Κυνηγετική Γωνιά - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Καλημέρα σε όλους. Πήγα το πρωί και άφησα το Jimny για σέρβις, γιατί το είχα καθυστερήσει πολύ, έπρεπε να το είχα κάνει στα 130.000 χλμ. και έχει ήδη περάσει τις 141.000 !!! Με όλες αυτές τις αναποδιές που μου τύχανε το τελευταίο 10μηνο, το είχα αμελήσει εντελώς ... :( Μου έβγαλε ένα κοστολόγιο περίπου 320-340 €, συν ένα αισθητήρα λ που έχει χαλάσει εδώ κι ένα χρόνο, στα 120€ (όχι τον γνήσιο, γιατί θέλει 260), του είπα να το φτιάξει κι αυτό να πάει στο διάολο, γιατί μου τη δίνει να βλέπω αναμμένο το λαμπάκι στο ταμπλό ... και πλησιάσαμε το 500ρικο !!! .buy buy.
Ασε τα αστεια τωρα
Πηγες για σερβις η ειχε συγκεκριμενα θεματα
Γιατι τετοια λεφτα για σερβις μονο ξεχνα το δεν γινετε
Ακομη και αν σου αλλαξει στοπερ και φλατζες στα 500 δεν νγαινεις
 
Καλημέρα σε όλους. Πήγα το πρωί και άφησα το Jimny για σέρβις, γιατί το είχα καθυστερήσει πολύ, έπρεπε να το είχα κάνει στα 130.000 χλμ. και έχει ήδη περάσει τις 141.000 !!! Με όλες αυτές τις αναποδιές που μου τύχανε το τελευταίο 10μηνο, το είχα αμελήσει εντελώς ... :( Μου έβγαλε ένα κοστολόγιο περίπου 320-340 €, συν ένα αισθητήρα λ που έχει χαλάσει εδώ κι ένα χρόνο, στα 120€ (όχι τον γνήσιο, γιατί θέλει 260), του είπα να το φτιάξει κι αυτό να πάει στο διάολο, γιατί μου τη δίνει να βλέπω αναμμένο το λαμπάκι στο ταμπλό ... και πλησιάσαμε το 500ρικο !!! .buy buy.
Στέλιο τι περιλαμβάνει το σέρβις κ στοιχίζει τόσο ?
 
με το muay thai κ το kick boxing
Προτιμω το πρωτο θεωρω πως εχει πολυ διαφορετικη τεχνικη και πιο μεγαλη εσωτερικη δυναμη στα λακτισματα
Το αγαπημενο μου ομως αν και για πολλους αμφιλεγομενο ειναι το αικιντο το οποιο εμβαιυνοντας μπορει να ενσωματωσει πολλες απο τις υπολοιπες τεχνικες κατα τα πιστευω μου
Το θεωρω παρα πολυ ευελικτο
 
Στέλιο τι εργασίες περιλαμβάνει το σέρβις αυτό και κοστίζει τόσο πολύ;

Ασε τα αστεια τωρα
Πηγες για σερβις η ειχε συγκεκριμενα θεματα
Γιατι τετοια λεφτα για σερβις μονο ξεχνα το δεν γινετε
Ακομη και αν σου αλλαξει στοπερ και φλατζες στα 500 δεν νγαινεις

Στέλιο τι περιλαμβάνει το σέρβις κ στοιχίζει τόσο ?
Παιδιά, κάποιο πρόβλημα δεν είχα, αλλά είχα κάνει σχεδόν 20.000 χλμ από το προηγούμενο σέρβις. Μου τα είπε αλλά δεν ξέρω αν τα θυμάμαι όλα. Σίγουρα λάδια και βαλβολίνες, υγρά φρένων, 2 ιμάντες, μπουζί, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα και φίλτρο καμπίνας, καθαρισμό φρένων, καθαρισμό ψυγείου και ψυκτικό υγρό γιατί είχε σκουριές ... δεν θυμάμαι τώρα τι άλλο, θα τα δω το μεσημέρι που θα πάω να το πάρω και θα μου δώσει την αναλυτική απόδειξη. Α, και κάρτα ελέγχου καυσαερίων (10 €), που έπρεπε να την είχα βγάλει από το Γενάρη και την είχα αμελήσει κι αυτή.
Σίγουρα βαράνε, και στην εργασία και στα υλικά - ανταλλακτικά (γνήσια), αλλά εκεί το πήγαινα για σέρβις από την αρχή που το πήρα, και δεν είχα ποτέ μηχανικό πρόβλημα, γι' αυτό συνέχισα να το πηγαίνω εκεί.
 
Παιδιά, κάποιο πρόβλημα δεν είχα, αλλά είχα κάνει σχεδόν 20.000 χλμ από το προηγούμενο σέρβις. Μου τα είπε αλλά δεν ξέρω αν τα θυμάμαι όλα. Σίγουρα λάδια και βαλβολίνες, υγρά φρένων, 2 ιμάντες, μπουζί, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα και φίλτρο καμπίνας, καθαρισμό φρένων, καθαρισμό ψυγείου και ψυκτικό υγρό γιατί είχε σκουριές ... δεν θυμάμαι τώρα τι άλλο, θα τα δω το μεσημέρι που θα πάω να το πάρω και θα μου δώσει την αναλυτική απόδειξη. Α, και κάρτα ελέγχου καυσαερίων (10 €), που έπρεπε να την είχα βγάλει από το Γενάρη και την είχα αμελήσει κι αυτή.
Σίγουρα βαράνε, και στην εργασία και στα υλικά - ανταλλακτικά (γνήσια), αλλά εκεί το πήγαινα για σέρβις από την αρχή που το πήρα, και δεν είχα ποτέ μηχανικό πρόβλημα, γι' αυτό συνέχισα να το πηγαίνω εκεί.
Ειτε 1000
Κανεις ειται 20000 το σερβις ειναι σερβις δεν αλλαζουν οι τιμες στα σταθερα που θα αλλαξει ουτε και ι κοπος
Καλως αν κανουν καλη δουλεια αλλα σε σφαζουν επειδη ειναι η αντιπροσωπεια και χρεωνει ψηλα και εξαρτηματα και εργατικα

Κατι ασχετο
Οταν λετε βαλβολινες τι ακριβως εννοειτε;
 
Σας αλλαζουν λαδια σασμαν και διαφορικων σε καθε σερβις;
Ρε παιδια ειδατε να λεει κατο τετοιο στο βιβλιαρακι του αυτοκινητου;
Σε εμας λαδια διαφορικων πρεπει να το ζητησεις για να αλλαχθουν
Για το σασμαν ειναι κάποιες χιλιαδες συνηθως
Οχι καθε σερβις
 
Σας αλλαζουν λαδια σασμαν και διαφορικων σε καθε σερβις;
Ρε παιδια ειδατε να λεει κατο τετοιο στο βιβλιαρακι του αυτοκινητου;
Σε εμας λαδια διαφορικων πρεπει να το ζητησεις για να αλλαχθουν
Για το σασμαν ειναι κάποιες χιλιαδες συνηθως
Οχι καθε σερβις
Όπως τα λες. Μπορεί όμως κι ο Στέλιος να είχε να τα αλλάξει πολύ καιρό...
 
Προτιμω το πρωτο θεωρω πως εχει πολυ διαφορετικη τεχνικη και πιο μεγαλη εσωτερικη δυναμη στα λακτισματα
Το αγαπημενο μου ομως αν και για πολλους αμφιλεγομενο ειναι το αικιντο το οποιο εμβαιυνοντας μπορει να ενσωματωσει πολλες απο τις υπολοιπες τεχνικες κατα τα πιστευω μου
Το θεωρω παρα πολυ ευελικτο
Κ εγώ στο πρώτο είμαι άλλα προς αποφυγή τραυματισμών κάνουμε προπόνηση στο δεύτερο,στο thay η τεχνικές με τα κλειδωμένα άκρα που χτυπάνε το κατατάσσουν στις πιο βάρβαρες τέχνες ,το AKIDO για μένα τέλειος άλλη φιλοσοφίας τέχνης ήθελα να μάθω άλλα δεν είχε πολλούς εδώ να κάνουν επίσης με αποθάρρυναν κάποιοι φίλοι που είχαν ασχοληθεί να μην πάω γιατί είμαι δραστήριος κ το akido είναι πολύ υπομονετική τέχνη
 
Ε, όχι σε κάθε σέρβις !!! Κάθε κάποιες δεκάδες χιλιάδες χλμ. αλλά δεν θυμάμαι τώρα ακριβώς πόσα...
Οκ στελιο καλα σου βγηκε τοτε δεδομενου και της αντιπροσωπειας
Τα λαδια κινωτιου και διαφορικων ειναι ακριβα γκαι πρεπει να ειναι καλα
 
Σας αλλαζουν λαδια σασμαν και διαφορικων σε καθε σερβις;
Ρε παιδια ειδατε να λεει κατο τετοιο στο βιβλιαρακι του αυτοκινητου;
Σε εμας λαδια διαφορικων πρεπει να το ζητησεις για να αλλαχθουν
Για το σασμαν ειναι κάποιες χιλιαδες συνηθως
Οχι καθε σερβις
οι βαλβολινες αλλαζονται οποτε λεει το βιβλιαρακι του κατασκευαστη. νομιζω οτι στο μιτσουμπισι θελουν αλλαγμα καθε 70000-80000 χλμ. χωρις να ειμαι σιγουρος. τωρα αναλογα τι βαλβολινη θα βαλεις και ποσα λιτρα παιρνει παει και το μαλι. μια καλη βαλβολινη φτανει και τα 30-40 ευρω το λιτρο. μπορεις να βαλεις και φτηνοτερη αλλα.....
 
Κ εγώ στο πρώτο είμαι άλλα προς αποφυγή τραυματισμών κάνουμε προπόνηση στο δεύτερο,στο thay η τεχνικές με τα κλειδωμένα άκρα που χτυπάνε το κατατάσσουν στις πιο βάρβαρες τέχνες ,το AKIDO για μένα τέλειος άλλη φιλοσοφίας τέχνης ήθελα να μάθω άλλα δεν είχε πολλούς εδώ να κάνουν επίσης με αποθάρρυναν κάποιοι φίλοι που είχαν ασχοληθεί να μην πάω γιατί είμαι δραστήριος κ το akido είναι πολύ υπομονετική τέχνη
Κ εγώ στο πρώτο είμαι άλλα προς αποφυγή τραυματισμών κάνουμε προπόνηση στο δεύτερο,στο thay η τεχνικές με τα κλειδωμένα άκρα που χτυπάνε το κατατάσσουν στις πιο βάρβαρες τέχνες ,το AKIDO για μένα τέλειος άλλη φιλοσοφίας τέχνης ήθελα να μάθω άλλα δεν είχε πολλούς εδώ να κάνουν επίσης με αποθάρρυναν κάποιοι φίλοι που είχαν ασχοληθεί να μην πάω γιατί είμαι δραστήριος κ το akido είναι πολύ υπομονετική τέχνη
θελει θπομονη στην αρχη αλλα με τον καταλληλο δασκαλο δεν βαριεσε
Οσο βαθαινεις ομως αποκτα μεγαλο ενδιαφερον :)
 
οι βαλβολινες αλλαζονται οποτε λεει το βιβλιαρακι του κατασκευαστη. νομιζω οτι στο μιτσουμπισι θελουν αλλαγμα καθε 70000-80000 χλμ. χωρις να ειμαι σιγουρος. τωρα αναλογα τι βαλβολινη θα βαλεις και ποσα λιτρα παιρνει παει και το μαλι. μια καλη βαλβολινη φτανει και τα 30-40 ευρω το λιτρο. μπορεις να βαλεις και φτηνοτερη αλλα.....
Εγω δεν του τις αλλαξα ακομη ρε
Ειπα στον μηχανικο
Μου που ειναι πολυ καλοα φιλος πρωτα απ ολα και μου ειπα πτο δεν χρειαζεται ακομη
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top