Σύμφωνα με τον αντιπρόσωπο/εισαγωγέα, είναι η 206 V (... αλλά αυτό από μόνο του δεν μου λέει τίποτα).
Σύμφωνα με την εταιρεία NSI που τις παράγει , οι πυρίτιδες 206 SV, 206 V, D20 και 206 S είναι της ίδιας "οικογένειας", και πανομοιότυπες εμφανισιακά, με μια πολύ μικρή διαφορά μόνο στην πυκνότητα, η μια με την άλλη. Επομένως είναι αδύνατον να τις ξεχωρήσουμε μόνο οπτικά, αν δεν συσχετίσουμε και άλλα στοιχεία του φυσιγγίου (βάρος γόμωσης σκαγιών, δόση πυρίτιδας κλπ). Έτσι, λογικά στο εν λόγω φυσίγγι πρόκειται για την 206 V.
Ίσως θα μπορούσε να είναι και η D20 ... αλλά το συγκεκριμένο φυσίγγι υποτίθεται ότι προορίζεται για το Compak sporting, δηλ. κυρίως για σχετικά μικρές και μεσαίες αποστάσεις ... επομένως θα ήταν κάπως αντιφατικό και "παράλογο", από τη μια να του βάζουν το βύσμα Piston-skeet για μεγαλύτερο (υποτίθεται) άνοιγμα της τουφεκιάς, κι από την άλλη να βάζουν μια πυρίτιδα μεγαλύτερης προοδευτικότητας (κι όχι γνήσια 28αρα), που θα το έκανε πολύ συγκεντρωτικό ... Γι' αυτό εγώ προσωπικά αποκλείω την πιθανότητα να είναι D20 ...