Συμβατικά

Οταν θές να πετύχεις καλύτερη έκπτωση πας απο τη μία στην άλλη. Επίσης η HD ασφαλίζει για κατιτίς μικρότερες αξίες. Σε ενα παλιό μεταχειρισμένο μπορεί να μην λέει τίποτα αλλά σε ένα καινούργιο...
 
Οταν θές να πετύχεις καλύτερη έκπτωση πας απο τη μία στην άλλη. Επίσης η HD ασφαλίζει για κατιτίς μικρότερες αξίες. Σε ενα παλιό μεταχειρισμένο μπορεί να μην λέει τίποτα αλλά σε ένα καινούργιο...
Αντίθετα εγώ την προτίμησα γιατί σε παλιό αυτοκίνητο μου το ασφαλισε για μικρότερη αξία κοντά στην μέση αξία πώλησης του. Δεν θυμάμαι ακριβώς τα νούμερα αλλά η anytime δεν μου το ασφαλίζει για κάτω από 5.000 ας πούμε ενώ η μέση τιμή πώλησης του είναι κάπου στα 4.000. Θεώρησα ότι σε περίπτωση στραβής θα αρχίσουν τα περί παλαιότητας και δεν θα αποζημιωθω για όλο το ποσο.
 
Αντίθετα εγώ την προτίμησα γιατί σε παλιό αυτοκίνητο μου το ασφαλισε για μικρότερη αξία κοντά στην μέση αξία πώλησης του. Δεν θυμάμαι ακριβώς τα νούμερα αλλά η anytime δεν μου το ασφαλίζει για κάτω από 5.000 ας πούμε ενώ η μέση τιμή πώλησης του είναι κάπου στα 4.000. Θεώρησα ότι σε περίπτωση στραβής θα αρχίσουν τα περί παλαιότητας και δεν θα αποζημιωθω για όλο το ποσο.
Δεν υπαρχει ασφαλιστικη που να μην σε πληρωνει στην υπολειματικη αξια του οχηματος!!
 
Ναι νομικά απαγορεύεται, όπως νομικά απαγορεύονται και τα μη εργοστασιακά xenon. Δεν νομίζω ότι έχουν πειράξει όμως κανεναν. Παρότι οι περισσότεροι στραβωνουν τους πάντες και πάλι οι ίδιοι δεν βλέπουν.
Για τι χρήση τη θέλεις τη μπάρα; Γιατί αν τη θες για ενίσχυση της μεγάλης σκάλας πρέπει να πας σε κάτι αρκετά ακριβό για να έχει απόδοση.
 
Αυτοκινητάκι ή το Lada των 730.000 δρχ.;




H Lada γιορτάζει φέτος 50 χρόνια από τότε που κύλισε από τη γραμμή παραγωγής της Avtovaz το πρώτο μοντέλο της, το VAZ 2101 ή το γνωστό Lada 1200. Από τότε μέχρι και το 1988 κατασκευάστηκαν 4,8 εκατομμύρια οχήματα, ενώ ήταν ένα δημοφιλές αυτοκίνητο και στη χώρα μας.
Ειδικά τη δεκαετία του ’80 κυκλοφόρησαν πάρα πολλά Lada 1200 με το χαρακτηριστικό τετραγωνισμένο σεντάν αμάξωμα (και κάποια ελάχιστα στέισον βάγκον). Έγινε δημοφιλές λόγω της πολύ χαμηλής τιμής του, αφού με πολύ λίγα χρήματα την εποχή εκείνη μπορούσε κανείς να αγοράσει μια «κούρσα» και να χωρέσει όλη την οικογένεια.
Δείτε ακόμα: 50 χρόνια από τη γέννηση του πρώτου Lada
Χαρακτηριστική είναι η διαφήμιση του 1983 με το Lada 1200, η οποία ξεκινούσε λέγοντας «Με τα χρήματά σας αγοράζετε ένα μικρό αυτοκινητάκι ή το Lada». Και συνέχιζε: 1.200 κυβικά, 4 πόρτες, μεγάλο πολυτελές σαλόνι, τεράστιο πορτ μπαγκάζ, δοκιμασμένη αντοχή». Βέβαια στον εξοπλισμό του δεν είχε κανένα απολύτως ίχνος άνεσης, ούτε καν υδραυλικό τιμόνι και ήθελε γερά… μπράτσα για να γίνουν οι μανούβρες. Όμως κόστιζε μόλις 730.000 δραχμές, δηλαδή με σημερινά λεφτά 2.142 ευρώ!
Πληροφοριακά, το Lada 1200 είχε μήκος 4.073 χλστ. και βάρος 956 κιλά, το τετράγωνο σχήμα του είχε αεροδυναμικό συντελεστή 0,43, ενώ το πορτ μπαγκάζ ήταν 385 λτ. Ο κινητήρας των 1.2 λτ. απέδιδε 60 ίππους και 87 Nm ροπής και η κίνηση μεταφερόταν στους πίσω τροχούς μέσω 4τάχυτου κιβωτίου. Η τελική ταχύτητα έφτανε τα 142 χλμ./ώρα και ήθελε αρκετή… προσπάθεια για να τα φτάσει.
Παρακολουθείστε παρακάτω και τη διαφήμιση του Lada 1200 το 1983:

 
Μόνο που μας ξύπνησες αναμνήσεις φτάνει , ωραία χρόνια που δεν θα σβησουν ποτέ από την ψυχή μας
Ισως απο τα καλυτερα αυτοκινητα που εβγαλε ποτε η Ρωσία
Ακουραστος εργατης αλλα και στο κυνηγι δεν κολωνε πουθενα αρκει να του εβαζες λιγο βαρος πισω στο πορτμπαγκαζ
 
Ισως απο τα καλυτερα αυτοκινητα που εβγαλε ποτε η Ρωσία
Ακουραστος εργατης αλλα και στο κυνηγι δεν κολωνε πουθενα αρκει να του εβαζες λιγο βαρος πισω στο πορτμπαγκαζ
Το συγκεκριμένο Lada 1200 το είχε ο πατέρας μου κ ήταν το 1ο του αυτοκίνητο που το πήρε μεταχειρισμένο το '97......λοιπόν...το καπό κ τα πίσω καθήσματα το είχε φορτώσει ξύλα ελιάς (κομμάτια κορμούς για τζάκι) κ ανέβενε την ανηφόρα στα Χανάκια του Πύργου
(αν την ξέρεις) μαλλιά κουβάρια.... .sarcastic. αθάνατο εργαλείο με γερή λαμαρίνα, ισχυρό διαφορικό, 4η σασμάν κ σουστόφυλα πίσω αντί αμορτισέρ......το 2002 έμεινε από μηχανή κ πήραμε άλλο.
Μάλιστα στα 18 μου, βρείκα από σπόντα και πήρα κινητήρα Fiat SuperMirafiori 2.000cc 16v με 2 εκκεντροφόρους κ του τη βάλαμε για παντηλίκια με ένα ξάδελφο της ίδιας μουρλοσχολής .sarcastic. .sarcastic. ...ωραία ήταν τότε..............
 
Σπρίντερ βαν στην δουλειά και η γυναικά μου ενα βολβο . ( το χειρότερο αυτοκίνητο σε σχέση με τα λεφτά που δίνω , δεν την ξανά πατάω με την βολβο πότε )
 
Αυτοκινητάκι ή το Lada των 730.000 δρχ.;




H Lada γιορτάζει φέτος 50 χρόνια από τότε που κύλισε από τη γραμμή παραγωγής της Avtovaz το πρώτο μοντέλο της, το VAZ 2101 ή το γνωστό Lada 1200. Από τότε μέχρι και το 1988 κατασκευάστηκαν 4,8 εκατομμύρια οχήματα, ενώ ήταν ένα δημοφιλές αυτοκίνητο και στη χώρα μας.
Ειδικά τη δεκαετία του ’80 κυκλοφόρησαν πάρα πολλά Lada 1200 με το χαρακτηριστικό τετραγωνισμένο σεντάν αμάξωμα (και κάποια ελάχιστα στέισον βάγκον). Έγινε δημοφιλές λόγω της πολύ χαμηλής τιμής του, αφού με πολύ λίγα χρήματα την εποχή εκείνη μπορούσε κανείς να αγοράσει μια «κούρσα» και να χωρέσει όλη την οικογένεια.
Δείτε ακόμα: 50 χρόνια από τη γέννηση του πρώτου Lada
Χαρακτηριστική είναι η διαφήμιση του 1983 με το Lada 1200, η οποία ξεκινούσε λέγοντας «Με τα χρήματά σας αγοράζετε ένα μικρό αυτοκινητάκι ή το Lada». Και συνέχιζε: 1.200 κυβικά, 4 πόρτες, μεγάλο πολυτελές σαλόνι, τεράστιο πορτ μπαγκάζ, δοκιμασμένη αντοχή». Βέβαια στον εξοπλισμό του δεν είχε κανένα απολύτως ίχνος άνεσης, ούτε καν υδραυλικό τιμόνι και ήθελε γερά… μπράτσα για να γίνουν οι μανούβρες. Όμως κόστιζε μόλις 730.000 δραχμές, δηλαδή με σημερινά λεφτά 2.142 ευρώ!
Πληροφοριακά, το Lada 1200 είχε μήκος 4.073 χλστ. και βάρος 956 κιλά, το τετράγωνο σχήμα του είχε αεροδυναμικό συντελεστή 0,43, ενώ το πορτ μπαγκάζ ήταν 385 λτ. Ο κινητήρας των 1.2 λτ. απέδιδε 60 ίππους και 87 Nm ροπής και η κίνηση μεταφερόταν στους πίσω τροχούς μέσω 4τάχυτου κιβωτίου. Η τελική ταχύτητα έφτανε τα 142 χλμ./ώρα και ήθελε αρκετή… προσπάθεια για να τα φτάσει.
Παρακολουθείστε παρακάτω και τη διαφήμιση του Lada 1200 το 1983:


Με το προηγούμενο το στρογγυλοφαναρο έμαθα να οδηγάω και από τότε έχω κολλήσει με την πίσω κίνηση. Επικυνδινο θα το χαρακτήριζα αλλά συγχρόνως καλός δάσκαλος. Μετά από ένα ρεκτιφιέ σε 1300 πετούσε. Έπιανε τελική 150 και μέχρι τώρα έχω την εντύπωση ότι είναι το μοναδικό αμάξι που την έπιανε τόσο γρήγορα.
 
Το βαζω εδω αν και θελει αλλη κατηγορία .
Ποια ηλεκτρικα και φουτσες μπλε. Εμπορικα παιχνιδια για αρπαχτές .

https://www.autoblog.gr/2021/12/02/h-toyota-parousiazei-epishma-to-gr-yaris-pou-kaiei-ydrogono/
Δεν ειναι κατι καινουργιο το υδρογονο.Εχουν γινει δοκιμες και απο αλλες εταιρειες εδω και χρονια.
 
Δεν ειναι κατι καινουργιο το υδρογονο.Εχουν γινει δοκιμες και απο αλλες εταιρειες εδω και χρονια.
Ναι σίγουρα Γιώργο. Απλά επειδή μας εχουν ζαλίσει τα παπάρια με την ηλεκτροκίνηση και την δήθεν αναγκαιότητά της.
Ενα πράμα σαν την καθαρή ενεργεια και την απολιγνιτοποιηση .Και αφου κλείσαμε τα ορυχεια και διώξαμε τον κόσμο ,τώρα ανακαλύψαμε οτι για την ισορροπία του συστήματος είναι αναγκαίο να χρησιμοποιηθούν οι λιγνιτικές μονάδες ,οπότε και παραχωρούμε σε ιδ.σε εταιρεία την εξόρυξη λιγνίτη.
Τι να παρεις στα σοβαρά ...
 
Ναι σίγουρα Γιώργο. Απλά επειδή μας εχουν ζαλίσει τα παπάρια με την ηλεκτροκίνηση και την δήθεν αναγκαιότητά της.
Ενα πράμα σαν την καθαρή ενεργεια και την απολιγνιτοποιηση .Και αφου κλείσαμε τα ορυχεια και διώξαμε τον κόσμο ,τώρα ανακαλύψαμε οτι για την ισορροπία του συστήματος είναι αναγκαίο να χρησιμοποιηθούν οι λιγνιτικές μονάδες ,οπότε και παραχωρούμε σε ιδ.σε εταιρεία την εξόρυξη λιγνίτη.
Τι να παρεις στα σοβαρά ...
Αφού χτύπησαν την φτώχεια και πλέον το 1% του πληθυσμού έχει περισσότερο πλούτο από το υπόλοιπο 99% ήρθε η ώρα να προσέξουν και το περιβάλλον
Με τις μπίζνες που θα γίνουν στο μέλλον σε αυτόν τον τομέα μπορεί να πέσει το ποσοστό το 0,5% να έχει περισσότερα από το 99,5%
 

Themis Rentacar Andreev

7 ώρ. ·
ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Φανατικός οπαδός της ηλεκτροκίνησης έζησα μια 24ωρη εμπειρία (τόσο άντεξα) με ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο.
ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ το πλεονέκτημα είναι ότι στα φανάρια «ρίχνεις στα αυτιά» και σε Φερράρι ακόμη. Και κάπου εδώ τελειώνουν όλα τα καλά της ηλεκτροκίνησης για τον ιδιοκτήτη. Ο σιωπηλός κινητήρας είναι και επικίνδυνος μέσα στα στενά διότι οι περαστικοί δε σε ακούν.
ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ μιλάμε για ταλαιπωρία άνευ προηγουμένου. Ξεκίνησα για μικρό ταξιδάκι μέχρι τη Σπάρτη για δουλειά (άρα δεν είχα περιθώρια για σπατάλη χρόνου). Το αυτοκίνητο κοστίζει 40.000€ και είχε θεωρητική αυτονομία 350 χλμ. Αυτό φυσικά όπως έμαθα (the hard way), ισχύει μόνο αν οδηγείς με 90χλμ/ώρα. Οδηγούσαμε στα 120 έως 150 όπως όλος ο κόσμος. Με την ταχύτητα αυτή με το ζόρι κάνεις 200χλμ. Μέχρι να φτάσουμε στα Μέγαρα η φόρτιση κατέβηκε στο 75% οπότε ανησυχήσαμε κι αποφασίσαμε να ψάξουμε που έχει φορτιστές. Λοιπόν φορτιστές υπάρχουν μόνο στα Μέγαρα, στην Κόρινθο, στην Τρίπολη και έξω από τη Σπάρτη. ΟΜΩΣ οι φορτιστές αυτοί είναι 22ΚW και χρειάζονται 8 ώρες για να φορτίσουν πλήρως ένα μικρό ηλεκτρικό. Φορτιστές 50KW υπάρχουν ένας στα Μέγαρα κι ένας 20 χλμ από τη Σπάρτη (Πελλάνα). Αυτοί θέλουν 1,5 ώρες για πλήρη φόρτιση. Φορτίσαμε λοιπόν γύρω στα 45 λεπτά το αυτοκίνητο στα Μέγαρα και καθήσαμε όρθιοι πίνοντας μια πορτοκαλάδα. Με την ψυχή στο στόμα και διαπληκτιζόμενοι αν θα έπρεπε να το παρκάρουμε στην Τρίπολη και να πάρουμε το ΚΤΕΛ για σιγουριά, φτάσαμε Σπάρτη σχεδόν άδειοι και το βάλαμε σε φορτιστή 22KW που βρισκόταν 1 χλμ έξω από τη Σπάρτη και καλέσαμε ραδιοταξί για να πάμε στη δουλειά μας. Μετά από 4 ώρες φόρτισης επιστρέψαμε εκεί με ταξί μετά τη δουλειά μας και είχε φορτίσει στο 50%. Αφού δεν μπορούσαμε να φτάσουμε Αθήνα με μισό γέμισμα, αναγκαστικά ξανασταματήσαμε στην Πελλάνα στο φορτιστή των 50KW όπου μείναμε καμία ωρίτσα όρθιοι στο Κυλικείο μέχρι να φτάσει η φόρτιση στο 100%. Οδηγήσαμε προς Αθήνα με 90-100 χλμ την ώρα οπότε ενώ οδηγούσαμε αυτοκίνητο που «πατάει» και φερράρι, στο δρόμο μας περνούσαν και Zastava και μας μούτζωναν κιόλας που τους εμποδίζαμε.
Θα μου πείτε ναι αλλά τουλάχιστον ταξιδεύεις φθηνα. Αμ δε, που ταξιδεύεις φθηνά. Το αυτοκίνητο παίρνει περίπου 60KW. Στον 50άρη φορτιστή στο δρόμο (που κάνει 1,5 ώρες να φορτίσει), το KW χρεώνεται περίπου 60λεπτά κι επομένως για ένα γέμισμα θέλεις 35€. Με αυτά τα 35€ κάνεις μετά βίας 200 χλμ αν οδηγείς σαν άνθρωπος. Δηλαδή για να κάνεις 400χλμ θέλεις 70€ !!! Πιο φθηνά πας με το LEXUS 450 hybrid, που είναι αμαξάρα SUV 3 τόνων.
Με απλά λόγια τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι παιχνίδια για πλούσια αγόρια που έχουν κανα-δύο άλλα αυτοκίνητα για να κάνουν τη δουλειά τους και θέλουν κι ένα ακόμη πολύ ακριβό παιχνίδι για να «ρίχνουν» στα φανάρια στις φερράρι, στα παπάκια και στα βεσπάκια.
Αν το θέλετε για κανονικό αυτοκίνητο, ξαναδέστε το σε 10 χρονάκια. Μέχρι τότε μια χαρά είναι τα υβριδικά.
 
Back
Top