Βλητικές Δοκιμές - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Σκληρό ή μαλακό σκάγι ...
Κόκκινα - μαλακό
Μπλέ - σκληρό

View attachment 32949
View attachment 32950
Το Μ δηλαδη συμφωνα με την αποδοση του σαν Μ πιστευω οτι θα λεει, βαζει 44 σκληρα σκαγια περισσοτερα στον κυκλο ενω το xfull 34, οκ ας πουμε οτι ειναι ετσι...

Δεν λεει κατι αυτο Βασιλη γιατι το xfull εχει στανταρ πολυ μεγαλυτερο ποσοστο συγκεντρωσης σε σχεση με το Μ και βρισκεται πολυ μπροστα με μαλακα η με σκληρα σκαγια.

Οσον αφορα την ατρακτο στο προηγουμενο παραδειγμα δεν διαφωνουμε, γι αυτο και τα φρενου ζοριζουν πολυ κοσμο στο να παρουν θηραμα, δινουν ομως πολλα μετρα παραπανω και αυτο ειναι τσεκαρισμενο απο τους κατοχους.

Επειδη εχεις σπειρωμα που κυκλοφορει πολυ και εισαι Αθηνα, βρες απο καποιον ενα smoke full και κανε κανενα πειραμα να δουμε τι συμπερασμα θα βγαλεις
 
Άλεξ, για την άτρακτο ποτέ δεν έχω πει ότι δεν παίζει κανέναν ρόλο. Παίζει αλλά όχι πρωταρχικό.
Δεν σκοτώνει καλύτερα η μικρή άτρακτος.
Σκοτώνει και η μεγάλη.
Τα duplex και τα ανάμικτα φυσίγγια είναι κλασική περίπτωση φυσιγγίου με μεγάλη άτρακτο.

Έχω πει ότι δεν με ενδιαφέρει γιατί δεν μπορώ να την μετρήσω και να την επηρρεάσω.
Η μεγάλη άτρακτος σχηματίζεται γιατί τα σκάγια έχουν μεγάλες διαφορές στην ταχύτητα είτε γιατί έχουν παραμορφώσεις είτε γιατί είναι διαφόρων μεγεθών είτε γιατί κάποια αποσπάστηκαν πιο νωρίς.
Πως μπορώ να επηρρεάσω κάτι από τα παραπάνω σε τυχαίο φυσίγγι εμπορίου ;
Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να επιλέξω σωστό φυσίγγι και αυτό κάνω.
Επισης Βασιλη το πειραμα και αυτα που εχει πει ο κυριος ειναι πολυ παλια, πριν 40 χρονια διαβασα σε αλλο ποστ στο ιδιο φορουμ, νομιζω εχουν αλλαξει πολλα απο τοτε
 
Last edited:
Βασιλη , μαλλον πεταξες 70 ευρω φιλε!!!:(
Καλημέρες,εγώ είχα πετάξει 120€ για το ίδιο σε λάιτ φουλ,,,,το μαμά λιγότερη συγκέντρωση ,ένα τι.....αλλλλλλα φοβερή κατανομή....για αυτό ....το παν τα φυσίγγια‼️
 
Τα φυσίγγια εννοείται δεν παίρνεται παράδειγμα από τον Νίκο άμα ξέρεις να χτίσεις σωστά το φυσίγγι και σε νερό σωλήνα που λέει ο λόγος θα βρεις ντουφέκια .Αφού οι ντουφεκιες που μας έχει δείξει η Μπερέτα ασχέτως ότι είναι πολύ καλό όπλο δεν μπορείς να τις επιτυχείς με ότι όπλο και να πάρεις και στις αποστάσεις που έχει ανεβάσει δοκιμές . Τώρα το θέμα είναι οι γνώσεις ο χρόνος μαζί με τον τόπο διαμονής και τρίτο ο εξοπλισμός . Όσο για τα τσοκ υπάρχει βελτίωση σίγουρα αλλά θέλει ψάξιμο και χρήμα να διαθέσεις που δεν ξέρω αν συμφέρει .Θα βγω εκτός θέματος είχα σκεφτεί να στείλω μέσω μαγαζιού στη μπενελι συγκεκριμένα χαρακτηριστικά κάνης και τσοκ για παραγγελία αλλά δεν το έκανα ποτέ και όχι για οικονομικούς λόγους .
 
Τι έχεις κατά νου να δοκιμάσεις Ηλία???
θα δοκιμασω ξανα στα 40 μετρα και στα 50 με kicks * και ** percorso no6...biturbo no5 και μετα τσιχλοφυσιγκα να δω τι γινετε....σκεφτομαι να παρω μαζι μου και το 525 να δοκιμασω κατι goblin thunder kicks τα οποια δεν εχω ριξει ποτε σε πινακα παρα μονο σε κυνηγι αλλα φοβαμαι μην ξενερωσω μετα και το βαλω καμια αγγελια το 725(και οχι τπτ αλλο το εχω βολευτει το μπου@@λο χαχαχαχα)
 
θα δοκιμασω ξανα στα 40 μετρα και στα 50 με kicks * και ** percorso no6...biturbo no5 και μετα τσιχλοφυσιγκα να δω τι γινετε....σκεφτομαι να παρω μαζι μου και το 525 να δοκιμασω κατι goblin thunder kicks τα οποια δεν εχω ριξει ποτε σε πινακα παρα μονο σε κυνηγι αλλα φοβαμαι μην ξενερωσω μετα και το βαλω καμια αγγελια το 725(και οχι τπτ αλλο το εχω βολευτει το μπου@@λο χαχαχαχα)
Στα 50 μ. δεν υπάρχει λόγος, να κάνεις δοκιμή με τσιχλοφύσιγγα. Δοκίμασε με χοντρά σκάγια, σε αυτά τα μέτρα. Έτσι τα συμπεράσματα σου θα είναι πιο "δίκαια" για το τσοκ που θα χρησιμοποιήσεις.
 
θα δοκιμασω ξανα στα 40 μετρα και στα 50 με kicks * και ** percorso no6...biturbo no5 και μετα τσιχλοφυσιγκα να δω τι γινετε....σκεφτομαι να παρω μαζι μου και το 525 να δοκιμασω κατι goblin thunder kicks τα οποια δεν εχω ριξει ποτε σε πινακα παρα μονο σε κυνηγι αλλα φοβαμαι μην ξενερωσω μετα και το βαλω καμια αγγελια το 725(και οχι τπτ αλλο το εχω βολευτει το μπου@@λο χαχαχαχα)
Αυτά με αποσπωμενο πάτο, ριξε και με το *** του!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top