Σκέφτομαι να αγοράσω...

Θα πρότεινα 692.
Με τους βελτιωμένους εξολκείς.
Ο π λ ά ρ α.
Θέλει προσπάθεια για να καταλάβουμε τον λόγο που οι εταιρείες αλλάζουν πράγματα που αποδεδειγμένα,δουλεύουν.
Σχεδιαστικά η στην ποιότητα των υλών που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή.
Στην προκειμένη λέμε για τους εξολκεις.
Ποιος είναι ο λόγος που άλλαξαν,είχαν πρόβλημα και επανέρχεται η εταιρεία με ΒΕΛΤΙΩΣΗ του κομματιού που έχει πρόβλημα?
Γιατί δεν ακολούθησε την πεπατημένη στα σημεία που ΔΟΥΛΕΥΑΝ ?
Το νεότερο μοντέλο δεν πρέπει να έχει βελτιώσεις,σχεδιαστικά, εργονομικά,στην αντοχή,σε σχέση με το παλιότερο όμοιο?
Πως να μην απορεις?
 
Θέλει προσπάθεια για να καταλάβουμε τον λόγο που οι εταιρείες αλλάζουν πράγματα που αποδεδειγμένα,δουλεύουν.
Σχεδιαστικά η στην ποιότητα των υλών που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή.
Στην προκειμένη λέμε για τους εξολκεις.
Ποιος είναι ο λόγος που άλλαξαν,είχαν πρόβλημα και επανέρχεται η εταιρεία με ΒΕΛΤΙΩΣΗ του κομματιού που έχει πρόβλημα?
Γιατί δεν ακολούθησε την πεπατημένη στα σημεία που ΔΟΥΛΕΥΑΝ ?
Το νεότερο μοντέλο δεν πρέπει να έχει βελτιώσεις,σχεδιαστικά, εργονομικά,στην αντοχή,σε σχέση με το παλιότερο όμοιο?
Πως να μην απορεις?
Εάν είχε που νομίζω είχε τους ίδιους εξολκείς με το 690 field, έχουν ενα ρυθμιστή-βιδάκι που το γυρίζεις κι απο αυτόματοι γίνονται απλοί. Έχει όμως και λαστιχάκι για να φρενάρει μάλλον το βιδάκι κατω απ το κεφάλι του και να μην γυριζει ακούσια. Ελα ομως που όταν αυτα φθείρονται, μπορεί όταν λύνεις - δένεις το όπλο μπορεί να σου γυρίσει στο απλο. Εμένα μου το έκανε το 690, αν το ελυνα γρήγορα χωρις να το προσέξω, ο ένας έμενε μεσα γιατι είχε γυρίσει το βιδάκι. Μια μέρα έκατσα έβγαλα τους εξολκείς τελείως, άλλαξα τα λαστιχάκια και δεν το ξαναέκανε. Το ένα ήταν κομμένο.
 
Last edited:
Πιτσιρικας!!!
Εχεις πολλα χρονια μπροστα σου, δεν ειναι ωρα ακομη να πουλας!!!
Διαβασα οτι εχεις και αδεια θεση στον βαστο, ψαξε να βρεις κι ενα σεντερ φορ 682 και απολαυσε τα κυνηγια και τις βολτες σου!!!
 
Επειδή εγώ δεν είμαι γνώστης ας μου εξηγήσει κάποιος τι παραπάνω έχει το 692 απ' το 694 . (Χωρίς ίχνος ειρωνείας η ερώτηση)
Εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ περισσότερο σαν αίσθηση στα χέρια το 692. Πιθανόν το 694 να θεωρείται καλύτερο μηχανικά.
 
Θέλει προσπάθεια για να καταλάβουμε τον λόγο που οι εταιρείες αλλάζουν πράγματα που αποδεδειγμένα,δουλεύουν.
Σχεδιαστικά η στην ποιότητα των υλών που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή.
Στην προκειμένη λέμε για τους εξολκεις.
Ποιος είναι ο λόγος που άλλαξαν,είχαν πρόβλημα και επανέρχεται η εταιρεία με ΒΕΛΤΙΩΣΗ του κομματιού που έχει πρόβλημα?
Γιατί δεν ακολούθησε την πεπατημένη στα σημεία που ΔΟΥΛΕΥΑΝ ?
Το νεότερο μοντέλο δεν πρέπει να έχει βελτιώσεις,σχεδιαστικά, εργονομικά,στην αντοχή,σε σχέση με το παλιότερο όμοιο?
Πως να μην απορεις?
Συμφωνώ Μαστορα!
Το 692 σε συγκριση με το 682 αν εξαιρέσεις τους εξολκείς στα πρώτα που ήθελαν τα βαρελάκια αλλαγή(ασημαντο..εμένα δεν έπαθαν τπτ),σε όλα τα άλλα μερη είναι ποιο ενισχυμένο κ με καλύτερη σκανδάλη.
οι πείροι πχ είναι πολύ ποιο μεγάλοι ότι κ να σημαίνει αυτό.
Το 682 δεν παυει να είναι εξαιρετικό.
Εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ περισσότερο σαν αίσθηση στα χέρια το 692. Πιθανόν το 694 να θεωρείται καλύτερο μηχανικά.
Μήν ξεχνάς κ το ελλάτωμα στην πάπια του 694 Λεωνίδα.Βασικό.
Δεν ξέρω κ τι βάρος βάσης έχει το 694.
Το 692 ήταν οριακά κιλό κ οι κάννες σε 76 1420 γρ.
Αφρός ήταν.
 
Μιλάς για τον μηχανισμό δύο σημείων ή για το σχήμα του ξύλου;
Παρατηρήθηκε ράγισμα σε κάποια... και βγήκε βρώμα. Το πρόβλημα είναι ότι από κατασκευής δεν ήταν καλά σφιγμένες οι βίδες της πάπιας. Εγώ όπως το πήρα έγινα με lock tight μπλέ και τέλος. Δύο χρόνια τώρα...... Τώρα αν αύριο βγει κάτι........ Θεωρώ ότι εκεί αναφέρεται ο Άρης
 
από κατασκευής δεν ήταν καλά σφιγμένες οι βίδες της πάπιας
Έχω πάθει το ίδιο με άλλη μάρκα. Εμένα δεν ράγισε η πάπια αλλά λόγω τζόγου έσπασε το βιδάκι που συγκρατεί τον μηχανισμό στο ξύλο κι έτσι έμεινα με ....την πάπια στο χέρι τρεις μέρες πριν το παγκόσμιο στα Ψαχνά. Ευτυχώς ξηγηθηκε φίλος οπλουργός και έφτιαξε ίδια βίδα και μου την έστειλε.
 
Παρατηρήθηκε ράγισμα σε κάποια... και βγήκε βρώμα. Το πρόβλημα είναι ότι από κατασκευής δεν ήταν καλά σφιγμένες οι βίδες της πάπιας. Εγώ όπως το πήρα έγινα με lock tight μπλέ και τέλος. Δύο χρόνια τώρα...... Τώρα αν αύριο βγει κάτι........ Θεωρώ ότι εκεί αναφέρεται ο Άρης
Ποιες βιδες ειχαν το προβλημα κωστα;
Μπορεις να βαλεις καποια φωτο;
Και που δημιουργιουν το ραγισμα;

Το επαθε φιλαρακι με νεο 694 και προς τιμην τους η μπερετα του το αλλαξε
Ενω αλλες εταιρειες σφυρουν αδιαφορα

Ρωταω για να τον ενημερωσω να βαλει κολλα στις βιδες στο νεο κοντακι
 
Τα
Ποιες βιδες ειχαν το προβλημα κωστα;
Μπορεις να βαλεις καποια φωτο;
Και που δημιουργιουν το ραγισμα;

Το επαθε φιλαρακι με νεο 694 και προς τιμην τους η μπερετα του το αλλαξε
Ενω αλλες εταιρειες σφυρουν αδιαφορα

Ρωταω για να τον ενημερωσω να βαλει κολλα στις βιδες στο νεο κοντακι
Τα Βιδακια που είναι μέσα στην παππια. Σφίξιμο κανονικό, όχι κάτι ιδιαίτερο,με lock tight μπλε και τέλος .Αν λασκαρουν με τις ντουφεκιες τζογαρουν και την ακούει η παππια
 
Back
Top