Εννοείς με ίδιο στροφειο και τελικό ύψος ;
Το βρηκα ...αλλα εχει να καμει και με αλλα που δεν τα κατεχω οποτε το παραθετω ολοκληρο...
ΛΑΘΟΣ δικο μου!
=========================================================================================
Καλησπέρα και απο εμένα,
Μετά και την λογομαχία που δημιουργήθηκε για την προσφορά του Γ'σταδιου στην παρεμβολή του σε ενα φυσιγγιο το οποίο μεχρι πρότινος έκλεινε χάραξη/ ρελι, αποφάσισα να κανω ballistic test για να φανεί η όποια μεταβολή στις πιέσεις και σε ότι άλλο θα συνέβαινε μεταξύ φυσιγγίων χάραξης/ ρελιασμα και φυσιγγίων με την παρεμβολή σφηνωσης Γ' σταδίου.
Για αρχή, η ποιο απλή, κατανοητή και πρέπον δοκιμή, ηταν να απομονωθεί ο παράγοντας "ρελιασμα", απο εκεί και πέρα η διαφορά αυξάνεται όταν μεταξύ των δυο αλλάζει το βύσμα, δίνοντας την δυνατότητα στο Γ' σταδιο να δουλέψει εκεί που είθιστε και δείχνοντας και την πραγματική του αξία, δλδ στα 12+ χιλιοστά.
Στην δοκιμή θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω πυριτιδες η συναρμολογηση που θα ανέβαζε πιέσεις εύκολα, οπως π.χ., την GM3 στο 150/32(οπως την δίνει και το εργοστασιο, με CX2000 και κερασάκι έναν Gualandi SuperG, αγγίζοντας άνετα στο χάραξη/ ρελι τα +700bar.
Απο την άλλη δεν ήθελα να βάλω πολύ χαλαρό σετάπ, που θα έβγαζε πολύ πιο κατω απο τα 600bar στο χάραξη/ ρελι και έτσι αποφάσισα να δοκιμάσω την C7 Perfecta, την οποία επι της ευκαιρίας δεν γνώριζα καθόλου τις αποδώσεις.
Υπόψην, ότι ρελιασα στην πρέσα μου και σε 415 στροφες/ δευτερόλεπτο, σε σχέση με τραπανα και μηχανές που αγγίζουν τις 800 ή και τις 1200 στροφές, γεγονος που θα αύξανε την διαφορά ακόμα περισσότερο και κατα την γνώμη μου ακόμα
20-30bar.
Έχουμε και λέμε λοιπόν, φτάνοντας στις ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ αποδείξεις για κάποιους που τις ζήτησαν, αλλα κυρίως στην δικαίωση σε αυτούς που πρόσφεραν αυτήν την γνωση σε εμάς τους απλούς ιδιογομωτές, γνωση που μεχρι πρότινος είχαν μόνο οι επαγγελματίες κατασκευαστές φυσιγγίων.
Επιπλεον ειναι και επαλήθευση για όσους απο εμάς στήριξαν αυτό το τροπο κλεισίματος, με μοναδικό στόχο και σκοπό, την ασφάλεια και την συνεχή προσπάθεια να πιάσουμε το άπιαστο τέλειο.!!!!
NSI 12/70 M686 68,5mm
C7 1,57gr
Z2M 21
31,8gr No8
Χάραξη - ρελιασμα.
6star crimp 57,6mm
Βάθος ρελιού ~1,8χιλ
Στροφές μοτέρ 415.
Μεταξύ 5 φυσιγγίων, υπήρξαν τα εξής αποτελέσματα.:
Pavg. 596bar
V2,5mtr(avg) 396m/s
V10mtr (avg) 328m/s
Momentum(avg) 12,67Ns
Στα 5 φυσίγγια με παρεμβολή Γ' σταδίου, έγινε χάραξη, χρήση Γ' σταδίου στα ~58χιλ και ρελιασμα στα ~57,6χιλ με ~1,7χιλ βάθος ρελιού, στροφές μοτέρ 415.
Μεταξύ 5 φυσιγγίων, υπήρξαν τα εξής αποτελέσματα.:
Pavg. 529bar
V2,5mtr(avg) 390m/s
V10mtr(avg) 317m/s
Momentum(avg) 12,48Ns
Υγιαινεσθαι...!!!!!!!!!
Αν εξαιρεσουμε τη μηδαμινη διαφορα ταχυτητας η ουσια ειναι
70 μπαρ ψηλοτερη. Ευχαριστουμε αντρεα.
========================================================================================