Aστε τις μαλακίες..εκει δεξιά αφήνω τ αμάξι...Έτσι σε θέλω, stopping power
Κανόνισε να σε πετύχω στο σχιστό.
Θα σε βάλω να τουφεκάς τον πίνακα από την κεντρική είσοδο
Aστε τις μαλακίες..εκει δεξιά αφήνω τ αμάξι...Έτσι σε θέλω, stopping power
Κανόνισε να σε πετύχω στο σχιστό.
Θα σε βάλω να τουφεκάς τον πίνακα από την κεντρική είσοδο
Ανάλογα τις σφραγίδες δοκιμής πάντα.Δηλαδή σε 70αρα θαλάμη καλό είναι να ρίχνουμε μέχρι 800 μπαρ φυσίγγια ? Δεν έχω 70αρα απλά ενημερωτικά
Ανάλογα τις σφραγίδες δοκιμής πάντα.
Εξαρτάται τις καιρικές συνθήκες που επιθυμείς.Το gevelot έχει CIP..
Επειδή έχω Μπηγκλ, διαμορφώνω το μικροκλίμα με gevelot..Δεν αναφέρομαι στο gevelot. Γενικά για τις 70αρες θαλάμες λέω
Διάβασε και κοίτα σφραγίδες.Έχω την εντύπωση ότι η 302 του πατέρα μου είναι στα 1200 μπαρ
Όπως λέει ο Βασίλης,και τη συχνότητα της χρήσης θα έλεγα.Στις σφραγίδες δοκιμής έχουν μια διαφορα αν είναι σε κιλά ή σε bar.Ο,τι έχει CIP,είναι ασφαλή.Οχι ότι είναι αποτελεσματικό κιόλας...Ανάλογα τις σφραγίδες δοκιμής πάντα.
Να τα λέμε και αυτά ...Οχι ότι είναι αποτελεσματικό κιόλας...
Το ίδιο όπλο είναι απλά την ελίτ την έβγαζε με χρυσή σκανδάλη και μπουτόν κλείστρου.Πράγματι είναι σχεδόν ίδια. Θα έλεγα μια πιστή αντιγραφή τουλάχιστον εμφανισιακά (βλ. Breda Altair πιστή αντιγραφή της A302). Επίσης μοιάζει και με την Franchi Prestige.
Έτσι ακριβώς γιατί βασιζόμαστε στην κινητική ενέργεια πλέον που μας προσφέρει το κράμα που έχουμε να διαχειριστουμε ανάλογα της περιεκτικότητας σε άλλα μέταλλα όπως το αντιμόνιο κλπ.Με μια ανάσα το πήγα σαν το Γιάννη Κυνηγό...Να τα λέμε και αυτά ...
Όσο πιο πολύ CIP έχει, τόσο κατεβαίνεις νούμερα
Το χοντρόΈτσι ακριβώς γιατί βασιζόμαστε στην κινητική ενέργεια πλέον που μας προσφέρει το κράμα που έχουμε να διαχειριστουμε ανάλογα της περιεκτικότητας σε άλλα μέταλλα όπως το αντιμόνιο κλπ.Με μια ανάσα το πήγα σαν το Γιάννη Κυνηγό...
Έχει κι ένα καλό.Δε γεμίζεις το πιάτο σκάγιαΤο χοντρό
1. Δεν παραμορφώνεται εύκολα
2. Κρατάει ταχύτητες
3. Τρυπάει περισσότερο
Ένα κακό έχει, ... λιγότερα σκάγια.
Δεκάρια σε τσίχλες τα έχω καταργήσει από καιρό.
Φονικότατα σε μικρές αποστάσεις με κύλινδρο αλλά πιο μακρυά τρέχεις ακόμα και με την 1187.
Φαντάσου με την m2
Δεν είμαστε να κουραζόμαστε τώρα.
Μια και στον Άγιο Πέτρο, όπως λέει και ο ξάδερφος.
Αυτόν τον Δημητράκη ...Με προβληματίζει..Θέλει μανιτάρια?Λανεϊτ;s4 2.95*12 11/0 ή άντρα;Έχει κι ένα καλό.Δε γεμίζεις το πιάτο σκάγια
Εσύ φιρι -φιρι με πας στις βλητικες δοκιμές...Το χοντρό
1. Δεν παραμορφώνεται εύκολα
2. Κρατάει ταχύτητες
3. Τρυπάει περισσότερο
Ένα κακό έχει, ... λιγότερα σκάγια.
Δεκάρια σε τσίχλες τα έχω καταργήσει από καιρό.
Φονικότατα σε μικρές αποστάσεις με κύλινδρο αλλά πιο μακρυά τρέχεις ακόμα και με την 1187.
Φαντάσου με την m2
Δεν είμαστε να κουραζόμαστε τώρα.
Μια και στον Άγιο Πέτρο, όπως λέει και ο ξάδερφος.
Είναι ίδιο με της Α400 το κοντακι της 1301Μπαίνει της 1301 το κοντάκι στην 390 και αντίθετα??
Ακριβός το ίδιο και εμένα… μόνο που αντί για Μώλο ήμουν στη Σκάρφεια δίπλα μιας και από εκεί είμαι.Μακάρι να ξέραμε ποτέ θα κλάσουν μέντες! 391 στον Γκιαούρ Αντά, με χιόνι και μείον πήγαινε πριονοκορδέλα! Το ίδιο όπλο Φλεβάρη στον Μώλο με λιακάδα και πεταλουδιτσες κι ανθισμένες μυγδαλιες με 7 διαφορετικούς τύπους φυσιγγίων κόντεψε να με στείλει Δρομοκαΐτειο!
Αυτό στο έκανε μετά τον Έβρο;Ακριβός το ίδιο και εμένα… μόνο που αντί για Μώλο ήμουν στη Σκάρφεια δίπλα μιας και από εκεί είμαι.
Αυτά που λέω όσο μεγαλώνεις προτιμάς καλύτερα τα σίγουρα από της περιπέτειες. Σαν το ανέκδοτο με το κρουαζιερόπλοιο!Τι να το κάνεις ρε φίλε άμα πρέπει να κουβαλάς ένα σακουλάκι ανταλλακτικά, εργαλεία στο γιλέκο και δεύτερο όπλο στο αμάξι; Κάποια στιγμή σκέφτεσαι "αρκετά ανέχτηκα"!
Αλήθεια λέει! Ήμουν ημιονηγός τότε και ξέρω.Γιάννη, αυτό είναι φουρνόξυλο από φούρνο προπολεμικό! Έχει φουρνίσει αυτό καρβέλια στην Πίνδο το 1940-41...!!!!