Συμβουλές και συνταγές ιδιογόμωσης Αρχείο

  • Thread starter Thread starter Vasilis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Not open for further replies.
Το 1.50x32 θεωρείται υπερβολική δόση για την s4?
Το λαμβάνουμε υπόψη σαν άκουσμα (1.50x32)η συνυπολογίζονται και οι άλλες παράμετροι που συνιστούν το ολοκληρωμένο φυσιγγι?
,για μένα όχι μια χαρά είναι με cx2000η 616..αναλόγως τον καιρό και με 686
 
Το 1.50x32 θεωρείται υπερβολική δόση για την s4?
Το λαμβάνουμε υπόψη σαν άκουσμα (1.50x32)η συνυπολογίζονται και οι άλλες παράμετροι που συνιστούν το ολοκληρωμένο φυσιγγι?
Η nsi την δίνει στο 12/70 με καψουλι 688 στο 1,45χ32 και βγάζει V2,5 405m/s με 650 bar. Αυτό σημαίνει ότι V1,5 θα έχει γύρω στα 415-420 m/s. Αν την κλείσεις και σε κάλυκα με μικρότερο ύψος από 70mm μιας και δεν υπάρχουν στα 70mm εδώ Ελλάδα και στο 1,50χ32 αρχίζει και ξεφεύγει. Ειδικά για την s4 η οποία δεν χρειάζεται φόρτωμα ανάλογικα με την αύξηση της γόμωσης.
 
Το 24 είναι πολύ χαμηλο για το 1,45*32 εκτός και αν ρελιαζεις σε 5 στάδια και πάτημα 56,5,,,,,
Ηλια, μηπως δε θυμασαι καλα;;;
Το 1.45×30 θελει 26άρι βυσμα...
Το 1.50×31 & ×32 θελει 24αρι βυσμα...αλλα, εξαρταται κ το βυσμα...π.χ οι GT & της B&P τα βυσματα (Z2M/Diamante) βγαζουν ακριβως ιδιες ογκομετρίες μεταξύ τους....αυτά με 2 σταδια παντα!!
Απο τo 1.55×33 κι επειτα, αρχιζεις κ πεφτεις σε υψος βυσματος
(Aquila 22/ Ηλιόπουλος 22/Τασκώφ 22) κτλ.
 
Η nsi την δίνει στο 12/70 με καψουλι 688 στο 1,45χ32 και βγάζει V2,5 405m/s με 650 bar. Αυτό σημαίνει ότι V1,5 θα έχει γύρω στα 415-420 m/s.
Εγω αυτο το λεω, οικονομια στην πυριτιδα για να παρει γκάζια το φυσιγγι απο το καψούλι....γυφτιές της nsi.
 
Ηλια, μηπως δε θυμασαι καλα;;;
Το 1.45×30 θελει 26άρι βυσμα...
Το 1.50×31 & ×32 θελει 24αρι βυσμα...αλλα, εξαρταται κ το βυσμα...π.χ οι GT & της B&P τα βυσματα (Z2M/Diamante) βγαζουν ακριβως ιδιες ογκομετρίες μεταξύ τους....αυτά με 2 σταδια παντα!!
Απο τo 1.55×33 κι επειτα, αρχιζεις κ πεφτεις σε υψος βυσματος
(Aquila 22/ Ηλιόπουλος 22/Τασκώφ 22) κτλ.
Για την σ4 λέμε.. γιατι αν λέμε για αυτήν την έβαζα 1,45*33 με σπαρκ. Μάλιστα ήταν και από της πρώτες συνταγές του Καβαδία .... Εκτός και αν έχει αλλάξει ογκομετρια...το 24αρι το βάζω στα χοντρά 1,60*34ορε Κώστα ... Εγώ έχω την σφραγισμένη που είχε ο Κένταυρος
 
Για την σ4 λέμε.. γιατι αν λέμε για αυτήν την έβαζα 1,45*33 με σπαρκ. Μάλιστα ήταν και από της πρώτες συνταγές του Καβαδία .... Εκτός και αν έχει αλλάξει ογκομετρια...το 24αρι το βάζω στα χοντρά 1,60*34ορε Κώστα ... Εγώ έχω την σφραγισμένη που είχε ο Κένταυρος
Μωρε το ξερω οτι λες για την S4....αλλα εχουν τοσο διαφορα στην ογκομετρία με τη Sipe Ηλια;;;
 
Το σιπε της nsi που πήρα πέρσι είχε 1,55*32με gt24,μαλλον???) και 688
Αν ηταν ετσι, ηταν μια χαρα τότε....το δικο μας το ξεφτερη το Tordo, το εχει με 686 στο 1.45×32 με Giovani 25 αλλα σε 67.5 καλυκα με
V 1.5 390/95 m/s....γι'αυτο στα πρώτα κρύα εκλανε μέντες.....που πας ρε διαολοδιακονιαρομαγκουρογαμώστραβε, με τετοια δοσολογία....τον εφαγε το C.I.P. τρομάρα του μιας και ειχε όλα τ'άλλα....χε χε χε.... :p :p🤭🤭
 
Αν ηταν ετσι, ηταν μια χαρα τότε....το δικο μας το ξεφτερη το Tordo, το εχει με 686 στο 1.45×32 με Giovani 25 αλλα σε 67.5 καλυκα με
V 1.5 390/95 m/s....γι'αυτο στα πρώτα κρύα εκλανε μέντες.....που πας ρε διαολοδιακονιαρομαγκουρογαμώστραβε, με τετοια δοσολογία....τον εφαγε το C.I.P. τρομάρα του μιας και ειχε όλα τ'άλλα....χε χε χε.... :p :p🤭🤭
Με την sipe στις περδικες με 686 1,60x32 gualandi sg25 No6n ....... ο χαρος βγηκε παγανια................ Και σε θερμοκρασιες γυρω στο μηδεν κοντα-μακρυα πολυ ωραια σκοτωματα.......
 
Tordo, το εχει με 686 στο 1.45×32 με Giovani 25 αλλα σε 67.5 καλυκα με
V 1.5 390/95 m/s
Όσα εμπορικα τσιχλοφυσιγγα έχουν πέσει στα χέρια μου από συγκυνηγους μου γιατί εγώ δεν αγοράζω πλέον εμπορικά και τα έχω μετρησει κανένα δεν ξεπερνάει τα 400m/s σε V 1,5.
Για τσιχλοφυσιγγα και ψιλά νούμερα όπως 9-10 είναι καλή ταχύτητα τα 390-400m/s. Μετά θα σκορπάνε γιατί τα σκάγια είναι πολύ μαλακά και θα έχουν αρκετές παραμορφώσεις. Θα πρέπει να πέσεις σε γραμμάρια για να έχεις λιγότερες πιέσεις λόγο αδράνειας για να μπορέσεις να ανέβεις σε ταχύτητες ή να βρεις πιο σκληρά σκάγια.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top