Δράμια - Μονόβολα Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Για τον ίδιο λόγο και εγώ, από 36γρ/475 m/sec πήγα σε 32.5γρ/545 m/sec. Με 4 κιλά όπλο.

ΕΠΙΠΛΕΟΝ το βάρος μας έχει σχέση με την αίσθηση ανάκρουσης. Όταν ήμουν 112 κιλά δεν αισθανόμουν και πολύ την ανάκρουση. Μετά από δίαιτα μεσα σε 1 χρόνο (και 100δες ώρες προπόνησης σε γυμναστήρια και νερό) έπεσα στα 88 κιλά και έγινα πιο "ευαίσθητος"

8βολο ιδιογομωσης με μπαφερ στα 32 γρ και αρχικες V1.5 470m/s σου δηνει την εντηπωση πως ρηχνεις 40 γρ με 400 m/s.
Φαντασου αυτο που ειναι στα 45 γρ με 450m/s......
 
Κάποιο μονοβολο που να έχει ταχύτητα 500+ αλλά να μην είναι sabot υπάρχει στην αγορά;;; ψάχνω τόση ώρα στο ίντερνετ και δεν βρήκα κάποιο, τα κλασικά με Βλήμα brenekke η gualandi έχουν το πολύ μέχρι 460,εχετε να προτείνετε κάτι;
 
Κάποιο μονοβολο που να έχει ταχύτητα 500+ αλλά να μην είναι sabot υπάρχει στην αγορά;;; ψάχνω τόση ώρα στο ίντερνετ και δεν βρήκα κάποιο, τα κλασικά με Βλήμα brenekke η gualandi έχουν το πολύ μέχρι 460,εχετε να προτείνετε κάτι;
Κ τα hexolit mag k τα ρεμι high velocity. Τα έχω μετρήσει
 
Θα τα δοκιμάσω τα ρεμινγκτον δεν γνώριζα ότι έχουν τέτοια ταχύτητα. Για τα μονολοβα με ατσάλι έχω άσχημη εμπειρία με τα monolit χάχα σφυριζε σε κάτι πέτρες μου κόπηκαν τα γόνατα νόμιζα θα βγει στην απέναντι πλάγια μετά πληροφορήθηκα τι σόι υλικό είναι και δεν τα ξαναέβαλα στην αρμαθα μου.
 
Βγάζει 2 απλά φοστερ η ρεμινγκτον, το ένα που λέτε είναι 25 γραμμάρια και ταχύτατα 560 περίπου και ένα άλλο με βάρος 28 γραμμάρια και ταχύτητα 1560 αναγράφει.. Η τιμή τους σχεδόν ίδια. Τώρα για το βαθμό ευθυβολια τους σε σχέση με brenekke, gualandi μόνο η δοκιμές θα δείξουν.
 
Με αυλό 18.4 ?? (ΑΠΟΡΙΑ απλά για να πιστοποιήσω τις τριβές των βυσματώσεων που εξυπηρετούν ακόμη και 18.9)
Τα κανόνια όμως συνήθως έχουν 18.2 άυλο.. πως σε στενότερο άυλο έβγαλε παραπάνω ταχύτητα (αυτή που δίνει από το εργοστάσιο) και με μεγαλύτερο έπεσε;
 
Τα κανόνια όμως συνήθως έχουν 18.2 άυλο.. πως σε στενότερο άυλο έβγαλε παραπάνω ταχύτητα (αυτή που δίνει από το εργοστάσιο) και με μεγαλύτερο έπεσε;
Ελαστικότητα μετάλλων (πάχος χρωμίωσης ή και απουσία χρωμίου), κώνος, τσοκάρισμα, διάμετρος μονόβολου, κλπ. Ενδεχομένως σε διευρυμένο αυλό να παρουσίασε και απώλειες αερίων, είτε περιδίνιση του μονόβολου εντός κάννης (τριβές) που απαγόρευσε ο στενός αυλός. ΘΕΛΕΙ ΣΩΡΕΙΑ πειραμάτων για να σου δώσω τεκμηριωμένη απάντηση
 
Ελαστικότητα μετάλλων (πάχος χρωμίωσης ή και απουσία χρωμίου), κώνος, τσοκάρισμα, διάμετρος μονόβολου, κλπ. Ενδεχομένως σε διευρυμένο αυλό να παρουσίασε και απώλειες αερίων, είτε περιδίνιση του μονόβολου εντός κάννης (τριβές) που απαγόρευσε ο στενός αυλός. ΘΕΛΕΙ ΣΩΡΕΙΑ πειραμάτων για να σου δώσω τεκμηριωμένη απάντηση
Καλά εννοείται απλά τέθηκε μονο η τριβή και επαυτης ρώτησα...
 
Τα κανόνια όμως συνήθως έχουν 18.2 άυλο.. πως σε στενότερο άυλο έβγαλε παραπάνω ταχύτητα (αυτή που δίνει από το εργοστάσιο) και με μεγαλύτερο έπεσε;
18.1 με φουλ τσοκ 17.1
Με αυλό 18.4 ?? (ΑΠΟΡΙΑ απλά για να πιστοποιήσω τις τριβές των βυσματώσεων που εξυπηρετούν ακόμη και 18.9)

18.3 με 4* τσοκ
.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top