Winchester Team

  • Thread starter Thread starter airman
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Προειδοποιηση:
Μην αγορασετε αυτο το follower για sx4. Τα φυσιγγια σκαλωνουν και δεν μπαινουν ευκολα στην αποθηκη. Το πηρα εγω και πεταξα καπου 25 ευρω.
https://www.tonisystem.it/en/2659/diablo-follower-for-winchester-sx3-sx4/
Παρτε καλυτερα 4-5 κουτια φυσιγγακια
Σ’ευχαριστω φίλε με γλυτωσες €25.
Μια χαρά είναι το μαμίσιο η αλήθεια είναι.
 
IMG_20211222_172214.jpg
Αυτό το γ@μ#μενο πιράκι (ejector stop pin), που συγκρατεί τον εξωστήρα του Win. 9410 στο κάτω αριστερό μέρος του κλείστρου, μου αχρηστεύει (ελπίζω προσωρινά) το καραμπινάκι μου !!! :(
Πριν μερικές μέρες, κάνοντας λίγο "dry practice" ανοιγοκλείνοντας το κλείστρο, έσπασε αυτό το πιράκι, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να πετάξει έξω τον κάλυκα !!!
Και δεν είναι η πρώτη φορά !!! Λίγες μέρες αφότου το είχα πάρει, Απρίλη του 2003, είχε σπάσει με τον ίδιο τρόπο. :oops: Τότε ήταν στην εγγύηση, πήγα το όπλο αμέσως στο μαγαζί, το έστειλαν στην Κάλκο και μου το φτιάξανε.
Σήμερα έπιασα και το έκανα "βίδες", για να δω μήπως μπορώ να κάνω κάτι μόνος μου.
IMG_20211228_173221.jpg
Δοκίμασα να βγάλω το κομματάκι που είχε μείνει μέσα στην τρύπα, αλλά τζίφος !!! Δεν έχω και κατάλληλα εργαλεία, έβαλα ένα λεπτό σιδεράκι και το χτύπησα λίγο, αλλά δεν κουνήθηκε. Φοβήθηκα μην κάμω και καμιά χειρότερη ζημιά στο κλείστρο, και το άφησα. Είχα βρει ένα ατσάλινο κομμάτι (από βελόνα σακκοραπτικής μηχανής), που έχει ακριβώς ίδια διάμετρο (1,96 mm) για να φτιάξω άλλο πιράκι, αλλά έτσι κι αλλιώς θέλει κι αυτό κόψιμο στο κατάλληλο μήκος, κλπ. Πολύ μπελαλίδικη λεπτοδουλειά, οπότε εγκατέλειψα την ιδέα.
IMG_20211228_173316.jpgIMG_20211228_175321.jpgIMG_20211228_175406.jpg
Πρέπει να πάρω τηλέφωνο στην Κάλκο, να κανονίσω να τους στείλω το κλείστρο να αντικαταστήσουν το πιράκι. Δε νομίζω να θέλουν όλο το όπλο, δεν χρειάζεται, εξάλλου μπορώ να το συναρμολογήσω ξανά μόνος μου). Θα δούμε τι θα μου πουν ...
Ξέρετε αν δουλεύει ακόμη εκεί οπλουργός ένας Βαγγέλης (Vaggos Benelli, στο φόρουμ e-artemis) ;;; Είχαμε μιλήσει ξανά πριν κάμποσα χρόνια, αλλά τώρα δεν ξέρω αν είναι ακόμα εκεί ...
 
View attachment 38623
Αυτό το γ@μ#μενο πιράκι (ejector stop pin), που συγκρατεί τον εξωστήρα του Win. 9410 στο κάτω αριστερό μέρος του κλείστρου, μου αχρηστεύει (ελπίζω προσωρινά) το καραμπινάκι μου !!! :(
Πριν μερικές μέρες, κάνοντας λίγο "dry practice" ανοιγοκλείνοντας το κλείστρο, έσπασε αυτό το πιράκι, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να πετάξει έξω τον κάλυκα !!!
Και δεν είναι η πρώτη φορά !!! Λίγες μέρες αφότου το είχα πάρει, Απρίλη του 2003, είχε σπάσει με τον ίδιο τρόπο. :oops: Τότε ήταν στην εγγύηση, πήγα το όπλο αμέσως στο μαγαζί, το έστειλαν στην Κάλκο και μου το φτιάξανε.
Σήμερα έπιασα και το έκανα "βίδες", για να δω μήπως μπορώ να κάνω κάτι μόνος μου.
View attachment 38624
Δοκίμασα να βγάλω το κομματάκι που είχε μείνει μέσα στην τρύπα, αλλά τζίφος !!! Δεν έχω και κατάλληλα εργαλεία, έβαλα ένα λεπτό σιδεράκι και το χτύπησα λίγο, αλλά δεν κουνήθηκε. Φοβήθηκα μην κάμω και καμιά χειρότερη ζημιά στο κλείστρο, και το άφησα. Είχα βρει ένα ατσάλινο κομμάτι (από βελόνα σακκοραπτικής μηχανής), που έχει ακριβώς ίδια διάμετρο (1,96 mm) για να φτιάξω άλλο πιράκι, αλλά έτσι κι αλλιώς θέλει κι αυτό κόψιμο στο κατάλληλο μήκος, κλπ. Πολύ μπελαλίδικη λεπτοδουλειά, οπότε εγκατέλειψα την ιδέα.
View attachment 38625View attachment 38626View attachment 38627
Πρέπει να πάρω τηλέφωνο στην Κάλκο, να κανονίσω να τους στείλω το κλείστρο να αντικαταστήσουν το πιράκι. Δε νομίζω να θέλουν όλο το όπλο, δεν χρειάζεται, εξάλλου μπορώ να το συναρμολογήσω ξανά μόνος μου). Θα δούμε τι θα μου πουν ...
Ξέρετε αν δουλεύει ακόμη εκεί οπλουργός ένας Βαγγέλης (Vaggos Benelli, στο φόρουμ e-artemis) ;;; Είχαμε μιλήσει ξανά πριν κάμποσα χρόνια, αλλά τώρα δεν ξέρω αν είναι ακόμα εκεί ...
Στέλιο ατυχια φιλε, πολυ σπαστικό. Νομίζω οτι ο συνεργαζομενος οπλπυργος ειναι ο Χρηστακος. Το κοματι που εχει μεινει δοκιμασε να το βγαλεις με ζεσταμα
 
Τι διαστασεις εχει το πυρακι? Εχω αυτα και μπορω να σου στειλω. Θα αργησω ομως γιατι εχω κορονοιο και ειμαι στη δευτερη μερα καραντινας Οι διαστασεις τους ειναι 3χ11 5χ16 και 5χ18 χιλιοστα
View attachment 38633
Να είσαι καλά Κώστα. Και περαστικά σου !!!
Το πιράκι αυτό είναι μικροσκοπικό. Ούτε 2 χιλιοστά πάχος! Για την ακρίβεια 1,96 x 8 mm.
Άμα καταφέρω εγώ να βγάλω το σπασμένο κομματάκι, θα βρω τρόπο να το φτιάξω. Στην ανάγκη παραγγέλνω το γνήσιο ανταλλακτικό από την Καλκο να μου το στείλουν.
 
Στέλιο καλημέρα. Αν η βελόνα της σακοραπτικης νομιζεις οτι θά ταιριάξει θα ήταν μια καλή επιλογή γιατί ειναι φτιαγμένες απο πολυ σκληρό μεταλλο και ειναι χρωμιομένες. Και εννοείται και ανέξοδη επιλογή. Δεν μπορείς να πιασεις στη μεγγενη τη βελόνα να την κοψεις με το τροχό με λεπτό δίσκο ή με κανένα dremel? Αν την κοψεις πχ στα 9mm μπορεις τροχιζοντας λιγο λιγο να κατεβασεις το πιράκι στα 8 mm ή οσο χρειάζεται.
Το σπασμένο κομμάτι που εμεινε μέσα εμπαινε χτυπητά ή σχετικά χαλαρά; Για να σκεφτουμε ποιος τροπος θα μπορουσε να βοηθήσει να βγεί.
 
View attachment 38623
Αυτό το γ@μ#μενο πιράκι (ejector stop pin), που συγκρατεί τον εξωστήρα του Win. 9410 στο κάτω αριστερό μέρος του κλείστρου, μου αχρηστεύει (ελπίζω προσωρινά) το καραμπινάκι μου !!! :(
Πριν μερικές μέρες, κάνοντας λίγο "dry practice" ανοιγοκλείνοντας το κλείστρο, έσπασε αυτό το πιράκι, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να πετάξει έξω τον κάλυκα !!!
Και δεν είναι η πρώτη φορά !!! Λίγες μέρες αφότου το είχα πάρει, Απρίλη του 2003, είχε σπάσει με τον ίδιο τρόπο. :oops: Τότε ήταν στην εγγύηση, πήγα το όπλο αμέσως στο μαγαζί, το έστειλαν στην Κάλκο και μου το φτιάξανε.
Σήμερα έπιασα και το έκανα "βίδες", για να δω μήπως μπορώ να κάνω κάτι μόνος μου.
View attachment 38624
Δοκίμασα να βγάλω το κομματάκι που είχε μείνει μέσα στην τρύπα, αλλά τζίφος !!! Δεν έχω και κατάλληλα εργαλεία, έβαλα ένα λεπτό σιδεράκι και το χτύπησα λίγο, αλλά δεν κουνήθηκε. Φοβήθηκα μην κάμω και καμιά χειρότερη ζημιά στο κλείστρο, και το άφησα. Είχα βρει ένα ατσάλινο κομμάτι (από βελόνα σακκοραπτικής μηχανής), που έχει ακριβώς ίδια διάμετρο (1,96 mm) για να φτιάξω άλλο πιράκι, αλλά έτσι κι αλλιώς θέλει κι αυτό κόψιμο στο κατάλληλο μήκος, κλπ. Πολύ μπελαλίδικη λεπτοδουλειά, οπότε εγκατέλειψα την ιδέα.
View attachment 38625View attachment 38626View attachment 38627
Πρέπει να πάρω τηλέφωνο στην Κάλκο, να κανονίσω να τους στείλω το κλείστρο να αντικαταστήσουν το πιράκι. Δε νομίζω να θέλουν όλο το όπλο, δεν χρειάζεται, εξάλλου μπορώ να το συναρμολογήσω ξανά μόνος μου). Θα δούμε τι θα μου πουν ...
Ξέρετε αν δουλεύει ακόμη εκεί οπλουργός ένας Βαγγέλης (Vaggos Benelli, στο φόρουμ e-artemis) ;;; Είχαμε μιλήσει ξανά πριν κάμποσα χρόνια, αλλά τώρα δεν ξέρω αν είναι ακόμα εκεί ...
Στελιο παρε το σπασπενο πιρακι πηγενε σε ενα μηχανουργειο να σου φτιαξει ενα καινουργιο απο καμια παλια βαλβιδα κ θα ειναι απο καλύτερο μεταλο κ που δεν θα σου σπασει ποτε κ θα σου στοιχίσει πάρα πολυ φθηνά
Χρονια πολλα κιολας κ καλη χρονια να εχεις με υγεια
 
Στέλιο καλημέρα. Αν η βελόνα της σακοραπτικης νομιζεις οτι θά ταιριάξει θα ήταν μια καλή επιλογή γιατί ειναι φτιαγμένες απο πολυ σκληρό μεταλλο και ειναι χρωμιομένες. Και εννοείται και ανέξοδη επιλογή. Δεν μπορείς να πιασεις στη μεγγενη τη βελόνα να την κοψεις με το τροχό με λεπτό δίσκο ή με κανένα dremel? Αν την κοψεις πχ στα 9mm μπορεις τροχιζοντας λιγο λιγο να κατεβασεις το πιράκι στα 8 mm ή οσο χρειάζεται.
Το σπασμένο κομμάτι που εμεινε μέσα εμπαινε χτυπητά ή σχετικά χαλαρά; Για να σκεφτουμε ποιος τροπος θα μπορουσε να βοηθήσει να βγεί.
Κάπως έτσι το είχα σκεφτεί. Αλλά το σπασμένο κομματάκι δεν βγαίνει !!! Πρέπει να έμπαινε χτυπητά και πολύ σφιχτά, δεν ξέρω αν του έβαζαν και κάποια κόλλα. Φοβάμαι να το χτυπήσω πολύ δυνατά ή να το ζεστάνω, γιατί αν πάθει ζημιά το κλείστρο, τελείωσε η υπόθεση οριστικά !! Γι'αυτό θα δοκιμάσω πρώτα με την αντιπροσωπεία και βλέποντας και κάνοντας ...
 
Κάπως έτσι το είχα σκεφτεί. Αλλά το σπασμένο κομματάκι δεν βγαίνει !!! Πρέπει να έμπαινε χτυπητά και πολύ σφιχτά, δεν ξέρω αν του έβαζαν και κάποια κόλλα. Φοβάμαι να το χτυπήσω πολύ δυνατά ή να το ζεστάνω, γιατί αν πάθει ζημιά το κλείστρο, τελείωσε η υπόθεση οριστικά !! Γι'αυτό θα δοκιμάσω πρώτα με την αντιπροσωπεία και βλέποντας και κάνοντας ...
Αν εχεις κοντα σου ποδηλαταδικο ή αν εχεις εσυ δοκιμασε να το βγαλεις με τον εξολκεα που βγαζουν τους πιρους απο τις αλυσιδες. Αντιστοιχο εργαλειο εχουν και τα συνεργεια μοτοσυκλετων
 
Αν εχεις κοντα σου ποδηλαταδικο ή αν εχεις εσυ δοκιμασε να το βγαλεις με τον εξολκεα που βγαζουν τους πιρους απο τις αλυσιδες. Αντιστοιχο εργαλειο εχουν και τα συνεργεια μοτοσυκλετων
Αυτό ομως προυποθέτει και την ύπαρξη τρύπας και απο την πίσω πλευρά του κλείστρου. Ζουμπά εννοείς;
 
Στέλιο δοκιμασες να βαλεις κανένα λεπτό ισιο κατσαβιδάκι να δεις μήπως εισαι τυχερός και μπορεί να γυρίσει το κομματάκι. Μούλιασε το κανα δυό ωρες με wd40, ποτίζει μεχρι μέσα.
Συγνώμη που μπλέκομαι αλλα εγινε προκληση κ για μένα!
 
2 χιλιοστά είναι η διάμετρος της τρύπας ρε παιδιά.
Υπαρχουν τετοια κατσαβιδια. Τεσπα, αν δεν ειναι φασαρία στειλτο στην αντιπροσωπεια να ησυχασεις. Παντως αν το ζεσταινες ελαφρά στο γκαζάκι ή με πιστολι θερμου αερα δεν θα ειχε πρόβλημα το κλείστρο, αφου ετσι βγαζουν αποθήκες και επαναντατικα απο τις καραμπινες.
Ευχομαι να λυθει το προβλημα εύκολα.
 
Καλημέρα σε όλους και χρόνια πολλά.
Σήμερα μέτρησα τα τσόκ που συνοδεύουν την sx4 και έχουν ως εξής:
IC:18.7
Μ:18,5
IM:18,2
Αν υποθέσουμε οτι ο αυλος είναι 18,8, όπως λέει η εταιρία (δεν τον εχω μετρήσει) τότε θα έπρεπε να είναι:
IC:18,55
Μ:18,3
ΙΜ:17,75
Θεωρητικά δηλαδή τα μαμα τσοκ είναι ένα νούμερα πιο ανοικτά.
Ισχύει κάτι τέτοιο ή έχω μαλακιστεί στις μετρήσεις?
Επίσης έχετε να προτείνετε κάποιο τσόκ που να συμπεριφέρεται ως τριάρι, πεντάρι και άσσος??
 
Καλημέρα σε όλους και χρόνια πολλά.
Σήμερα μέτρησα τα τσόκ που συνοδεύουν την sx4 και έχουν ως εξής:
IC:18.7
Μ:18,5
IM:18,2
Αν υποθέσουμε οτι ο αυλος είναι 18,8, όπως λέει η εταιρία (δεν τον εχω μετρήσει) τότε θα έπρεπε να είναι:
IC:18,55
Μ:18,3
ΙΜ:17,75
Θεωρητικά δηλαδή τα μαμα τσοκ είναι ένα νούμερα πιο ανοικτά.
Ισχύει κάτι τέτοιο ή έχω μαλακιστεί στις μετρήσεις?
Επίσης έχετε να προτείνετε κάποιο τσόκ που να συμπεριφέρεται ως τριάρι, πεντάρι και άσσος??
Έχει αναφερθεί στο παρελθόν πως τα μαμά τσοκ λόγω της σχεδόν αποκλειστική χρήσης ατσαλινων σκαγιων στην Αμερική τείνουν να είναι πιο ανοιχτά από το αναγραφόμενο. Η carlsons βγάζει τσοκ με βάση τον αυλό του όπλου και είναι πολύ αποτελεσματικά στις sx3/sx4 και αρκετά οικονομικα
 
Ευχαριστ
Έχει αναφερθεί στο παρελθόν πως τα μαμά τσοκ λόγω της σχεδόν αποκλειστική χρήσης ατσαλινων σκαγιων στην Αμερική τείνουν να είναι πιο ανοιχτά από το αναγραφόμενο. Η carlsons βγάζει τσοκ με βάση τον αυλό του όπλου και είναι πολύ αποτελεσματικά στις sx3/sx4 και αρκετά οικονομικα
Ευχαριστώ. Αν θέλω τριάρι μπορώ να χρησιμοποιώ το μαμα 2. Θα ήθελα και ένα φουλ όμως. Θα κοιτάξω για carlsons. Τα εσω έχουν κανα 30αρι στον καλκ.
 
Καλημέρα σε όλους και χρόνια πολλά.
Σήμερα μέτρησα τα τσόκ που συνοδεύουν την sx4 και έχουν ως εξής:
IC:18.7
Μ:18,5
IM:18,2
Αν υποθέσουμε οτι ο αυλος είναι 18,8, όπως λέει η εταιρία (δεν τον εχω μετρήσει) τότε θα έπρεπε να είναι:
IC:18,55
Μ:18,3
ΙΜ:17,75
Θεωρητικά δηλαδή τα μαμα τσοκ είναι ένα νούμερα πιο ανοικτά.
Ισχύει κάτι τέτοιο ή έχω μαλακιστεί στις μετρήσεις?
Επίσης έχετε να προτείνετε κάποιο τσόκ που να συμπεριφέρεται ως τριάρι, πεντάρι και άσσος??
ΧΡΌΝΙΑ πολλά Καλή Χρονιά ‼️Έτσι ακριβώς όπως τα μετρήσες‼️
 
View attachment 38623
Αυτό το γ@μ#μενο πιράκι (ejector stop pin), που συγκρατεί τον εξωστήρα του Win. 9410 στο κάτω αριστερό μέρος του κλείστρου, μου αχρηστεύει (ελπίζω προσωρινά) το καραμπινάκι μου !!! :(
Πριν μερικές μέρες, κάνοντας λίγο "dry practice" ανοιγοκλείνοντας το κλείστρο, έσπασε αυτό το πιράκι, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να πετάξει έξω τον κάλυκα !!!
Και δεν είναι η πρώτη φορά !!! Λίγες μέρες αφότου το είχα πάρει, Απρίλη του 2003, είχε σπάσει με τον ίδιο τρόπο. :oops: Τότε ήταν στην εγγύηση, πήγα το όπλο αμέσως στο μαγαζί, το έστειλαν στην Κάλκο και μου το φτιάξανε.
Σήμερα έπιασα και το έκανα "βίδες", για να δω μήπως μπορώ να κάνω κάτι μόνος μου.
View attachment 38624
Δοκίμασα να βγάλω το κομματάκι που είχε μείνει μέσα στην τρύπα, αλλά τζίφος !!! Δεν έχω και κατάλληλα εργαλεία, έβαλα ένα λεπτό σιδεράκι και το χτύπησα λίγο, αλλά δεν κουνήθηκε. Φοβήθηκα μην κάμω και καμιά χειρότερη ζημιά στο κλείστρο, και το άφησα. Είχα βρει ένα ατσάλινο κομμάτι (από βελόνα σακκοραπτικής μηχανής), που έχει ακριβώς ίδια διάμετρο (1,96 mm) για να φτιάξω άλλο πιράκι, αλλά έτσι κι αλλιώς θέλει κι αυτό κόψιμο στο κατάλληλο μήκος, κλπ. Πολύ μπελαλίδικη λεπτοδουλειά, οπότε εγκατέλειψα την ιδέα.
View attachment 38625View attachment 38626View attachment 38627
Πρέπει να πάρω τηλέφωνο στην Κάλκο, να κανονίσω να τους στείλω το κλείστρο να αντικαταστήσουν το πιράκι. Δε νομίζω να θέλουν όλο το όπλο, δεν χρειάζεται, εξάλλου μπορώ να το συναρμολογήσω ξανά μόνος μου). Θα δούμε τι θα μου πουν ...
Ξέρετε αν δουλεύει ακόμη εκεί οπλουργός ένας Βαγγέλης (Vaggos Benelli, στο φόρουμ e-artemis) ;;; Είχαμε μιλήσει ξανά πριν κάμποσα χρόνια, αλλά τώρα δεν ξέρω αν είναι ακόμα εκεί ...
πάρε τηλ τον Βαγγο πριν κάνεις οτιδήποτε
 
Καλημέρα σε όλους και χρόνια πολλά.
Σήμερα μέτρησα τα τσόκ που συνοδεύουν την sx4 και έχουν ως εξής:
IC:18.7
Μ:18,5
IM:18,2
Αν υποθέσουμε οτι ο αυλος είναι 18,8, όπως λέει η εταιρία (δεν τον εχω μετρήσει) τότε θα έπρεπε να είναι:
IC:18,55
Μ:18,3
ΙΜ:17,75
Θεωρητικά δηλαδή τα μαμα τσοκ είναι ένα νούμερα πιο ανοικτά.
Ισχύει κάτι τέτοιο ή έχω μαλακιστεί στις μετρήσεις?
Επίσης έχετε να προτείνετε κάποιο τσόκ που να συμπεριφέρεται ως τριάρι, πεντάρι και άσσος??
κατα 99,99% μετρησες σωστά
η FN οτιναναι διαστάσεις
η Briley η Καρλσον κ.α. συνήθως είναι σύμφωνα με τον αυλό και τα καθιερωμένα (πχ. 0,5 μισο τσοκ η FN μπορεί να το έχει στα 0,3!)
 
Back
Top