Μηχανές γόμωσης, παρελκόμενα

Νίκο ξέρεις αν πάει να βελτιώσει κάτι ή να εισάγει κάτι καινούριο;
Θα βγάλει την R3 ποιο οικονομική από όλες που έχει κατασκευάσει μέχρι στιγμής, η οικονομία πάει κατά διαόλου και ακόμα είμαστε στην αρχή. Αφουγκράζεται λοιπόν τα δεδομένα της εποχής μας και παράγει κάτι χωρίς συμβιβασμούς σε ποιότητα, οι τιμές θα χαμηλώσουν σε διάφορα ιδιωγομοτικα εργαλεία που παράγει τόσο για την βιωσιμότητα της επιχείρησης του ,όσο και για τον πελάτη που ζορίζεται τα χρόνια αυτά και τα φέρνει βόλτα με δυσκολία. Έχω καπαρωσει ήδη μια R3, έχοντας όμως ήδη μια EVO GR για cal 12 και cal 20 αλλά με την τιμή που θα πωλείται η καινούργια λέω γιατί όχι να μην τις κάνω δύο μια για κάθε διαμετρημα.
 
Ναι Κωσταντινε ετσι οπως τα γραφεις ειναι.....ειχα και εγω την απορια....ρωτησα και τελικα ειναι η ιδια
μηχανη η A5S- LC- R2 ......Αλλαξε το ονομα και κατεβασε την τιμη τοσο πολυ....που δεν συμφερει κανεναν
πλεον να αγορασει μηχανη δυο σταδιων!!!! ;) :)
 
Ναι Κωσταντινε ετσι οπως τα γραφεις ειναι.....ειχα και εγω την απορια....ρωτησα και τελικα ειναι η ιδια
μηχανη η A5S- LC- R2 ......Αλλαξε το ονομα και κατεβασε την τιμη τοσο πολυ....που δεν συμφερει κανεναν
πλεον να αγορασει μηχανη δυο σταδιων!!!! ;) :)
Mε τα δύο στάδια (χάραγμα -πάτημα )είχα μεγάλες επιτυχίες ειδικά σε μονοβασικές καί κενό πάντα κλεισίματος 10 χίλ ....
Τό είχα κανόνα αυτό .Όχι περισσότερο απο 10 χιλ.

υ.γ Να συμπληρώσω το ξέχασα ,καί στο τέλος ελαφρύ ρέλιασμα .
 
Last edited:
Mε τα δύο στάδια (χάραγμα -πάτημα )είχα μεγάλες επιτυχίες ειδικά σε μονοβασικές καί κενό πάντα κλεισίματος 10 χίλ ....
Τό είχα κανόνα αυτό .Όχι περισσότερο απο 10 χιλ.


Ναι Λαμπη συμφωνω μαζι σου. Και εγω με την ΜΕΚ ειχα....Βεβαια ποτε δεν ''επιασα'' την σταθεροτητα
αποδοσης φυσιγγιων που εχω τωρα με το πενταδιακο....Ασε τις διβασικες....αλλο κεφαλαιο....και εκει
γελαγε καθε πικραμενος...εγω προσωπικα μαυρα χαλια στο κλεισιμο δυο σταδιων!!!
 
Δηλώνω χαρούμενος ιδιοκτήτης μιας καινούργιας A5S
με ιταλικό μοτέρ 0.5hp 4 πολικό μονοφασικό
:)
8)

Την κεντράρισα και έκανα τα πρώτα 50 ρελιαστα που ειχα κομμένους τους κάλυκες και μετα τα πρώτα 5 σταδιακά μου
Να σας ενημερώσω ότι την ρύθμισα σε 5 λεπτά
:o

Θελω να ευχαριστησω τους φιλους (ξερουν αυτοι ) και ειδικα τον Φωτη και τον Γιαννη για την βοηθεια

20200514_215247.jpg
IMG-5616d0f4dec90240f6c377819dd0ef92-V.jpg
 
Δηλώνω χαρούμενος ιδιοκτήτης μιας καινούργιας A5S
με ιταλικό μοτέρ 0.5hp 4 πολικό μονοφασικό
:)
8)

Την κεντράρισα και έκανα τα πρώτα 50 ρελιαστα που ειχα κομμένους τους κάλυκες και μετα τα πρώτα 5 σταδιακά μου
Να σας ενημερώσω ότι την ρύθμισα σε 5 λεπτά
:o

Θελω να ευχαριστησω τους φιλους (ξερουν αυτοι ) και ειδικα τον Φωτη και τον Γιαννη για την βοηθεια

View attachment 13225
View attachment 13226


Καλοριζικη Γιαννη!!! Υγεια σου ευχομαι και να την χαρεις !!! Βλεπω της πηρες τον ''αερα'' αμεσως....μπραβο σου και
καλα γεμισματα!!!! :)
 
Δηλώνω χαρούμενος ιδιοκτήτης μιας καινούργιας A5S
με ιταλικό μοτέρ 0.5hp 4 πολικό μονοφασικό
:)
8)

Την κεντράρισα και έκανα τα πρώτα 50 ρελιαστα που ειχα κομμένους τους κάλυκες και μετα τα πρώτα 5 σταδιακά μου
Να σας ενημερώσω ότι την ρύθμισα σε 5 λεπτά
:o

Θελω να ευχαριστησω τους φιλους (ξερουν αυτοι ) και ειδικα τον Φωτη και τον Γιαννη για την βοηθεια

View attachment 13225
View attachment 13226
Καλορίζικη Γιάννη!!
Καλά γεμίσματα.
 
Δηλώνω χαρούμενος ιδιοκτήτης μιας καινούργιας A5S
με ιταλικό μοτέρ 0.5hp 4 πολικό μονοφασικό
:)
8)

Την κεντράρισα και έκανα τα πρώτα 50 ρελιαστα που ειχα κομμένους τους κάλυκες και μετα τα πρώτα 5 σταδιακά μου
Να σας ενημερώσω ότι την ρύθμισα σε 5 λεπτά
:o

Θελω να ευχαριστησω τους φιλους (ξερουν αυτοι ) και ειδικα τον Φωτη και τον Γιαννη για την βοηθεια

View attachment 13225
View attachment 13226
Είσαι άρχοντας, έχω την ίδια και είμαι πολύ ευχαριστημένος χωρίς ποτέ κανένα πρόβλημαIMG_20200425_214514.jpg
 
Δηλώνω χαρούμενος ιδιοκτήτης μιας καινούργιας A5S
με ιταλικό μοτέρ 0.5hp 4 πολικό μονοφασικό
:)
8)

Την κεντράρισα και έκανα τα πρώτα 50 ρελιαστα που ειχα κομμένους τους κάλυκες και μετα τα πρώτα 5 σταδιακά μου
Να σας ενημερώσω ότι την ρύθμισα σε 5 λεπτά
:o

Θελω να ευχαριστησω τους φιλους (ξερουν αυτοι ) και ειδικα τον Φωτη και τον Γιαννη για την βοηθεια

View attachment 13225
View attachment 13226
Καλορίζικη Γιάννη, καλά και ασφαλή γεμίσματα!
 
Δηλώνω χαρούμενος ιδιοκτήτης μιας καινούργιας A5S
με ιταλικό μοτέρ 0.5hp 4 πολικό μονοφασικό
:)
8)

Την κεντράρισα και έκανα τα πρώτα 50 ρελιαστα που ειχα κομμένους τους κάλυκες και μετα τα πρώτα 5 σταδιακά μου
Να σας ενημερώσω ότι την ρύθμισα σε 5 λεπτά
:o

Θελω να ευχαριστησω τους φιλους (ξερουν αυτοι ) και ειδικα τον Φωτη και τον Γιαννη για την βοηθεια

View attachment 13225
View attachment 13226
Καλοριζικη και καλοδουλευτη!! Πολυ ωραιος..
 
Αυτό το είχα αγορασμένο.1590065348985.png
Αγόρασα και αυτό: https://www.skroutz.gr/products/show/53354978
Το πρόβλημα είναι ότι βάζοντας το δράπανο στη βάση, η στρογγυλή υποδοχή της βάσης, σφίγγει την μαύρη κεφαλή του δραπάνου, η οποία συγκρατεί το αξονάκι του στροφείου και γυρίζει μαζί του, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να ρελιάσω. Καμιά ιδέα, κάποια πατέντα? Στην χειρότερη πάμε για καινούριο δράπανο?
 
Αυτό το είχα αγορασμένο.View attachment 13301
Αγόρασα και αυτό: https://www.skroutz.gr/products/show/53354978
Το πρόβλημα είναι ότι βάζοντας το δράπανο στη βάση, η στρογγυλή υποδοχή της βάσης, σφίγγει την μαύρη κεφαλή του δραπάνου, η οποία συγκρατεί το αξονάκι του στροφείου και γυρίζει μαζί του, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να ρελιάσω. Καμιά ιδέα, κάποια πατέντα? Στην χειρότερη πάμε για καινούριο δράπανο?
Δε χωραει να βαλεις το δραπανο εκει που εχει τα νουμερα;;; δοκιμασε με ενα κανονικο δραπανο ηλεκτρικο να δεις αυτα σιγουρα κανουν.
 
Back
Top