Remington Team Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Ρε παιδιά μην το τερματίζουμε το θέμα.Φτανει ο οπαδισμος.Πως γίνεται ένα όπλο (benelli) που εχει μόνο ένα κινούμενο μέρος (κλείστρο) να παγώνει και να είναι λιγότερο αξιοπιστο από όπλα με περισσότερα κινούμενα μεροι?
ΔΕΝ είμαι κάτοχος benelli.
 
Ευχαριστώ που το αναφέρεις. Με έτρωγε να πω για τα βρωμόλαδα χθες αλλά δε μίλησα γιατί με έχουνε στη μπούκα οι λαδολάγνοι. 😵‍💫
Λαδολαγνοι είστε εκεί κάτω οι Μεσσηνιοι, εμείς οι ορεσιβιοι μόνο με βούτυρο μεγαλώσαμε!
😝😝😝
 
Ρε παιδιά μην το τερματίζουμε το θέμα.Φτανει ο οπαδισμος.Πως γίνεται ένα όπλο (benelli) που εχει μόνο ένα κινούμενο μέρος (κλείστρο) να παγώνει και να είναι λιγότερο αξιοπιστο από όπλα με περισσότερα κινούμενα μεροι?
ΔΕΝ είμαι κάτοχος benelli.
Κοίτα, πολλοί από παραπληροφορηση δεν βάζουν σωστό λάδι στο όπλο, αλλά φτύνουν μέσα 🙉 γιατί άκουσαν ότι έτσι γλυστραει καλύτερα. Απλως μπέρδεψαν τις χρήσεις! 😱
 
Ρε παιδιά μην το τερματίζουμε το θέμα.Φτανει ο οπαδισμος.Πως γίνεται ένα όπλο (benelli) που εχει μόνο ένα κινούμενο μέρος (κλείστρο) να παγώνει και να είναι λιγότερο αξιοπιστο από όπλα με περισσότερα κινούμενα μεροι?
ΔΕΝ είμαι κάτοχος benelli.
Δεν έχει μόνο ένα κινούμενο μέρος ένα όπλο.🙂
Τα όπλα με λειτουργία αδράνειας έχουν λιγότερα.
 
Σε ένα πολύ παλιό τεύχος του Αμερικάνικου περιοδικού "Petersen's Hunting" κάπου στα 80's είχε ένα πολύ ωραίο άρθρο για την χρήση όπλων (κυρίως ραβδωτών) σε συνθήκες πολύ μεγάλου ψύχους - ο αρθρογράφος συνιστούσε την "ξηρή λίπανση" των όπλων και την αποφυγή κάθε είδους λαδιού ή γράσσου. Ένα υλικό που πρότεινε ήταν το παλιό Dri Slide.
 
Σε ένα πολύ παλιό τεύχος του Αμερικάνικου περιοδικού "Petersen's Hunting" κάπου στα 80's είχε ένα πολύ ωραίο άρθρο για την χρήση όπλων (κυρίως ραβδωτών) σε συνθήκες πολύ μεγάλου ψύχους - ο αρθρογράφος συνιστούσε την "ξηρή λίπανση" των όπλων και την αποφυγή κάθε είδους λαδιού ή γράσσου. Ένα υλικό που πρότεινε ήταν το παλιό Dri Slide.
Φυσικά ο αμερικανός έπρεπε να προτείνει ένα προϊόν για αγορά γιατί είναι ιεροσυλία να μην προτρέπει τον κόσμο σε κάποια αγορά.
Ας κρατήσουμε μόνο τα θετικά από αυτά που είπε. Δηλαδή όχι λάδια και γράσα στα όπλα, ιδίως αν θα χρησιμοποιηθούνε σε παγωνιές. Σκέτα και πεντακάθαρα.
 
Σε ένα πολύ παλιό τεύχος του Αμερικάνικου περιοδικού "Petersen's Hunting" κάπου στα 80's είχε ένα πολύ ωραίο άρθρο για την χρήση όπλων (κυρίως ραβδωτών) σε συνθήκες πολύ μεγάλου ψύχους - ο αρθρογράφος συνιστούσε την "ξηρή λίπανση" των όπλων και την αποφυγή κάθε είδους λαδιού ή γράσσου. Ένα υλικό που πρότεινε ήταν το παλιό Dri Slide.
Υπάρχουν ειδικά γρασσα εξαιρετικά χαμηλών θερμοκρασιών, μερικά είναι σε μορφή πούδρας, απλώς εμείς δεν τα ξέρουμε. Τόσα όπλα και μηχανές στον Αρκτικό κύκλο πως αλλοιως θα λειτουργούσαν;
 
Υπάρχουν ειδικά γρασσα εξαιρετικά χαμηλών θερμοκρασιών, μερικά είναι σε μορφή πούδρας, απλώς εμείς δεν τα ξέρουμε. Τόσα όπλα και μηχανές στον Αρκτικό κύκλο πως αλλοιως θα λειτουργούσαν;
Πολύ σωστή άποψη.
Κάτι άλλο που πρότεινε τότε ο κυριούλης στο άρθρο ήταν η σκόνη γραφίτη - τρίψιμο όλων των καθαρών και πλήρως απολιπασμένων μεταλλικών κινούμενων μερών.
 
Υπάρχουν ειδικά γρασσα εξαιρετικά χαμηλών θερμοκρασιών, μερικά είναι σε μορφή πούδρας, απλώς εμείς δεν τα ξέρουμε. Τόσα όπλα και μηχανές στον Αρκτικό κύκλο πως αλλοιως θα λειτουργούσαν;
Για ποιο λόγο χρειάζονται την πούδρα για να δουλέψουν στο αρκτικό κύκλο; Τί θα πάθαιναν αν ήταν σκέτο καθαρό μέταλλο;
 
Δηλαδή να υποθέσω ότι έχεις αφαιρέσει τα λάδια από την μηχανή και το σαζμαν του αυτοκινήτου σου... 🤔
Όχι να μην το υποθέσεις. Το αυτοκίνητο και το όπλο δεν είναι η ίδια μηχανή, δεν κάνουν την ίδια λειτουργεία, και δεν έχουν τις ίδιες ανάγκες.
Εκτός τούτου, τα λάδια του αυτοκινήτου είναι σε ειδικό θάλαμο κλειστό και προστατευμένο από βρωμιές. Δεν είναι εκτεθειμένα στον ατμοσφαιρικό αέρα.
 
Για ποιο λόγο χρειάζονται την πούδρα για να δουλέψουν στο αρκτικό κύκλο; Τί θα πάθαιναν αν ήταν σκέτο καθαρό μέταλλο;
Ένα υποθετικό σενάριο :
Είσαι σε καράβι στον Αρκτικό κύκλο με
- 50β Κελσίου, άνεμο 8-9 μποφωρ και συνεχές ψεκασμα από τα κύματα. Έχεις βγει για κάποια δουλειά στο κατάστρωμα και τελείωσες... Πας να ανοίξεις την αγρασσαριστη μπουκαπορτα να μπεις μέσα, λες να τα καταφέρεις να την ανοίξεις; 🙉
 
Last edited:
Όχι να μην το υποθέσεις. Το αυτοκίνητο και το όπλο δεν είναι η ίδια μηχανή, δεν κάνουν την ίδια λειτουργεία, και δεν έχουν τις ίδιες ανάγκες.
Εκτός τούτου, τα λάδια του αυτοκινήτου είναι σε ειδικό θάλαμο κλειστό και προστατευμένο από βρωμιές. Δεν είναι εκτεθειμένα στον ατμοσφαιρικό αέρα.
Τα λάδια που βάζουμε στο όπλο είναι μικρής διάρκειας ζωής γιαυτό μετά από την χρήση τα σκουπιζουμε και βάζουμε φρέσκα. Τα λάδια μπαίνουνε για να μειώνουμε τις τριβές ότι μηχάνημα κιαν είναι...
Ορίστε μια εταιρεία που δεν ντρέπεται να πει ότι τα οπλα της χρειάζονται λάδωμα και νά δείξει πως πρέπει να το κάνουμε. Και δεν νομίζω ότι οικονομαει από το λαδάκι...
 
Last edited:
Εκτός τούτου, τα λάδια του αυτοκινήτου είναι σε ειδικό θάλαμο κλειστό και προστατευμένο από βρωμιές. Δεν είναι εκτεθειμένα στον ατμοσφαιρικό αέρα.
Ειδικά τα λάδια του αυτοκινήτου έρχονται σε επαφή με ρινισματα μετάλλου και τα καυσαέρια. Δεν έχεις δει πως τα βάζουμε και πως βγαίνουν;.
Ασε ένα λάδι αυτοκινήτου ένα χρόνο σε επαφή με τον αέρα, τι λες να πάθει;
Αν είναι ελαιόλαδο βεβαίως θα οξειδωθει και θα ταγγιασει, το συνθετικό όμως λάδι;
 
Ένα υποθετικό σενάριο :
Είσαι σε καράβι στον Αρκτικό κύκλο με - 50β Κελσίου, άνεμο 8-9 μποφωρ και συνεχές ψεκασμα από τα κύματα. Έχεις βγει για κάποια δουλειά στο κατάστρωμα και τελείωσες... Πας να ανοίξεις την αγρασσαριστη μπουκαπορτα να μπεις μέσα, λες να τα καταφέρεις να την ανοίξεις; 🙉
Το μόνο που θα μπορούσα να σκεφτώ να την εμποδίζει να ανοίξει είναι να έχει πιάσει πάγο και ο πάγος να την έχει κάνει να κολύσει στη θέση της. Ή ίσως η συσσώρευση αλάτων από τη θάλασσα να την έχουν καθηλώσει. Και πάλι άσχετα με το όπλο και τη λειτουργία του.

Αν είχες πραγματικά επιχειρήματα θα τα είχες ήδη πει. Με αυτοκίνητα και καράβια προσπαθείς να το υποστηρίξεις το κόνσεπτ του δήθεν απαραίτητου λαδιού για τη λειτουργεία του λειόκαννου.
Δεν είναι ότι έχω κάποιο συμφέρον να μην λαδώνονται τα όπλα, καθόλου δε θα με πείραζε, απλά δεν βλέπω τη χρησιμότητά τους, ιδίως στη λειτουργεία του κλείστρου που είναι κινητό μέρος και άρα κάτι σας πιάνει με τα λάδια.

Άντε με πικάρατε πάλι οι λαδολάγνοι και πυροδοτήθηκα. 🥸
 
Ορίστε μια εταιρεία που δεν ντρέπεται να πει ότι τα οπλα της χρειάζονται λάδωμα και νά δείξει πως πρέπει να το κάνουμε.
Δε γνωρίζω καμία εταιρεία που να παράγει όπλα και να μη λέει ότι τα όπλα τους πρέπει να λαδώνονται και να μην έχει οδηγίες για το πως πρέπει να λαδώνονται. Σιγά την πρωτοτυπία της μπενέλλι. Άσε που οι αμερικανοί είναι οι μεγαλύτεροι λαδολάγνοι του σύμπαντος, λαδώνουν τα πάντα. Τουλάχιστον εκτίμησε το ότι οι απόψεις μου είναι δικές μου, δεν παπαγαλίζω κάτι που άκουσα από κάποιον άλλο.
 
Παιδιά τα όπλα δεν είναι κινητήρες και δεν έχουν φτιαχτεί για να δουλεύουν με λάδια καθαρά για λόγους ομαλοτερης λειτουργίας και προστασίας εντός εισαγωγικών κάποιων μερών βάζεις μια σταγόνα λάδι με σύριγγα στους οδηγούς του κλείστρου και λίγο κατάλληλο γρασακι η βαζελίνη στα σπειρώματα των τσοκ προσωπικά δεν βάζω τίποτε από τα δύο απλά αφού καθαρίσω με βενζίνη σκουπίζω με ένα πετρελαιομενο πανί εσωτερικά που αφήνει την ελαχιστοτερη ικανή λίπανση .Αλλά είναι τυπικός στο καθάρισμα καθώς και μετά από κάθε κυνήγι λασκαρω μια βόλτα το τσοκ πάντα .Για κάποιον που σέβεται το ντουφέκι του όλα είναι περιττά με λίγο βενζίνη και πετρέλαιο είσαι κομπλέ λαδακι εξωτερική ελαφριά επάλειψη όταν πρόκειται να σταματήσουν οι έξοδοι και σε χώρο με αέρα αλλά όχι αέρα που θα εναλλάσσεται έντονα γιατί προκαλεί οξείδωση.Πιο απλά δε γίνεται .Ο καθένας ας αγοράζει ότι λάδια και σπρειτ θέλει τσάμπα λεφτά για μένα.
 
Εγώ πάντως (συμφωνώ με τον @Thalis ) δεν έχω δει εγχειρίδιο όπλου (απ' όσα είχα εγώ και απ' όσα έχω διαβάσει) που να μην αναγράφει κάτι για λίπανση, είτε για προστασία από τη διάβρωση, είτε για την ομαλή λειτουργία του.
Δεν το λέω για αντιπαράθεση αυτό.
 
Το μόνο που θα μπορούσα να σκεφτώ να την εμποδίζει να ανοίξει είναι να έχει πιάσει πάγο και ο πάγος να την έχει κάνει να κολύσει στη θέση της. Ή ίσως η συσσώρευση αλάτων από τη θάλασσα να την έχουν καθηλώσει. Και πάλι άσχετα με το όπλο και τη λειτουργία του.

Αν είχες πραγματικά επιχειρήματα θα τα είχες ήδη πει. Με αυτοκίνητα και καράβια προσπαθείς να το υποστηρίξεις το κόνσεπτ του δήθεν απαραίτητου λαδιού για τη λειτουργεία του λειόκαννου.
Δεν είναι ότι έχω κάποιο συμφέρον να μην λαδώνονται τα όπλα, καθόλου δε θα με πείραζε, απλά δεν βλέπω τη χρησιμότητά τους, ιδίως στη λειτουργεία του κλείστρου που είναι κινητό μέρος και άρα κάτι σας πιάνει με τα λάδια.

Άντε με πικάρατε πάλι οι λαδολάγνοι και πυροδοτήθηκα. 🥸
Όσον αφορά την Αρκτική εσύ δεν έβλεπες το λόγο για την χρήση λιπαντικών εκει και σου έδωσα ένα παράδειγμα.
Όσον αφορά τα επιχειρήματα που δεν έχω, μάλλον εσύ δεν έχεις ποτέ διαβάσει τι είναι η τριβή μεταξύ των υλικών και πως την αποφεύγουμε. Από το Γυμνάσιο κιόλας διδάσκεται...
Αν δεν υπήρχε τριβή τότε τσάμπα βγάζουμε μηχανικούς, χημικούς και μηχανολόγους.
Όταν η ίδια εταιρεία που σου πουλάει ένα όπλο και σου δίνει εγγύηση καλής λειτουργίας, σου λέει να το λαδωνεις και εσύ την αμφισβητείς χωρίς επιχειρήματα, οκ καταλάβαμε...
Λάδι μόνο στο τηγάνι και στην κατσαρόλα λοιπόν!
 
Last edited:
Εγώ πάντως (συμφωνώ με τον @Thalis ) δεν έχω δει εγχειρίδιο όπλου (απ' όσα είχα εγώ και απ' όσα έχω διαβάσει) που να μην αναγράφει κάτι για λίπανση, είτε για προστασία από τη διάβρωση, είτε για την ομαλή λειτουργία του.
Δεν το λέω για αντιπαράθεση αυτό.
Κάτι δεν μας λες καλά. 🤔
Αποφάσισε αν συμφωνείς με τον Thalis ή με τα μανιουαλ των όπλων...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top