πλέον έχουν γίνει λάσπη (λάδια, μπαρούτι ακαυτο, χώμα, κάπνα, νερό..κτλ) . Με το καθάρισμα που κάνεις, νομίζεις ότι το καθαρίζεις αλλά δεν φτάνεις εκεί που πρέπει. Βγάλε κλείστρο, λύσε αποθήκη, βγάλε σκανδάλη, βγάλε την τζαβετα και βούτα όλα τα μεταλλικά μέρη μέσα σε καθαρή βενζίνη. Στράγγιξε τα καλά και μόλις εξατμιστεί η βενζίνη και στεγνώσουν, πέρνα τα μεταλικα μέρη με ένα σπρέι clp ανεξαρτήτου εταιρίας και σκούπισε τα καλά. Μην ξανακαθαρισεις το όπλο με λάδι, το λάδι δεν καθαρίζει...λυπαίνει. Μόνο στον σιδηροδρομο βάλε λίγο γρασάκι στο μέγεθος μιας φακής και πασαλειψε το με το δάχτυλο σου σε όλη την επιφάνεια.
Πουθενά αλλού λάδι!!!
Καθάρισε τις τρύπες εκτόνωσης της κάννης σχολαστικά για μία φορά.
Όταν λύσεις την αποθήκη εσωτερικά και τα βουτήξεις όλα στην βενζίνη, δες αν το ποτηράκι που σπρώχνει τα φυσίγγια έχει σκουριάσει και αν ναι, τριψε το με ατσαλομαλο να γυαλίσει.
Αν κάνεις αυτό το service στο όπλο σου, δεν θα ξαναχρειαστει τίποτα για τα επόμενα 5 χρόνια, πέραν από έναν απλό καθαρισμό μια δυο φορές τον χρόνο.
Για τα παραπάνω υπάρχουν οπλουργοι που παίρνουν ένα πενηνταρικάκι και δεν κάνουν ούτε τα μισά!
Γιώργο το πρόβλημα είναι από όταν το πήρε καινούργιο φίλε, άρα αυτό που γράφεις για κατάλοιπα δεν υπάρχει. Το έκανε απ όταν το αγόρασε, εκτός και αν διάβασα λάθος.
 
Γιώργο το πρόβλημα είναι από όταν το πήρε καινούργιο φίλε, άρα αυτό που γράφεις για κατάλοιπα δεν υπάρχει. Το έκανε απ όταν το αγόρασε, εκτός και αν διάβασα λάθος.
Δεν διάβασα αν το αγόρασε καινούριο ή μεταχειρα. Αν την επομένη της αγοράς, πήγε με παγωνιά για κυνήγι. Τα καινούρια δεν έχουν γράσα και λάδια;
Εμένα από αυτά που διαβάζω, στον καθαρισμό πάει το μυαλό μου και μακάρι να ήμασταν κοντά να του κάνω εγώ έναν καθαρισμό. Λειτουργικό πρόβλημα που να ξυπνάει μόνο με τα κρύα και να εξαφανίζεται με την ζέστη, δεν έχω ξανακούσει. Αν ήταν πρόβλημα γλώσσας ή οτιδήποτε άλλο, θα το έκανε και το καλοκαίρι.
Είναι πάρα πολλοί οι παράμετροι που μπορούν να δημιουργήσουν δυσλειτουργίες, αν δεν μπορούμε να τους αξιολογήσουμε σωστά, συνήθως βγάζουμε λάθος συμπεράσματα.
Μου έχει τύχει να σπάσει ο πάγος κάτω από τα πόδια μου και να κάνω βουτιά στο νερό, ψάχνωντας το όπλο στον πάτο του βάλτου ,να το πιάσω να το ξεπλύνω στο νερό και να κυνηγάω όλη μέρα. Μου έχει τύχει με 9 μποφόρ ξεροβόρι και πολλά (-), το όπλο να γίνει ....κρύσταλλο, πάγωσαν τα λάδια!
Στην πρώτη περίπτωση θα γινόταν το ίδιο αν φύσαγε.
 
Δεν διάβασα αν το αγόρασε καινούριο ή μεταχειρα. Αν την επομένη της αγοράς, πήγε με παγωνιά για κυνήγι. Τα καινούρια δεν έχουν γράσα και λάδια;
Εμένα από αυτά που διαβάζω, στον καθαρισμό πάει το μυαλό μου και μακάρι να ήμασταν κοντά να του κάνω εγώ έναν καθαρισμό. Λειτουργικό πρόβλημα που να ξυπνάει μόνο με τα κρύα και να εξαφανίζεται με την ζέστη, δεν έχω ξανακούσει. Αν ήταν πρόβλημα γλώσσας ή οτιδήποτε άλλο, θα το έκανε και το καλοκαίρι.
Είναι πάρα πολλοί οι παράμετροι που μπορούν να δημιουργήσουν δυσλειτουργίες, αν δεν μπορούμε να τους αξιολογήσουμε σωστά, συνήθως βγάζουμε λάθος συμπεράσματα.
Μου έχει τύχει να σπάσει ο πάγος κάτω από τα πόδια μου και να κάνω βουτιά στο νερό, ψάχνωντας το όπλο στον πάτο του βάλτου ,να το πιάσω να το ξεπλύνω στο νερό και να κυνηγάω όλη μέρα. Μου έχει τύχει με 9 μποφόρ ξεροβόρι και πολλά (-), το όπλο να γίνει ....κρύσταλλο, πάγωσαν τα λάδια!
Στην πρώτη περίπτωση θα γινόταν το ίδιο αν φύσαγε.

Εγώ όταν πήρα την 350xtrema φέτος στην αρχή μου έκανε μια εμπλοκή και παραξενεύτηκα(δυσκολευόταν να κλειδώσει η κεφαλή του κλείστρου)μπήκα στο Ίντερνετ και έψαξα πως λύνεται το κλείστρο της τελικά το έλυσα έβγαλα το σιδηρόδρομο και μέσα στο περιστρεφόμενο κλείστρο είχε τόσο γράσο από το εργοστάσιο που δεν χωρούσε αλλο το καθάρισα και από τοτε δουλεύει απροβλημάτιστα!!
 
Καλησπέρα σε όλη την ομαδα.
Έχει δοκιμάσει κανείς να λύσει βαλβίδα-ελατηριο σε a400???
Δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο που η beretta ακόμα και στο εγχειρίδιο της μας αποτρέπει από αυτήν την ενέργεια,ποια η διαφορά με την 391??
 
Το όπλο σου έχει συσσωρευμενα λάδια που πλέον έχουν γίνει λάσπη (λάδια, μπαρούτι ακαυτο, χώμα, κάπνα, νερό..κτλ) . Με το καθάρισμα που κάνεις, νομίζεις ότι το καθαρίζεις αλλά δεν φτάνεις εκεί που πρέπει. Βγάλε κλείστρο, λύσε αποθήκη, βγάλε σκανδάλη, βγάλε την τζαβετα και βούτα όλα τα μεταλλικά μέρη μέσα σε καθαρή βενζίνη. Στράγγιξε τα καλά και μόλις εξατμιστεί η βενζίνη και στεγνώσουν, πέρνα τα μεταλικα μέρη με ένα σπρέι clp ανεξαρτήτου εταιρίας και σκούπισε τα καλά. Μην ξανακαθαρισεις το όπλο με λάδι, το λάδι δεν καθαρίζει...λυπαίνει. Μόνο στον σιδηροδρομο βάλε λίγο γρασάκι στο μέγεθος μιας φακής και πασαλειψε το με το δάχτυλο σου σε όλη την επιφάνεια.
Πουθενά αλλού λάδι!!!
Καθάρισε τις τρύπες εκτόνωσης της κάννης σχολαστικά για μία φορά.
Όταν λύσεις την αποθήκη εσωτερικά και τα βουτήξεις όλα στην βενζίνη, δες αν το ποτηράκι που σπρώχνει τα φυσίγγια έχει σκουριάσει και αν ναι, τριψε το με ατσαλομαλο να γυαλίσει.
Αν κάνεις αυτό το service στο όπλο σου, δεν θα ξαναχρειαστει τίποτα για τα επόμενα 5 χρόνια, πέραν από έναν απλό καθαρισμό μια δυο φορές τον χρόνο.
Για τα παραπάνω υπάρχουν οπλουργοι που παίρνουν ένα πενηνταρικάκι και δεν κάνουν ούτε τα μισά!
Μετα το πέρας της κυνηγετικής σεζόν έχω σκοπό να κάνω βίδες την 391 και ομολογώ πως η καθαρη βενζίνη είναι ενα καλό καθαριστικό που με ενα πινελακι θα κανει το όπλο να γυαλιζει . Ο ενδιασμος μου είναι για τα πλαστικά μέρη πχ στην σκανδαλοθηκη και για την βαφή του όπλου( η κάννη είναι με βαφή cerakote ) . Τι γίνεται με αυτά τα μέρη υπάρχει κίνδυνος με την χρηση καθαρής βενζίνης ;
 
Μετα το πέρας της κυνηγετικής σεζόν έχω σκοπό να κάνω βίδες την 391 και ομολογώ πως η καθαρη βενζίνη είναι ενα καλό καθαριστικό που με ενα πινελακι θα κανει το όπλο να γυαλιζει . Ο ενδιασμος μου είναι για τα πλαστικά μέρη πχ στην σκανδαλοθηκη και για την βαφή του όπλου( η κάννη είναι με βαφή cerakote ) . Τι γίνεται με αυτά τα μέρη υπάρχει κίνδυνος με την χρηση καθαρής βενζίνης ;
δεν χρειαζετε καθαρη βενζινη για αυτα τα μερη λιγο λαδακι σκουπισμα και τελος.;)
 
Μετα το πέρας της κυνηγετικής σεζόν έχω σκοπό να κάνω βίδες την 391 και ομολογώ πως η καθαρη βενζίνη είναι ενα καλό καθαριστικό που με ενα πινελακι θα κανει το όπλο να γυαλιζει . Ο ενδιασμος μου είναι για τα πλαστικά μέρη πχ στην σκανδαλοθηκη και για την βαφή του όπλου( η κάννη είναι με βαφή cerakote ) . Τι γίνεται με αυτά τα μέρη υπάρχει κίνδυνος με την χρηση καθαρής βενζίνης ;
η σκανδαλοθήκη δεν έχει θέμα για την cerakote δεν γνωρίζω είναι κάτι σχετικά νέο στο χώρο,καλό είναι να ρωτήσεις κάποιον τεχνικό που την εφαρμόζει
χρησιμοποίησε στον γενικό καθαρισμό με το τέλος της περιόδου μετά την βενζίνη η κάποιων πιο σκληρών καθαριστικών να περάσεις ότι έχεις καθαρίσει με βραστό νερό που στεγνώνει εύκολα
θα δείς πολύ καλά αποτελέσμστα
στα μεταλλικά μέρη και στα σημεία τριβής εγώ βάζω λίγο λάδι....μια σταγόνα στο δάκτυλο τρίψιμο και επάλειψη με επιμονή να πάει παντού
το γράσσο θεωρώ ότι είναι για αποθήκευση μεγάλης χρονικής διάρκειας :)
 
Στην 391 υπηρχε αυτή που είχε βαλει ο Μάκης προσφατα αγγελία

Υπήρξε Χρήστο,η 390 gold ήτανε με σφυρηλατη γλώσσα!!

Σφυρήλατο κλείστρο είχε νμζ όχι γλώσσα!

Και τα δύο Βασίλη...
Όταν έχει το ένα έχει και το άλλο!

Η gold είχε και κλείστρο και γλώσσα σφυρήλατα!!


Ναι η gold με διχρωμη βάση.

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις
 
Να ρωτήσω τους γνώστες, υπήρξε έκδοση της 390 με σφυρήλατη γλώσσα; .xm.

Σφυρήλατο κλείστρο είχε νμζ όχι γλώσσα!

Και τα δύο Βασίλη...
Όταν έχει το ένα έχει και το άλλο!

Κακώς το λέμε στα ελληνικά "σφυρήλατο" ... δεν πρόκειται για διαμόρφωση με σφυρηλάτηση, δεν έχει καμιά σχέση με την ποιότητα του μετάλλου, ούτε με τη μέθοδο κατεργασίας του.
Είναι κάτι που γίνεται σχεδόν αποκλειστικά για διακοσμητικούς λόγους. Είναι το λεγόμενο στα αγγλικά "Jeweling" ή "Engine turning" κλπ ... Και γίνεται σε διάφορα εξαρτήματα του όπλου (κυρίως κλείστρα, γλώσσες, ή στα εσωτερικά επίπεδα τμήματα του μονομπλόκ των δίκαννων, κλπ) μετά την τελική διαμόρφωση και λείανση της μεταλλικής επιφάνειας.
Ακόμη και σε οποιοδήποτε όπλο, καινούργιο ή παλιό, αν το επιθυμήσει ο κάτοχός του σαν επιπλέον διακοσμητικό στοιχείο. ;)
"Variously called Engine Turning, Jeweling, Damascening, Krayling, Guilloche (if enameled), Snailing, a decorative pattern of overlapping swirls on metal that are variously thought to reduce glare, or hold oil on surfaces, but in truth are just beautiful to look at because they catch the light and reflect moving wedges as the item or the viewer moves. Likely to be found on rifle bolts and vintage automobile dashes ..."
http://www.workingpsychology.com/diversions/jeweling.html
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top