Ο lb6 προσφερεται για πατενταρισμα.
Παιρνει κοψιμο,χαραγμα,τρυπημα,κοντιμα...
Υπαρχουν διαφοροι δρομοι προσεγκισης της long range τουφεκιας...
Ενας δρομος ειναι το ταξιδεμα του κυαθιου μαζι με τα σκαγια,για οσο το δυνατον περισσοτερη αποσταση απο το στομιο της κανης.
Ριχνεται με ανοιχτα τσοκαρισματα,για να μην υπαρξει μεγαλη παραμορφωση και καθυστερηση του κυαθιου,κατα τη διελευση απο το στενοτερο σημειο του αυλου.Το τσοκαρισμα.
Η παρεμβαση που βοηθαει,ειναι το ανοιγμα οπων,περιμετρικα στο σωμα του κυαθιου,ετσι ωστε ο ατμοσφαιρικος αερας να διέρχεται και να μην κοντραρει το κυαθιο με αποτελεσμα να το αποσπάσει απο το φορτιο των σκαγιων.
Αλλος δρομος ειναι το χαραγμα,που θα δωσει ανοιγμα στα πεταλα που εχουνε δημιουργησει,με αποτελεσμα τον διαχωρισμο κυαθιου-σκαγιων.
Οτι επιδιωκουμε με ενα τσοκ φρενου.
Οτι ειχε να προσφερει το κυαθιο,το πρόσφερε μεσα στον αυλο,προστατευοντας τα σκαγια απο τις τριβες με το μεταλλο της κανης.
Σε καθε περιπτωση,χρειαζεται αμορτισερ!
Για να κρατηθουν οι πιεσεις σε λογικα επίπεδα,για να δωθει χωροςκαυσης στην πυριτιδα(οπως λεει ο Μιχαλης),για να μην ταλαιπωρησουμε οπλο,ωμο,και ....σαγόνια!!
Η περιπτωση του antigelo,ειναι η πρωτη...
Το στελεχος που εχει μεσα,παθαινει μονιμη παραμορφωση,γινεται σαν μανιταρι.
Επιτυγχανεται ο ζητουμενος χωρος καυσης της πυριτιδας,τα σκαγια "μαζευονται"πιο βαθια μεσα στον κορμο του κυαθιου,οι χαραγες του δεν ειναι εντονες(ισα για να μην τουμπαρει κι εχουμε...αλλα)και ταξιδευει για μεγαλύτερη αποσταση σε σχεση μ'ενα συμβατικο κυαθιο,μαζι με τα σκαγια.
Απουσιαζουν οι περιμετρικες τρυπες...
Ειπαμε....ο lb6 ειναι η χαρα του πατεντιαρη!!
