Βλητικές δοκιμές Αρχείο

  • Thread starter Thread starter Vasilis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Not open for further replies.
Ευχαριστώ πολύ !!!!! Τα carlsons να προτιμήσω αυτά με porting η τα απλά???? Υπάρχει διαφορά???
Το 95% των έσω έξω τσοκ που έχω είναι χωρίς πόρτινγκ, δεν έχω πεισθεί για την χρησιμότητα του στο τσοκ. Πόρτινγκ στις κάννες πριν το τσοκ είναι άλλη ιστορία. Σε σούπερ ποζε ερριξα τώρα τελευταία ένα τρύπιο Briley 3* μαζί με ένα απλό ατρυπητο δίπλα του και το δεύτερο έγινε σαν την πλάτη της πασχαλιτσας! Πολύ βρώμα...
 
Το 95% των έσω έξω τσοκ που έχω είναι χωρίς πόρτινγκ, δεν έχω πεισθεί για την χρησιμότητα του στο τσοκ. Πόρτινγκ στις κάννες πριν το τσοκ είναι άλλη ιστορία. Σε σούπερ ποζε ερριξα τώρα τελευταία ένα τρύπιο Briley 3* μαζί με ένα απλό ατρυπητο δίπλα του και το δεύτερο έγινε σαν την πλάτη της πασχαλιτσας! Πολύ βρώμα...
Δεν έχει κάποια ουσιαστικη διαφορά το porting τσοκ με το απλό έσω-έξω εκτός από εμφάνιση. Και στα αρνητικά η βρωμα που μαζεύουν και μερικά και κομμάτια από βύσματα (σαν ρινίσματα).
 
Δεν έχει κάποια ουσιαστικη διαφορά το porting τσοκ με το απλό έσω-έξω εκτός από εμφάνιση. Και στα αρνητικά η βρωμα που μαζεύουν και μερικά και κομμάτια από βύσματα (σαν ρινίσματα).
Υπάρχει περίπτωση να φρενάρει έστω κ λίγο το συγκεντρωτήρα...
Εξού και τα κομμάτια από βύσματα (σαν ρινίσματα)... Μια σκέψη!
Σίγουρα δε φτάνει τα φρένου...
 
από ότι θυμάμαι έχουμε αρκετη μείωση της αρχικής ταχύτητας
παρτο λογικα βρε φιλε μου πως γινεται,να γινεται μειωση αρχικης ταχυτητας,οταν δεν ζωριζονται τα σκαγια,και βγενουν πιο ελευθερα.ηστερα στην ταχυτητα,πεζουν ρολο,το εφραξη κανη η ταπα ,και το σεταπ της πυριτιδας,και το καψουλι
 
παρτο λογικα βρε φιλε μου πως γινεται,να γινεται μειωση αρχικης ταχυτητας,οταν δεν ζωριζονται τα σκαγια,και βγενουν πιο ελευθερα.ηστερα στην ταχυτητα,πεζουν ρολο,το εφραξη κανη η ταπα ,και το σεταπ της πυριτιδας,και το καψουλι
Νομίζω έχει να κάνει με το φαινόμενο venturi?Σαν τις κάνεις της fabarm.Σαν το λάστιχο με το νερό που αν το πιέσεις στην άκρη πετάει πιο δυνατα το νερό αλλά πιο ατσαλα.(γρηγορότερες αρχικές μεγαλύτερες παραμορφώσεις)
Μαλακία είπα?
 
παρτο λογικα βρε φιλε μου πως γινεται,να γινεται μειωση αρχικης ταχυτητας,οταν δεν ζωριζονται τα σκαγια,και βγενουν πιο ελευθερα.ηστερα στην ταχυτητα,πεζουν ρολο,το εφραξη κανη η ταπα ,και το σεταπ της πυριτιδας,και το καψουλι
εμ γι αυτό έγραψα , από ότι θυμαμαι, δεν το υιοθετώ , καπου το διάβασα. αλλά δεν μου φαίνεται και παράλογο
Νομίζω έχει να κάνει με το φαινόμενο venturi?Σαν τις κάνεις της fabarm.Σαν το λάστιχο με το νερό που αν το πιέσεις στην άκρη πετάει πιο δυνατα το νερό αλλά πιο ατσαλα.(γρηγορότερες αρχικές μεγαλύτερες παραμορφώσεις)
Μαλακία είπα?
έχει ειπωθεί και αυτό, αλλά δεν νομίζω στα σκάγια να λειτουργεί τ9 φαινόμενο venturi.
ο κώνος υπάρχει για ομαλή μετάβαση , αλλά και για μη απότομη μείωση των πιέσεων που θα ελαττώνει δραματικα την επιτάχυνση
 
παρτο λογικα βρε φιλε μου πως γινεται,να γινεται μειωση αρχικης ταχυτητας,οταν δεν ζωριζονται τα σκαγια,και βγενουν πιο ελευθερα.ηστερα στην ταχυτητα,πεζουν ρολο,το εφραξη κανη η ταπα ,και το σεταπ της πυριτιδας,και το καψουλι

το ότι δεν ζορίζονται τα σκάγια τους δίνει μεγάλη τελική ταχύτητα στο στόχο, όχι αρχική . Αρχική έχουν όλα ίδια περίπου σφαιρικά και στραπατσαρισμένα.
 
Νομίζω έχει να κάνει με το φαινόμενο venturi?Σαν τις κάνεις της fabarm.Σαν το λάστιχο με το νερό που αν το πιέσεις στην άκρη πετάει πιο δυνατα το νερό αλλά πιο ατσαλα.(γρηγορότερες αρχικές μεγαλύτερες παραμορφώσεις)
Μαλακία είπα?

Δεν νομιζω οτι ειπες μ@λ@κια....Αλλα δεν ξερω ποιο ειναι λαθος και ποιο το σωστο...
Θα κοιταξω να βρω ενα οπλο με 18,8 αυλο...και θα μετρησω ταχυτητες με ιδιο σεταπ να τι διαφορες
θα εχει απο τον 18,3 αυλο.
 
Δεν νομιζω οτι ειπες μ@λ@κια....Αλλα δεν ξερω ποιο ειναι λαθος και ποιο το σωστο...
Θα κοιταξω να βρω ενα οπλο με 18,8 αυλο...και θα μετρησω ταχυτητες με ιδιο σεταπ να τι διαφορες
θα εχει απο τον 18,3 αυλο.
Mε προλαβες Νικολα...ειχα σκοπο, να ερευνισω αυτο το θέμα φερνοντας μια SX4 (18.8) του φιλου @Ilias Amaliada κ θα καναμε αυτη τη δουλεια για να μου λυθουν οι απορειες κ να εμπλουτισω κ τις γνωσεις μου.

Υ.Γ. Βαλε μια γόμωση μεσαια των 36gr σε Νο6 ΚΑΙ μια γόμωση των 31gr σε Νο: 8½ μετρώντας τα οπλα σε ταχογραφο και χαρτονι φυσικα...αν θες στήσε και στα 40gr No4.
 
το ότι δεν ζορίζονται τα σκάγια τους δίνει μεγάλη τελική ταχύτητα στο στόχο, όχι αρχική . Αρχική έχουν όλα ίδια περίπου σφαιρικά και στραπατσαρισμένα.

Αυτη η μεγαλη τελικη ταχυτητα στον στοχο....την εχει μετρησει καποιος ??
Την ''μεγαλη'' τελικη την εχουμε απο ΜΗ παραμορφωμενα σκαγια....αυτο ξερω εγω...
Το αλευρι δεν το βαζω τυχαια....προστατευει τα σκαγια....βγαζει ταχυτητες - συγκεντρωσεις + διατρηση !!!
 
Mε προλαβες Νικολα...ειχα σκοπο, να ερευνισω αυτο το θέμα φερνοντας μια SX4 (18.8) του φιλου @Ilias Amaliada κ θα καναμε αυτη τη δουλεια για να μου λυθουν οι απορειες κ να εμπλουτισω κ τις γνωσεις μου.

Υ.Γ. Βαλε μια γόμωση μεσαια των 36gr σε Νο ή 6...ΚΑΙ μια γόμωση των 31gr σε Νο: 8½ μετρώντας τα οπλα σε ταχογραφο και χαρτονι φυσικα...αν θες συείσε και στα 40gr No4

Κωστη μου....Οταν θα βρω οπλο με 18,8 αυλο...θα το ''στιψω'' στις δοκιμες...ωστε μην υπαρχει καμια
αμφιβολια μετα απο τις δοκιμες !!
Δεν εχω βρει οπλο ακομα...
 
Εχεις αντιληφθεί το γιατί βγάζει ταχύτητες παραπάνω απο πλαστικό buffer;;;;

Ουτε να το βλεπω δεν θελω...Δεν νομιζω να εχω μετρησει δικο μου με πλαστικο μπαφερ...
Με πλαστικο μπαφερ εχω δοκιμασει λιγοτερα απο 5 δικα μου φυσιγγια...Ισως και λιγοτερα..
Τωρα σε εμπορικο με πλαστικο μπαφερ....και δικο μου με αλευρι...Η νυχτα με την ημερα !!!
 
Εχεις αντιληφθεί το γιατί βγάζει ταχύτητες παραπάνω απο πλαστικό buffer;;;;
Ουτε να το βλεπω δεν θελω...Δεν νομιζω να εχω μετρησει δικο μου με πλαστικο μπαφερ...
Με πλαστικο μπαφερ εχω δοκιμασει λιγοτερα απο 5 δικα μου φυσιγγια...Ισως και λιγοτερα..
Τωρα σε εμπορικο με πλαστικο μπαφερ....και δικο μου με αλευρι...Η νυχτα με την ημερα !!!
Δεν εξηγείτε και σε μένα τον όχι και τόσο γρμματιζούμενο τις διαφορές να καταλάβω?
Δηλαδή θέλετε να πείτε ότι το μπάφερ ''κόβει'' αρχικές? και αν ναι , τότε γιατί το χρησιμοποιούν τόσο στα δράμια που θέλουμε ταχύτητα και διάτρηση? (Εκτός της χρήσης του για προστασία από τις παραμορφώσεις.)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top