Breda 930 I 2 ** 40 βήματα. Φυσίγγια concord κουτουμανος Νο 8.
https://postimg.org/image/dcvf9tugb/
https://postimg.org/image/dcvf9tugb/
Μα...σκοπεύει δέκα εκατοστά κάτω απο το DVD κ η τουφεκια ειναι από τη μέση κ πάνω...60/40?δεν το βλέπω...αυτο με τον αυλό...οτι ο 18.4 έχει καλύτερη διατριση σε αυτή την απόσταση καθώς όπως λέει κ καλύτερη σφραγιση ...χμ μπορεί ναι μπορεί όχι...anyway...φυσιγγαρες indeed!!!
Πολλά κενά για 2*σε αυτή την απόσταση,έτσι τουλάχιστον μου φαίνεται.Breda 930 I 2 ** 40 βήματα. Φυσίγγια concord κουτουμανος Νο 8.
https://postimg.org/image/dcvf9tugb/
Ξέχασα να αναφέρω έχει γίνει λειανση στον κωνοΠολλά κενά για 2*σε αυτή την απόσταση,έτσι τουλάχιστον μου φαίνεται.
Ναι μονο λειανση.Νομιζω εχει 9 εκατοστα κωνο.Μόνο λείανση στον υπάρχον κώνο; Νομίζω πως αυτή έχει μεγάλο κώνο από κατασκευή.
Το πενταρι τους ειναι 3.0 δλδ 4.5 ιταλικό...την ίδια κλίμακα κ οι ΓερμανοίTωρα που το ξαναειδα εχεις δικιο. Για πανω απο 70/30 μου κανει. Οσο για τον αυλο ο Carrie εριχνε με 18.4 και ο Crow με 18.6. Oσο για το νουμερο σκαγιων 2.8 χιλ ειναι το αγγλικο 5αρι κοντα στο ελληνικο εξαρι.
Υψηλή πίεση ναι...όπως κ υψηλή παραμόρφωση στο μεγαλύτερο εύρος της γομωσης...πλευρικα σκάγια...υψηλοτερη κολόνα...στηλη σκαγιων....επομενως...παραμορφωμενα...εκτροπη απώλεια ταχυτήτων έναντι των σφαιρικών....οι παλιοί λέγαν....το πήραν τα κεντρικά!!!Ο 18,4 γνώμη μου είναι ότι βοηθάει λόγο αυξημένης πίεσης σε σχέση με έναν διευρυμένο, δείνει αυξημένες ταχύτητες και το χοντρό σκάι δεν είναι τόσο επιρρεπές σε παραμόρφωση όσο ένα ποιο ψηλό. Με την ίδια σφαιρικοτητα-μορφολογια σκαγιου και υψηλότερη αρχική ταχύτητα από τον στενό αυλό έχουμε θεωρητικά στην ίδια απόσταση περισσότερη δύναμη κρούσης
Αγγλικο 6αρι 2.69mmΤο πενταρι τους ειναι 3.0 δλδ 4.5 ιταλικό...την ίδια κλίμακα κ οι Γερμανοί
Τον πινακα τον ειχα βρει πριν κατι μηνες απο ενα μελος του φορουμ,δεν θυμαμαι ποιος ηταν ομως.Αγγλικο 6αρι 2.69mm
Αγγλικο 5αρι 2.79mm
Αγγλικο 4αρι 4.05mm
Αυτα ειναι τα αγγλικα μεγεθη
Κ εγω το ιδιο λαθος με σενα ειχα κανει,αλλα απο τοτε που βρηκα 1 πινακα μπορω να δω τις αντιστοιχιες
Έχετε δίκιο!!!δεν ξέρω πι το είδα ως...3.0 anyway...φοβεροί στα φυσίγγια τους!
Αυτο το προτεινα γιατι σκεφτομαι συλλογικα κ οποτε μπορω να βοηθησω καποιον συναδελφο το πραττω,δεν ειμαι απο τα ατομα που δεν "αποκαλυπτουν τα μυστικα τους" κ δεν λενε το παραμικρο σε καποιον που μπορουν να του λυσουν καποιες απορροιες.Οποτε καλο θα ηταν οποιος λειτουργει με τον δικο μου τροπο να αναρτει στο θεμα που προτεινω,οτι πινακες ή στοιχεια υπαρχουν για τα λειοκανα,τα φυσιγγια κ δεν ξερω κ εγω τι αλλο.Ετσι οποιος εχει καποιες απορροιες να μπαινει στο θεμα κ να ενημερωνετε ή να ρωταει αυτον που το αναβεσε να του εξηγησει κατι που δεν θα εχει καταλαβει ιδιος.Να διευκολυνθουμε για καποια πραγματα αμεσα μεταξυ μας κ οχι να ψαχνουμε δεκαδες σελιδες σε θεματα με παλιες αναφορες
Υψηλή πίεση ναι...όπως κ υψηλή παραμόρφωση στο μεγαλύτερο εύρος της γομωσης...πλευρικα σκάγια...υψηλοτερη κολόνα...στηλη σκαγιων....επομενως...παραμορφωμενα...εκτροπη απώλεια ταχυτήτων έναντι των σφαιρικών....οι παλιοί λέγαν....το πήραν τα κεντρικά!!!
Ειναι σιγουρα 8??Breda 930 I 2 ** 40 βήματα. Φυσίγγια concord κουτουμανος Νο 8.
https://postimg.org/image/dcvf9tugb/
Έτσι γράφει πάνω στο κουτί και στο φυσίγγι. Γιατί το λες αυτο;Ειναι σιγουρα 8??