Συμφωνουμε Λευτερη, αρα υπαρχει επιβραδυνση του κυαθιου και πιστευω ειναι μια συνεργασια στα Κικς απο τις τρυπες που κοβουν και απο την εκτονωση των αεριων.Alex σε μια κάνη όταν το βύσμα με τα σκάγια από το κυλινδρικό τμήμα μπαίνει στο τσοκ αφού σε μικρό ή μεγαλύτερο βαθμό η διάμετρος μικραίνει, ανάλογα φρενάρει στιγμιαία, οπότε αυξάνεται η πίεση στην κάνη και ακολουθεί επιτάχυνση του συνόλου βύσμα- σκάγια. Όσο περισσότερο και όσο πιο απότομα στενεύει το τσοκ ,τόσο περισσότερο αυξάνεται η πίεση στο τμήμα αυτό. Λόγω ορμής η στήλη των σκαγιων τείνει να διατηρήσει το μήκος και το πλάτος της, είναι όμως αναγκασμένη να αυξήσει το μήκος της και να μειώσει το πλάτος της, αυτό γίνεται με βίαιο τρόπο σχεδόν ακαριαία και ταυτόχρονα παίζει σημαντικό ρόλο η τριβή ανάμεσα στην κάνη και το διερχόμενο σύνολο. Τα σκαλοπάτια του paternmaster ή τα γρεζια στην δική σου περίπτωση αυξάνουν την δυσκολία διέλευσης του συνόλου βύσμα- σκάγια, άρα και την πίεση, αλλά ταυτόχρονα μειώνουν και την διάμετρο συμπιεζοντας ακόμη περισσότερο την στήλη των σκαγιων. Έτσι λειτουργεί σαν επιπλέον στενεμα του τσοκ.
Περυσι με επιασε ορεξη να γυαλισω το αλλο Κικς που εχω το xfull...το γυαλισα με δραπανο με αποτελεσμα να χαλασει η κοψη των τρυπων που εχει, δεν το καταλαβα βεβαια γιατι δεν πηγε το μυαλο μου.
Πηρα καποια καινουργια φυσιγγια και πηγα να τα δοκιμασω στο χαρτι μαζι με καποια αλλα που ριχνω στανταρ, προς μεγαλη μου εκπληξη δεν ειχα τις ιδιες τουφεκιες που ειχα προτου γυαλισω το τσοκ.
Τα κυαθια επισης εφταναν πολυ μακρια μετα τις τουφεκιες πραγμα που δεν γινοταν πιο πριν...τελικα πηρα μια μικρη λιμα καδενας αλυσοπριονου και λυμαρισα τις τρυπες για να αποκτησουν ξανα την κοψη που ειχαν πριν.
Οι τουφεκιες γυρισαν παλι στα ποσοστα που ειχα πριν και τα βυσματα εφταναν μαξιμουμ στα 30+ μετρα, οι δοκιμες και τα πειραματα μου εδωσαν να καταλαβω οτι παιζουν ρολο οι τρυπες για εκτονωση των αεριων αλλα παιζει μεγαλο ρολο και το ποσο κοφτερες ειναι.