Μηχανές γόμωσης, παρελκόμενα

υπάρχουν 2 ρελιάστρες. Η μία είναι είναι αυτή που έχει ο Dimitris a (και είχα και εγώ). Η άλλη είναι με το χοντρό πλακάκι για το στροφείο και το μαχαίρι, και το λεβιεδάκι στην μέση ( την είδα εχθές στον Κένταυρο) Η δεύτερη με το πλακάκι ΘΑ πρέπει να παίρνει όλα τα στροφεία επάνω.51385139
 
υπάρχουν 2 ρελιάστρες. Η μία είναι είναι αυτή που έχει ο Dimitris a (και είχα και εγώ). Η άλλη είναι με το χοντρό πλακάκι για το στροφείο και το μαχαίρι, και το λεβιεδάκι στην μέση ( την είδα εχθές στον Κένταυρο) Η δεύτερη με το πλακάκι ΘΑ πρέπει να παίρνει όλα τα στροφεία επάνω.View attachment 5138View attachment 5139
Δηλαδή η δική μου που έχει το σχεδιασμό σαν τη 2η φωτό παίρνει I2S...;;
 
Παίρνει αλλά δε νομίζω να δουλέψει σωστά λόγο στροφών
Τώρα έχω πάρει τη μηχανή κ ακόμη δν ξέρω που παν τα 4..... .sarcastic. απλά ενημερωτικά ρωτάω.
Μου αρέσει το κλείσιμο του Λαναρά.....Και ιδικά οι κάλυκες ΜΑΧΑΜ κλείνουν πανέμορφα....
 
Παρε ενα I2S , Ειναι πιο ακριβο απο ολα.....αλλα θα κλεινεις και θα ρελιαζεις τα Παντα.... αστεριειδες κλεισιμο...,ρελιαστα.....μεχρι και μονοβολα......θα βρουν και τα εγγονια σου.....τετοια ποιοτητα εχει φιλε!!!! :)
Με το i2s ρελιαστά;
Έχεις δοκιμάσει Νίκο;
 
Καλησπέρα Άρη (κ Νικο), θεωρώ ότι δεν υπάρχει ένας αριθμός ως ιδανικές στροφές. Αυτό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το στροφείο που χρισημοποιείς. Η άποψη μου πάντως είναι ότι οι πολλές στροφές δημιουργούν πρόβληματα. Θερμαίνουν γρήγορα το στροφείο και με την σειρά του το στροφείο τους κάλυκες (με αποτέλεσμα παραμορφώσεις πλαστικού, μάσημα κτλ). Αν υπάρχει ένα καλό (το οποίο συζητιέται) είναι ότι λόγο των στροφών χρειάζεται λιγότερη δύναμη να εφαρμόσεις για το κλείσιμο οπότε σε κουράζει λιγότερο. Αυτός είναι ο λόγος που στο "αστέρι" προτείνεται πιο πολλές στροφές. Υπάρχουν στροφεία όμως που λόγο κατασκευής δεν μπορούν ακριβώς για αυτόν τον λόγο να δουλέψουν καλά "αργά", είναι "απόλυτα" με στενά στεφάνια και μικρές αποκλίσεις. Η λογική είναι ότι παίρνεις το στροφείο που θες και με δοκιμές βρίσκεις τα γούστα του σε σχέση και με την μάρκα των καλύκων σου. Ξεκινάς από 500 ΣΑΛ και ανεβένεις σταδιακά.
 
Ξεκινάς από 500 ΣΑΛ και ανεβένεις σταδιακά.
Εννοείς με κολωνάτο δράπανο αλλάζοντας τροχαλίες ή να''ινβερτάρεις" πχ το μοτέρ του λάσκα που έχει σταθερές αν δεν κάνω λάθος 900 στροφές?
 
Καλησπέρα Άρη (κ Νικο), θεωρώ ότι δεν υπάρχει ένας αριθμός ως ιδανικές στροφές. Αυτό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το στροφείο που...
πολύ σωστά, τα στροφεία για αστέρι και ρέλι κάνουν διαφορετικό πάχος στεφάνης. Στα δε χάρτινα οι πολλές στροφές είναι καταστροφή. Εγω χρησιμοποιώ δράπανο στις 600 στροφές. Έχω την εντύπωση Άρη ότι τα μοτέρ του Καββαδία είναι στις 1250 στροφές (4πολικό)
 
έχε υπόψην ότι όλες οι μηχανές ρελιάσματος (τουλάχιστον όσο γνωρίζω εγώ) έχουν ~1200 στροφές. Τα 6πολικά μοτερ των ~900 στροφών είναι ακριβότερα με επίπτωση στην τελική τιμή.........Ο Καββαδίας προτείνει στροφεία, πχ Ι2S, που κάνουν στενό και βαθύ ρέλι με μια ελαφρά κύρτωση προς το εσωτερικό, άρα δεν υπάρχει πρόβλημα. Επαναλαμβάνω ότι δεν είμαι σίγουρος αν τα μοτέρ του είναι 4πολικά ή 6πολικά. Ας μας πει καλύτερα κάποιος που έχει την μηχανή του
 
......ένα ένα τα θυμάμαι. Κάποτε υπήρχε πρεσσάκι αλουμινίου με γωνιακό μειωτήρα που δεν πρέπει να ρέλιαζε με πάνω από 100 στροφες
 
Επειδή κοιτάω και αυτήν και στο 2ο λεπτό φαινεται η μείωση που του κάνει με την τροχαλία 1/2 (και δυναμώνει) πως και δεν το εφαρμόζουν και οι αλλοι. Εντωμεταξυ μου αρέσει αυτή γιατί πιστεύω ότι με τρια στάδια κάνεις πολύ καλή δουλειά και είναι πολύ μαζεμένη μηχανούλα. Θα μπορουσα να την πω "τσεπης"
 
Back
Top