Σημαδεύοντας την Επικαιρότητα - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
ξέρω ότι κάθε εβδομάδα, όλο και κάποια "είδηση" έρχεται και μας αναστατώνει όσον αφορά στα Τέλη Κυκλοφορίας
αυτή είναι η τελευταία, σημερινή και λόγω ημερομηνίας, τείνει να είναι και η πιό πιθανή.....buy buy.

".....Περιορισμένης κλίμακας θα είναι τελικά οι αλλαγές που θα πραγματοποιήσει και φέτος το υπουργείο Οικονομικών στα τέλη κυκλοφορίας. Μοναδικός γνώμονας των αλλαγών θα είναι να αυξηθούν τα έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας με παρεμβάσεις που θα δώσουν κίνητρο σε φορολογούμενους που έχουν καταθέσει τις πινακίδες των οχημάτων τους να τις παραλάβουν και πάλι πληρώνοντας να αναλογούντα τέλη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr το επιτελείο του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών κ. Τρύφωνα Αλεξιάδη έχει παραλάβει από τις υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων τα στατιστικά που αφορούν στα χαρακτηριστικά των οχημάτων των οποίων οι ιδιοκτήτες τους έχουν προχωρήσει μαζικά σε κατάθεση πινακίδων κυκλοφορίας προκειμένου να γλιτώσουν φορολογικές ελαφρύνσεις.

Τα βασικά χαρακτηριστικά αυτών των οχημάτων είναι:
- Υψηλός κυβισμός, κατά κύριο λόγο 2.000 κυβικών εκατοστών και άνω.
- Μοντέλα 2009 και παλιότερα. Κατά κύριο λόγο είναι οχήματα ηλικίας άνω των δέκα ετών.
- Είναι δεύτερο ή τρίτο όχημα της ίδιας οικογένειας

Στο πλαίσιο αυτό οι προτάσεις για αλλαγές στα τέλη που θα πληρώσουν φέτος οι φορολογούμενοι για το έτος 2017 θα είναι:

- Mείωση των τελών, ακόμη και κατά 10% για τα οχήματα άνω των 1.929 κυβικών εκατοστών τα οποία έχουν πρωτοκυκλοφορήσει πριν το 2005.
- Μεγαλύτερη μείωση των τελών για τα οχήματα που έχουν πρωτοκυκλοφορήσει πριν τον 2000
- Mείωση του ορίου ρύπων για την απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας από τα 90 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα εκπεμπόμενων ρύπων που ισχύει σήμερα στα 85 γραμμάρια ή και χαμηλότερα.
- Aυξήσεις των τελών για οχήματα που έχουν πρωτοκυκλοφορήσει μετά το 2005.
Εναλλακτικά εξετάζεται να υπολογίζονται τα τέλη με βάση τους εκπεμπόμενους ρύπους για οχήματα που έχουν πρωτοκυκλοφορήσει μετά το 2007 αντί για το Νοέμβριο του 2010 που ισχύει σήμερα.
Να σημειωθεί ότι πρόθεση της ηγεσίας του υπουργείου Οικονομικών είναι να ισχύει και για φέτος η ρύθμιση που επιτρέπει σε φορολογούμενους να παραλαμβάνουν τις πινακίδες των οχημάτων τους εντός της χρονιάς καταβάλλοντας μόνο μέρος των ετήσιων τελών που αναλογούν στο όχημά τους. Το μέτρο κρίθηκε ως άκρως επιτυχημένο καθώς πολλοί φορολογούμενοι παρέλαβαν τους καλοκαιρινούς μήνες τις πινακίδες των ΙΧ τους.
Σε κάθε περίπτωση όλες οι αλλαγές θα έχουν ξεκαθαριστεί έως τις 25 Οκτωβρίου προκειμένου στη συνέχεια να ξεκινήσει η περίοδος πληρωμής τους (1η Νοεμβρίου έως 31 Δεκεμβρίου)...."
http://www.capital.gr/capitaltax/3161633/ti-allazei-sta-teli-kukloforias-kai-poso-tha-kostisei
 
ξέρω ότι κάθε εβδομάδα, όλο και κάποια "είδηση" έρχεται και μας αναστατώνει όσον αφορά στα Τέλη Κυκλοφορίας
αυτή είναι η τελευταία, σημερινή και λόγω ημερομηνίας, τείνει να είναι και η πιό πιθανή.....buy buy.

".....Περιορισμένης κλίμακας θα είναι τελικά οι αλλαγές που θα πραγματοποιήσει και φέτος το υπουργείο Οικονομικών στα τέλη κυκλοφορίας. Μοναδικός γνώμονας των αλλαγών θα είναι να αυξηθούν τα έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας τέλη.
οτάσεις για αλλαγές στα τέλη που θα πληρώσουν φέτος οι φορολογούμενοι για το έτος 2017 θα είναι:


- Aυξήσεις των τελών για οχήματα που έχουν πρωτοκυκλοφορήσει μετά το 2005.

Ε
http://www.capital.gr/capitaltax/3161633/ti-allazei-sta-teli-kukloforias-kai-poso-tha-kostisei
Η αλητεία σε όλο το μεγαλείο. και μαθήματα σπέσιαλ κωλοτούμας .Πέρυσι έλεγαν για μείωση στα μεγαλου κυβισμού και τελικά φάγαμε άλλη μια αύξηση στο κεφάλι.Φέτος το ίδιο παραμύθι μέχρι το παραπέντε.Και τελικά επειδή ξέρουν οτι αυτά τα αυτοκίνητα αυξήθηκαν μετά το 2005 το βάζουν τώρα σαν όριο.
Αυτά τα καριόλια ειναι χειρότερα και απο το σκληρό πρόσωπο του φιλελευθερισμού.Είναι αυτοί που θα κάνουν πρωθυπουργό τον Κυριάκο για να μας σώσει.
Είναι ντροπή δικιά μας που ανεχόμαστε ακόμη τις μαλακίες τους .
 
Νέα καινοτομία του ΟΑΣΑ: Τα Λεωφορεία θα παίζουν έντεχνη μουσική!


Μπορεί τα Λεωφορεία να μένουν ακινητοποιημένα στα αμαξοστάσια καθώς δεν υπάρχουν χρήματα για ανταλλακτικά, οι οδηγοί να αναζητούνται με τα κιάλια, τα δρομολόγια να κόβονται, η τηλεματική να υπολειτουργεί ακόμα, όμως η διοίκηση του ΟΑΣΑ που σκέφτεται και προσέχει τον επιβάτη, έχει άλλη μία φαεινή ιδέα: τα Λεωφορεία και τα Τρόλεϊ της Αθήνας θα ψυχαγωγούν τους επιβάτες τους ποιοτικά, παίζοντας κλασική και έντεχνη μουσική.

Ο ΟΑΣΑ, στα πλαίσια των πολιτιστικών του δράσεων, έχει ήδη αναθέσει σε εξωτερικό συνεργάτη (μαθαίνουμε πως έχει προϋπηρεσία ως ηγετικό στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ Βριλησσίων και Πεντέλης) .victory..,,,,,..bravo.
την επιλογή της μουσικής που θα παίζουν τα Λεωφορεία και τα Τρόλεϊ, από το κλασικό και το έντεχνο ρεπερτόριο. Η ίδια μουσική θα ακούγεται και από τους σταθμούς του Μετρό που από τον προηγούμενο χειμώνα παίζουν και πάλι κλασική μουσική (με διακοπές είναι η αλήθεια) μετά από απουσία ενός έτους για άγνωστους λόγους.

Εκτός από την επιλογή της μουσικής, η συγκεκριμένη συνεργάτις του ΟΑΣΑ ανέλαβε και το σχεδιασμό και προετοιμασία προγραμμάτων μουσικών εκδηλώσεων/δράσεων σε χώρους του Μετρό και άλλους δημόσιους χώρους καθώς και την προετοιμασία/σχεδιασμό της δράσης «Μουσικό Λεωφορείο στον αστικό χώρο».

Το κόστος των παραπάνω υπηρεσιών (όχι των δράσεων, μόνο των υπηρεσιών) ανέρχεται σε 3.900 ευρώ και η διάρκεια του έργου ορίζεται ως τις 30 Δεκεμβρίου 2016. .asking..asking..smashfrak..congrats..congrats.

Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν οι οδηγοί των Λεωφορείων θα δεχθούν να εργάζονται καθημερινά υπό την υπόκρουση κλασικής και έντεχνης μουσικής, ειδικά αφού πολλοί παραπονούνται ακόμα για τις ανακοινώσεις των επόμενων στάσεων μέσω του συστήματος της τηλεματικής (αν και δεν έχουν πρόβλημα να ακούν τον αγαπημένο τους ραδιοφωνικό σταθμό).

Για να σοβαρευτούμε όμως, κάποια στιγμή οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών φορέων πρέπει να επιστρέψουν στην πραγματικότητα. Οι επιβάτες ΔΕΝ θέλουν κοψοφλέβικες μουσικές και δαπανηρές πολιτιστικές δράσεις. Οι επιβάτες θέλουν λεωφορεία καινούρια ή σωστά συντηρημένα, με συχνότερα δρομολόγια που θα περνάνε στην ώρα τους, τηλεματική που θα λειτουργεί πλήρως και χωρίς προβλήματα, και εργαζόμενους που θα σέβονται τους πελάτες-επιβάτες τους. Μετά ας συζητήσουμε και για τη μουσική υπόκρουση.
 
Νέα καινοτομία του ΟΑΣΑ: Τα Λεωφορεία θα παίζουν έντεχνη μουσική!


Μπορεί τα Λεωφορεία να μένουν ακινητοποιημένα στα αμαξοστάσια καθώς δεν υπάρχουν χρήματα για ανταλλακτικά, οι οδηγοί να αναζητούνται με τα κιάλια, τα δρομολόγια να κόβονται, η τηλεματική να υπολειτουργεί ακόμα, όμως η διοίκηση του ΟΑΣΑ που σκέφτεται και προσέχει τον επιβάτη, έχει άλλη μία φαεινή ιδέα: τα Λεωφορεία και τα Τρόλεϊ της Αθήνας θα ψυχαγωγούν τους επιβάτες τους ποιοτικά, παίζοντας κλασική και έντεχνη μουσική.

Ο ΟΑΣΑ, στα πλαίσια των πολιτιστικών του δράσεων, έχει ήδη αναθέσει σε εξωτερικό συνεργάτη (μαθαίνουμε πως έχει προϋπηρεσία ως ηγετικό στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ Βριλησσίων και Πεντέλης) .victory..,,,,,..bravo.
την επιλογή της μουσικής που θα παίζουν τα Λεωφορεία και τα Τρόλεϊ, από το κλασικό και το έντεχνο ρεπερτόριο. Η ίδια μουσική θα ακούγεται και από τους σταθμούς του Μετρό που από τον προηγούμενο χειμώνα παίζουν και πάλι κλασική μουσική (με διακοπές είναι η αλήθεια) μετά από απουσία ενός έτους για άγνωστους λόγους.

Εκτός από την επιλογή της μουσικής, η συγκεκριμένη συνεργάτις του ΟΑΣΑ ανέλαβε και το σχεδιασμό και προετοιμασία προγραμμάτων μουσικών εκδηλώσεων/δράσεων σε χώρους του Μετρό και άλλους δημόσιους χώρους καθώς και την προετοιμασία/σχεδιασμό της δράσης «Μουσικό Λεωφορείο στον αστικό χώρο».

Το κόστος των παραπάνω υπηρεσιών (όχι των δράσεων, μόνο των υπηρεσιών) ανέρχεται σε 3.900 ευρώ και η διάρκεια του έργου ορίζεται ως τις 30 Δεκεμβρίου 2016. .asking..asking..smashfrak..congrats..congrats.

Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν οι οδηγοί των Λεωφορείων θα δεχθούν να εργάζονται καθημερινά υπό την υπόκρουση κλασικής και έντεχνης μουσικής, ειδικά αφού πολλοί παραπονούνται ακόμα για τις ανακοινώσεις των επόμενων στάσεων μέσω του συστήματος της τηλεματικής (αν και δεν έχουν πρόβλημα να ακούν τον αγαπημένο τους ραδιοφωνικό σταθμό).

Για να σοβαρευτούμε όμως, κάποια στιγμή οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών φορέων πρέπει να επιστρέψουν στην πραγματικότητα. Οι επιβάτες ΔΕΝ θέλουν κοψοφλέβικες μουσικές και δαπανηρές πολιτιστικές δράσεις. Οι επιβάτες θέλουν λεωφορεία καινούρια ή σωστά συντηρημένα, με συχνότερα δρομολόγια που θα περνάνε στην ώρα τους, τηλεματική που θα λειτουργεί πλήρως και χωρίς προβλήματα, και εργαζόμενους που θα σέβονται τους πελάτες-επιβάτες τους. Μετά ας συζητήσουμε και για τη μουσική υπόκρουση.
.my man.Ποτό θα σερβίρεται ;
 
ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Τα κατάφερε ... ανέβηκε στην κορυφή του Ολύμπου ο Κύπριος παραπληγικός PHOTO .congrats..congrats..congrats.

CACHE_846X3000_ANALOG_MEDIUM_127507_691267.JPG



Στην κορυφή του Ολύμπου στην Ελλάδα κατάφερε να ανεβεί ο παραπληγικός Γιώργος Τίρρης, ο οποίος μετά από ατύχημα καθηλώθηκε σε αναπηρικό καροτσάκι».

Την πρόθεση του να ανεβεί στον Όλυμπο είχε γνωστοποιήσει πριν από λίγο ο καιρό ο Σύνδεσμος «Ηλιαχτίδα Ζωής», τονίζοντας ότι «η προσπάθεια του Γιώργου και των συνοδοιπόρων του έχει στόχο να στείλει μηνύματα ζωής αλλά και να στηρίξει τον σύνδεσμο παιδιών με ειδικές ανάγκες "Ηλιαχτίδα Ζωής", στη Λάρνακα».

icon_camera_90x68.png

CACHE_846X3000_ANALOG_MEDIUM_127515_615428.JPG


Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου ο Γιώργος Τίρρης «δήλωνε πανέτοιμος τόσο σωματικά όσο και ψυχικά για το εγχείρημα αυτό, για το οποίο έχει κατασκευάσει ειδικά διαμορφωμένο τροχοκάθισμα» ενώ ανέφερε πως «θέλει να αποδείξει ότι όλα μπορούν να γίνουν και όποια δυσκολία αντιμετωπίζεις στη ζωή σου πρέπει να την ξεπερνάς, να βάζεις στόχους και να προχωράς. Στόχος του είναι να πραγματοποιεί εγχειρήματα τα οποία οι αρτιμελής άνθρωποι κάνουν με δυσκολία».


CACHE_846X3000_ANALOG_MEDIUM_127555_614468.JPG



CACHE_846X3000_ANALOG_MEDIUM_127556_683588.JPG


icon_camera_90x68.png

CACHE_846X3000_ANALOG_MEDIUM_127557_614468.JPG


icon_camera_90x68.png

+9
CACHE_846X3000_ANALOG_MEDIUM_127558_614468.JPG


icon_camera_90x68.png

CACHE_846X3000_ANALOG_MEDIUM_127559_614468.JPG


icon_camera_90x68.png

CACHE_846X3000_ANALOG_MEDIUM_127560_614468.JPG


icon_camera_90x68.png

CACHE_846X3000_ANALOG_MEDIUM_127561_815108.JPG




 
Και πες οτι γινετε η στραβη και γίνεσαι κουβαρι με τα γουρουνια.Αντε να πας στην ασφαλεια και να τους πεις οτι τρακαρες με αγριογουρουνα.....πιωμενος ειστε κυριε???.sarcastic.παντως επικίνδυνη κατασταση.

Αυτό θα πει καρπωση .sarcastic..sarcastic.
Θα πάρουν φωτιά οι κατσαρόλες .my man.
Έχει να πέσει στιφάδο .sarcastic..sarcastic.
Δείτε και το πρώτο από τα σχόλια. Πόσο κόμπλεξ έχουν οι ηλίθιοι ρε φούστη μου... .hair.
 
Δείτε και το πρώτο από τα σχόλια. Πόσο κόμπλεξ έχουν οι ηλίθιοι ρε φούστη μου... .hair.
Χαχαχχαχα δεν υπαρχει ιχνος εγκεφαλικου κυτταρου στην καρκαλα τους!Ηταν καθαρα προμελετημενη δολοφονια με οπλο μια νταλικα και ενα μπατσικο.Και αν εβγαιναν ζωντανοι αππ τις λαμαρινες θα πουλαγαν και τα γουρουνια.Ε ρε γρασιδοφαγοι.:mad:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top