Κυνηγετικές Πυρίτιδες Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Η πρωτη φωτογραφία, πράσινος κάλυκας με omv sp2 1,90 πάχος ρελιου
Ο γαλάζιος κάλυκας με gaep bn2 1,75 πάχος.Cheddite και οι 2.
2η και 3η φώτο αν ζορισω λίγο παραπάνω το bn2...
Δηλαδι Στρατο δεν μπορεις να κανεις πιο βαθυ ρελι απο αυτο ; Δεν σε αφηνει το στροφειο;
 
Δηλαδι Στρατο δεν μπορεις να κανεις πιο βαθυ ρελι απο αυτο ; Δεν σε αφηνει το στροφειο;
Μόνο αν έχω μαλακό βύσμα θα μπορέσω να το κατεβάσω λίγο ακόμα.μεχρι 2-2,05 πάει σε βάθος μετά τον τσακίζει ότι κάλυκας και να είναι.
 
Μόνο αν έχω μαλακό βύσμα θα μπορέσω να το κατεβάσω λίγο ακόμα.μεχρι 2-2,05 πάει σε βάθος μετά τον τσακίζει ότι κάλυκας και να είναι.
Γιαυτο εγω εχω του λαναρα μπορει να μην τα κανει τοσο "μουρατα " ,αλλα μπορεις να κλεισεις σε οτι βαθος θελεις ,και ρελιαστα ,ακομα και μονοβολα ,το μονο κακο ειναι οτι ζεστενεται γρηγορα
 
Μόνο αν έχω μαλακό βύσμα θα μπορέσω να το κατεβάσω λίγο ακόμα.μεχρι 2-2,05 πάει σε βάθος μετά τον τσακίζει ότι κάλυκας και να είναι.
Αξιζει να συζητηθεί ο τρόπος που κλείνει τα φυσιγγια του ο καθένας.
Εγω πχ όταν κλείνω στα 57.5-58 πατάω λίγο με το τρίτο κ την δουλειά την κάνει το στροφειο.
Οταν θέλω να φτάσω 57-56.5 πατάω με τρίτο που μαγκωνει κ αφήνω το τελευταίο μισό χιλιοστό στο στροφειο ρελιασματος.
Εσείς τι κάνετε?
 
Μόνο αν έχω μαλακό βύσμα θα μπορέσω να το κατεβάσω λίγο ακόμα.μεχρι 2-2,05 πάει σε βάθος μετά τον τσακίζει ότι κάλυκας και να είναι.
Γιαυτο εγω εχω του λαναρα μπορει να μην τα κανει τοσο "μουρατα " ,αλλα μπορεις να κλεισεις σε οτι βαθος θελεις ,και ρελιαστα ,ακομα και μονοβολα ,το μονο κακο ειναι οτι ζεστενεται γρηγορα
Έχω ένα OMV OTP Cal.16 , μόνο ρέλι κλείνω..Στα 2,7-2,8 τέλειο!. Όταν πας 3+ με σκληρό συγκεντρωτήρα η με λιγότερο κενό χώρο από τα standard τσακίζει σαν του Στέλιου...αλλα με Φιοκι κάλυκες πολύ πιο σπάνια σε σχέση με τους υπόλοιπους. Πάχος ρελιού ~1,8 χιλ.

Του Λαναρά είναι καλύτερο? έχει 16αριου?

MB X 32 - 27 γρ. Νο 7 - στρογγυλό ρέλι-Cal.16.jpg
 
Έχω ένα OMV OTP Cal.16 , μόνο ρέλι κλείνω..Στα 2,7-2,8 τέλειο!. Όταν πας 3+ με σκληρό συγκεντρωτήρα η με λιγότερο κενό χώρο από τα standard τσακίζει σαν του Στέλιου...αλλα με Φιοκι κάλυκες πολύ πιο σπάνια σε σχέση με τους υπόλοιπους. Πάχος ρελιού ~1,8 χιλ.

Του Λαναρά είναι καλύτερο? έχει 16αριου?

View attachment 41555
Για ρελι παραδοσιακό χρησιμοποιώ του Λαναρά αυτό που είναι υλικό Ζαμα...... Κάνει ωραίο ρελι ακόμη και μόνο όλα κλείνω με αυτό.
 
Έχω ένα OMV OTP Cal.16 , μόνο ρέλι κλείνω..Στα 2,7-2,8 τέλειο!. Όταν πας 3+ με σκληρό συγκεντρωτήρα η με λιγότερο κενό χώρο από τα standard τσακίζει σαν του Στέλιου...αλλα με Φιοκι κάλυκες πολύ πιο σπάνια σε σχέση με τους υπόλοιπους. Πάχος ρελιού ~1,8 χιλ.

Του Λαναρά είναι καλύτερο? έχει 16αριου?

View attachment 41555
Πολυ ωραιο κλείσιμο Γιάννη!!!
Με βλέπω να τα κλείνω όλα με ρελι τελικά για να μην έχω κ το μπελά του ρυθμισματος στα διάφορα σεταπ.

Τώρα που το σκέφτομαι θα ήταν πολύ πιο εύκολο να βρούμε ξανά τις παλιές ρυθμίσεις αν κάναμε μια πατέντα μέτρησης χιλιοστών κ δεκατων σε κάθε στάδιο.
 
Για ρελι παραδοσιακό χρησιμοποιώ του Λαναρά αυτό που είναι υλικό Ζαμα...... Κάνει ωραίο ρελι ακόμη και μόνο όλα κλείνω με αυτό.
Βαγγέλη το άκουγα αυτό το Ζαμα, αλλά όταν το έψαχνα δεν είχε Cal.16...θα πάρω τηλέφωνο νομίζω...

Υ.Γ: αν και τούτο που έχω μια χαρά κάνει δουλειά...κουβέντα να γίνεται...το Ζαμα κάνει πιο φαρδύ νομίζω από 1,8 χιλ. , σωστά?
 
Βαγγέλη το άκουγα αυτό το Ζαμα, αλλά όταν το έψαχνα δεν είχε Cal.16...θα πάρω τηλέφωνο νομίζω...

Υ.Γ: αν και τούτο που έχω μια χαρά κάνει δουλειά...κουβέντα να γίνεται...το Ζαμα κάνει πιο φαρδύ νομίζω από 1,8 χιλ. , σωστά?
Δεν το έχω μετρήσει για να είμαι ειλικρινής και μένα άλλοι μου το είχαν προτείνει και κάνει καλή δουλειά.
 
Πολυ ωραιο κλείσιμο Γιάννη!!!
Με βλέπω να τα κλείνω όλα με ρελι τελικά για να μην έχω κ το μπελά του ρυθμισματος στα διάφορα σεταπ.

Τώρα που το σκέφτομαι θα ήταν πολύ πιο εύκολο να βρούμε ξανά τις παλιές ρυθμίσεις αν κάναμε μια πατέντα μέτρησης χιλιοστών κ δεκατων σε κάθε στάδιο.
Στέλιο από πολυσταδιακά κλεισίματα μόνο εξ' ακοής...Αν όμως κατάλαβα καλά, είχα διαβάσει κάποτε σε Κυπριακό σαιτ, οτι κάποιος προσπαθούσε να κάμει προσομοίωση του πολυσταδιακού κλεισίματος στο στρογγυλό ρέλι...τι να πω...

Η θεωρία λέει ότι το ρέλι έχει ένα στάδιο...

Επίσις το σίγουρο που ξερω είναι οι στροφές. Περισσότερες στροφές=περισσότερη πίεση/Λιγότερες στροφές=λιγότερη πίεση.

Σε ρέλιασμα αστεροειδούς στο ίδιο σαιτ , ίδιο σετάπ, με λιγότερες στροφές είχαν διαφορά 100 bar(!) με τις ίδιες ταχύτητες σε δοκιμές που κάνανε...
 
Έχω ένα OMV OTP Cal.16 , μόνο ρέλι κλείνω..Στα 2,7-2,8 τέλειο!. Όταν πας 3+ με σκληρό συγκεντρωτήρα η με λιγότερο κενό χώρο από τα standard τσακίζει σαν του Στέλιου...αλλα με Φιοκι κάλυκες πολύ πιο σπάνια σε σχέση με τους υπόλοιπους. Πάχος ρελιού ~1,8 χιλ.

Του Λαναρά είναι καλύτερο? έχει 16αριου?

View attachment 41555
Γιαννη , για να μην ψαχνω, εχεις ανεβασει δοκιμη απο αυτο ακριβως το φυσιγγι , οπως το εχεις στημενο ;
 
Έχω ένα OMV OTP Cal.16 , μόνο ρέλι κλείνω..Στα 2,7-2,8 τέλειο!. Όταν πας 3+ με σκληρό συγκεντρωτήρα η με λιγότερο κενό χώρο από τα standard τσακίζει σαν του Στέλιου...αλλα με Φιοκι κάλυκες πολύ πιο σπάνια σε σχέση με τους υπόλοιπους. Πάχος ρελιού ~1,8 χιλ.

Του Λαναρά είναι καλύτερο? έχει 16αριου?

View attachment 41555
Δες εδώ Γιάννη...
https://www.e-iolan.gr/index.php/el/products/machines-menu
Πάμε στα είδη ρελιασματος και η σημασία τους για να μη γράφουμε εδώ...
 
Εννοείς με ίδιο στροφειο και τελικό ύψος ;

Το βρηκα ...αλλα εχει να καμει και με αλλα που δεν τα κατεχω οποτε το παραθετω ολοκληρο...ΛΑΘΟΣ δικο μου!:rolleyes:

=========================================================================================

Καλησπέρα και απο εμένα,
Μετά και την λογομαχία που δημιουργήθηκε για την προσφορά του Γ'σταδιου στην παρεμβολή του σε ενα φυσιγγιο το οποίο μεχρι πρότινος έκλεινε χάραξη/ ρελι, αποφάσισα να κανω ballistic test για να φανεί η όποια μεταβολή στις πιέσεις και σε ότι άλλο θα συνέβαινε μεταξύ φυσιγγίων χάραξης/ ρελιασμα και φυσιγγίων με την παρεμβολή σφηνωσης Γ' σταδίου.
Για αρχή, η ποιο απλή, κατανοητή και πρέπον δοκιμή, ηταν να απομονωθεί ο παράγοντας "ρελιασμα", απο εκεί και πέρα η διαφορά αυξάνεται όταν μεταξύ των δυο αλλάζει το βύσμα, δίνοντας την δυνατότητα στο Γ' σταδιο να δουλέψει εκεί που είθιστε και δείχνοντας και την πραγματική του αξία, δλδ στα 12+ χιλιοστά.
Στην δοκιμή θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω πυριτιδες η συναρμολογηση που θα ανέβαζε πιέσεις εύκολα, οπως π.χ., την GM3 στο 150/32(οπως την δίνει και το εργοστασιο, με CX2000 και κερασάκι έναν Gualandi SuperG, αγγίζοντας άνετα στο χάραξη/ ρελι τα +700bar.
Απο την άλλη δεν ήθελα να βάλω πολύ χαλαρό σετάπ, που θα έβγαζε πολύ πιο κατω απο τα 600bar στο χάραξη/ ρελι και έτσι αποφάσισα να δοκιμάσω την C7 Perfecta, την οποία επι της ευκαιρίας δεν γνώριζα καθόλου τις αποδώσεις.
Υπόψην, ότι ρελιασα στην πρέσα μου και σε 415 στροφες/ δευτερόλεπτο, σε σχέση με τραπανα και μηχανές που αγγίζουν τις 800 ή και τις 1200 στροφές, γεγονος που θα αύξανε την διαφορά ακόμα περισσότερο και κατα την γνώμη μου ακόμα 20-30bar.
Έχουμε και λέμε λοιπόν, φτάνοντας στις ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ αποδείξεις για κάποιους που τις ζήτησαν, αλλα κυρίως στην δικαίωση σε αυτούς που πρόσφεραν αυτήν την γνωση σε εμάς τους απλούς ιδιογομωτές, γνωση που μεχρι πρότινος είχαν μόνο οι επαγγελματίες κατασκευαστές φυσιγγίων.
Επιπλεον ειναι και επαλήθευση για όσους απο εμάς στήριξαν αυτό το τροπο κλεισίματος, με μοναδικό στόχο και σκοπό, την ασφάλεια και την συνεχή προσπάθεια να πιάσουμε το άπιαστο τέλειο.!!!!

NSI 12/70 M686 68,5mm
C7 1,57gr
Z2M 21
31,8gr No8
Χάραξη - ρελιασμα.
6star crimp 57,6mm
Βάθος ρελιού ~1,8χιλ
Στροφές μοτέρ 415.

Μεταξύ 5 φυσιγγίων, υπήρξαν τα εξής αποτελέσματα.:
Pavg. 596bar
V2,5mtr(avg) 396m/s
V10mtr (avg) 328m/s
Momentum(avg) 12,67Ns

Στα 5 φυσίγγια με παρεμβολή Γ' σταδίου, έγινε χάραξη, χρήση Γ' σταδίου στα ~58χιλ και ρελιασμα στα ~57,6χιλ με ~1,7χιλ βάθος ρελιού, στροφές μοτέρ 415.
Μεταξύ 5 φυσιγγίων, υπήρξαν τα εξής αποτελέσματα.:
Pavg. 529bar
V2,5mtr(avg) 390m/s
V10mtr(avg) 317m/s
Momentum(avg) 12,48Ns


Υγιαινεσθαι...!!!!!!!!!

Αν εξαιρεσουμε τη μηδαμινη διαφορα ταχυτητας η ουσια ειναι 70 μπαρ ψηλοτερη. Ευχαριστουμε αντρεα.

========================================================================================
 
Αφερεγγυος ο τύπος. Παρουσιάζει πλαστά στοιχεία . Αν πήρε τέτοια αποτελέσματα μετρήσεων σε κανονάκι, ( 70 bar διαφορά) τότε έστησε διαφορετικά τα σεταπ και όχι όπως λέει. Δεν γίνεται με όλα ίδια ή χρήση τρίτου σταδίου στα 12 χιλιοστά όπως λέει να έδωσε ίδιο ύψος καλυκα και βάθος ρελιου στο τέλος.
 
Βαγγέλη το άκουγα αυτό το Ζαμα, αλλά όταν το έψαχνα δεν είχε Cal.16...θα πάρω τηλέφωνο νομίζω...

Υ.Γ: αν και τούτο που έχω μια χαρά κάνει δουλειά...κουβέντα να γίνεται...το Ζαμα κάνει πιο φαρδύ νομίζω από 1,8 χιλ. , σωστά?
Αυτό είναι ζαμα Καλ 16,με πατέντα για βαθύ ρέλι 3.40 ..
 
Αφερεγγυος ο τύπος. Παρουσιάζει πλαστά στοιχεία . Αν πήρε τέτοια αποτελέσματα μετρήσεων σε κανονάκι, ( 70 bar διαφορά) τότε έστησε διαφορετικά τα σεταπ και όχι όπως λέει. Δεν γίνεται με όλα ίδια ή χρήση τρίτου σταδίου στα 12 χιλιοστά όπως λέει να έδωσε ίδιο ύψος καλυκα και βάθος ρελιου στο τέλος.
Επίσης στην β΄περίπτωση κάτι δεν πάει καλά
με μικρότερη πίεση => μεγαλύτερη πτώση ταχύτητας; χώρια που τα 317 μ/δ είναι - κατ' εμέ - απορριπτέα V10 σε #8

αν είχαμε την πλήρη σειρά (πεντάδα) μετρήσεων θα μπορούσαμε να πούμε πολλά

Καπετάν Γιάννη ούτε βαλτός να ήσουνα
σημασία και σπουδαιότητα της V10
αν είχαμε μόνο τις V2,5
θα λέγαμε: το Β φυσίγγι με σχεδόν ίδια αρχική ταχ. και 70 μπαρ λιγότερη πίεση είναι καλύτερο!
έρχεται όμως η V10 και το βγάζει άχρηστο

πάντως υπάρχουν χμμμμμ .... ας πούμε "εύλογες απορίες"..... χμμμμμ
 
Αυτή Λάμπη που υπόσχεται πολλά και από όσους την δουλεύουν ακούγονται τα καλύτερα είναι η ssb+150. Αν είναι όπως λένε και δεν πέσει σε ποιότητα θα γράψει ιστορία, όχι στα ατσάλινα αλλά σε μολυβδινα στα 36 με 40 γραμμάρια .
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top