Εχθές είχα την πρώτη μου (διπλή) περίπτωση εμπλοκής με τη 1100.
Σηκώνω τα γουρούνια, ρίχνω τα πρώτο 8βολο Rem Express (στο βρόντο), "μαζεύω" το δεύτερο καλά, πατάω τη σκανδάλη και… τίποτα!!!... κοιτάω το κλείστρο – ανοιχτό!!! Κλείνω-ανοίγω-κλείνω, "μαζεύω" όσο προλαβαίνω το τελευταίο, πατάω σκανδάλη… κλάκ!!! Ανοίγω-κλείνω αλλά – ήταν πλέον αργά. Κοιτάω κάτω και βλέπω τον υπαίτιο της όλης ιστορίας: ένα 8βολο NSI γκρι, δίχως σημάδι επικρουστήρα στο καψούλι.
Σε πρώτη φάση, δε βγήκε απ’ την αποθήκη, σε δεύτερη φάση, δε μπήκε όλο στη θαλάμη και ευτυχώς – μάλλον λόγω μηχανισμού – δεν πυροδοτήθηκε.
Το φυσίγγι, είναι τόσο φουσκωμένο που μπαίνει ελεύθερα στη θαλάμη μόνο μέχρι τη μέση του ενώ θέλει αρκετή πίεση για να προχωρήσει και βγαίνει με μεγάλη δυσκολία. Ήταν το πέμπτο που έριχνα (τα δύο πρώτα σε βαρέλι) και η πρώτη φορά που το παθαίνω. Επιστρέφοντας, δοκίμασα και τα καινούργια, τα λευκά, που ευτυχώς πήρα μόνο ένα κουτί, τα οποία δεν χωρούν κι αυτά στη θαλάμη (βλ. φωτό). Ομολογώ πως ευθύνομαι σε μεγάλο βαθμό που δεν το δοκίμασα πριν το βάλω στη ζώνη αφού ήταν εμφανές το φούσκωμα. Ευτυχώς το ελάχιστο πάθημα έγινε μέγιστο μάθημα.
Όσο για το αίσθημα της αφλογιστίας; ίδιο με αυτό της μη στύσης την επίμαχη στιγμή.
Όσον αφορά στην εταιρία; από εμένα τουλάχιστον, addio NSI!!!
View attachment 17994View attachment 17995View attachment 17996