Τι σημαίνει "καλή κάννη";

και γιατι να μην παρει καποιος maxus v3 sx2 sx3 και να κανει κατι τετοιο?
Γιατί αυτά είναι αερίων και θέλουν συχνό καθάρισμα ενώ με τη μετατροπή και την τοποθέτηση κάννης Mossberg- Remington κλπ έχεις ένα όπλο αδράνειας με τα βλητικα χαρακτηριστικά που θες. Προσωπικά δεν θα το έκανα πάντως
 
Γιατί αυτά είναι αερίων και θέλουν συχνό καθάρισμα ενώ με τη μετατροπή και την τοποθέτηση κάννης Mossberg- Remington κλπ έχεις ένα όπλο αδράνειας με τα βλητικα χαρακτηριστικά που θες. Προσωπικά δεν θα το έκανα πάντως
Δεν έχει φίλε τα ίδια αποτελέσματα.οχι στα άκρα όμως άλλα πάλι τα αερίων και μαμά συστήματα είναι μπροστά.ειδικα σε συνθήκες με υψηλή ατμοσφαιρική πίεση.
 
Τα αδράνειας δεν μπορούν να αποδώσουν το μέγιστο με μεγάλο αυλό αυτό είναι στάνταρ.τα αερίων με διευρυμένο αυλό έχουν μια πολύ
καλύτερη κατανομή από τα υπόλοιπα αλλά δεν υπερτερούν στις βολές μεγάλων αποστάσεων για τι από κάποια μέτρα και μετά χάνουν από την υπερσυγκέντρωση των συμβατικών αυλών όλα αυτά βέβαια για απλά φυσίγγια αν μιλάμε για μαγκουμ εννοείται ότι ο αυλός από 18.5 και πάνω υπερτερεί στην πλειοψηφία των όπλων .Αλλά όλα αυτά μπορεί και να ανατραπούν από μια κανη αχρωμιωτης με σωστή γεωμετρία απόλυτη ομοκεντρικοτητα λείανση υψηλού επιπέδου τσοκ από το ίδιο μέταλο με την κανη μεγάλο κώνο και κώνο τα τσοκ με τις ίδιες μοίρες που είναι ο κώνος της κάνης .Άμα την βρείτε γράψτε μου .
 
Και κάπως έτσι βγαίνουν τα σλόγκαν ... (δεν αναφέρομαι σε κανέναν προσωπικά).
Τα αερίων έτσι και τα άλλα γιουβέτσι.
Τα διαβάζω τόσες φορές που παραλίγο να πειστώ και εγώ.

Η αδράνεια δουλεύει με την ανάκρουση.
Η ανάκρουση έχει να κάνει με το βάρος της γόμωσης, την ταχύτητα της γόμωσης και το βάρος του όπλου.

Και 18.8 αυλό να έχει ένα αδράνειας θεωρητικά ο μηχανισμός θα δουλέψει μια χαρά, ίσως και καλύτερα από τον κλασικό 18.3.

Έχω ακούσει και εγώ ότι έχουν προβλήματα λειτουργίας του μηχανισμού αλλά δεν ξέρω ποιοί τα λένε και γιατί τα λένε.
Δεν ξέρω επίσης την κατάσταση των όπλων.

Όποιος γνωρίζει πως δουλεύει η αδράνεια και μπορεί να μου το εξηγήσει ή έχει προσωπικές εμπειρίες (όχι τρίτου) ας το αναφέρει.

Δεν μιλώ για βλητικές αποδόσεις και λοιπές αηδίες :) , μιλάω αποκλειστικά για λειτουργία μηχανισμού.
 
Τα αδράνειας φίλε Βασίλη έχουν μεγάλη μελέτη για να μπορούν να ανταποκριθούν και να ρίχνουν χαμηλά γρ .έτσι οποιαδήποτε αλλαγή που μειώνει την δράση προς το κλείστρο μπορεί να επιφέρει εμπλοκή και να θες μετά τροποποιήσεις σε ελατήρια .έχω κάνει εγώ κώνο σε μπενελι σε γνωστό μάστορα και στα λίγα γρ και
κατακόρυφες βολές έκανε εμπλοκή άρα το χω δει το έργο.
 
Εάν φτιαχτεί από το εργοστάσιο εννοείται ότι δεν υπάρχει θέμα στη λειτουργία μηχανισμου από οποιονδήποτε αυλό αλλά βλητικα υπάρχει θέμα στην απόδοση
Ούτε από το εργοστάσιο Γιάννη.
Δεν εξηγείται.
Παλιότερα το έλεγα και εγώ λόγω ελλατωμένων (κατά λίγο) ταχυτήτων.
Η διαφορά όμως είναι πολύ μικρή και μάλλον ισχύει το ανάποδο δηλαδή ότι οι διευρυμένοι έχουν μεγαλύτερες ταχύτητες (κατά λίγο).
Οπότε είμαι σίγουρος ότι αν πάρεις ένα αδράνειας και του κοτσάρεις κάνη 18.8 θα δουλεύει μια χαρά ...
Οτιδήποτε άλλο αδυνατώ να το εξηγήσω.
Ακούω όμως απόψεις. Ίσως μου διαφεύγει κάτι (δύσκολο αλλά όχι αδύνατο) :)

Με τις βλητικές αποδόσεις δεν θα ασχοληθώ.
Όποιον δεν τον ικανοποιούν πουλάει το όπλο και αγοράζει άλλο ή φτιάχνει την κάνη του όπως αυτός θέλει.
 
Ισως, λεω ισως γιατι δεν ειμαι οπλουργος, για να δουλευει ενα αδρανειας αξιοπιστα με διαφορες γομωσεις και πιεσεις επειδη πρεπει να συμπιεστει το ελατηριο μεσα στο κλειστρο ο αυλος πρεπει να ειναι συμβατικος ωστε να αυξανεται η πιεση προς τα πισω, επισεις και τα αεριων χρησημοποιουν την αδρανεια αλλα σε μικροτερο βαθμο και δεν ξερω αν ενα κλειστρο απο οπλο αδρανειας ειναι και πιο βαρυ σε σχεση με ενα αεριων και γι'αυτο εχουν και πιο ''ξερη'' ανακρουση.
 
Τα αδράνειας φίλε Βασίλη έχουν μεγάλη μελέτη για να μπορούν να ανταποκριθούν και να ρίχνουν χαμηλά γρ .έτσι οποιαδήποτε αλλαγή που μειώνει την δράση προς το κλείστρο μπορεί να επιφέρει εμπλοκή και να θες μετά τροποποιήσεις σε ελατήρια .έχω κάνει εγώ κώνο σε μπενελι σε γνωστό μάστορα και στα λίγα γρ και
κατακόρυφες βολές έκανε εμπλοκή άρα το χω δει το έργο.
Γιάννη και σε εκτιμώ και σε πιστεύω.
Δεν μπορώ να το εξηγήσω λογικά και οτιδήποτε δεν μπορώ να το εξηγήσω λογικά δυσκολεύομαι να το πιστέψω.

Οι μάστορες θέλουν χρήματα.
Έτσι μεγαλώνουν τα παιδιά τους.

Θα πίστευα πιο εύκολα ότι σου πείραξε και κάτι άλλο στο όπλο παρά ότι όπλο αδράνειας με μεγάλο κώνο ή αυλό δεν κάνει επαναφορά.

Η μοναδική περίπτωση να συμβαίνει αυτό είναι να έχεις μικρότερες ταχύτητες.
Άρα διαφυγή αερίων από τον κώνο ή τον αυλό.
Για εμένα δεν υπάρχει καμία άλλη εξήγηση.
 
Οι διευρυμένου αυλοί έχουν μεγαλύτερες ταχ όχι με όλα τα βύσματα μην τα γενικεύεται όλα οποίος δεν ρίχνει πάνω από 38 ο διευρυμένος είναι άχρηστος για μένα και για όποιον ρίχνει μαγκουμ υποχρεωτικός..Επειδη έχω κάνει ιδιογομωση και είχα το γουινστιστερ 18.8 με γνώσεις των 32 γρ ήθελε πολύ μεγαλύτερες προσκοπευσεις από την ςς που είχα με το ίδιο φυσίγγι εννοείται
 
Οι διευρυμένου αυλοί έχουν μεγαλύτερες ταχ όχι με όλα τα βύσματα μην τα γενικεύεται όλα οποίος δεν ρίχνει πάνω από 38 ο διευρυμένος είναι άχρηστος για μένα και για όποιον ρίχνει μαγκουμ υποχρεωτικός..Επειδη έχω κάνει ιδιογομωση και είχα το γουινστιστερ 18.8 με γνώσεις των 32 γρ ήθελε πολύ μεγαλύτερες προσκοπευσεις από την ςς που είχα με το ίδιο φυσίγγι εννοείται
Αυτο το εχω δοκιμάσει και εγω με τα οπλα που λες με win select και ss.Με την ss στο κεφαλι που λεει με το select τραβα.
 
Γιάννη και σε εκτιμώ και σε πιστεύω.
Δεν μπορώ να το εξηγήσω λογικά και οτιδήποτε δεν μπορώ να το εξηγήσω λογικά δυσκολεύομαι να το πιστέψω.

Οι μάστορες θέλουν χρήματα.
Έτσι μεγαλώνουν τα παιδιά τους.

Θα πίστευα πιο εύκολα ότι σου πείραξε και κάτι άλλο στο όπλο παρά ότι όπλο αδράνειας με μεγάλο κώνο ή αυλό δεν κάνει επαναφορά.

Η μοναδική περίπτωση να συμβαίνει αυτό είναι να έχεις μικρότερες ταχύτητες.
Άρα διαφυγή αερίων από τον κώνο ή τον αυλό.
Για εμένα δεν υπάρχει καμία άλλη εξήγηση.
Σεβομαι τη λογικη σου πως ερμηνευεις το θεμα αλλα η Βενελλι σιγουρα εχει την απολυτη τεχνογνωσια για να επιτυχει αυτο που λες και ομως κραταει ενα συγκεκριμένο προφιλ.Πιστευω πως ειναι εφικτο αλλα η πολιτική του μαρκετιγκ ισως το καθυστερει.
 
Και κάπως έτσι βγαίνουν τα σλόγκαν ... (δεν αναφέρομαι σε κανέναν προσωπικά).
Τα αερίων έτσι και τα άλλα γιουβέτσι.
Τα διαβάζω τόσες φορές που παραλίγο να πειστώ και εγώ.

Η αδράνεια δουλεύει με την ανάκρουση.
Η ανάκρουση έχει να κάνει με το βάρος της γόμωσης, την ταχύτητα της γόμωσης και το βάρος του όπλου.

Και 18.8 αυλό να έχει ένα αδράνειας θεωρητικά ο μηχανισμός θα δουλέψει μια χαρά, ίσως και καλύτερα από τον κλασικό 18.3.

Έχω ακούσει και εγώ ότι έχουν προβλήματα λειτουργίας του μηχανισμού αλλά δεν ξέρω ποιοί τα λένε και γιατί τα λένε.
Δεν ξέρω επίσης την κατάσταση των όπλων.

Όποιος γνωρίζει πως δουλεύει η αδράνεια και μπορεί να μου το εξηγήσει ή έχει προσωπικές εμπειρίες (όχι τρίτου) ας το αναφέρει.

Δεν μιλώ για βλητικές αποδόσεις και λοιπές αηδίες :) , μιλάω αποκλειστικά για λειτουργία μηχανισμού.
Impala plus , αδράνεια με 18.7 αυλό, Performance shop αδράνεια με 18.6 αυλό, Breda 930 αδράνεια με 18.6 αυλο
 
Καλησπέρα, η συμπίεση του ελατηρίου μέσα στο κλείστρο συμπίπτει χρονικά ( ή με ελάχιστη καθυστέρηση), με την pmax, δηλαδή την στιγμή που το βύσμα βγαίνει από την θαλαμη. Η θαλαμη έχει ιδιες διαστάσεις σε όλους τους αυλους. Αυτό που χρειάζεται κατόπιν για να ολοκληρωθεί ο κύκλος είναι το όπλο να μην έχει ανεμπόδιστη κίνηση προς τα πίσω,ώστε η εναπομεινασα πίεση στον αυλό της κάνης να τερματίσει την οπισθοδρομηση του κάλυκα, άρα και του κλείστρου, στην βάση συμπιεζοντας το ελατηριο επαναταξης. Το μόνο ανεπιθύμητο ενδεχόμενο είναι σε ένα συνδυασμό διευρυμένου αυλου με φυσίγγιο πολύ χαμηλών πιέσεων, και με το πέλμα του όπλου να μην φρενάρει αρκετά, τότε σε ακραίες περιπτώσεις θα έχουμε εμπλοκή από αδυναμία επανατροφοδοσιας .
 
Σεβομαι τη λογικη σου πως ερμηνευεις το θεμα αλλα η Βενελλι σιγουρα εχει την απολυτη τεχνογνωσια για να επιτυχει αυτο που λες και ομως κραταει ενα συγκεκριμένο προφιλ.Πιστευω πως ειναι εφικτο αλλα η πολιτική του μαρκετιγκ ισως το καθυστερει.
Πέτρο, όταν ο εμπνευστής του πρώτου benelli παρουσίασε το όπλο, οι αυλοι ήταν 18,3 με 18,4, δεν ασχολήθηκε καθόλου με τον αυλό ούτε και την θαλαμη που ήταν 12/70. Η επιλογή θαλαμης και αυλου καθώς και το πάντρεμα με τον μηχανισμό τρποποιηθηκε πολλές φορές από τότε και από πολλούς όχι απαραίτητα γνωστες, με εμπειρικο τρόπο ( δοκιμές με μικρές αλλαγές στις διάφορες παραμέτρους), και στο τέλος πάντα με επιτυχία. Η παραμονή της benelli σε συμβατικούς αυλους δεν σημαίνει απαραίτητα πως μόνο έτσι λειτουργεί το σύστημα, μπορεί να οφείλεται σε πλειστους λόγους όπως πχ στο ότι για λόγους οικονομίας δεν επενδύει σε νέο εξοπλισμό παραγωγής Κανών ,σε μια εποχή που οι κυνηγοι μειώνονται όπως και οι πωλήσεις.
 
Απο ποτε οι διευρυμένου αυλοί χανουν σε ταχυτητα και θελουν μεγαλυτερες προσκοπευσεις απο τους συμβατικους?

Εχουν πολυ καλυτερες μενουσες οι διευρυμενοι αυλοι λογω λιγοτερης παραμορφωσης σκαγιων, λιγοτερη παραμορφωση- μεγαλυτερες μενουσες-μεγαλυτερη συγκεντρωση και διατρηση και με ενα μεγαλο και σωστο κωνο εχεις φοβερες τουφεκιες.
 
Απο ποτε οι διευρυμένου αυλοί χανουν σε ταχυτητα και θελουν μεγαλυτερες προσκοπευσεις απο τους συμβατικους?

Εχουν πολυ καλυτερες μενουσες οι διευρυμενοι αυλοι λογω λιγοτερης παραμορφωσης σκαγιων, λιγοτερη παραμορφωση- μεγαλυτερες μενουσες-μεγαλυτερη συγκεντρωση και διατρηση και με ενα μεγαλο και σωστο κωνο εχεις φοβερες τουφεκιες.
Κ αυτα όχι στην θεωρία , στην πράξη τα έχουμε δει , κ υπάρχει κ ενα άλλο πλεονεκτημα στα δικαννα που μικραινει ανεπαίσθητα την εικόνα προσκοπευσης, το λεγόμενο lock time, ο χρόνος με απλά λόγια , πυροδοτησης του όπλου
 
Back
Top