Νικο προσπαθουμε να καταλαβουμε τη φημη του συγκεκριμένου
Ποτε δεν τα βρηκα μαζι του αντιθετα με το παλιο biturbo που ηταν απο τα κορυφαια
ειχε πει καποτε ο Βλαχοπουλος, ο βλητικος της ΛΑΜΠΡΟ οταν ηταν στο Λαυριο. Το καφε δεν ειναι το καλυτερο φυσιγγι μας , αλλα οι κυνηγοι χρονια τωρα εχουν αλλη αποψη, γι αυτο θα υπαρχει παντα στη γκαμα μας με ακριβως την ιδια συνταγη.
τι πιστευω;
- τη δεκαετια του 80 δεν υπηρχε αλλο στα 33γρ , να βγαζει 410 μ/δ , ετσι παρα τη χαλια κατανομη , με ενα δυο σκαγια χοντρα στο θηραμα πολυ μακρυα , στο εδινε συχνα.
- Αυτη τη δουλεια την κανανε ακριβα γερμανικα και αμερικανικα , αλλα με 36γρ και πανω , που κλωτσαγαν στα τοτε δικανα , ενω τα 33γρ ηταν ανεκτα.
- το μακρυ μεταλλο ελαχιστοποιουσε τις εμπλοκες λογω εξολκεα. τοτε ηταν συχνο φαινομενο, γιατι κυκλοφορουσαν χαλια καλυκες.
- η s4 ειναι παντα η s4 και πολλοι ηρθαν σε επαφη μαζι της πρωτη φορα με το καφε λαμπρο
- αισθητικα και ο τροπος που ηταν κλεισμενο σε παρεπεμπε σε φυσιγγια εισαγωγης.
Ειναι ενα ζωντανο μνημειο που αντανακλα την βλητικη μας ιστορια των τελευταιων 40 χρονων
Ενα μνημειο που σκοτωνει ακομα