Οχι τα gemini δεν είναι φρενατα...Για φρενατο xf πάω αλλά αν δεν βρω μπορεί να πάρω το gemini ported xf που δεν ξέρω αν θεωρείται φρενατο.
Είπαμε το τσοκ που ζητάς είναι το briley turkey....
Οχι τα gemini δεν είναι φρενατα...Για φρενατο xf πάω αλλά αν δεν βρω μπορεί να πάρω το gemini ported xf που δεν ξέρω αν θεωρείται φρενατο.
Ο Βασιλης πιστευω πως δεν σε ειρωνευτηκε στο προηγουμενο ποστ.Καλημέρα, προσπερναω την ειρωνεία του Βασίλη και πάω στα φρεγάτα. Στην Αμερική την μεγάλη συγκέντρωση την επιδίωξαν με διαφορετικές προσεγγίσεις. Η κλασική με περισσότερο στενεμα στο στόμιο, από ένα σημείο και πέρα λειτουργεί αρνητικά, άλλη προσέγγιση ήταν η διαμηκης ραβδωση, μια άλλη τα ελικοειδή αυλάκια με στόχο να διαφεύγουν αέρια πέριξ του κυαθιου λειτουργωντας σαν αμορτισέρ και παράλληλα κρατάνε για κάποια εκατοστά το ποτηράκι κλειστό, οι οπές διαφυγής πριν το στόμιο για μείωση του εμβολισμου της στήλης και άλλα. Τα φρενάτα είναι απλά σκαλοπάτια μισού έως ενός χιλιοστού μέσα στο τσοκ με την προσδοκία πως θα γαντζωσουν το βύσμα και θα το συγκρατησουν στιγμιαία, δίνοντας τον χρόνο στα σκάγια να εξέλθουν λόγω ορμής και να μην έχουν εμβολισμο ή όποια άλλη επίδραση από το βύσμα. Νομίζω πως είναι υπεραισιοδοξη η υπόθεση αυτή και πως το μόνο που συμβαίνει είναι σύγκρουση ( αρκετά βίαια), και συνεπώς συμπίεση λόγω στενωσης, όπως σε ένα φουλ,με την ίδια όπως σε ένα έξτρα φουλ επιμήκυνση της στήλης στο στόμιο. Άλλωστε η βασική λειτουργία όλων των συσφιξεων είναι να επιμηκύνουν την στήλη των σκαγιων στον διαμήκη άξονα ώστε να μειωθεί το μέτωπο κόντρα στον αέρα, ώστε τα επερχόμενα να ευνοούνται .
Για να τα λες κατι ξερεις και ασχοληθει πολυ, αλλα στο δικο μου οπλο το Κικς ειναι παντα πιο μπροστα απο ολα τα τσοκ που εχω δομιμασει, σε συγκεντρωση διατρηση αλλα και καταβολες.Αλεξ το είπα για πλάκα, ( για τον Βασίλη), ναι τα πρώτα ήταν τα patermaster με και δίχως porting. Αλλά τίποτα δεν είναι δωρεάν σε αυτόν τον κόσμο, όσο πιο πολύ συμπιέζεται η στήλη των σκαγιων για να μακρυνει και ταυτόχρονα να στενέψει, και όλο αυτό γίνεται σε μερικά εκατοστά με τα σκάγια υπό πίεση από όλες τις επιφάνειες τους και ενώ κινούνται με 400 μ/ δ, φαντάσου πόσο στρες και τριβες δέχονται . Αποτέλεσμα ένα ποσοστό μεγάλο καταστρεφονται και ενώ τα βλέπουμε στον πίνακα σε κάποιες αποστάσεις δεν προσφέρουν τίποτα στην καταβολή του θηράματος. Και για να μη φανώ αποριπτικος σε όλα ,θεωρώ πως τα φουλ έχουν τη χρησιμότητα τους αλλά πλέον στην εποχή των πλαστικών βυσμάτων μπορούμε να πετύχουμε πολύ περισσότερα με λίγο ή και καθόλου τσοκαρισμα και το κατάλληλο βύσμα.
Το εννοούσα το "πόσα ξέρεις" ...Αλεξ το είπα για πλάκα, ( για τον Βασίλη).
Λευτέρη τι είναι αυτά.τα ελικοειδή αυλάκια με στόχο να διαφεύγουν αέρια πέριξ του κυαθιου λειτουργωντας σαν αμορτισέρ και παράλληλα κρατάνε για κάποια εκατοστά το ποτηράκι κλειστό,
Το ειχα γράψει ότι τελικά όλα γίνονται για να διώξουμε όσα αέρια γίνεται από την στήλη των σκαγιων, οι γδαρμενοι συγκεντρωτηρες είναι η συνέπεια κ οχι ο λόγος για το πορτιγκ στα Κικς , αλλά ελάχιστοι με καταλαβαίνουν, κ τα αυλάκια στα ανακόντα αέρια εκτρεπουν όπως έγραψες κ εσυΒασίλη είναι μια επινόηση που σαν ιδέα φαίνεται υπερβολική αλλά σε έναν βαθμό πετυχαίνει αυτό που υπόσχεται. Νομίζω λέγεται ανακοντα και έχει αυλακώσεις σαν ανοιχτό σπείρωμα στον κώνο του τσοκ με σκοπό αέρια της καύσης να διαφύγουν από την φούστα και σαν περιελιξη να αγκαλιάσουν το βύσμα, λόγω της μεγαλύτερης διαδρομής αν και πολύ ταχύτερα συμπιεζουν περαιτέρω το ποτηράκι με τα σκάγια και ταυτόχρονα εξαλείφουν τις τριβες.
Πάρε ταινία, τυλιξε τις τρυπες κ ρίξε σε χαρτόνι, μετά βάλε φωτο να δουμε το αποτέλεσμα , με δυο λόγια κατάργησε το πορτιγκ κ άφησε το φρενάρισμα όπως λες οτι μετράει, για καντο να δουμεΚαλα τα λετε και οι δυο αλλα θελω να μου λυσετε μια απορια για το θεμα φρεναρισματος συγκεντρωτηρα και εκτονωσης αεριων...
Στο πρωτο Κικς Lf που ειχα, επαιρνα μια αλφα συγκεντρωση στις δοκιμες και μια αλφα δυναμη κρουσης.
Οταν με επιασε παλαβωμαρα και εβαλα δραπανο στις τρυπες του τσοκ αφηζαν πολλα γρεζια στο εσωτερικο του με αποτελεσμα οι συγκεντρωτηρες να βγαινουν τελειως κομματια.
Η συγκεντρωση ανεβηκε με πιο πυκνο κεντρο και η δυναμη κρουσης ανεβηκε επισης, αν δεν παιζει ρολο το φρεναρισμα του συγκεντρωτηρα και ολη η δουλεια γινεται απο την διαφυγη αεριων πως αλλαξαν τοσο οι τουφεκιες με το πειραγμενο Κικς?
Οκ με την πρωτη ευκαιρια θα το δοκιμασω και θα ανεβασω την δοκιμη, αν δεν βρεχει αυριο το μεσημερι θα γινει η δοκιμη.Πάρε ταινία, τυλιξε τις τρυπες κ ρίξε σε χαρτόνι, μετά βάλε φωτο να δουμε το αποτέλεσμα , με δυο λόγια κατάργησε το πορτιγκ κ άφησε το φρενάρισμα όπως λες οτι μετράει, για καντο να δουμε
Αλέξανδρε τι ακριβώς έκανες με το δράπανο ;;; Μήπως μεγάλωσες τις τρύπες ;;;Καλα τα λετε και οι δυο αλλα θελω να μου λυσετε μια απορια για το θεμα φρεναρισματος συγκεντρωτηρα και εκτονωσης αεριων...
Στο πρωτο Κικς Lf που ειχα, επαιρνα μια αλφα συγκεντρωση στις δοκιμες και μια αλφα δυναμη κρουσης.
Οταν με επιασε παλαβωμαρα και εβαλα δραπανο στις τρυπες του τσοκ αφηζαν πολλα γρεζια στο εσωτερικο του με αποτελεσμα οι συγκεντρωτηρες να βγαινουν τελειως κομματια.
Η συγκεντρωση ανεβηκε με πιο πυκνο κεντρο και η δυναμη κρουσης ανεβηκε επισης, αν δεν παιζει ρολο το φρεναρισμα του συγκεντρωτηρα και ολη η δουλεια γινεται απο την διαφυγη αεριων πως αλλαξαν τοσο οι τουφεκιες με το πειραγμενο Κικς?
Τις μεγαλωσα αλλα εγιναν πολυ κοφτερες και εχουν απο μεσα γρεζια που κοβουν, πιστευα οτι θα χαλουσε η συγκεντρωση και η δυναμη αλλα τελικα εγινε το αντιθετοΑλέξανδρε τι ακριβώς έκανες με το δράπανο ;;; Μήπως μεγάλωσες τις τρύπες ;;;
Αφού θα την κάνεις, αν θες ρίξε και με το μαμά full ...Οκ με την πρωτη ευκαιρια θα το δοκιμασω και θα ανεβασω την δοκιμη, αν δεν βρεχει αυριο το μεσημερι θα γινει η δοκιμη.
Την είδα την κατασκευή...Βασίλη είναι μια επινόηση που σαν ιδέα φαίνεται υπερβολική αλλά σε έναν βαθμό πετυχαίνει αυτό που υπόσχεται. Νομίζω λέγεται ανακοντα και έχει αυλακώσεις σαν ανοιχτό σπείρωμα στον κώνο του τσοκ με σκοπό αέρια της καύσης να διαφύγουν από την φούστα και σαν περιελιξη να αγκαλιάσουν το βύσμα, λόγω της μεγαλύτερης διαδρομής αν και πολύ ταχύτερα συμπιεζουν περαιτέρω το ποτηράκι με τα σκάγια και ταυτόχρονα εξαλείφουν τις τριβες.
Alex σε μια κάνη όταν το βύσμα με τα σκάγια από το κυλινδρικό τμήμα μπαίνει στο τσοκ αφού σε μικρό ή μεγαλύτερο βαθμό η διάμετρος μικραίνει, ανάλογα φρενάρει στιγμιαία, οπότε αυξάνεται η πίεση στην κάνη και ακολουθεί επιτάχυνση του συνόλου βύσμα- σκάγια. Όσο περισσότερο και όσο πιο απότομα στενεύει το τσοκ ,τόσο περισσότερο αυξάνεται η πίεση στο τμήμα αυτό. Λόγω ορμής η στήλη των σκαγιων τείνει να διατηρήσει το μήκος και το πλάτος της, είναι όμως αναγκασμένη να αυξήσει το μήκος της και να μειώσει το πλάτος της, αυτό γίνεται με βίαιο τρόπο σχεδόν ακαριαία και ταυτόχρονα παίζει σημαντικό ρόλο η τριβή ανάμεσα στην κάνη και το διερχόμενο σύνολο. Τα σκαλοπάτια του paternmaster ή τα γρεζια στην δική σου περίπτωση αυξάνουν την δυσκολία διέλευσης του συνόλου βύσμα- σκάγια, άρα και την πίεση, αλλά ταυτόχρονα μειώνουν και την διάμετρο συμπιεζοντας ακόμη περισσότερο την στήλη των σκαγιων. Έτσι λειτουργεί σαν επιπλέον στενεμα του τσοκ.Καλα τα λετε και οι δυο αλλα θελω να μου λυσετε μια απορια για το θεμα φρεναρισματος συγκεντρωτηρα και εκτονωσης αεριων...
Στο πρωτο Κικς Lf που ειχα, επαιρνα μια αλφα συγκεντρωση στις δοκιμες και μια αλφα δυναμη κρουσης.
Οταν με επιασε παλαβωμαρα και εβαλα δραπανο στις τρυπες του τσοκ αφηζαν πολλα γρεζια στο εσωτερικο του με αποτελεσμα οι συγκεντρωτηρες να βγαινουν τελειως κομματια.
Η συγκεντρωση ανεβηκε με πιο πυκνο κεντρο και η δυναμη κρουσης ανεβηκε επισης, αν δεν παιζει ρολο το φρεναρισμα του συγκεντρωτηρα και ολη η δουλεια γινεται απο την διαφυγη αεριων πως αλλαξαν τοσο οι τουφεκιες με το πειραγμενο Κικς?