Το μόνο "θετικό", ή παρήγορο, σε αυτές τις περιπτώσεις ζημιάς (δηλ. έμφραξη της κάννης στο στόμιο, από χώμα, λάσπη, χιόνι κλπ) είναι ότι το σκάσιμο συμβαίνει στο μπροστινό τμήμα, κοντά στο στόμιο ... κι έτσι η ζημιά περιορίζεται συνήθως μόνο στην κάννη, που δεν καταστρέφεται κι εντελώς, και όχι και στον χρήστη !!
Εν αντιθέσει με άλλες περιπτώσεις, (π.χ. ελαττωματικό φυσίγγι δυναμίτης) που το σκάσιμο γίνεται λίγους πόντους από τη μούρη του χρήστη με σοβαρές συνέπειες για τον ίδιο και την ολική καταστροφή του όπλου.
Όσο για τη συγκεκριμένη περίπτωση του Φίλιππου, η δική μου γνώμη ταυτίζεται με τη γνώμη του Γιάννη (
@ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΥΝΗΓΟΣ) πιο πάνω, δηλαδή απλά να κοπεί η κάννη λίγο πριν το σημείο της ζημιάς και να μείνει σκέτος κύλινδρος. Μια χαρά θα μπορεί να κυνηγήσει κι έτσι, ώστε να μη χάσει το υπόλοιπο της σεζόν, και μετά βλέπει τι θα κάνει. Δεν αξίζει πιστεύω να επενδύσει (ούτε 100 ευρώ) για να βάλει τσοκάκια, άσε που μετά θα μπει στον πειρασμό να πάρει και 2-3 τσοκάκια και θα ανέβει κι άλλο το κόστος, και που τελικά μπορεί και να μην τον βολέψει με την κοντύτερη κάννη και να θελήσει να πάρει άλλο όπλο ...
Εγώ στη θέση του αυτό θα έκανα, και πιθανόν να το έκανα και μόνος μου. Αλλά καλύτερα να γίνει σε οπλουργό για να πάρει και μια επίσημη βεβαίωση ότι το κόντεμα της κάννης έγινε λόγω ατυχήματος, για να μην έχει πρόβλημα σε τυχόν έλεγχο ή κατά την ανανέωση της άδειας κατοχής.
Καλή και η πρόταση του Νικόλαου για δημιουργία σταθερής σύσφιξης, αλλά πάλι θέλει επιπλέον δουλειά, αφαίρεση ενός τμήματος της ρίγας μπροστά, επανακόλληση κλπ. που πάλι ανεβάζει το κόστος.