Συμβουλές και συνταγές ιδιογόμωσης Αρχείο

  • Thread starter Thread starter Vasilis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Not open for further replies.
Κανέναν μαγνήτη νεοδυμίου μέσα ή περιφερειακά στα σκάγια ? 🤪
View attachment 68389

Καλο θα ηταν....αλλα εχουν μεγαλο ογκο τα ατσαλια....εαν βαλουμε και τετοιο πραγμα...θα παλευουμε
να πετυχουμε το θηραμα με 20 σκαγια !!! :D
 
Γιατί ταλαιπωρείστε με τον LB6 (ή όπως αλλιώς τον λένε) όταν υπάρχει ήδη έτοιμος για τη δουλειά που τον θέλετε και λέγεται B&P Steel 24?
Τι δουλεια εχει ο lb6 με τον steel ;;; Αλλη δουλεια κανουν ! Να μου ελεγες για τον 35 αρη να συμφωνησω !
 
Το να βάλω κάτι κάτω από τον lb6 δεν το εξετάζω γιατί ακυρώνεται η λογική του και η φούστα του που είναι η κορυφαία σε όλα τα ιταλικά βύσματα. Η ιδέα του Στέφανου μου άρεσε και θα το ψάξω.
Τις τρύπες τις κάνει και η B&P.
Νομίζω δηλαδή ... δεν έχω δει τέτοιο βύσμα ...
steel.jpg
 
4 τρυπούλες κάτω και 4 χαρακιές των 5 χιλιοστών πάνω.Απλά πράγματα.
Δοκίμασε και δες σταθερότητα στην κατανομή.View attachment 68382
Οι τρύπες τι ρόλο παίζουν? Ποια η χρησιμότητα τους?
Επίσης για να μην αναποδογυρίσει ο LB6 έχει δοκιμάσει κανένας να κόψει περιμετρικά το κάτω μέρος του με την φούστα ώστε να τον μετατρέψει σε αποσπώμενο πάτο; Έτσι αφαιρώντας το βάρος στο πίσω μέρος του δεν θα έχει το κέντρο βάρος πίσω και δεν θα αναποδογυρίζει. Δεν ξέρω αν δουλέψει δεν το έχω δοκιμάσει απλά μια ιδέα είπα.
 
Οι τρύπες τι ρόλο παίζουν? Ποια η χρησιμότητα τους?
Επίσης για να μην αναποδογυρίσει ο LB6 έχει δοκιμάσει κανένας
Αυτό ακριβώς. Όπως η ουρά από τα βελάκια.
ο LB6 έχει δοκιμάσει κανένας να κόψει περιμετρικά το κάτω μέρος του με την φούστα ώστε να τον μετατρέψει σε αποσπώμενο πάτο; Έτσι αφαιρώντας το βάρος στο πίσω μέρος του δεν θα έχει το κέντρο βάρος πίσω και δεν θα αναποδογυρίζει. Δεν ξέρω αν δουλέψει δεν το έχω δοκιμάσει απλά μια ιδέα είπα.
Αν είναι να μπεις σε αυτή τη διαδικασία, δούλεψε diana με πλαστικό περιτύλιγμα στα σκάγια.
 
Το αμορτισέρ και η φούστα στα κυαθια,εκτός από την αναγκαιότητα ύπαρξης των(εμφραξη-αποσβεση)παίζουν ΚΑΙ τον ρόλο του αντίβαρου για να μην τουμπαρει και πάει μονοβολο.
Οι τρύπες στο κάτω μέρος αφήνουν τον αέρα να περάσει και ισορροπούν την πτήση.
 
Ο lb6, από μόνος του, έχει μελετηθεί για κάποιο συγκεκριμένο είδος φυσιγγιού ή παράχθηκε για να χρησιμοποιείται μόνο με βοηθητικές πατέντες; Υπάρχει κάποιο φυσίγγι ή σετ απ, που χρησιμοποιείται σκέτος χωρίς βοηθήματα;
 
Γιατί ταλαιπωρείστε με τον LB6 (ή όπως αλλιώς τον λένε) όταν υπάρχει ήδη έτοιμος για τη δουλειά που τον θέλετε και λέγεται B&P Steel 24?
Συμφωνώ. Ταλαιπωρία κ δεν δίνει σταθερά αποτελέσματα.
Ο steel 24 μπορεί να χρησιμοποιηθεί όπως είναι ή θέλει χάραγμα;
Μηπως ανεβάζει πιέσεις;
 
Συμφωνώ. Ταλαιπωρία κ δεν δίνει σταθερά αποτελέσματα.
Ο steel 24 μπορεί να χρησιμοποιηθεί όπως είναι ή θέλει χάραγμα;
Μηπως ανεβάζει πιέσεις;
Εχει 2.5mm παχος το πτερυγιο του φιλε...χειροτερος απο LB6 για στενα τσοκ εννοειται...εχω κανει καποια στησιματα, (2-3)...θελει χαραγμα, δεν θελει πατημα γιατι εχει ξερο αμορτισερ, κ πρωτειμα το ρελιαστο κλεισιμο, σαν 1η ματια.
 
Ο lb6, από μόνος του, έχει μελετηθεί για κάποιο συγκεκριμένο είδος φυσιγγιού ή παράχθηκε για να χρησιμοποιείται μόνο με βοηθητικές πατέντες; Υπάρχει κάποιο φυσίγγι ή σετ απ, που χρησιμοποιείται σκέτος χωρίς βοηθήματα;
Μα όλη η σειρά της NSI με borra due pezzi -antigelo αυτόν έχει χωρίς βοηθήματα Βασίλη .
Percorso caccia ,NSI classica ,Nsi speed 34 κλπ
Απλά αν χρησιμοποιείς πχ σ'ένα set up κανονικό 22άρι βύσμα , βάζοντας LB6 θα προσθέσεις
μέσα σ'αυτόν diana cal 20 14mm .
14mm +8mm που έχει η βάση του LB6 =22MM
 
Μα όλη η σειρά της NSI με borra due pezzi -antigelo αυτόν έχει χωρίς βοηθήματα Βασίλη .
Percorso caccia ,NSI classica ,Nsi speed 34 κλπ
Απλά αν χρησιμοποιείς πχ σ'ένα set up κανονικό 22άρι βύσμα , βάζοντας LB6 θα προσθέσεις
μέσα σ'αυτόν diana cal 20 14mm .
14mm +8mm που έχει η βάση του LB6 =22MM
Μην λες πως ειναι ετσι χωρις βοηθηματα Λαμπη καταρχας ειναι αλλο πλαστικο εχει σιγουρα 4 χαρακιες και εχει στον πατο σωλινακι με ταπακι για αμορτησερ !!
 
Τι δουλεια εχει ο lb6 με τον steel ;;; Αλλη δουλεια κανουν ! Να μου ελεγες για τον 35 αρη να συμφωνησω !
Στον Steel 24 δεν χρειάζεται να προσθέσεις τάπες, αντίβαρα κλπ. για να σταθεροποιηθεί. Αυτή τη δουλειά την κάνει το αμορτισέρ του.
 
Το αμορτισέρ και η φούστα στα κυαθια,εκτός από την αναγκαιότητα ύπαρξης των(εμφραξη-αποσβεση)παίζουν ΚΑΙ τον ρόλο του αντίβαρου για να μην τουμπαρει και πάει μονοβολο.
Οι τρύπες στο κάτω μέρος αφήνουν τον αέρα να περάσει και ισορροπούν την πτήση.
Εχω ριξει πολλους lb6 με φελλους η ταπα Cal 20 .Με μπιλιες .Πανε πολυ καλα .Τρυπες δεν εκανα .Θα ηταν καλυτερα ; Ποσες τρυπες ; Ποσα χιλιοστα ;
 
Εχω ριξει πολλους lb6 με φελλους η ταπα Cal 20 .Με μπιλιες .Πανε πολυ καλα .Τρυπες δεν εκανα .Θα ηταν καλυτερα ; Ποσες τρυπες ; Ποσα χιλιοστα ;
Κάνε 4-6 τρύπες 2mm.
Όσο πιο βαθιά φτάνει το τρυπητηρι.
Για να τις ισομοιρασεις θα σε βοηθήσουν οι κατά μήκος γραμμές του lb6.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top