Προβλήματα και Αντιμετώπιση





Ελπίζω να κρατήσει η πατέντα του μαστροθεόφραστου γιατί ήταν πολύ κουραστική η δουλειά που χρειαζόταν αυτό το παπαράκι...
Πάντως αν χρειαστεί να το ξανακάνω θα γίνει με τελείως διαφορετική προσέγγιση. θα ανοίξω σπείρωμα στα κοκόρια και θα βάλω βίδες βαθμού 8 και ένα ψιλομαζεματάκι με το dremel και τέλος. Η διαδικασία με την ηλεκτροκόλληση είναι βασανιστήριο.
 
Ο συγκυνηγός μου Γιώργος έχει τη Urika 2 Gold. Το όπλο του παρουσίασε το εξής πρόβλημα. Μερικές φορές μετά από τουφεκιά το κλείστρο κατά την επιστροφή του δεν τερματίζει και μένει στα μισά της διαδρομής... Αν συμβεί μετά την τρίτη τουφεκιά, πατάει το κουμπί και πάλι δεν επανέρχεται αλλά μένει πίσω. Τι μπορεί να φταίει;
 
απο καθαρισμα κι ελατηρια τι λεει?χρηστο επειδη ειχα μια δεν θυμαμαι αν ητανε η 2 ειναι αυτη με σφυρηλατο κλειστρο και γλωσσα ετσι? την ειχα 2 χρονια κι ετυχε οταν την πουλησα την πηρε καποιος ο οποιος αυτην εχει ακομα και σημερα και μετα γνωριστηκαμε και παμε μαζι και για κυνηγι την οποια δυστυχως καθαριζει 1 φορα το χρονο και δεν εχει προβλημα.δειτε αν εχει κολλημενα μπαρουτια στο ποτηρακι των αεριων κατω απ την κανη.η beretta αν θυμαμαι συνιστα μετα απο καποιοα χιλιαδες φυσιγγια να λυνεται το ποτηρακι και να καθαριζεται.εχει γινει αυτο ποτε?συγγνωμη ασχετο με το προβλημα η δικια μου ειχε 18,4 αυλο.του φιλου σου?
 
Ευριπίδη είναι αυτή με το σφυρήλατο κλείστρο. Είναι με κάννη Oprima (18,6). Στο θέμα καθαρισμού είναι πολύ σχολαστικός ο φίλος μου σε αντίθεση με εμένα που έχω την πρώτη Urika με Optima και δεύτερη με 18,3 και τα τελευταία χρόνια την καθαρίζω μόνο στο τέλος του κυνηγιού (δεν ξέρω τι είναι εμπλοκή... :)).
 
κοιτάει τα ελατήρια και το καθάρισμα όπως λέει κι ο Ευριπίδης.....να δώσει προσοχή και στην σκανδαλοθήκη μήπως έχει βρωμιά και μπλοκάρει η γλώσσα
κάτι άλλο.....το έκανε τώρα με την παγωνιά;;;;;
 
το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι κομμενο ουραιο ελατηριο.νομιζω πιο αρμοδιος να πει κατι αλλο ειναι ο γιωργος(altair) επειδη ειναι πιο ψαγμενος.σε οπλουργο πηγε?
 
Χρήστο θέλει λύσιμο και καθάρισμα μέσα στο κοντάκι και ένα σετ ελατήρια αλλαγή. Όταν θα αλλάξει τα ελατήρια να μην αλλάξει μόνο του κλείστρου αλλά όλο το σετ που δίνει η Beretta. Το ποσό είναι μικρό, συν των άλλων το κοντάκι μέσα πρέπει να έχει μαζέψει ... παπάδες :)
 
Θα του το πω. Το θέμα είναι ότι εδώ ποιον "οπλουργό" να εμπιστευτεί...
Χρήστο είναι μια επέμβαση ρουτίνας, δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος που να αποκαλείται οπλουργός και να μην μπορεί να αλλάξει 4 ελατήρια σε ένα μηχανισμό 50 χρόνων :)
 
ας ξεκινησει να παραγγειλει τα ελατηρια απο καποιο μεγαλο μαγαζι οπως ειπε κι ογιωργος και να λυσει το κοντακι να δει τι γινετε.η αλλαγη των ελατηριων δεν ειναι δυσκολη υποθεση.αν μετα απ αυτα δεν φτιξει τοτε ρωτηστε για καποιον αξιοπιστο.και το κοντακι ευκολα βγαινει.μετα πινελακι με βενζινη στη βιδα μια καλη λιπανση και τελος
 
Θα του το πω. Το θέμα είναι ότι εδώ ποιον "οπλουργό" να εμπιστευτεί...
Οποιοσδήποτε άνω του μετρίου αλλάζει τα ελατηρια για πλάκα με κλειστά τα μάτια.
Οι αποκατω του μετρίου με μισοκλειστα.
Αν πιάνουν τα χερια του είναι εύκολο. Ας ψάξει στο youtube για άνοιγμα τέτοιου οπλου.
 
Ποια ελατήρια περιλαμβάνει το σετ και πόσο κοστίζει περίπου; Υπάρχει κάποιο site για παραγγελία σε περίπτωση που το κάνουμε μόνοι μας;
 
Ποια ελατήρια περιλαμβάνει το σετ και πόσο κοστίζει περίπου; Υπάρχει κάποιο site για παραγγελία σε περίπτωση που το κάνουμε μόνοι μας;
Το επανατατικο μέσα στο κοντακι, της αποθήκης φυσιγγιων, του κόκκορα στην σκανδαλοθηκη και της βελόνας στο κλείστρο. Τα έχει η μαμά Beretta. Δεν ξέρω αν τα στέλνει.
 
αν παραγγελθουν μεσω κυνηγομαγαζου ερχονται η αν το μαγαζι ειναι σωστο μπορει να εχι αποθεμα.χωρις να ειμαι σιγουρος πρεπει να κοστιζουν γυρω στα 50 ευρω.χρηστο αν δεν τα βρειτε γραψε ενα πμ να δω αν τα βρω χανια και να ρωτησω και τιμη.αν θες κανε εν τηλεφωνο στον αρπακουλε στη λαρισσα.αυτος εχει και site.ειμαι σιγουρος οτι θα εχει.μεχρι και κυλινδρο για την 302 βρηκα εκει
 
Back
Top