Γιώργο θα συμφωνήσω και εγώ με το Νίκο (χρονιά πολλά Νίκο) και το Θεόφραστο, πιστεύω οτι στην χρωμιωμένη το καλλίτερο που μπορεί να γίνει είναι ενα "βαθύ" καθάρισμα και αλοιφή , κατι που κατα την γνώμη μου μπορεί ο κάθε ένας απο μας να κάνει και αν το συστηματοποίηση στο καθάρισμα του θα εχει μια κάννη καθρέφτη, που μόνο καλά μπορεί να του προσφέρει . κι αν για κάποιον δεν θεωρεί οτι δεν βελτιώνεται η απόδοση και η λειτουργία ...μόνο και μόνο να βλέπεις την κάννη σου να καθρεφτίζει έμενα μου κάνει ! (προσωπικά πιστεύω οτι η λειτουργια βελτιώνεται )Αυτό που θέλω να ρωτήσω εγώ είναι άλλο. Αναφερομενοι σε λείανση, μπορούμε να επέμβουμε ή όχι (εννοώ οπλουργοι ή σε έχοντες τον κατάλληλο εξοπλισμό ) στην βελτίωση της λείανσης μιας χρωμιωμένης κάννης;
Ρωτάω γιατί ο όρος που έχω δει να χρησιμοποιουν κάποιοι οπλουργοι είναι "γυάλισμα", δηλαδή γυάλισμα χρωμιωμένης και λείανση αχρωμοιωτης. Ένα γυάλισμα χρωμιωμένης σε οπλουργο θα αυξήσει το επίπεδο λειανσης της χρωμιωμένης κάννης ή παίζουμε με τις λέξεις για προφανείς σκοπούς;
*Εγω έχω μια μονοκόμματη βέργα αλουμινίου για αυτη την δουλειά που στα τελευταία 10 εκατοστά έχει ατσαλομαλλο 0000 και όποτε έχω κέφι κάνω την διαδικασία με το δραπανο
Για την λείανση της αχρωμοιωτης ειμαι βέβαιος οτι παίζει σημαντικό ρόλο και επίσης σε μεγάλο βαθμό μπορούμε να την βελτιώνουμε και μόνοι μας παίρνοντας ιδέες απο το πως το κάνουν μεγάλοι κατασκευαστές
Στο συγκεκριμένο βίντεο στο 58 λεπτο δείχνει την διαδικασία λείανσης που κάνει η Holland and Holland..
Οι πέτρες λείανσης που λέει ο Θεόφραστος νομίζω οτι έχουν νόημα όταν εχει γίνει μια παρέμβαση στην κάννη πχ κώνος ή διεύρυνση αυλού κτλ ..
Για γυάλισμα σε μία ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΉ αχρωμίωτη δεν νομίζω οτι ειναι καλή ιδέα , καθώς τρώει μέταλλο .. έστω και λίγο ίσως επηρεάσει τον αυλό της κάννης και πολύ φοβάμαι όχι ομοιόμορφα .