Σωστοοοος!...
Τρύπα βρίσκεις ...βενζίνη δε βρίσκεις!!!
Σωστοοοος!...
Θέλουμε ραβδωτό υπό προϋποθέσεις Παναγιώτη. Όπως θα έπρεπε και το λειοκαννο να δίνεται υπό προϋποθέσεις και όχι έτσι, αλλά για το λειοκαννο δεν βλέπω να διαμαρτύρεται κανείς, γιατί;Αστο ρε Στελιο!!
Δεν αξιζει να χασουμε την ζωη μας απο τουφεκια αλλα ουτε να χασουμε ματι..
Εχω δει ταλιμπαν και ταλιμπαν σε βουνο και καμπο...
Μακρια!!
Θελουμε και ραβδωτο....να μη ξερουμε απο που μας ηρθε.
Λύσε μου μια απορία Καπετάνιε....λες να τρακάρομε σε καμιά ξέρα?
Καλημέρα Βασίλη!Λύσε μου μια απορία Καπετάνιε.
Πως είναι δυνατόν μια φρεγάτα του πολεμικού Ναυτικού να πέφτει πάνω σε γνωστή και χαρτογραφημένη ξέρα ???
Την ξέρεις την περίπτωση προφανώς ...
Ευχαριστώ κάπτεν.Καλημέρα Βασίλη!
Δεν την ξερω, η δεν μου 'ρχεται στο μυαλό...
Πολλές φορές μ' έχουν ρωτήσει διάφοροι, για παρόμοια ατυχήματα, και εγώ πάντα απαντάω ..."δεν ήμουν μέσα , και δεν μπορώ να πω τίποτα"!
Το γεγονός είναι οτι η ικανότητα των Κυβερνητών και των Αξιωματικών των πλοίων του Π.Ν δεν είναι αμφισβητήσιμη...
Βέβαια οι πλεύσιμες ώρες είναι μη συγκρίσιμες με έναν Ποντοπόρο Πλοίαρχο του Εμπορικού Ναυτικού ....αλλά αυτό δεν μπορεί να αλλάξει σε κανένα Πολεμικό Ναυτικό καμίας Χώρας...
Αυτό που αντιμετωπίζω εγώ με τους νέους ειδικά Αξιωματικούς είναι η πλήρης εξάρτηση τους από ... το ρέυμα!
Τι εννοώ?
H χρήση των GPS, οι Ηλεκτρονικοί Χάρτες, και τα εν γενεί Ηλεκτρονικά Συστήματα Πλοήγησης, παρότι κατ' ουσία πολύτιμα βοηθήματα, έχουν στα μάτια μου κάμει την γέφυρα....play station!...ατυχώς στην πραγματικότητα δεν υπάρχει rewind...
Η χρήση όλων αυτών δεν είναι πανάκεια, και μπορεί άνετα να δώσουν λάθος πληροφορίες...
Απόδειξη τρανταχτή οτι ,η παρουσία τους δεν έδιωξε τον Αξιωματικό από την Γέφυρα, ούτε και τον Πλοίαρχο από το Conning ( την αυτοπρόσωπη διακυβέρνηση ) όπου ορίζει ο Νόμος ( είσπλους - έκπλους, κανάλια , διώρυγες, προσεγγίσεις, μεγάλη κίνηση, κακοκαιρία κ.α)...
Η οπτική παρατήρηση, η ναυτοσύνη, το ένστικτο, η ναυτική τέχνη , ατρόφησαν και δυστυχώς εξακολουθούν να ατροφούν και στις ήμερες μας...
Υ.Γ: γνωστή και χαρτογραφημένη ξέρα!
Κοίτα λοιπόν...
Έστω κοντά σ' έναν κάβο στις ακτές ενός νησιού, ο χάρτης δείχνει την ξέρα 200 μέτρα από την ακτογραμμή, ...αλλα στην πραγματικότητα τα στοιχεία της χαρτογράφησης ( βυθομετρήσεις του 1947!) είναι λάθος, και η ξέρα είναι 300 μέτρα..
Πάντα περνάς 2 δέκατα του μιλίου από τον κάβο ( περίπου 370 μέτρα ) και έχεις περάσει κάποιες εκατοντάδες φορές...
Μια φορά περνάς στο 1,5 δέκατο ( 270 μέτρα ) και ενώ νομίζεις οτι είσαι ασφαλής...το σκίζεις το πλοίο...
Πρέπει να επισημάνω κατι για τα μεγέθη,... τα 100 μέτρα για ένα πλοίο που ταξιδεύει είναι οτι για έναν άνθρωπο που κινείται στη στεριά αυτό που λέμε 2-3 μέτρα...
Τά GPS είναι στην γέφυρα και έχει ακρίβεια ως και +/- 20 μέτρα, το πλοίο έχει μήκος έστω 150-200 μέτρα , οπότε καταλαβαίνεις...
...δεν επεκτάθηκα σε ελικτικά στοιχειά, εκπτώσεις του κύκλου στροφής, πηδάλια, βυθίσματα, επιβύθιση και πολλά αλλα ....γιατί θα θέλαμε ...διατριβή...!Καλημέρα Βασίλη!
Δεν την ξερω, η δεν μου 'ρχεται στο μυαλό...
Πολλές φορές μ' έχουν ρωτήσει διάφοροι, για παρόμοια ατυχήματα, και εγώ πάντα απαντάω ..."δεν ήμουν μέσα , και δεν μπορώ να πω τίποτα"!
Το γεγονός είναι οτι η ικανότητα των Κυβερνητών και των Αξιωματικών των πλοίων του Π.Ν δεν είναι αμφισβητήσιμη...
Βέβαια οι πλεύσιμες ώρες είναι μη συγκρίσιμες με έναν Ποντοπόρο Πλοίαρχο του Εμπορικού Ναυτικού ....αλλά αυτό δεν μπορεί να αλλάξει σε κανένα Πολεμικό Ναυτικό καμίας Χώρας...
Αυτό που αντιμετωπίζω εγώ με τους νέους ειδικά Αξιωματικούς είναι η πλήρης εξάρτηση τους από ... το ρέυμα!
Τι εννοώ?
H χρήση των GPS, οι Ηλεκτρονικοί Χάρτες, και τα εν γενεί Ηλεκτρονικά Συστήματα Πλοήγησης, παρότι κατ' ουσία πολύτιμα βοηθήματα, έχουν στα μάτια μου κάμει την γέφυρα....play station!...ατυχώς στην πραγματικότητα δεν υπάρχει rewind...
Η χρήση όλων αυτών δεν είναι πανάκεια, και μπορεί άνετα να δώσουν λάθος πληροφορίες...
Απόδειξη τρανταχτή οτι ,η παρουσία τους δεν έδιωξε τον Αξιωματικό από την Γέφυρα, ούτε και τον Πλοίαρχο από το Conning ( την αυτοπρόσωπη διακυβέρνηση ) όπου ορίζει ο Νόμος ( είσπλους - έκπλους, κανάλια , διώρυγες, προσεγγίσεις, μεγάλη κίνηση, κακοκαιρία κ.α)...
Η οπτική παρατήρηση, η ναυτοσύνη, το ένστικτο, η ναυτική τέχνη , ατρόφησαν και δυστυχώς εξακολουθούν να ατροφούν και στις ήμερες μας...
Υ.Γ: γνωστή και χαρτογραφημένη ξέρα!
Κοίτα λοιπόν...
Έστω κοντά σ' έναν κάβο στις ακτές ενός νησιού, ο χάρτης δείχνει την ξέρα 200 μέτρα από την ακτογραμμή, ...αλλα στην πραγματικότητα τα στοιχεία της χαρτογράφησης ( βυθομετρήσεις του 1947!) είναι λάθος, και η ξέρα είναι 300 μέτρα..
Πάντα περνάς 2 δέκατα του μιλίου από τον κάβο ( περίπου 370 μέτρα ) και έχεις περάσει κάποιες εκατοντάδες φορές...
Μια φορά περνάς στο 1,5 δέκατο ( 270 μέτρα ) και ενώ νομίζεις οτι είσαι ασφαλής...το σκίζεις το πλοίο...
Πρέπει να επισημάνω κατι για τα μεγέθη,... τα 100 μέτρα για ένα πλοίο που ταξιδεύει είναι οτι για έναν άνθρωπο που κινείται στη στεριά αυτό που λέμε 2-3 μέτρα...
Τά GPS είναι στην γέφυρα και έχει ακρίβεια ως και +/- 20 μέτρα, το πλοίο έχει μήκος έστω 150-200 μέτρα , οπότε καταλαβαίνεις...
Δεν γνωρίζω το πόρισμα του Π.Ν, και δεν το σχολιάζω!Ευχαριστώ κάπτεν.
Σου θυμίζω ...
https://www.protothema.gr/greece/ar...-ekanan-anapoda-kai-dexia-alla-prosekrousan-/
Σε εμένα ;;; Όχι δεν έλαβα μήνυμα ...Βασίλη σου έστειλα μήνυμα το είδες;
Σωστά τα λες καπ ΓιάννηΚαλημέρα Βασίλη!
Δεν την ξερω, η δεν μου 'ρχεται στο μυαλό...
Πολλές φορές μ' έχουν ρωτήσει διάφοροι, για παρόμοια ατυχήματα, και εγώ πάντα απαντάω ..."δεν ήμουν μέσα , και δεν μπορώ να πω τίποτα"!
Το γεγονός είναι οτι η ικανότητα των Κυβερνητών και των Αξιωματικών των πλοίων του Π.Ν δεν είναι αμφισβητήσιμη...
Βέβαια οι πλεύσιμες ώρες είναι μη συγκρίσιμες με έναν Ποντοπόρο Πλοίαρχο του Εμπορικού Ναυτικού ....αλλά αυτό δεν μπορεί να αλλάξει σε κανένα Πολεμικό Ναυτικό καμίας Χώρας...
Αυτό που αντιμετωπίζω εγώ με τους νέους ειδικά Αξιωματικούς είναι η πλήρης εξάρτηση τους από ... το ρέυμα!
Τι εννοώ?
H χρήση των GPS, οι Ηλεκτρονικοί Χάρτες, και τα εν γενεί Ηλεκτρονικά Συστήματα Πλοήγησης, παρότι κατ' ουσία πολύτιμα βοηθήματα, έχουν στα μάτια μου κάμει την γέφυρα....play station!...ατυχώς στην πραγματικότητα δεν υπάρχει rewind...
Η χρήση όλων αυτών δεν είναι πανάκεια, και μπορεί άνετα να δώσουν λάθος πληροφορίες...
Απόδειξη τρανταχτή οτι ,η παρουσία τους δεν έδιωξε τον Αξιωματικό από την Γέφυρα, ούτε και τον Πλοίαρχο από το Conning ( την αυτοπρόσωπη διακυβέρνηση ) όπου ορίζει ο Νόμος ( είσπλους - έκπλους, κανάλια , διώρυγες, προσεγγίσεις, μεγάλη κίνηση, κακοκαιρία κ.α)...
Η οπτική παρατήρηση, η ναυτοσύνη, το ένστικτο, η ναυτική τέχνη , ατρόφησαν και δυστυχώς εξακολουθούν να ατροφούν και στις ήμερες μας...
Υ.Γ: γνωστή και χαρτογραφημένη ξέρα!
Κοίτα λοιπόν...
Έστω κοντά σ' έναν κάβο στις ακτές ενός νησιού, ο χάρτης δείχνει την ξέρα 200 μέτρα από την ακτογραμμή, ...αλλα στην πραγματικότητα τα στοιχεία της χαρτογράφησης ( βυθομετρήσεις του 1947!) είναι λάθος, και η ξέρα είναι 300 μέτρα..
Πάντα περνάς 2 δέκατα του μιλίου από τον κάβο ( περίπου 370 μέτρα ) και έχεις περάσει κάποιες εκατοντάδες φορές...
Μια φορά περνάς στο 1,5 δέκατο ( 270 μέτρα ) και ενώ νομίζεις οτι είσαι ασφαλής...το σκίζεις το πλοίο...
Πρέπει να επισημάνω κατι για τα μεγέθη,... τα 100 μέτρα για ένα πλοίο που ταξιδεύει είναι οτι για έναν άνθρωπο που κινείται στη στεριά αυτό που λέμε 2-3 μέτρα...
Τά GPS είναι στην γέφυρα και έχει ακρίβεια ως και +/- 20 μέτρα, το πλοίο έχει μήκος έστω 150-200 μέτρα , οπότε καταλαβαίνεις...
Συμφωνώ απόλυτα Στέλιο μου!Σωστά τα λες καπ Γιάννη
Ο νέος αξιωματικός είναι δυστυχώς καταδικασμενος να εξαρτάται από τα ηλεκτρονικά βοηθήματα.
Οι χαρτογραφημενες ξερες απο το 50 κ 60 εκτός την πιθανότητα τότε λάθους έχουμε κ την πιθανότητα να έχουν μεγαλώσει κατά πολύ από κοράλλια πχ.
Ατυχήματα είναι πολύ εύκολο να συμβούν κ δεν είναι όλα από ανθρώπινο λάθος. Στην περίπτωση της φρεγάτας δεν μπορούμε να πούμε ότι έφταιγε ο αξ γέφυρας χωρίς να ξέρουμε τι έγινε κ κακώς δημοσιεύθηκε όλο αυτο
Μπράβο σου καπτεν. Αυτό έκανε ο γέρος μου για να είμαι καλός στην δουλειά μου και να τη μάθω καλά, τότε θυμωμένος, τώρα τον ευγνωμωνο αγρότης στο επάγγελμα, και πάλι μπράβο σου.Συμφωνώ απόλυτα Στέλιο μου!
Y.Γ1: ...πολλάκις τονίζω στους Αξιωματικούς μου οτι ...." εγώ είμαι ο πρώτος, που μπορεί να κάνω το λάθος."... και εσκεμμένα για να τους επαυξήσω την προσοχή, για να "έχουν" και και να "με έχουν" τον νου τους...
Υ.Γ2: ...κάκιστα, και ας μου επιτραπεί η μη κόσμια έκφραση "...τα κοράκια των Media"
Δεν ξέρω αν θυμάσαι πως έγινε το ατύχημα και βύθιση τελικά τού Σαμαινα στις Πόρτες τις Πάρου... λίγο πλάγιο καιρό αν έχεις, εύκολα σε βγάζει μια δύο μοίρες παράλληλα με την αρχική πορεία....Καλημέρα Βασίλη!
Δεν την ξερω, η δεν μου 'ρχεται στο μυαλό...
Πολλές φορές μ' έχουν ρωτήσει διάφοροι, για παρόμοια ατυχήματα, και εγώ πάντα απαντάω ..."δεν ήμουν μέσα , και δεν μπορώ να πω τίποτα"!
Το γεγονός είναι οτι η ικανότητα των Κυβερνητών και των Αξιωματικών των πλοίων του Π.Ν δεν είναι αμφισβητήσιμη...
Βέβαια οι πλεύσιμες ώρες είναι μη συγκρίσιμες με έναν Ποντοπόρο Πλοίαρχο του Εμπορικού Ναυτικού ....αλλά αυτό δεν μπορεί να αλλάξει σε κανένα Πολεμικό Ναυτικό καμίας Χώρας...
Αυτό που αντιμετωπίζω εγώ με τους νέους ειδικά Αξιωματικούς είναι η πλήρης εξάρτηση τους από ... το ρέυμα!
Τι εννοώ?
H χρήση των GPS, οι Ηλεκτρονικοί Χάρτες, και τα εν γενεί Ηλεκτρονικά Συστήματα Πλοήγησης, παρότι κατ' ουσία πολύτιμα βοηθήματα, έχουν στα μάτια μου κάμει την γέφυρα....play station!...ατυχώς στην πραγματικότητα δεν υπάρχει rewind...
Η χρήση όλων αυτών δεν είναι πανάκεια, και μπορεί άνετα να δώσουν λάθος πληροφορίες...
Απόδειξη τρανταχτή οτι ,η παρουσία τους δεν έδιωξε τον Αξιωματικό από την Γέφυρα, ούτε και τον Πλοίαρχο από το Conning ( την αυτοπρόσωπη διακυβέρνηση ) όπου ορίζει ο Νόμος ( είσπλους - έκπλους, κανάλια , διώρυγες, προσεγγίσεις, μεγάλη κίνηση, κακοκαιρία κ.α)...
Η οπτική παρατήρηση, η ναυτοσύνη, το ένστικτο, η ναυτική τέχνη , ατρόφησαν και δυστυχώς εξακολουθούν να ατροφούν και στις ήμερες μας...
Υ.Γ: γνωστή και χαρτογραφημένη ξέρα!
Κοίτα λοιπόν...
Έστω κοντά σ' έναν κάβο στις ακτές ενός νησιού, ο χάρτης δείχνει την ξέρα 200 μέτρα από την ακτογραμμή, ...αλλα στην πραγματικότητα τα στοιχεία της χαρτογράφησης ( βυθομετρήσεις του 1947!) είναι λάθος, και η ξέρα είναι 300 μέτρα..
Πάντα περνάς 2 δέκατα του μιλίου από τον κάβο ( περίπου 370 μέτρα ) και έχεις περάσει κάποιες εκατοντάδες φορές...
Μια φορά περνάς στο 1,5 δέκατο ( 270 μέτρα ) και ενώ νομίζεις οτι είσαι ασφαλής...το σκίζεις το πλοίο...
Πρέπει να επισημάνω κατι για τα μεγέθη,... τα 100 μέτρα για ένα πλοίο που ταξιδεύει είναι οτι για έναν άνθρωπο που κινείται στη στεριά αυτό που λέμε 2-3 μέτρα...
Τά GPS είναι στην γέφυρα και έχει ακρίβεια ως και +/- 20 μέτρα, το πλοίο έχει μήκος έστω 150-200 μέτρα , οπότε καταλαβαίνεις...
Καπετάνιε άσε τις ξανθιές και κοίτα τις ξέρες
Το μαύρο σημάδι στον βράχο....είναι τρύπα η σκιά....
...άρπαξε φωτιά και ο βράχος φένεται!!!Το μαύρο σημάδι στον βράχο....είναι τρύπα η σκιά....
Ώριμη γοητεία η απλά κλασικά νεοελληνικά μου_ _ ρα ,!!!!!!! Με διπλα Βέμπερ ,αεροαναρτηση ,σπαστο διαφορικό, καταπληκτικό ζευγάρι αερόσακων ,που αν είσαι μαζί της και δεν σε αφήσει είναι κάτι που δικαιολογεί την τρύπα στο βράχο αριστερά της.