Είναι ίδιο με ένα Merkel 47e το σημερινό 40εΔλδ είναι τόσο καλό όπλο που θα άξιζε να δώσεις 1500 ευρώ αν ήταν σε μια καλή κατάσταση??
Είναι ίδιο με ένα Merkel 47e το σημερινό 40εΔλδ είναι τόσο καλό όπλο που θα άξιζε να δώσεις 1500 ευρώ αν ήταν σε μια καλή κατάσταση??
Μήπως περνάει και τα 3.400,έχει και 76 πόντους κάννηhttps://www.car.gr/xyma/view/340455212-dikano-browning
Ωραίο δείγμα σε καλή κατάσταση τι βάρος να έχει άραγε σίγουρα πάνω από 3.3
Ναι ξέχασα την κάνη μην είναι και 3.5Μήπως περνάει και τα 3.400,έχει και 76 πόντους κάννη
''3'' ειναι.Ναι ξέχασα την κάνη μην είναι και 3.5
Κιλά λέω όχι θαλαμη''3'' ειναι.
Αμα εχεις τη ''μυγα μυγιαζεσαι'', ετσι την ''πατησα''......Κιλά λέω όχι θαλαμη
Κάπου εκεί. Το 20ρακι σε 66 εκ. κάννες είναι περίπου στα 2,8 κιλά. Ορίστε ένα ενδιαφέρον άρθρο που βρήκα για το συγκεκριμένο. Για όσους δεν γνωρίζουν καλά αγγλικά η αυτόματη μετάφραση της ιστοσελίδας είναι αρκετά καλή.Ναι ξέχασα την κάνη μην είναι και 3.5
Μόνο που το συγκεκριμένο γράφει assembled in korea with Japanese components...Εξαιρετικής ποιότητος κι αντοχής τα πλαγιόκαννα τής BROWNING και 100% ιαπωνικής κατασκευής στις εγκαταστάσεις τής ΜΙROKU...!!!
Και πάλι, δεν αλλάζει κάτι, μια χαρά υψηλή ποιότητα διαθέτει...!!!Μόνο που το συγκεκριμένο γράφει assembled in korea with Japanese components...
Παίρνεις Baikal με τσοκακια καινούργιο και σου μένουν πάνω από τα μισά λεφτά.https://www.car.gr/xyma/view/340455212-dikano-browning
Ωραίο δείγμα σε καλή κατάσταση τι βάρος να έχει άραγε σίγουρα πάνω από 3.3
Καλο ειναι και το baikal, αλλα αν τα βαλεις διπλα διπλα μια διαφορα θα τη δεις.Παίρνεις Baikal με τσοκακια καινούργιο και σου μένουν πάνω από τα μισά λεφτά.
Δεν αντιλέγω αλλά θεωρώ πολλά λεφτά τα 1250€για το Browning 40ετιας ,μάλλον βασικό μοντέλο που δεν παράγεται πλέον.Καλο ειναι και το baikal, αλλα αν τα βαλεις διπλα διπλα μια διαφορα θα τη δεις.
Ναι, ειναι πολλα οντως.Δεν αντιλέγω αλλά θεωρώ πολλά λεφτά τα 1250€για το Browning 40ετιας ,μάλλον βασικό μοντέλο που δεν παράγεται πλέον.