.
Αλέξανδρε με σιγουριά μπορώ να σου πω ότι :
1.εφταιγε η πλακέτα του πρώτου δυναμού που δεν εκοβε και φορτιζε συνεχεια την μπαταρία σου μέχρι που την εσκασε.Συμβουλή εδώ από τον Ηλεκτρολόγο οταν κανετε ταξίδια η μεγάλες διαδρομές ακόμα και ημέρα έχετε τα φωτα αναμμένα βοηθάει την μπαταρια απο υπερφόρτιση.
2.Το πρόγραμμα που εχεις ειναι πολύ καλό και αν ηταν κατι θα το ειχε βγάλει από την αρχή.
3.Στον εγκέφαλο δεν κάηκε τιποτα απο υπερφόρτωση ,γιαυτό υπάρχουν οι ασφάλειες ,καίγονται πρωτα αυτές ειναι μελετημένα ολα,απλά ο μαστορας περασε ολες τις κολλήσεις για σιγουριά.
4.Τα διαγνωστικά δεν μπορουν να σβησουν ολα τα σφαλματα μονιμα Η εσβηναν το τελευταίο μόνο και υπηρχε και παλιότερα και το εμφάνιζε παλι.
5.Αν αποσυνδέσεις την μπαταρια και το αφησεις 1 ημέρα τουλαχιστον ετσι ,μολις την συνδεσεις πάλι, ο εγκέφαλος διαβαζει και αποθηκευει τα νεα δεδομενα,δηλαδή ταση συστηματος, αναλογια ευρους αερα καυσιμου και ποσες αλλες παραμετρους.
Και τελος υπάρχει αυτο το ειδος μετρητη αλλα δεν προκαλει προβληματα απλά μετράει,μην το σκέφτεσαι το θεμα ηταν ο δυναμος κατ'εμέ .