Perazzi

Ένα υπέροχο ζευγάρι 20ρια Perazzi DHO όπου είχα την τύχη να τα δω από κοντά και να τα πιάσω! Παρόλο την υψηλή τιμή τους πουλήθηκαν σε μια νυχτή! Πάντα τα καλά και σπάνια όπλα έχουν ήδη τους ανθρώπους που τα αναζητούν!
Οι φωτογραφίες είναι από το διαδίκτυο που τις ανέβασε ο νέος ιδιοκτήτης τους.
View attachment 79463View attachment 79464View attachment 79465
Η υψηλή τιμή τους έγκειται στην σπανιότητα τους ή σε κάποια ανώτερη ποιότητα σε σχέση με αντίστοιχης κατηγορίας Ιταλικά όπλα...

Σε σχέση με ένα Piotti, ας πούμε, υπερτερεί σε ποιότητα υλικών ή κατασκευής;
 
Η υψηλή τιμή τους έγκειται στην σπανιότητα τους ή σε κάποια ανώτερη ποιότητα σε σχέση με αντίστοιχης κατηγορίας Ιταλικά όπλα...

Σε σχέση με ένα Piotti, ας πούμε, υπερτερεί σε ποιότητα υλικών ή κατασκευής;
Η τιμή τους είναι ισάξια με τα Piotti και αντίστοιχης ποιότητας ιταλικά τουφέκια! Τα SHO αλληλεπίθετα και τα DHO πλαγιοκαννα της Perazzi είναι εφάμιλλα με τα κορυφαία ιταλικά. Απλά έχουμε συνηθίσει την σειρά ΜΧ8 με τις ανώτερες εκδόσεις της.
 
Το ενδιαφέρον του τσεχικού ομίλου CSG για τη Perazzi είναι επίσημο. Ο τσεχικός γίγαντας που ανήκει στον Michal Strnad επισημοποίησε την απόκτηση του 80% του κεφαλαίου της Armi Perazzi, μιας ιστορικής εταιρείας με έδρα το Botticino Mattina που ειδικεύεται στην παραγωγή κυνηγετικών και σκοπευτικών όπλων.Πρόκειται για τη δεύτερη εξαγορά της πολυεθνικής CSG, μετά την αγορά, τον περασμένο Νοέμβριο, του 70% των μετοχών της Fiocchi munizioni με έδρα το Lecco.
 
Το ενδιαφέρον του τσεχικού ομίλου CSG για τη Perazzi είναι επίσημο. Ο τσεχικός γίγαντας που ανήκει στον Michal Strnad επισημοποίησε την απόκτηση του 80% του κεφαλαίου της Armi Perazzi, μιας ιστορικής εταιρείας με έδρα το Botticino Mattina που ειδικεύεται στην παραγωγή κυνηγετικών και σκοπευτικών όπλων.Πρόκειται για τη δεύτερη εξαγορά της πολυεθνικής CSG, μετά την αγορά, τον περασμένο Νοέμβριο, του 70% των μετοχών της Fiocchi munizioni με έδρα το Lecco.

https://czechoslovakgroup.com/en/news/perazzi-acquired-by-czechoslovak-group
 
Ετσι μάλιστα. Αν και εγώ επειδή ζήλεψα από φίλο σκέφτομαι για μπαστάρδεμα..
Αγορά ενός MX8 ότι νάναι μέχρι 3000ε ,ταξιδάκι ιταλία στον perug&vis για custom κάννες (78cmμε 11-7ρίγα και βάρος στα 1500γρ)και αν αντέξει η τσέπη άλλα 2200 περίπου για σκάλισμα.Ψιλο όνειρο αλλά ελπίζω να μου βγεί έστω και χωρίς το σκάλισμα.:)
Σταθερά τσόκ ή εναλλασσόμενα;
 
Σταθερα 6/10 και οι 2 για να υπάρχει περιθώριο..
Στο μυαλό μου είσαι?
Είδα κ έριξα ένα 75άρι την τετάρτη αλλά στα 3500€.
Περιθώριο να γίνουν πιο ανοιχτά ή και να μπουν thin walls.Σωστή κίνηση.Το φιτάρισμα μπορεί να γίνει εδώ ή πρέπει να πάει Ιταλία;
 

Attachments

  • IMG_0073.jpeg
    IMG_0073.jpeg
    81,3 KB · Προβολές: 37
Περιθώριο να γίνουν πιο ανοιχτά ή και να μπουν thin walls.Σωστή κίνηση.Το φιτάρισμα μπορεί να γίνει εδώ ή πρέπει να πάει Ιταλία;
Τι εννοείς?
Και ο Λιάκος έχει φτιαξει κάννες.
Εγώ μιλάω για perugini v.
Ο Κώστας τις κάνει με mobile ή σταθερές.
Το βάρος δεν ξέρω αν μπορεί ν το πετύχει.
Οι ρίγες πού έχω δεί είναι σφηνοειδής.
Τιμή δεν θυμάμαι.
Εχεις πάρει όπλο?
 
ΜΧ12 SC3.Συντήρηση σήμερα και στο οπλοκιβώτιο.
Τα αγαπημένα μου τουφέκια! Ωραίο σκάλισμα! Ποιος είναι ο χαράκτης? Ρωτάω γιατί έχει γίνει εκτός εργοστασίου. Δεν είναι αφεντικό SC3.
Πώς και δεν προτιμησατε το ΜΧ8 με την αποσπόμενη σκανδαλοθηκη?
 
Τα αγαπημένα μου τουφέκια! Ωραίο σκάλισμα! Ποιος είναι ο χαράκτης? Ρωτάω γιατί έχει γίνει εκτός εργοστασίου. Δεν είναι αφεντικό SC3.
Πώς και δεν προτιμησατε το ΜΧ8 με την αποσπόμενη σκανδαλοθηκη?
Η προτίμηση στο MX12 έγινε διότι η μη αποσπώμενη σκανδάλη με τα σπειροειδή ελατήρια επιτρέπει στο κοντάκι να έχει μεγαλύτερη αντοχή στο σημείο αυτό και σπάνια παρουσιάζει πρόβλημα ακόμα και αν σπάσει ελατήριο δουλεύει.Το όνομα του χαράκτη υπάρχει αλλά δεν μπορώ να το διαβάσω.
Άλλωστε όταν αποκτήθηκε δεν είχε κυκλοφορήσει το MX2000S.
 
Η προτίμηση στο MX12 έγινε διότι η μη αποσπώμενη σκανδάλη με τα σπειροειδή ελατήρια επιτρέπει στο κοντάκι να έχει μεγαλύτερη αντοχή στο σημείο αυτό και σπάνια παρουσιάζει πρόβλημα ακόμα και αν σπάσει ελατήριο δουλεύει.Το όνομα του χαράκτη υπάρχει αλλά δεν μπορώ να το διαβάσω.
Άλλωστε όταν αποκτήθηκε δεν είχε κυκλοφορήσει το MX2000S.
Έχετε δίκιο για το κοντάκι είναι πιο χοντρό στο σημείο επαφής με την βάση! Εμένα λίγο με χάλασαν σε αίσθηση τα σπιράλ του ελατηρία σε σχέση με τα V. Αλλιώς είναι υπέροχο!
Οι κάννες του τι μήκος και βάρος έχουν?
Ευχαριστώ!
 
Έχετε δίκιο για το κοντάκι είναι πιο χοντρό στο σημείο επαφής με την βάση! Εμένα λίγο με χάλασαν σε αίσθηση τα σπιράλ του ελατηρία σε σχέση με τα V. Αλλιώς είναι υπέροχο!
Οι κάννες του τι μήκος και βάρος έχουν?
Ευχαριστώ!
Έχουν μία μικρή διαφορά σε αίσθηση τα V από τα σπιράλ.Έχω στείλει μήνυμα.
 
Back
Top