Ώπα!!! Γράμμος φιλαράκι;
Ώπα!!! Γράμμος φιλαράκι;
Λασπόλουτρο, καλό για την επιδερμίδαΜια χαρά θα σε πάει παντού… Δεν θέλει λύπηση…View attachment 37759
Άλλοι πληρώνουν για τέτοια περιποίηση, και εμείς που τα βρίσκουμε τσάμπα δεν θα βουτήξουμε...;;;Λασπόλουτρο, καλό για την επιδερμίδα![]()
Το ίδιο αμάξι έχω και εγώ 1.5 Diesel 4*4....και μόνο καλά λόγια έχω να γράψω! Τσέκαρε το μονο μιας και μεταχειρισμένο....και προχώρα!του 17 ενδιαφέρομαι
Καλού κακού ρίξε μία ματιά και στο DPF μην είναι μπουκωμένο και σου κάνει κόλπα ούτως ή άλλως χρειάζεται έλεγχο γιατί μπορεί να σου βγάλει ζημιέςΡε παιδιά το δικό μου Duster είναι 2013-14 από τα πρώτα , 1,5 dci, που έχουν το λογότυπο 4WD δίπλα στο πίσω τζάμι. Μέχρι τώρα πολύ ευχαριστημένος με 190.000 χλμ. σε άσφαλτο και εκτός. Από τότε που του έβαλα και τα ασφάλτινα Michelen cross πάει και αθόρυβα εκτός από άνετα . Είναι, όπως λέτε κι εσείς παραπάνω , ότι θέλει ένας κυνηγός σήμερα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος και λέω στους πάντες ότι και το επόμενό μου αυτοκίνητο Duster θα είναι αλλά ...
έχει ένα χρόνο περίπου, σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες ( μιλάμε όμως για πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, συνεχώς κάτω από το 0 , -5 και ίσως και χαμηλώτερα) που το πρωί ξεκινάει τσακ μπαμ με την μία χωρίς πρόβλημα, αλλά με μεγάλες ταχύτητες πάνω από 110 χλμ/ω , όταν πάω να πατήσω για λίγο παραπάνω γκάζι, μου κάνει διακοπές και ανάβει το λαμπάκι με την κοκκινη μηχανη STOP ENGINE. Σαν να μπαίνει κόφτης. Αυτό γίνεται και σε χαμηλώτερες ταχύτητες όταν πάω να γεμίσω στροφές. Αφήνω το γκάζι και το πάω πιό γλυκά οπότε, σβήνει το λαμπάκι και οι διακοπές γίνονται πιό σπάνιες . Επειδή είμαι ορεινά Γρεβενά λέω ότι αυτό, γυρνόντας Θεσσαλονίκη, συμβαίνει συχνά στην Ν. Εγνατία . Μόλις βγαίνω σε πιό μεγάλες θερμοκρασίες πχ από Βέροια και κάτω, το φαινόμενο σταματάει. Επίσης κατά το διάστημα που συμβαίνει το φαινόμενο ανεβαίνει πολύ η κατανάλωση. πχ εκεί που δείχνει κατανάλωση 7,3 πάει στο 8 με την μία.
Το πήγα στον ΚΑΤΑΚΗ που το αγόρασα και μου είπαν οτι φταίει το καύσιμο που κρυώνουν οι παραφύνες. Αλλαξα πετρέλαια , έβαλα μέσα αντιπαγωτικά, αντιμυκητικά και καθαριστικά μπεκ κλπ φτιάχνει για λίγο μετά πάλι τα ίδια.
Το πήγα και σε άλλα συνεργεία που έχουν το βλαβοληπτικό σε lap-top και μου είπαν τα ίδια.
Επειδή η επόμενη κίνηση είναι να αλλάξω φίλτρο πετρελαίου και ... βλέπουμε ... με προοπτική αλλαγής "ελεγκτή καυσίμου" (γύρω στα 600€) ή και καθάρισμα - αντικατάσταση μπεκ αντλίας ( άγνωστο πόσο θα πάει αλλά μιλάμε για πάνω από 1000ρικο ) , μήπως σε κάποιο συνάδελφο έτυχε το παραπάνω για να ξέρω τι συμβαίνει;
Θέλω να πω ότι, ξέρουμε για όλα τα diesel ότι τέτοια συμβαίνουν αλλά παίζει να δώσω τόσα λεφτά και να είναι κάτι άλλο;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και χρόνια πολλά.
Κάνε μια ερώτηση στο Hellenic duster club… Λογικά ο Τεο θα σου απαντήσει…Ρε παιδιά το δικό μου Duster είναι 2013-14 από τα πρώτα , 1,5 dci, που έχουν το λογότυπο 4WD δίπλα στο πίσω τζάμι. Μέχρι τώρα πολύ ευχαριστημένος με 190.000 χλμ. σε άσφαλτο και εκτός. Από τότε που του έβαλα και τα ασφάλτινα Michelen cross πάει και αθόρυβα εκτός από άνετα . Είναι, όπως λέτε κι εσείς παραπάνω , ότι θέλει ένας κυνηγός σήμερα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος και λέω στους πάντες ότι και το επόμενό μου αυτοκίνητο Duster θα είναι αλλά ...
έχει ένα χρόνο περίπου, σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες ( μιλάμε όμως για πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, συνεχώς κάτω από το 0 , -5 και ίσως και χαμηλώτερα) που το πρωί ξεκινάει τσακ μπαμ με την μία χωρίς πρόβλημα, αλλά με μεγάλες ταχύτητες πάνω από 110 χλμ/ω , όταν πάω να πατήσω για λίγο παραπάνω γκάζι, μου κάνει διακοπές και ανάβει το λαμπάκι με την κοκκινη μηχανη STOP ENGINE. Σαν να μπαίνει κόφτης. Αυτό γίνεται και σε χαμηλώτερες ταχύτητες όταν πάω να γεμίσω στροφές. Αφήνω το γκάζι και το πάω πιό γλυκά οπότε, σβήνει το λαμπάκι και οι διακοπές γίνονται πιό σπάνιες . Επειδή είμαι ορεινά Γρεβενά λέω ότι αυτό, γυρνόντας Θεσσαλονίκη, συμβαίνει συχνά στην Ν. Εγνατία . Μόλις βγαίνω σε πιό μεγάλες θερμοκρασίες πχ από Βέροια και κάτω, το φαινόμενο σταματάει. Επίσης κατά το διάστημα που συμβαίνει το φαινόμενο ανεβαίνει πολύ η κατανάλωση. πχ εκεί που δείχνει κατανάλωση 7,3 πάει στο 8 με την μία.
Το πήγα στον ΚΑΤΑΚΗ που το αγόρασα και μου είπαν οτι φταίει το καύσιμο που κρυώνουν οι παραφύνες. Αλλαξα πετρέλαια , έβαλα μέσα αντιπαγωτικά, αντιμυκητικά και καθαριστικά μπεκ κλπ φτιάχνει για λίγο μετά πάλι τα ίδια.
Το πήγα και σε άλλα συνεργεία που έχουν το βλαβοληπτικό σε lap-top και μου είπαν τα ίδια.
Επειδή η επόμενη κίνηση είναι να αλλάξω φίλτρο πετρελαίου και ... βλέπουμε ... με προοπτική αλλαγής "ελεγκτή καυσίμου" (γύρω στα 600€) ή και καθάρισμα - αντικατάσταση μπεκ αντλίας ( άγνωστο πόσο θα πάει αλλά μιλάμε για πάνω από 1000ρικο ) , μήπως σε κάποιο συνάδελφο έτυχε το παραπάνω για να ξέρω τι συμβαίνει;
Θέλω να πω ότι, ξέρουμε για όλα τα diesel ότι τέτοια συμβαίνουν αλλά παίζει να δώσω τόσα λεφτά και να είναι κάτι άλλο;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και χρόνια πολλά.
Ακρυβως αυτο το βγαζεις και το πετας και τελοςΚαλού κακού ρίξε μία ματιά και στο DPF μην είναι μπουκωμένο και σου κάνει κόλπα ούτως ή άλλως χρειάζεται έλεγχο γιατί μπορεί να σου βγάλει ζημιές
Δεν ξέρω εάν επιτρέπεται ΤόληΑ
Ακρυβως αυτο το βγαζεις και το πετας και τελος
Αλιως το κανει εμβαπτηση σε ενα καθαριστικο και κραταει κανα τριμινα αν βρεις καυσιμο της προκοπηςΔεν ξέρω εάν επιτρέπεται Τόλη
Νομίζω ότι από μια χρονολογία και μετά δεν μπορείς τουλάχιστον έτσι μου είχαν πει
Την είχα πάθει με ένα opel combo 2006 ή 2007 μοντέλο και το κατάργησα
Εγώ εδώ και κάτι χρόνια μόνο Avio της ΕΚΟ και έχω ηρεμήσειΑλιως το κανει εμβαπτηση σε ενα καθαριστικο και κραταει κανα τριμινα αν βρεις καυσιμο της προκοπης
Γιώργο όταν το πρωτοπήγα στην αντιπροσωπεία για να δούνε το πρόβλημα μου λένε - και μάλιστα δύο τεχνικοί χωρίς να προλάβουν να συνεννοηθούν - "μήπως βάζεις το Shell V- Power;" Τους λέω " είμαι φαν της εταιρείας και βάζω μόνο από αυτό" και μου λένε οι άνθρωποι , "εμείς δεν λέμε οτι είναι κακό πετρέλαιο, μάλλον είναι και πάρα πολύ καλό, αλλά σε όλα τα Duster που έρχονται εδώ με παρόμοια προβλήματα οι ιδιοκτήτες τέτοιο πετρέλαιο βάζουν. Αν επιμένεις στην εταιρεία βάζε το απλό, όχι το V-power" . Δεν τους πολυπίστεψα αλλά κάποια στιγμή είπα δεν δοκιμάζω και κανένα άλλο; Εβαλα λοιπόν κάποιο άλλο - Rev oil νομίζω - και τα προβλήματα μειώθηκαν αισθητά. Τώρα βάζω από το Avion κι εγώ . Απλά την τελευταία φορά έβαλα εξ ανάγκης BP και είχα περισσότερα προβλήματα από ότι με το Σελ. Αλλά για να λέμε και του στραβού το δίκιο , είχε τόσο χαμηλές θερμοκρασίες που μπορεί να είχα πρόβλημα με οποιοδήποτε πετρέλαιο.Εγώ εδώ και κάτι χρόνια μόνο Avio της ΕΚΟ και έχω ηρεμήσει
Μεγάλο πρόβλημα το καύσιμο στην Ελλάδα δυστυχώς και από τιμή και από ποιότητα
Πολλοί το λένε ευθέως όχι εμμέσωςΤι εννοούσε ο ποιητής ; δεν πολυκατάλαβα αλλά μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι εμμέσως μου λέγανε ότι όσο πιό παλιά η τεχνολογία τόσο καλύτερα τα πράγματα για τα Diesel .
Μπορείς σε παρακαλώ να μας εξηγήσεις και εμάς αν θέλεις;Έχω δυο επαγγελματικα, Toyota και mitsubishi. ..
Μου είπαν οι μηχανικοί, (διαφορετικά συνεργεία) μακριά από αυτό το πετρέλαιο......
Μου εξήγησαν και το λόγο...
Μου σύστησαν 2 εταιρίες και να βάζω μόνο το απλό!