Ο αυλός μιας κάννης

  • Thread starter Thread starter Vasilis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Eνταξει επειδη εγω αγορασα οπλα για τη καννη αποκλειστικα και ως μπρος αυτα που δηλωναν οι κατοχοι αυτων των αυλων....τα λεφτα μου τα εκλαψα με της βελτιωσεις των αυλων φωτια.....Για να φτασω σε ανοιχτο βαλτο τα θηραματα παλι βελτιωμενα φυσσιγκια εριχνα....με τον αυλο φωτια και μονο 18.7-18.8......δυστυχως δεν εφτανε
Δυστυχώς δεν συμφωνώ μαζί σου . Είμαι κάτοχος 18.8 πάνω από 25 χρόνια κι με win και με Browning. Μόνο καλά λόγια έχω να πω από θέμα κανης . Αγαπούν τα φυσίγγια με πάνω από 34 γρ σκάγια βέβαια . Αλωστε όλοι οι κατασκευαστές εκεί πήγαν . Η Benelli αργά η γρήγορα θα πάει κι αυτή .
 
Δυστυχώς δεν συμφωνώ μαζί σου . Είμαι κάτοχος 18.8 πάνω από 25 χρόνια κι με win και με Browning. Μόνο καλά λόγια έχω να πω από θέμα κανης . Αγαπούν τα φυσίγγια με πάνω από 34 γρ σκάγια βέβαια . Αλωστε όλοι οι κατασκευαστές εκεί πήγαν . Η Benelli αργά η γρήγορα θα πάει κι αυτή .

Οσο πουλαει 18.4 μην το περημενεις........!!!!
 
Και επειδή μπήκαμε στο τρυπακι του αυλού, εγω προσωπικά δεν επέλεξα ποτέ όπλο βάση αυλού και ούτε πρόκειται να το κάνω στο μέλλον.
Η αναφορά μου στον 18.3 η 18.4 έχει να κάνει στο οτι έχοντας 3 μπενελι εχω απολαύσει πολλά και διαφορετικά κυνηγια μαζί τους
Αλλα και να ηταν 18.1 η 18.9 ποσώς με ενδιαφέρει απ την στιγμή που μου κάνουν τα κέφια.
Η επιμονή μου στα μπενελι ειναι για τις γραμμές τους, την απλότητα τους,ζυγισμα,αντοχή,αποτελεσματικότητα και ποιότητα.
 
Δυστυχώς δεν συμφωνώ μαζί σου . Είμαι κάτοχος 18.8 πάνω από 25 χρόνια κι με win και με Browning. Μόνο καλά λόγια έχω να πω από θέμα κανης . Αγαπούν τα φυσίγγια με πάνω από 34 γρ σκάγια βέβαια . Αλωστε όλοι οι κατασκευαστές εκεί πήγαν . Η Benelli αργά η γρήγορα θα πάει κι αυτή .
Εγω δεν ειπα οτι δεν ριχνουν καλυτερα απο τα Μπενελλι,ειπα οτι παλι για να φτασεις τα κοπαδια πυραυλους εριχνα.Και οπως ειπε και ο Αλτερ τα ριχνουν ολα με ανεση,δεν διαλεγει βαρη σκαγιων,και μιας και ριχνουν καλυτερα και οχι χειροτερα,επομενο και η Μπενελλι να ακολουθηση το δρομο της διευρυνσεις.Αλλα 10μ/δ επιπλεων αρχικη και μια ατρακτο καλυτερη που με πολλους τροπους καλυπτεις κατα εμε ειναι απλα μια μικρη βελτιωση,δεν λες καννη φωτια τετοια εκταση βελτιωσεις.Ολο το ιδιο εργο παιζεται,με της καννες σουπερουαου, οταν αρχιζει η μετρηση δυστυχως,τιποτα το φοβερο και τρομερο.
 
Δηλαδή το 18.3 έχει τόσο καλύτερη περιφέρεια από το 18.4 ή το αντίστροφο;;; Γιατί εκεί παίζουν οι κανες της benelli. Μάλιστα!! Πάρα πολύ ενδιαφέρον.

Όχι ακριβώς Κώστα, ο αυλός της κάννης δεν επηρεάζει την περιφέρεια των σκαγιών.
Η περιφέρεια επηρεάζεται από την πίεση που αναπτύσσεται στον αυλό. Ένα ισορροπημένο φυσίγγι σε πιέσεις και γραμμάρια δεν θα σου δημιουργήσει ποτέ πρόβλημα.
 
Όχι ακριβώς Κώστα, ο αυλός της κάννης δεν επηρεάζει την περιφέρεια των σκαγιών.
Η περιφέρεια επηρεάζεται από την πίεση που αναπτύσσεται στον αυλό. Ένα ισορροπημένο φυσίγγι σε πιέσεις και γραμμάρια δεν θα σου δημιουργήσει ποτέ πρόβλημα.
Το ίδιο πιστεύω και γω. Εξάλλου την περιφέρεια εκτός από το φυσίγγι, μπορείς άνετα να τη φτιάξεις και με τα τσοκ. Εκτός από τα τσοκ που φτιάχνουν τα κέντρα υπάρχουν και τσοκ που φτιάχνουν την περιφέρεια.
 
Το πρόβλημα δεν είναι τόσο ο αυλός, αλλά ο κώνος προσαρμογής που στα Benelli είναι 1.1 εκατοστά. Όσο ανεβαίνει η στήλη σκαγιών τόσο μεγαλύτερο το στρίμωγμα στον κοντό κώνο. Στις χαμηλές σε γρ γομωσεις είναι ανεπαίσθητο. Στα performance shop ανοίγεται ο αυλός στα 18.6 και ο κώνος στα 6 εκ και έτσι υπάρχει μια σταθερή μετρήσιμη βελτίωση στη συγκέντρωση της τάξης του 11%
 
Το πρόβλημα δεν είναι τόσο ο αυλός, αλλά ο κώνος προσαρμογής που στα Benelli είναι 1.1 εκατοστά. Όσο ανεβαίνει η στήλη σκαγιών τόσο μεγαλύτερο το στρίμωγμα στον κοντό κώνο. Στις χαμηλές σε γρ γομωσεις είναι ανεπαίσθητο. Στα performance shop ανοίγεται ο αυλός στα 18.6 και ο κώνος στα 6 εκ και έτσι υπάρχει μια σταθερή μετρήσιμη βελτίωση στη συγκέντρωση της τάξης του 11%

Για καπιον που κυνηγαει επανελημενα κοπαδια με οτι επακολουθο και να εχει αυτο αυτη η βελτιωση παυλο ειναι εξερετηκη ......!!!
 
σταθερή μετρήσιμη βελτίωση στη συγκέντρωση της τάξης του 11%
Eνταξυ να σε βαλουν στο χερι να στα παρουν θελουν,ΕΠΙΠΛΕΩΝ συγκεντρωση, σημαινει κατι περισσοτερο απο οτι δινει η διευρυνση του αυλου και μια επιμυκυνση του κωννου συναρμογης.Παραδειγμα....νεο αυλο ιδια τσοκ=καννη σουπερουαου.
 
Last edited:
Όχι ακριβώς Κώστα, ο αυλός της κάννης δεν επηρεάζει την περιφέρεια των σκαγιών.
Η περιφέρεια επηρεάζεται από την πίεση που αναπτύσσεται στον αυλό. Ένα ισορροπημένο φυσίγγι σε πιέσεις και γραμμάρια δεν θα σου δημιουργήσει ποτέ πρόβλημα.
Να και μια φορα που εμεις η δυο συμφωνουμε.
 
Eνταξυ να σε βαλουν στο χερι να στα παρουν θελουν,ΕΠΙΠΛΕΩΝ συγκεντρωση, σημαινει κατι περισσοτερο απο οτι δινει η διευρυνση του αυλου και μια επιμυκυνση του κωννου συναρμογης.Παραδειγμα....νεο αυλο ιδια τσοκ=καννη σουπερουαου.

Και το καταφερνουν να συμπληρωσω. Σε καποιον που αρεσει η κομψοτητα και η αξιοπιστια της Benelli πληρωνει στην Αμερικη αλλα 800 δολλαρια στο Performance Shop για διευρυνση αυλου, κωνο και κατι αλλα καλουδια για να δικαιολογησουν την τιμη. Το ποσοστο επι των κατοχων Benelli που το κανουν αυτο ειναι κατω του 1%. Ο πολυ ψαγμενος το θελει και το κανει, οι αλλοι σου λενε μια χαρα ειμαι οπως ειμαι. Υπαρχει ομως και μια αλλη κατηγορια που σου λεει θελω αυλο γυρω στο 18.6 και κωνο, δεν πληρωνω ομως 2500 χιλιαρικα. Αυτοι απλα διαλεγουν οπλα αλλων εταιρειων.
 
Back
Top