ΤΣΟΚ (CHOKE) Παρουσιάσεις – Κριτικές – Εντυπώσεις

Alex σε μια κάνη όταν το βύσμα με τα σκάγια από το κυλινδρικό τμήμα μπαίνει στο τσοκ αφού σε μικρό ή μεγαλύτερο βαθμό η διάμετρος μικραίνει, ανάλογα φρενάρει στιγμιαία, οπότε αυξάνεται η πίεση στην κάνη και ακολουθεί επιτάχυνση του συνόλου βύσμα- σκάγια. Όσο περισσότερο και όσο πιο απότομα στενεύει το τσοκ ,τόσο περισσότερο αυξάνεται η πίεση στο τμήμα αυτό. Λόγω ορμής η στήλη των σκαγιων τείνει να διατηρήσει το μήκος και το πλάτος της, είναι όμως αναγκασμένη να αυξήσει το μήκος της και να μειώσει το πλάτος της, αυτό γίνεται με βίαιο τρόπο σχεδόν ακαριαία και ταυτόχρονα παίζει σημαντικό ρόλο η τριβή ανάμεσα στην κάνη και το διερχόμενο σύνολο. Τα σκαλοπάτια του paternmaster ή τα γρεζια στην δική σου περίπτωση αυξάνουν την δυσκολία διέλευσης του συνόλου βύσμα- σκάγια, άρα και την πίεση, αλλά ταυτόχρονα μειώνουν και την διάμετρο συμπιεζοντας ακόμη περισσότερο την στήλη των σκαγιων. Έτσι λειτουργεί σαν επιπλέον στενεμα του τσοκ.
Συμφωνουμε Λευτερη, αρα υπαρχει επιβραδυνση του κυαθιου και πιστευω ειναι μια συνεργασια στα Κικς απο τις τρυπες που κοβουν και απο την εκτονωση των αεριων.
Περυσι με επιασε ορεξη να γυαλισω το αλλο Κικς που εχω το xfull...το γυαλισα με δραπανο με αποτελεσμα να χαλασει η κοψη των τρυπων που εχει, δεν το καταλαβα βεβαια γιατι δεν πηγε το μυαλο μου.
Πηρα καποια καινουργια φυσιγγια και πηγα να τα δοκιμασω στο χαρτι μαζι με καποια αλλα που ριχνω στανταρ, προς μεγαλη μου εκπληξη δεν ειχα τις ιδιες τουφεκιες που ειχα προτου γυαλισω το τσοκ.
Τα κυαθια επισης εφταναν πολυ μακρια μετα τις τουφεκιες πραγμα που δεν γινοταν πιο πριν...τελικα πηρα μια μικρη λιμα καδενας αλυσοπριονου και λυμαρισα τις τρυπες για να αποκτησουν ξανα την κοψη που ειχαν πριν.
Οι τουφεκιες γυρισαν παλι στα ποσοστα που ειχα πριν και τα βυσματα εφταναν μαξιμουμ στα 30+ μετρα, οι δοκιμες και τα πειραματα μου εδωσαν να καταλαβω οτι παιζουν ρολο οι τρυπες για εκτονωση των αεριων αλλα παιζει μεγαλο ρολο και το ποσο κοφτερες ειναι.
 
Μαγικά δεν υπάρχουν στην βλητική.
Μόνο στατιστική και φυσική.
Για εμένα και οι οπές παίζουν τον ρόλο τους και τα "γρέζια".
Δεν μπορώ να πω με σιγουριά ποιο παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο.
Και τα 2, έχουν σκοπό να μειώσουν την επιτάχυνση του κυαθίου θυσιάζοντας περιφερειακά σκάγια (εκτός κυαθίου) ώστε τα υπόλοιπα να συνεχίσουν να κινούνται με την αδράνειά τους και κατά την έξοδο από την κάνη να αποσπαστούν πιο γρήγορα από το κυάθιο.
Στην επιτάχυνση στον αυλο τα σκάγια πάντα είναι πιο μπροστά από το βυσμα λόγω βάρους, μόνο τα αέρια είναι πισω μαζί τους, εκεί είναι όλο το μυστικό, να μην σκορπισουν την στηλη τα αέρια
 
Φτιαχνουμε δυο ολόϊδια φυσίγγια με οποιονδηποτε συγκεντρωτηρα, στο ένα κόβουμε τα πτερυγια τελείως, ρίχνουμε σε χαρτόνι, μπορεί κάποιος να μου πει τις εικόνες που θα δουμε ; κ τσοκ Κικς
 
Λογω βροχης η δοκιμη θα παει πιο πισω, μαλλον για ΣΚ

Αλλη μια ερωτηση για τα τσοκ φρενου παλι...

Εφοσον ολη η δουλεια γινεται απο την εκτονωση των αεριων τοτε ποιος ο λογος να ειναι κοφτερες και με στανταρ μοιρες κλιση οι τρυπες των Κικς και απλα να μην ειναι εντελως στρογγυλες για να φυγουν τα αερια?

Επισης στη σειρα της patternmaster code black ποιος ο λογος να υπαρχει το stud ring μεσα και να μην υπαρχουν μονο οι τρυπες εφοσον μονο η εκτονωση των αεριων κανει ολη τη δουλεια?

Αυτοι οι συγκεντρωτηρες απο την εκτονωση αεριων πρεπει να εγιναν ετσι...
20210828_115650.jpg20201222_091533.jpg
 
, Αλεξ, οι οπές στην φώτο που έβαλες είναι στο κυλινδρικό τμήμα του τσοκ και συναντούν το βύσμα σε οξεία γωνία. Όσο πιο κοφτερό είναι το περίγραμμα τους τόσο περισσότερο θα ξυρίζουν ή ακόμα και θα κοματιαζουν το βύσμα, . Δεν φτιάχτηκαν για να καταστρέφουν βύσματα αλλά για να μειώσουν την πίεση στο στόμιο . Πραγματι το βύσμα βεντουζαρει ελαφρά στις οπές και σε συνδυασμό με την τριβή εμποδίζει την προώθηση του βύσματος, την ίδια επίδραση,παλι με τριβή αλλά λιγότερο βίαιη έχει και ο κώνος του τσοκ.
 
Όσο για το φρενάρισμα, ναι στο paternmaster τα εσωτερικά δαχτυλίδια σε συνδυασμό με τις οπές στοχεύουν στο φρενάρισμα της φουστας του βύσματος που λόγω της πίεσης που δέχεται από τα αέρια υποτίθεται πως τα χείλη της φούστας θα διαστελλονται και λόγω τριβής θα σκαλωνουν στα δαχτυλίδια. Αυτό θα συνέβαινε αν το σκάλωμα ήταν τόσο ανθεκτικό που να φρενάρει και να κρατήσει τα αέρια μέσα στην κάνη, κάτι που φυσικά είναι αδύνατον να συμβαίνει. Αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα σε όλα τα τσοκ φρενου είναι αυξημένες τριβες και στρες του βύσματος που μεταφέρονται στην στήλη των σκαγιων συμπιεζοντας τα και κλωτσωντας τα προς τα εμπρός όπου και η μόνη διέξοδος. Ότι δηλαδή κάνει ο κώνος του τσοκ.
 
Όσο για το φρενάρισμα, ναι στο paternmaster τα εσωτερικά δαχτυλίδια σε συνδυασμό με τις οπές στοχεύουν στο φρενάρισμα της φουστας του βύσματος που λόγω της πίεσης που δέχεται από τα αέρια υποτίθεται πως τα χείλη της φούστας θα διαστελλονται και λόγω τριβής θα σκαλωνουν στα δαχτυλίδια. Αυτό θα συνέβαινε αν το σκάλωμα ήταν τόσο ανθεκτικό που να φρενάρει και να κρατήσει τα αέρια μέσα στην κάνη, κάτι που φυσικά είναι αδύνατον να συμβαίνει. Αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα σε όλα τα τσοκ φρενου είναι αυξημένες τριβες και στρες του βύσματος που μεταφέρονται στην στήλη των σκαγιων συμπιεζοντας τα και κλωτσωντας τα προς τα εμπρός όπου και η μόνη διέξοδος. Ότι δηλαδή κάνει ο κώνος του τσοκ.
Εγώ ρωτάω το εξής ,ο συγκεντρωτηρα ,τάπα ,φούστα όπως θέτε πείτε το όταν θα βγει από το τσοκ έχει τάση να εμβολίσει να σπρώξει να κλωτσισει τα σκάγια ; Εάν όχι τότε δεν υπάρχει κατά την άποψη μου λόγως ύπαρξης των φρενατων .
 
, Αλεξ, οι οπές στην φώτο που έβαλες είναι στο κυλινδρικό τμήμα του τσοκ και συναντούν το βύσμα σε οξεία γωνία. Όσο πιο κοφτερό είναι το περίγραμμα τους τόσο περισσότερο θα ξυρίζουν ή ακόμα και θα κοματιαζουν το βύσμα, . Δεν φτιάχτηκαν για να καταστρέφουν βύσματα αλλά για να μειώσουν την πίεση στο στόμιο . Πραγματι το βύσμα βεντουζαρει ελαφρά στις οπές και σε συνδυασμό με την τριβή εμποδίζει την προώθηση του βύσματος, την ίδια επίδραση,παλι με τριβή αλλά λιγότερο βίαιη έχει και ο κώνος του τσοκ.
Λευτερη την γνωμη μου την εγραψα και πιο πανω για τα συγκεκριμενα τσοκ και τον τροπο που αποδιδουν, ειναι μια συνεργασια εκτονωσης αεριων και κοφτεροτητας των οπων.

Αν επαιζε ρολο μονο η εκτονωση των αεριων δεν θα αρκουσε μονο ενα πορτινγκ στην κανη?

Εννοειται οτι απλα κανουμε κουβεντα και δεν εχω καμια αντιπαραθεση με κανεναν.

Το σιγουρο παντως ειναι πως στα συγκεκριμενα τσοκ Κικς και πατερνμαστερ η πατεντες που εχουν λειτουργουν και εχουν αποτελεσμα στις τουφεκιες.

Οταν σταματησει να βρεχει, γιατι ξεκωλιαστηκε...θα κανω το πειραμα με την μονωτικη ταινια στο Κικς να δω τι τουφεκια θα βγαλει.
 
Alex αυτό που λες συμβαίνει, δεν διαφωνώ μαζί σου, λέω μόνο πως το porting δεν φτιάχτηκε για αυτό, τους προέκυψε. Είναι στην ουσία ένας ανορθοδοξος τρόπος να πυκνώσει το κέντρο. Το μακρύ παράλληλο τμήμα μετά το κωνικο, αν δεν είχε τις οπές, όσο πιο μακρύ είναι τόσο ακυρώνει το τσοκ. Αν δηλαδή είναι 1 εκατοστο και δίνει 70%, αν είναι 5 εκατοστά μπορεί να δίνει 50% ή 60 %.
 
Alex αυτό που λες συμβαίνει, δεν διαφωνώ μαζί σου, λέω μόνο πως το porting δεν φτιάχτηκε για αυτό, τους προέκυψε. Είναι στην ουσία ένας ανορθοδοξος τρόπος να πυκνώσει το κέντρο. Το μακρύ παράλληλο τμήμα μετά το κωνικο, αν δεν είχε τις οπές, όσο πιο μακρύ είναι τόσο ακυρώνει το τσοκ. Αν δηλαδή είναι 1 εκατοστο και δίνει 70%, αν είναι 5 εκατοστά μπορεί να δίνει 50% ή 60 %.
Οκ Λευτερη το πιασα ;)
 
Εγώ ρωτάω το εξής ,ο συγκεντρωτηρα ,τάπα ,φούστα όπως θέτε πείτε το όταν θα βγει από το τσοκ έχει τάση να εμβολίσει να σπρώξει να κλωτσισει τα σκάγια ; Εάν όχι τότε δεν υπάρχει κατά την άποψη μου λόγως ύπαρξης των φρενατων .
Σχεδόν πάντα τα αέρια επιταχύνουν το βύσμα για λίγο μετά την έξοδο από το στόμιο της κάνης,άρα έχουν την τάση να εμβολισουν τα σκάγια, κάτι που συμβαίνει όταν το βύσμα δεν έχει ποτηράκι.
 
Σχεδόν πάντα τα αέρια επιταχύνουν το βύσμα για λίγο μετά την έξοδο από το στόμιο της κάνης,άρα έχουν την τάση να εμβολισουν τα σκάγια, κάτι που συμβαίνει όταν το βύσμα δεν έχει ποτηράκι.
Πες τα ρε χρυσοστομε
 
Εγώ ρωτάω το εξής ,ο συγκεντρωτηρα ,τάπα ,φούστα όπως θέτε πείτε το όταν θα βγει από το τσοκ έχει τάση να εμβολίσει να σπρώξει να κλωτσισει τα σκάγια ; Εάν όχι τότε δεν υπάρχει κατά την άποψη μου λόγως ύπαρξης των φρενατων .
Ναι.
Φαντάσου ότι η δέσμη των σκαγιών δέχεται 2 αντίθετες δυνάμεις.
Η μια από πίσω από το βύσμα και μια από μπροστά από τον αέρα.
Το ίδιο συμβαίνει και μέσα στην κάνη αλλά εκεί η δέσμη δεν μπορεί να ξεφύγει από το εσωτερικό της κάνης.
Έξω όμως η στήλη έχει την τάση να συνθλιβεί από τις 2 αυτές δυνάμεις.
 
Alex αυτό που λες συμβαίνει, δεν διαφωνώ μαζί σου, λέω μόνο πως το porting δεν φτιάχτηκε για αυτό, τους προέκυψε. Είναι στην ουσία ένας ανορθοδοξος τρόπος να πυκνώσει το κέντρο. Το μακρύ παράλληλο τμήμα μετά το κωνικο, αν δεν είχε τις οπές, όσο πιο μακρύ είναι τόσο ακυρώνει το τσοκ. Αν δηλαδή είναι 1 εκατοστο και δίνει 70%, αν είναι 5 εκατοστά μπορεί να δίνει 50% ή 60 %.
Γι'αυτό οι Άγγλοι που είναι πρωτομάστορες στα όπλα που σε πολλά δεδομένα τους πριν χρόνια πατάνε ακόμη οι εταιρίες τα τσοκ τους έχουν μέχρι 1.5εκ παράλληλο στο τέλος η μάλλον τόσο είναι σχεδόν πάντα .
 
Όσο για το φρενάρισμα, ναι στο paternmaster τα εσωτερικά δαχτυλίδια σε συνδυασμό με τις οπές στοχεύουν στο φρενάρισμα της φουστας του βύσματος που λόγω της πίεσης που δέχεται από τα αέρια υποτίθεται πως τα χείλη της φούστας θα διαστελλονται και λόγω τριβής θα σκαλωνουν στα δαχτυλίδια. Αυτό θα συνέβαινε αν το σκάλωμα ήταν τόσο ανθεκτικό που να φρενάρει και να κρατήσει τα αέρια μέσα στην κάνη, κάτι που φυσικά είναι αδύνατον να συμβαίνει. Αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα σε όλα τα τσοκ φρενου είναι αυξημένες τριβες και στρες του βύσματος που μεταφέρονται στην στήλη των σκαγιων συμπιεζοντας τα και κλωτσωντας τα προς τα εμπρός όπου και η μόνη διέξοδος. Ότι δηλαδή κάνει ο κώνος του τσοκ.
Λευτέρη στα φρενάτα ο εμβολισμός μειώνεται ή παραμένει ο ίδιος ?
 
Βασίλη τα φρενατα τον εμβολισμο επιδιώκουν να αποφύγουν και μάλλον το καταφερνουν. Αυτή η στιγμιαία αύξηση των τριβων βύσματος με τοιχώματα του τσοκ, συμπιέζει και διώχνει πολλά σκάγια από το βύσμα και τα κάνει να προπορευονται ,ενώ ταυτόχρονα καθυστερεί ελάχιστα το βύσμα. Έτσι μειωνουν ή και μηδενίζουν κάποια τον εμβολισμο.
 
Back
Top