Έτσι τα στραβωνουν για να δώσουν καστ οι μάστορες. Εγώ πλήρωσα στην sx4 καινούργιο σωλήνα και κοντάκι. Τα είχαν ξεκ@@@σει και τα δύο. Η πατούρα (plunger) που παταει η ουρά του κλείστρου δεν μπορει να περάσει άνετα από την κουρμπα και φουλ οι εμπλοκές. Τα παίρνει όλα η μπάλα ελατήριο, πατούρα, σωλήνα. Πάλι καλά που η ουρά του κλείστρου είναι λεπτή. Ο σωστός κοντακας δεν κάνει τέτοιες μαλακίες. Έτσι κάνω και εγώ το μάστορα. Έχω ακούσει με τα αυτιά μου γνωστό οπλουργο να τα χωνει σε επίσης γνωστό κοντακα για αυτό το λόγο. Ο πελάτης θα το παραλάμβανε την επόμενη μέρα και ο κοντακας είχε χεστει πάνω του.Tο αριστερο πηγε σε ειδικο να του φτιαξει τα μετρα στο κοντακι παρατηρηστε το στραβωμα του σωληνα το οποιο ειναι εντονο και πολυ κοντα στην βαση Φυσικα η εμπλοκη παει συννεφο