Σημαδεύοντας την Επικαιρότητα - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Ρέ παιδιά βοηθήστε με λίγο γιατί εκτός του ότι δεν βλέπω ειδήσεις εδώ και πάρα πολύ καιρό, μαθαίνω αρκετά πράγματα ξοφαλτσα.
Ήταν ποτέ τα αρχαία υποχρεωτικό μάθημα στα σχολεία; Τελείωσα το λύκειο το 1993 και δεν θυμάμαι να έκανα ποτέ αρχαία εκτός και αν διάλεγα την 3η δέσμη. Τόσο λάθος θυμάμαι;
Όσο για αυτό με τους πριγκηπες και τις πριγκίπισσες ειπώθηκε ακριβώς έτσι ή έτσι το μετέφρασε ο Μπογδανος;
Είδα ένα πρωί την Ποπαρα Τσαπανιδου που κοροιδευε ουσιαστικά αυτήν την ερμηνεία. Τελικά πως ειπώθηκε;
 
Η απίστευτη προπαγάνδα αυτών που έχουν μείνει έξω απέ την μάσα εδώ και αρκετούς μήνες , πραγματικά δίνει τα ρέστα της.
Εμείς αντί να καθόμαστε προσεκτικά να διαβάζουμε όλα αυτά που συμβαινουν γυρω μας , προτιμάμε να βγάζουμε συμπεράσματα από διάφορα τσιτάτα σλόγκαν που κατά κόρον διοχετεύουν στο διαδίκτυο τα κάθε λογής φερέφωνα της αντιπολίτευσης .

Η δήλωση του κατά τα άλλα αντιπαθέστατου Φιλη ειναι η κάτωθι

"Πιστεύει κανείς ότι στην Α’ Γυμνασίου που το παιδί σήμερα τρώει στο κεφάλι τρεις ώρες Αρχαία από πρωτότυπο και δυο ώρες Νέα Ελληνικά είναι παιδαγωγικά σωστό; Είναι φυσιολογικό δηλαδή;"
"Προφανώς είναι παρά φύσιν αυτό που συμβαίνει σήμερα, τρεις ώρες Αρχαία και δυο Νέα Ελληνικά στην Α’ Γυμνασίου", δήλωσε ο κ. Φίλης. "Άρα θα πρέπει να ξανασκεφτούμε",

"Δεν υπάρχει σκέψη για κάποια απόφαση. Αυτό αποτελεί θέμα δημόσιου διαλόγου. Πάντως υπάρχει το ζητούμενο, γιατί τα παιδιά μας δεν διδάσκονται σήμερα τη γλώσσα και δεν μιλάνε καλά ελληνικά. Και τα παιδιά μας πράγματι, δεν μιλάνε καλά ελληνικά. Κάτι φταίει σε αυτό. Δεν ξέρω, να το κουβεντιάσουμε. Τα Αρχαία βοηθούν τα παιδιά μας να μαθαίνουν καλύτερα τη γλώσσα; Εσείς λέτε ναι. Εγώ δεν ξέρω. Παρ' ότι είμαι αρχαιολάτρης και δεν έχω καμία αντίρρηση. Πιστεύετε ότι αυτό δεν είναι θέμα δημόσιου διαλόγου με φιλολόγους και άλλους; Προφανώς είναι παρά φύσιν αυτό που συμβαίνει".

Με λίγα λόργια ο Φίλης λέει αυτό που λέει το σύνολο των μαθητών και σχεδόν το σύνολο των καθηγητών ( εκτός των φιλολόγων ).
Ποιος άραγε δεν τα εχει χάσει με την γραφή των νέων που κάθε μέρα μεταμορφώνεται σε κάτι άλλο που μόνο Ελληνικά δεν θυμίζει.Μέσα στα γριγκλις έχουν ενσωματώσει και περίεργους τεχνικούς και ιντερνετικούς όρους και τα εχουν κάνει αχταρμά..
Αν τους ακούσεις να μιλάνε , εκεί είναι που παθαίνεις σοκ.

Φυςικα και τα αρχαία αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της συνέχειας της ελληνικής γλώσσας και βοηθούν στην κατανόηση του πνεύματος της ελληνικής γραμματείας και των σπουδαίων φιλοσόφων! ΟΜΩΣ, μπορεί να περιοριστεί σαν μάθημα ΕΠΙΛΟΓΗΣ, όπως τα Λατινικά στο Λύκειο, έτσι ώστε να μην επηρεάζει και να μην δυσκολεύει την μαθητική ζωή μαθητών οι οποίοι θα ακολουθήσουν θετικές επιστήμες ή επιστήμες τις πληροφορικής και της οικονομίας...
Θεωρώ επίσης ΤΡΑΓΙΚΟΤΕΡΟ όλων το γεγονός ότι υπερέχει σε ώρες έναντι των Νέων Ελληνικών! Για αυτό έχουν καταντήσει τα σημερινά παιδιά να μιλούν κάτι μεταξύ αργκό και greeklish, να είναι ανορθόγραφα και ο λόγος τους να μην έχει συνοχή.Πρέπει να δοθεί βάση στην καθομιλουμένη.Τη νέα ελληνική γλώσσα.

Οσο για τα πριγκιπέσα και βασίλισσα , πραγματικά δεν έχω σκοπό να μπω καν στον κόπο να αναλύσω τι είπε ο Φίλης αφού για αλλη μια φορά διαστρέβλωσαν τις δηλώσεις του.

Παιδια ας μην ασχολούμαστε ομως με αυτα.
Ας επικεντρωθούμε στην μεγαλειώδη συγκέντρωση της 15ης Ιουνιου στο Συνταγμα για να αναγκάσουμε τον Φιλη και την παρεα του να παραιτηθεί .........έχουμε τον Κουλη να ανεβάσουμε .sarcastic..,,,,,.
 
Last edited by a moderator:
Ρέ παιδιά βοηθήστε με λίγο γιατί εκτός του ότι δεν βλέπω ειδήσεις εδώ και πάρα πολύ καιρό, μαθαίνω αρκετά πράγματα ξοφαλτσα.
Ήταν ποτέ τα αρχαία υποχρεωτικό μάθημα στα σχολεία; Τελείωσα το λύκειο το 1993 και δεν θυμάμαι να έκανα ποτέ αρχαία εκτός και αν διάλεγα την 3η δέσμη. Τόσο λάθος θυμάμαι;
Όσο για αυτό με τους πριγκηπες και τις πριγκίπισσες ειπώθηκε ακριβώς έτσι ή έτσι το μετέφρασε ο Μπογδανος;
Είδα ένα πρωί την Ποπαρα Τσαπανιδου που κοροιδευε ουσιαστικά αυτήν την ερμηνεία. Τελικά πως ειπώθηκε;

Γιώργο δεν θυμάσαι καλά. Ξέχασες την Ιλιάδα και την Οδύσσεια; Ξέχασες εκείνο το "μαμημένο" το λύω και την κλίση του; https://sites.google.com/site/arxaiag/grammatike/klise-lyo .sarcastic.
Εδώ μπορείς να δεις αυτά που ισχύουν σήμερα:
Γυμνάσιο: http://www.pe03.gr/ab3/15-16-a/wrologio-hmerisiwn-gym-2015-2016.html
Γενικό Λύκειο: http://www.pe03.gr/ab3/15-16-a/wrologio-hmerisiwn-gel-2015-2016.html
 
Η απίστευτη προπαγάνδα αυτών που έχουν μείνει έξω απέ την μάσα εδώ και αρκετούς μήνες , πραγματικά δίνει τα ρέστα της.
Εμείς αντί να καθόμαστε προσεκτικά να διαβάζουμε όλα αυτά που συμβαινουν γυρω μας , προτιμάμε να βγάζουμε συμπεράσματα από διάφορα τσιτάτα σλόγκαν που κατά κόρον διοχετεύουν στο διαδίκτυο τα κάθε λογής φερέφωνα της αντιπολίτευσης .

Η δήλωση του κατά τα άλλα αντιπαθέστατου Φιλη ειναι η κάτωθι

"Πιστεύει κανείς ότι στην Α’ Γυμνασίου που το παιδί σήμερα τρώει στο κεφάλι τρεις ώρες Αρχαία από πρωτότυπο και δυο ώρες Νέα Ελληνικά είναι παιδαγωγικά σωστό; Είναι φυσιολογικό δηλαδή;"
"Προφανώς είναι παρά φύσιν αυτό που συμβαίνει σήμερα, τρεις ώρες Αρχαία και δυο Νέα Ελληνικά στην Α’ Γυμνασίου", δήλωσε ο κ. Φίλης. "Άρα θα πρέπει να ξανασκεφτούμε",

"Δεν υπάρχει σκέψη για κάποια απόφαση. Αυτό αποτελεί θέμα δημόσιου διαλόγου. Πάντως υπάρχει το ζητούμενο, γιατί τα παιδιά μας δεν διδάσκονται σήμερα τη γλώσσα και δεν μιλάνε καλά ελληνικά. Και τα παιδιά μας πράγματι, δεν μιλάνε καλά ελληνικά. Κάτι φταίει σε αυτό. Δεν ξέρω, να το κουβεντιάσουμε. Τα Αρχαία βοηθούν τα παιδιά μας να μαθαίνουν καλύτερα τη γλώσσα; Εσείς λέτε ναι. Εγώ δεν ξέρω. Παρ' ότι είμαι αρχαιολάτρης και δεν έχω καμία αντίρρηση. Πιστεύετε ότι αυτό δεν είναι θέμα δημόσιου διαλόγου με φιλολόγους και άλλους; Προφανώς είναι παρά φύσιν αυτό που συμβαίνει".

Με λίγα λόργια ο Φίλης λέει αυτό που λέει το σύνολο των μαθητών και σχεδόν το σύνολο των καθηγητών ( εκτός των φιλολόγων ).
Ποιος άραγε δεν τα εχει χάσει με την γραφή των νέων που κάθε μέρα μεταμορφώνεται σε κάτι άλλο που μόνο Ελληνικά δεν θυμίζει.Μέσα στα γριγκλις έχουν ενσωματώσει και περίεργους τεχνικούς και ιντερνετικούς όρους και τα εχουν κάνει αχταρμά..
Αν τους ακούσεις να μιλάνε , εκεί είναι που παθαίνεις σοκ.

Φυςικα και τα αρχαία αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της συνέχειας της ελληνικής γλώσσας και βοηθούν στην κατανόηση του πνεύματος της ελληνικής γραμματείας και των σπουδαίων φιλοσόφων! ΟΜΩΣ, μπορεί να περιοριστεί σαν μάθημα ΕΠΙΛΟΓΗΣ, όπως τα Λατινικά στο Λύκειο, έτσι ώστε να μην επηρεάζει και να μην δυσκολεύει την μαθητική ζωή μαθητών οι οποίοι θα ακολουθήσουν θετικές επιστήμες ή επιστήμες τις πληροφορικής και της οικονομίας...
Θεωρώ επίσης ΤΡΑΓΙΚΟΤΕΡΟ όλων το γεγονός ότι υπερέχει σε ώρες έναντι των Νέων Ελληνικών! Για αυτό έχουν καταντήσει τα σημερινά παιδιά να μιλούν κάτι μεταξύ αργκό και greeklish, να είναι ανορθόγραφα και ο λόγος τους να μην έχει συνοχή.Πρέπει να δοθεί βάση στην καθομιλουμένη.Τη νέα ελληνική γλώσσα.

Οσο για τα πριγκιπέσα και βασίλισσα , πραγματικά δεν έχω σκοπό να μπω καν στον κόπο να αναλύσω τι είπε ο Φίλης αφού για αλλη μια φορά διαστρέβλωσαν τις δηλώσεις του.

Παιδια ας μην ασχολούμαστε ομως με αυτα.
Ας επικεντρωθούμε στην μεγαλειώδη συγκέντρωση της 15ης Ιουνιου στο Συνταγμα για να αναγκάσουμε τον Φιλη και την παρεα του να παραιτηθεί .........έχουμε τον Κουλη να ανεβάσουμε .sarcastic..,,,,,.

Διονύση συμφωνώ σε όλα μαζί σου. Αν και δεν θα περίμενα ποτέ από τον εαυτό μου να υποστηρίξω τον Φίλη, για τα συγκεκριμένα που ακούστηκαν άλλα είναι μόνο προτάσεις της επιτροπής του Εθνικού διαλόγου για την Παιδεία και άλλα διαστρεβλώσεις από τα ΜΜΕ. Από εκεί και πέρα δεν παύει ο υπουργός και οι παρατρεχάμενοί του, να γίνονται ορισμένες στιγμές εριστικοί. Από την βλακεία τους ή εσκεμμένα δεν γνωρίζω. Το θέμα είναι ότι συχνά προκαλούν. Να συμπληρώσω πάνω στα σωστά που έγραψες για τις ώρες διδασκαλίας ότι δεν είναι λογικό τα παιδιά στην σημερινή εποχή με την έξαρση της τεχνολογίας στη ζωή μας, να διδάσκονται ελάχιστες ώρες Πληροφορικής. Για παράδειγμα, σε κάθε τάξη του γυμνασίου, τα παιδιά διδάσκονται την Πληροφορική μόνο μία ώρα την εβδομάδα!!!
 
Οτι ειναι με μετρο ειναι και το σωστο και το αριστο οπως ελεγαν οι προγονοι μας.
Δεν μπορουν να κανουν ενα προγραμμα με αρχαιων νεων θετικων επιστημων και νεων τεχνολογιων;
Γιατι να ειναι καποια μαθηματα επιλογης;
Εγω που θελω πχ να βγαλω ενα βαθμο γιατι να διαλεξω καποια μαθηματα που με.δυσκολευουν και να μην παρω αλλα που μου ειναι πιο ευκολα και μπορω και τα χειριζομαι ανετα (πχ πληροφορικη).

Οσο για αυτο που ρωταει ο γιωργος για τις δηλωσεις φιλη,
ειναι αυτονοητο οτι τα μμε απομονωνουν ενα κομματι τις δηλωσης και το παρουσιαζουν οπως θελουν.
Η tv ειναι μονο για κανα ματς να δεις αντε και τον καιρο.
Για ολα τα αλλα πρεπει να διαβαζεις απο 2-3 πηγες και να βαζεις το μυαλο σου να ΣΚΕΦΤΕΙ και μετα να δεχτεις καποια πληροφορια ή ειδηση.
 
Ααααα, ανακαλυψαμε τον τροχο!!!!

Ψαχτε να δειτε τη δηλωση ολοκληρη του Γιωργακη, που κουτσουρευτηκε στο "λεφτα υπαρχουν". Εντελως αλλο νοημα, αλλα δεν εχει σημασια, απομονωσαμε 2 λεξεις, βγαλαμε την ουσια που θελαμε. :)

Αρχαια ελληνικα εκανα στην πρωτη λυκειου, υποχρεωτικο μαθημα. Δυσκολο, δυσνοητο, και ηθελε διαβασμα. Ο Ελληνας δεν τα θελει τα δυσκολα. Μασημενη τροφη θελει, προαιρετικα τα μαθηματα που θεωρει οτι δεν τον ενδιαφερουν. Ποια πολυπλευρη παιδεια, εφοσον και η πλειονοτητα των γονεων δεν μπορει να απαντα σε αποριες των παιδιων, και οι καθηγητες τα στρεφουν στα φροντιστηρια; Αφου υπαρχουν φροντιστηρια (μαθαινω) για το δημοτικο. Παλι καλα που δεν εχουμε φροντιστηρια για το νηπιαγωγειο, γιατι οι επιδοσεις στο "Περνα-περνα η μελισσα" μπορει να προσμετρουνται σε καποια χρονια στο Εθνικο πτυχιο. Προσωπικα θα ηθελα ενα Γυμνασιο-Λυκειο, που να εχει ενα κορμο βασικης εκπαιδευσης και γενικης παιδειας, και παραλληλα προαιρετικα μαθηματα κατευθυνσης προς τις δεξιοτητες του καθε παιδιου. Αυτο που προσπαθησαν να κανουν με τα Πολυκλαδικα λυκεια, που ομως φυσικα και καταργησαν αφου θελει και οι καθηγητες να ειναι καταρτισμενοι.
 
Γιώργο δεν θυμάσαι καλά. Ξέχασες την Ιλιάδα και την Οδύσσεια;
Ναι μπορεί να μην θυμάμαι. Πραγματικά δεν θυμάμαι όχι μόνο μια αρχαία λέξη αλλά ότι έκανα και μάθημα τέτοιο. Δεν αναφέρομαι σε μεταφρασμενες ιστοριουλες αλλά σε αρχαίο κείμενο. Ρώταγα και την γυναίκα μου πριν λίγο και μου είπε και αυτή ότι κάναμε στην β λυκείου. Ίσως να το είχα περάσει με τον μέσο όρο. Δεν θυμάμαι.
Το πιο άχρηστο μάθημα κατά την γνώμη μου. Δεν χρειάζεται πουθενά, δεν μένει τίποτα από αυτό. Ακόμα δεν είμαι σίγουρος αν και οι πιο ένθερμοι οπαδοί των αρχαίων θα ήθελαν τα παιδιά τους να ακολουθούν στις μέρες μας κάποιες κουλτούρες της αρχαίας Ελλάδας.
 
Aχρηστο μαθημα για μενα ηταν τα μαθηματικα. Η φυσικη. Η χημεια. Δεν μπορουσα να βρω καποιο τομεα στην καθημερινη ζωη που θα μου χρειαζοταν να κατεχω γνωσεις μαθηματικων, αλγεβρας ή τη χρησιμοτητα καποιας οργανικης ενωσης. Αντιθετως μ'αρεσαν τα μαθηματα που δεν ηθελαν διαβασμα. Τα θρησκευτικα πχ, η εκθεση. Μεγαλωνοντας καταλαβα οτι για να κατανοησεις οσο το δυνατον περισσοτερα πραματα απο το περιβαλλον πρεπει να εχεις γενικες γνωσεις, και απο τα μαθηματα που θεωρουσα ως αχρηστα.

Γιωργο θα διαφωνησω σε καποιο βαθμο και θα συμφωνησω σε καποιο. Αχρηστο μαθημα δεν υπαρχει, με την εννοια οτι η γνωση σε κατι δεν ειναι ποτε αχρηση. Καλο θα ηταν να ειχαμε διδαχθει Αρχαια, εστω και για την επαφη ως ενα βαθμο με τις ριζες της γλωσσας μας. Δε σου λεω οτι θα γινομαστε ολοι επιστημονες, με την εννοια οτι ουτε φυσικοι και χημικοι γιναμε, αλλα σιγουρα κακο δεν θα εκανε σε κανενα. Οσο για τις κουλτουρες της Αρχαιας Ελλαδας, παλι θα συμφωνησω. Αλλες εποχες, αλλα ηθη, δεν ειναι απαραιτητο οτι θα εβρισκαν εδαφος στη σημερινη εποχη. Απο την αλλη, και τα καλα της εποχης εκεινης, δεν ειμαι σιγουρος οτι θα εβρισκαν προσφορο εδαφος στην σημερινη ωχ-αδελφε εποχη που ζουμε.
 
Ρέ παιδιά βοηθήστε με λίγο γιατί εκτός του ότι δεν βλέπω ειδήσεις εδώ και πάρα πολύ καιρό, μαθαίνω αρκετά πράγματα ξοφαλτσα.
Ήταν ποτέ τα αρχαία υποχρεωτικό μάθημα στα σχολεία; Τελείωσα το λύκειο το 1993 και δεν θυμάμαι να έκανα ποτέ αρχαία εκτός και αν διάλεγα την 3η δέσμη. Τόσο λάθος θυμάμαι;
Όσο για αυτό με τους πριγκηπες και τις πριγκίπισσες ειπώθηκε ακριβώς έτσι ή έτσι το μετέφρασε ο Μπογδανος;
Είδα ένα πρωί την Ποπαρα Τσαπανιδου που κοροιδευε ουσιαστικά αυτήν την ερμηνεία. Τελικά πως ειπώθηκε;
Η τελευταία σειρά που έκανε πραγματικά αρχαία κείμενα και γραμματική απο την Α' Γυμνασίου και σε όλη την διάρκεια μέχρι τέλους,ήταν η δικιά μου.
Είμασταν και η πρώτη σειρά που εφαρμόστηκαν οι εισαγωγικές απο γυμνάσιο σε λύκειο.Τεχνικό η γενικό και η πρώτη σειρά που εφαρμόστηκαν οι πανελλήνιες.Τότε σε σε Β και Γ λυκείου
Και βέβαια εκείνη η σειρά που επι Ράλλη διέρευσαν τα θεματα των πανελληνίων σε κάποια φροντιστήρια ,εγινε θέμα μεγάλο τότε.Οπότε ακυρώθηκαν τα γραπτά και μας έβαλαν και ξαναγράψαμε.
Τόσο καλά!
 
Last edited:
Ευρυπιδη διαβασα στα πεταχτα τον «ορκο τιμης» του φιλη και σε αρκετα σημεια συμφωνω. Αν και αυτοι οι ορκοι θυμηιζουν αλλες παραταξεις πιο δεξια απο την δεξια ας πουμε ή ακροαριστερους.
Σε ολα τα υπολλοιπα για αρχαια φυσικη κτλ ειμαι αντιθετος.

Θεσπίζεται ως "προαιρετικά υποχρεωτικό" (όπως η ψήφος στις εκλογές...) το ακόλουθο Συμβόλαιο Τιμής: Κατά την έναρξη του σχολικού έτους, οι γονείς ή κηδεμόνες για παιδιά Α' έως Γ' Δημοτικού και, στη συνέχεια, τα ίδια τα παιδιά καλούνται να υπογράψουν ένα συμβόλαιο σαν το ακόλουθο:

"Δίνω τον λόγο της τιμής μου και υπόσχομαι ότι θα σέβομαι το σχολείο, τους δασκάλους και τους συμμαθητές μου, θα φέρομαι ιπποτικά σε όλους και ιδιαίτερα στους πιο αδύναμους, και δεν θα επιτεθώ ποτέ σε αδύναμο, αλλά θα τον υπερασπίσω από επιθέσεις. Θα θεωρώ σωστή μόνο την άμιλλα για τη διάκριση στη μάθηση, στον αθλητισμό, την καλή συμπεριφορά και τα καλά έργα. Δεν θα κάνω ποτέ στον άλλον ό,τι δεν θέλω να κάνουν σε μένα. Και θα θεωρώ ντροπή κάθε παράβαση αυτής της υπόσχεσης που ελεύθερα δίνω σήμερα."

Επίσης άντε να αναλύσουμε και το θέμα με τα βασιλόπουλα κλπ :)

Οι γονείς καλούντα να εμπεδώσουν ορισμένες απλές αλλά καθοριστικές αρχές, τις οποίες θα διδάξουν στα παιδιά. Οι αρχές αυτές συνιστούν έναν κώδικα δημοκρατικού ανθρωπισμού και προετοιμάζουν τα παιδιά όχι μόνο για τη σχολική τους ζωή, αλλά και για την ευρύτερη κοινωνική τους λειτουργία ως δημοκρατικοί πολίτες. Είναι οι εξής:

1. Το παιδί καθενός είναι μοναδικό και ξεχωριστό για τον ίδιο. Ωστόσο, είναι ένα παιδί ανθρώπων όπως κάθε παιδί ανθρώπων: Διαφορετικό αλλά ίσο με τα άλλα, και όχι πριγκίπισσα ή βασιλόπουλο.

2. Στο σχολείο (ο όρος περιλαμβάνει και την προσχολική αγωγή) πηγαίνουμε επειδή το σχολείο είναι σαν δεύτερο σπίτι μας. Εκεί συναντάμε πολλά άλλα παιδιά και μαθαίνουμε να ζούμε μαζί και να κάνουμε πράγματα μαζί που είναι ευχάριστα και χρήσιμα για όλους και δεν ενοχλούν κανέναν.

3. Στο σχολείο δεν πάμε για επίδειξη, αλλά για γνώση και χαρακτήρα. Για να μάθουμε πράγματα και τρόπους και να γίνουμε άνθρωποι καλοί κι αγαπητοί. Για να γίνει κάθε παιδί ένας ξεχωριστός άνθρωπος για τους άλλους.

4. "Είναι ντροπή και γελοίο να κάνεις επίδειξη ότι έχεις χρήματα και πράγματα, όταν άλλα παιδάκια στερούνται και υποφέρουν. Και είναι τιμή και ωραίο να νοιάζεσαι για τον άλλον και να τον βοηθάς όπως μπορείς."
 
Για φρου φρου κι αρώματα και ενικώς "δήθεν" η ψωροκώσταινα πρώτη.
Αγνοείται η πραγματική σημασία και ουσία του σχολείου.Ενός σχολείου που θα παράγει παιδεία και τις γενικές γνώσεις που πρέπει να προσφέρει.
 
παιδιά Α' έως Γ' Δημοτικού

Στην πρώτη δημοτικού τα παιδιά δεν ξέρουν ακόμα τα γράμματα της αλφαβήτου και θα τα βάζουν να υπογράφουν συμβόλαια και να δίνουν όρκους;;;.asking. .hair.
Εννοείτε ότι κανένας δεν θα το ακολουθήσει αυτό το πράγμα.
Τώρα για το πριγκίπισσα και το βασιλόπουλο δεν το σχολιάζω καν..hair.
Δυστυχώς στερούνται σοβαρότητας στην κυβέρνηση σε όλους τους τομείς.Το έχω ξανά πει δεν έχουν αφήσει τίποτα όρθιο.:mad:
Έχω αγανακτήσει.Δεν πάει άλλο αυτό το πράγμα :(
 
Ρε παιδια δεν ειχε πεσει στην αντιληψη μου αυτη η γελοιοτητα του Φιλη περι Συμβολαιου τιμης και τωρα που το διαβασα πραγματικα πιστευω οτι ο ανθρωπος ειναι για πολυ μαλαστουπα
Στην Ελλαδα του 2016 δεκαδες μαθητες μετακινουνται στα σχολεια τους με αγροτικα επανω σε καροτσες μεσα στο καταχειμωνο
αλλα θαλασσοπνιγονται σε ψαροβαρκες και αλλα περπατανε 2-3 ωρες σε χωματοδρομους καθε πρωι για να μεταβουν στο σχολειο τους που απεχει απο 20 χλμ και βαλε απο το σπιτι τους
επειδη το γ@μωυπουργειο του Φιλη εχει περικοψει τα κονδυλια και τις μεταθεσεις των δασκαλων για να μειωσει τις δαπανες και τα λειτουργικα εξοδα των σχολειων
Ερχεται λοιπον ο Φιλης και αφου εχει λυσει ολα τα παραπανω προβληματα
απαιτει και επιβαλλει απο καθε μαθητη εντελως φασιστικα
να ακολουθησει τις δικες του προτιμησεις - ορεξεις και ιδεολογιες υπογραφοντας ενα κουρελοχαρτο
μειωνοντας χιλιαδες Κηδεμονες που φτηνουν αιμα σε καθημερινη βαση
για να αναθρεψουν και να βγαλουν στην κοινωνια των δοσοιλογων γερμανοδοσμενων Φιληδων
σωστους και χρησιμους ανθρωπους που θα οφελεισουν την πατριδα τους και δεν θα την ξεπουλησουν σε Ευρωπεους τυρρανους με αμοιβη την καρεκλα και τα 10.000 ευρω καθε μηνα
 
Το πρόβλημα σήμερα με τα αρχαία Ελληνικά είναι ότι αντιμετωπίζονται και φαίνονται λόγω του τρόπου διδασκαλίας τους σαν να μαθαίνουμε μια ξένη γλώσσα, ενώ στην πραγματικότητα καθημερινά μιλάμε αρχαία Ελληνικά χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Όταν λέμε φερ' ειπείν αλεξικέραυνο, που είναι μια σύνθετη λέξη, χρησιμοποιούμε την αρχαία Ελληνική λέξη ἀλέξω που σημαίνει διώχνω-απομακρύνω και τον κεραυνό, δεν λέμε διωξοκέραυνο. Και εκεί κρύβεται όλη η ομορφιά των αρχαίων ελληνικών, γιατί φανερώνουν έναν μοναδικό τρόπο σκέψης, που δεν έχει καμία άλλη γλώσσα (δηλ. ούτε κανένας άλλος λαός που να έχει δημιουργήσει αντίστοιχη γλώσσα). Η γλώσσα μας κρύβει μια εσωτερική σοφία μέσα της και μία συνοχή. Σε καμία άλλη γλώσσα δεν υπάρχουν ομόρριζες λέξεις και αυτό συμβαίνει γιατί οι αρχαίοι μας πρόγονοι συσχέτιζαν κάθε τι γύρω τους στη γλώσσα τους. Δηλαδή όταν λέμε καλλωπισμός, χρησιμοποιούμε την λέξη κάλλος που σημαίνει ομορφιά και το δεύτερο συνθετικό (-ωπισμός) προέρχεται από τον υπερσυντέλικο (αν θυμάμαι καλά) του ρήματος ράω-ῶ (σημ.: βλέπω στα νέα ελληνικά) που είναι ωπώπειν και σημαίνει ουσιαστικά όψη. Καλλωπισμός=όμορφη όψη. Σε καμία άλλη γλώσσα δεν συμβαίνει αυτό.
Δυστυχώς στο σχολείο, αν δεν έχεις από μόνος σου την "κάψα" να το εμβαθύνεις λίγο, ή αν δεν έχεις λίγο "μάγκα" καθηγητή (υπό την έννοια του να προσαρμόσει έτσι το μάθημα του ώστε να το κάνει όμορφο και να μάθεις πραγματικά τη γλώσσα, πράγμα βέβαια που μπορεί να αντιβαίνει στις οδηγίες διδασκαλίας του υπουργείου ;) ) τότε τα αρχαία σου φαίνονται άχρηστο και ανιαρό πράγμα. Το ίδιο συμβαίνει και με τα θετικά μαθήματα αντίστοιχα, αναλόγως την κλίση κάθε μαθητή και τι του αρέσει/ταιριάζει περισσότερο. Πέρα από τις γνώσεις αυτές καθαυτές, τα μαθηματικά και τα αρχαία Ελληνικά, όσο και αν φαίνεται περίεργο, τόσο για τα πρώτα, όσο και για τα δεύτερα περισσότερο, είναι μαθήματα που αν διδαχθούν όπως πρέπει, τότε σε μαθαίνουν να σκέφτεσαι, να έχεις τόσο συνθετική, όσο και αναλυτική σκέψη, δηλ. εν τέλει να δημιουργήσουν κριτικά σκεπτόμενους πολίτες, κάτι δηλ. που δεν θα επιδιώξει ποτέ κανένα υπουργείο γιατί δεν τους βολεύει...
Και κάτι επιπλέον για να δείτε την ομορφιά και την σοφία των αρχαίων Ελληνικών:
WsSQPRC.jpg
 
Το πρόβλημα σήμερα με τα αρχαία Ελληνικά είναι ότι αντιμετωπίζονται και φαίνονται λόγω του τρόπου διδασκαλίας τους σαν να μαθαίνουμε μια ξένη γλώσσα, ενώ στην πραγματικότητα καθημερινά μιλάμε αρχαία Ελληνικά χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Όταν λέμε φερ' ειπείν αλεξικέραυνο, που είναι μια σύνθετη λέξη, χρησιμοποιούμε την αρχαία Ελληνική λέξη ἀλέξω που σημαίνει διώχνω-απομακρύνω και τον κεραυνό, δεν λέμε διωξοκέραυνο. Και εκεί κρύβεται όλη η ομορφιά των αρχαίων ελληνικών, γιατί φανερώνουν έναν μοναδικό τρόπο σκέψης, που δεν έχει καμία άλλη γλώσσα (δηλ. ούτε κανένας άλλος λαός που να έχει δημιουργήσει αντίστοιχη γλώσσα). Η γλώσσα μας κρύβει μια εσωτερική σοφία μέσα της και μία συνοχή. Σε καμία άλλη γλώσσα δεν υπάρχουν ομόρριζες λέξεις και αυτό συμβαίνει γιατί οι αρχαίοι μας πρόγονοι συσχέτιζαν κάθε τι γύρω τους στη γλώσσα τους. Δηλαδή όταν λέμε καλλωπισμός, χρησιμοποιούμε την λέξη κάλλος που σημαίνει ομορφιά και το δεύτερο συνθετικό (-ωπισμός) προέρχεται από τον υπερσυντέλικο (αν θυμάμαι καλά) του ρήματος ράω-ῶ (σημ.: βλέπω στα νέα ελληνικά) που είναι ωπώπειν και σημαίνει ουσιαστικά όψη. Καλλωπισμός=όμορφη όψη. Σε καμία άλλη γλώσσα δεν συμβαίνει αυτό.
Δυστυχώς στο σχολείο, αν δεν έχεις από μόνος σου την "κάψα" να το εμβαθύνεις λίγο, ή αν δεν έχεις λίγο "μάγκα" καθηγητή (υπό την έννοια του να προσαρμόσει έτσι το μάθημα του ώστε να το κάνει όμορφο και να μάθεις πραγματικά τη γλώσσα, πράγμα βέβαια που μπορεί να αντιβαίνει στις οδηγίες διδασκαλίας του υπουργείου ;) ) τότε τα αρχαία σου φαίνονται άχρηστο και ανιαρό πράγμα. Το ίδιο συμβαίνει και με τα θετικά μαθήματα αντίστοιχα, αναλόγως την κλίση κάθε μαθητή και τι του αρέσει/ταιριάζει περισσότερο. Πέρα από τις γνώσεις αυτές καθαυτές, τα μαθηματικά και τα αρχαία Ελληνικά, όσο και αν φαίνεται περίεργο, τόσο για τα πρώτα, όσο και για τα δεύτερα περισσότερο, είναι μαθήματα που αν διδαχθούν όπως πρέπει, τότε σε μαθαίνουν να σκέφτεσαι, να έχεις τόσο συνθετική, όσο και αναλυτική σκέψη, δηλ. εν τέλει να δημιουργήσουν κριτικά σκεπτόμενους πολίτες, κάτι δηλ. που δεν θα επιδιώξει ποτέ κανένα υπουργείο γιατί δεν τους βολεύει...
Και κάτι επιπλέον για να δείτε την ομορφιά και την σοφία των αρχαίων Ελληνικών:
WsSQPRC.jpg
Μπράβο ρε μπιλακο;)
 
Το πρόβλημα σήμερα με τα αρχαία Ελληνικά είναι ότι αντιμετωπίζονται και φαίνονται λόγω του τρόπου διδασκαλίας τους σαν να μαθαίνουμε μια ξένη γλώσσα, ενώ στην πραγματικότητα καθημερινά μιλάμε αρχαία Ελληνικά χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Όταν λέμε φερ' ειπείν αλεξικέραυνο, που είναι μια σύνθετη λέξη, χρησιμοποιούμε την αρχαία Ελληνική λέξη ἀλέξω που σημαίνει διώχνω-απομακρύνω και τον κεραυνό, δεν λέμε διωξοκέραυνο. Και εκεί κρύβεται όλη η ομορφιά των αρχαίων ελληνικών, γιατί φανερώνουν έναν μοναδικό τρόπο σκέψης, που δεν έχει καμία άλλη γλώσσα (δηλ. ούτε κανένας άλλος λαός που να έχει δημιουργήσει αντίστοιχη γλώσσα). Η γλώσσα μας κρύβει μια εσωτερική σοφία μέσα της και μία συνοχή. Σε καμία άλλη γλώσσα δεν υπάρχουν ομόρριζες λέξεις και αυτό συμβαίνει γιατί οι αρχαίοι μας πρόγονοι συσχέτιζαν κάθε τι γύρω τους στη γλώσσα τους. Δηλαδή όταν λέμε καλλωπισμός, χρησιμοποιούμε την λέξη κάλλος που σημαίνει ομορφιά και το δεύτερο συνθετικό (-ωπισμός) προέρχεται από τον υπερσυντέλικο (αν θυμάμαι καλά) του ρήματος ράω-ῶ (σημ.: βλέπω στα νέα ελληνικά) που είναι ωπώπειν και σημαίνει ουσιαστικά όψη. Καλλωπισμός=όμορφη όψη. Σε καμία άλλη γλώσσα δεν συμβαίνει αυτό.
Δυστυχώς στο σχολείο, αν δεν έχεις από μόνος σου την "κάψα" να το εμβαθύνεις λίγο, ή αν δεν έχεις λίγο "μάγκα" καθηγητή (υπό την έννοια του να προσαρμόσει έτσι το μάθημα του ώστε να το κάνει όμορφο και να μάθεις πραγματικά τη γλώσσα, πράγμα βέβαια που μπορεί να αντιβαίνει στις οδηγίες διδασκαλίας του υπουργείου ;) ) τότε τα αρχαία σου φαίνονται άχρηστο και ανιαρό πράγμα. Το ίδιο συμβαίνει και με τα θετικά μαθήματα αντίστοιχα, αναλόγως την κλίση κάθε μαθητή και τι του αρέσει/ταιριάζει περισσότερο. Πέρα από τις γνώσεις αυτές καθαυτές, τα μαθηματικά και τα αρχαία Ελληνικά, όσο και αν φαίνεται περίεργο, τόσο για τα πρώτα, όσο και για τα δεύτερα περισσότερο, είναι μαθήματα που αν διδαχθούν όπως πρέπει, τότε σε μαθαίνουν να σκέφτεσαι, να έχεις τόσο συνθετική, όσο και αναλυτική σκέψη, δηλ. εν τέλει να δημιουργήσουν κριτικά σκεπτόμενους πολίτες, κάτι δηλ. που δεν θα επιδιώξει ποτέ κανένα υπουργείο γιατί δεν τους βολεύει...
Και κάτι επιπλέον για να δείτε την ομορφιά και την σοφία των αρχαίων Ελληνικών:
WsSQPRC.jpg

Φιλε μου και εγω στο σχολειο δεν ηθελα.με τιποτα.τα αρχαια.
Με την παροδο των χρονων και δειχνοντας μου καποιοι εναν αλλο τροπο προσεγγισης της γλωσσας μας και την συνδεση τους με την αρχαια μ' αρεσε και ασχοληθηκα λιγο.
Αν αυτο γινοταν οπως ειπες απο εναν μαγκα καθηγητη θα ηταν ενα ευχαριστω και με συμμετοχες μαθημα.
Αλλα ειναι αυτο που ειπες δεν θελουν σκεπτομενους ανθρωπους αλλα ρομποτοποιημενους χωρις κριτικη σκεψη.
Μιας και ειπα ανθρωπους ας χωρισουμε λιγο την λεξη σε ανω- θροσκω και θα καταλαβουμε γιατι δεν ειμαστε σαν τους λοιπους που εχουν τον homo- ..... σαν πρωτο συνθετικο για την λεξη ανθρωπος (human) εκ του ελληνικοτατον χους=χωμα. Καπου εκει μπαινει και η εβραιοχριστιανικη θρησκεια( λεξη απο το θροσκω που λεγαμε πιο πανω) με τον αδαμ που φγιαχτηκε απο τι;;;; απο πυλο βεβαια σαν human που ηταν.
 
Μπράβο μάγκες μου, τύφλα να χει ο Άδωνις....sarcastic. Ελάτε γιατί δεν παραδεχεστε ότι ήσασταν στουρνοι στα αρχαία; .xm.
 
Το πρόβλημα σήμερα με τα αρχαία Ελληνικά είναι ότι αντιμετωπίζονται και φαίνονται λόγω του τρόπου διδασκαλίας τους σαν να μαθαίνουμε μια ξένη γλώ.congrats..congrats.
Το πρόβλημα σήμερα με τα αρχαία Ελληνικά είναι ότι αντιμετωπίζονται και φαίνονται λόγω του τρόπου διδασκαλίας τους σαν να μαθαίνουμε μια ξένη γλώσσα, ενώ στην πραγματικότητα καθημερινά μιλάμε αρχαία Ελληνικά χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Όταν λέμε φερ' ειπείν αλεξικέραυνο, που είναι μια σύνθετη λέξη, χρησιμοποιούμε την αρχαία Ελληνική λέξη ἀλέξω που σημαίνει διώχνω-απομακρύνω και τον κεραυνό, δεν λέμε διωξοκέραυνο. Και εκεί κρύβεται όλη η ομορφιά των αρχαίων ελληνικών, γιατί φανερώνουν έναν μοναδικό τρόπο σκέψης, που δεν έχει καμία άλλη γλώσσα (δηλ. ούτε κανένας άλλος λαός που να έχει δημιουργήσει αντίστοιχη γλώσσα). Η γλώσσα μας κρύβει μια εσωτερική σοφία μέσα της και μία συνοχή. Σε καμία άλλη γλώσσα δεν υπάρχουν ομόρριζες λέξεις και αυτό συμβαίνει γιατί οι αρχαίοι μας πρόγονοι συσχέτιζαν κάθε τι γύρω τους στη γλώσσα τους. Δηλαδή όταν λέμε καλλωπισμός, χρησιμοποιούμε την λέξη κάλλος που σημαίνει ομορφιά και το δεύτερο συνθετικό (-ωπισμός) προέρχεται από τον υπερσυντέλικο (αν θυμάμαι καλά) του ρήματος ράω-ῶ (σημ.: βλέπω στα νέα ελληνικά) που είναι ωπώπειν και σημαίνει ουσιαστικά όψη. Καλλωπισμός=όμορφη όψη. Σε καμία άλλη γλώσσα δεν συμβαίνει αυτό.
Δυστυχώς στο σχολείο, αν δεν έχεις από μόνος σου την "κάψα" να το εμβαθύνεις λίγο, ή αν δεν έχεις λίγο "μάγκα" καθηγητή (υπό την έννοια του να προσαρμόσει έτσι το μάθημα του ώστε να το κάνει όμορφο και να μάθεις πραγματικά τη γλώσσα, πράγμα βέβαια που μπορεί να αντιβαίνει στις οδηγίες διδασκαλίας του υπουργείου ;) ) τότε τα αρχαία σου φαίνονται άχρηστο και ανιαρό πράγμα. Το ίδιο συμβαίνει και με τα θετικά μαθήματα αντίστοιχα, αναλόγως την κλίση κάθε μαθητή και τι του αρέσει/ταιριάζει περισσότερο. Πέρα από τις γνώσεις αυτές καθαυτές, τα μαθηματικά και τα αρχαία Ελληνικά, όσο και αν φαίνεται περίεργο, τόσο για τα πρώτα, όσο και για τα δεύτερα περισσότερο, είναι μαθήματα που αν διδαχθούν όπως πρέπει, τότε σε μαθαίνουν να σκέφτεσαι, να έχεις τόσο συνθετική, όσο και αναλυτική σκέψη, δηλ. εν τέλει να δημιουργήσουν κριτικά σκεπτόμενους πολίτες, κάτι δηλ. που δεν θα επιδιώξει ποτέ κανένα υπουργείο γιατί δεν τους βολεύει...
Και κάτι επιπλέον για να δείτε την ομορφιά και την σοφία των αρχαίων Ελληνικών:
WsSQPRC.jpg

σσα, ενώ στην πραγματικότητα καθημερινά μιλάμε αρχαία Ελληνικά χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Όταν λέμε φερ' ειπείν αλεξικέραυνο, που είναι μια σύνθετη λέξη, χρησιμοποιούμε την αρχαία Ελληνική λέξη ἀλέξω που σημαίνει διώχνω-απομακρύνω και τον κεραυνό, δεν λέμε διωξοκέραυνο. Και εκεί κρύβεται όλη η ομορφιά των αρχαίων ελληνικών, γιατί φανερώνουν έναν μοναδικό τρόπο σκέψης, που δεν έχει καμία άλλη γλώσσα (δηλ. ούτε κανένας άλλος λαός που να έχει δημιουργήσει αντίστοιχη γλώσσα). Η γλώσσα μας κρύβει μια εσωτερική σοφία μέσα της και μία συνοχή. Σε καμία άλλη γλώσσα δεν υπάρχουν ομόρριζες λέξεις και αυτό συμβαίνει γιατί οι αρχαίοι μας πρόγονοι συσχέτιζαν κάθε τι γύρω τους στη γλώσσα τους. Δηλαδή όταν λέμε καλλωπισμός, χρησιμοποιούμε την λέξη κάλλος που σημαίνει ομορφιά και το δεύτερο συνθετικό (-ωπισμός) προέρχεται από τον υπερσυντέλικο (αν θυμάμαι καλά) του ρήματος ράω-ῶ (σημ.: βλέπω στα νέα ελληνικά) που είναι ωπώπειν και σημαίνει ουσιαστικά όψη. Καλλωπισμός=όμορφη όψη. Σε καμία άλλη γλώσσα δεν συμβαίνει αυτό.
Δυστυχώς στο σχολείο, αν δεν έχεις από μόνος σου την "κάψα" να το εμβαθύνεις λίγο, ή αν δεν έχεις λίγο "μάγκα" καθηγητή (υπό την έννοια του να προσαρμόσει έτσι το μάθημα του ώστε να το κάνει όμορφο και να μάθεις πραγματικά τη γλώσσα, πράγμα βέβαια που μπορεί να αντιβαίνει στις οδηγίες διδασκαλίας του υπουργείου ;) ) τότε τα αρχαία σου φαίνονται άχρηστο και ανιαρό πράγμα. Το ίδιο συμβαίνει και με τα θετικά μαθήματα αντίστοιχα, αναλόγως την κλίση κάθε μαθητή και τι του αρέσει/ταιριάζει περισσότερο. Πέρα από τις γνώσεις αυτές καθαυτές, τα μαθηματικά και τα αρχαία Ελληνικά, όσο και αν φαίνεται περίεργο, τόσο για τα πρώτα, όσο και για τα δεύτερα περισσότερο, είναι μαθήματα που αν διδαχθούν όπως πρέπει, τότε σε μαθαίνουν να σκέφτεσαι, να έχεις τόσο συνθετική, όσο και αναλυτική σκέψη, δηλ. εν τέλει να δημιουργήσουν κριτικά σκεπτόμενους πολίτες, κάτι δηλ. που δεν θα επιδιώξει ποτέ κανένα υπουργείο γιατί δεν τους βολεύει...
Και κάτι επιπλέον για να δείτε την ομορφιά και την σοφία των αρχαίων Ελληνικών:
WsSQPRC.jpg
 
Εγώ δεν απαντώ στο θέμα γιατί πρώτον μπράβο στο γιατρό και δεύτερον ήμουνα τριτοδεσμιτης και τα θεωρώ πολύ απαραίτητα όταν διδάσκονται στα περισσότερα ευρωπαϊκά πανεπιστήμια κι εμείς εδώ που είναι η ρίζα της γλώσσας μας τ αφοριζουμε.εκτός αν θέλουμε τα παιδιά μας να μιλάνε ως εξης.έλα ρε μαν. Όλα οκ? Τι γίνεται ρε μπόι? Πολύ κουλ ρε λαλακα.αν τα θέλουμε αυτά τοτε πάω πασσο και ναι να τα καταργησουμε.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top