Μιλαμε αυριο και το ταιριαζουμε...Εισαι...... Δυναμιτης.
Μιλαμε αυριο και το ταιριαζουμε...Εισαι...... Δυναμιτης.
Μιλαμε αυριο και το ταιριαζουμε...
ωραίος Πατριώτη !Απο καιρό τώρα και σε σχέση με κάποιες παρεμβάσεις στο συνθετικό κοντάκι της sx3 ήθελα να κάνω ακόμη μια .Να αλλά ξω το πέλμα ΄για εναν και μόνο λόγο.Για να μεγαλώσω την επιφάνεια που πατάει στο σώμα ,ως προς το μήκος πάντα.Το πέλμα του όπλου ήταν 11,5 εκ .
Aγόρασα λοιπόν ένα πέλμα Kick-EEZ 200 όπως και 2 φλάντζες επιμήκυνσης και μια φλάντχα αλλαγής pitch κατά 1/2''.Τα ίδια που είχα δηλαδή και με το πέλμα της μάνας του .
Οι παλιες φλάντζες και το πέλμα που ήταν τα εργοστασιακά, στο κάτω μέρος του κοντακιού δεν συνέχιζαν ακολουθώντας την προέκταση της γραμμής του κοντακιού ,πράγμα που ήθελα να κάνω και να δοκιμάσω με το νέο πέλμα.Έκαναν δηλαδή μια γωνια και συνεχιζαν προς τα πίσω .
Έτσι λοιπόν ακολουθώντας την γραμμή του κοντακιού στο κατω μέρος ,το πέλμα έφτασε μήκος κατι παραπάνω απο 13 εκ.με πολύ καλύτερο κούμπωμα στο σώμα.
Το πρόβλημα είναι οτι το πέλμα αυτό είναι λίγι βαρύ σε σχεση με της μάνας του και δεν ξέρω αν με επηρεάσει.
Εκανα διάφορες πατεντες για να μπορέσω να δουλέψω με τα δραπανα και έφτιαξα και μια ξύλινη στρογγυλή επιφάνεια,στην οποία κόλλησα γυαλόχαρτο .
Το λάθος μου ήταν οτι δούλεψα πρώτα με΄τρις φλάντζες και μετα με το πέλμα.Νομίζω ότι θα έπρεπε να τα βιδώσω όλα μαζί στη βαση που εφτιαξα για το πέλμα .
Μένει ακόμη λίγη ψιλοδουλειά για να τα λειάνω .Ειδικά τις φλάντζες.
Το χωραει το κοντακι?Εχεις τις διαστασεις του?Μηπως η τζαβετα δεν αφηνει περιθωρια?Ερωτηση κρισεως ... ο Κυργιας πουλαει το Progressive comfort 120 euros , επειδη ενα πολυ καλο πελμα πιστευω ξεπερνα τα 50 euros, πιστευεται οτι σε οπλο αδρανειας Breda (με βοηθεια οπλουργου) θα εφαρμωσει? ειναι μια καλη πιστευω πρωτοτυπη λυση εν σχεση με το απλο καλο aftermarket πελμα, οκ σιγουρα θα χρειασθει λιγο κοψιμο+σκαψιμο το κοντακι .... αλλα το αποτελεσμα πιστευω θα ειναι καλυτερο εν σχεση με ενα "απλο" καλο πελμα π.χ. Pachmαyr
Βγαίνουνε και ψιλά Χρήστο, σε μαγαζιά με χρώματα αυτοκινήτων θα βρεις μέχρι 3000.ωραίος Πατριώτη !
μια χαρα πάει .. δείχνει που καλύτερο που τωρα ακολουθεί τιν γραμμή του κοντακιού .
*μιας που και εγώ δεν έχω ταινιοτριβείο που λέει ο Γιάννης και ειναι το ιδανικό .το κάνω και εγώ με το δράπανο και για να προστατέψω το κοντάκι έκανα την παρακάτω πατέντα την τελευταία φορά .. χαρτοταινία και κουτάκι απο μπύρα.. (αφού την έχω καταναλώσει...)
хостинг картинок бесплатный
κατι ακόμα που έκανα για το τελείωμα ... έκοψα στρογγύλα λεπτα γυαλόχαρτα 400 και 600 και τα κόλλησα σε χρησιμοποιημένα με σκρατσ μιας που δεν βαίνουν τόσο λεπτά σκρατσάτα. και φυσικά wd40 ψέκασμα συχνά.
πάντως καλύτερα να δουλεύεις με το πλαγιασμένο δράπανο για να βλέπεις καλύτερα.
.
μμμ δεν το ξερα.. θα παω να πάρω!Βγαίνουνε και ψιλά Χρήστο, σε μαγαζιά με χρώματα αυτοκινήτων θα βρεις μέχρι 3000.
Πάντως ένα θέμα που αντιμετώπισα την τελευταία φορά με τον ταινιολειαντήρα (που btw έχω για όποιον χρειαστεί) είναι οτι όταν είναι σπογγώδες το υλικό του πέλματος τρώει ποιο πολλή την μπακιρένια βάση και λίγο λιγότερο το υλικό του πέλματος. Δεν ξέρω αν μπορείτε να το αντιληφθείτε αλλά το βράδυ από το σπίτι θα προσπαθήσω να ανεβάσω φωτογραφία
Σωστος!!Βγαίνουνε και ψιλά Χρήστο, σε μαγαζιά με χρώματα αυτοκινήτων θα βρεις μέχρι 3000.
Πάντως ένα θέμα που αντιμετώπισα την τελευταία φορά με τον ταινιολειαντήρα (που btw έχω για όποιον χρειαστεί) είναι οτι όταν είναι σπογγώδες το υλικό του πέλματος τρώει ποιο πολλή την μπακιρένια βάση και λίγο λιγότερο το υλικό του πέλματος. Δεν ξέρω αν μπορείτε να το αντιληφθείτε αλλά το βράδυ από το σπίτι θα προσπαθήσω να ανεβάσω φωτογραφία
Κανε μια δοκιμη με λιγο λινελαιο στα πλαστικα που τροχισες....Το ξεχόνδρισμα το εκανα κι εγω σε επιτοίχιο ηλεκτρικο τροχό τροχίσματος.Αυτο που ήθελα αλλά δεν βρήκα, ήταν ξυλινο κυλινδράκι στο οποίο ήθελα να κολήσω γυαλόχαρτο και με άξονα να το δουλέψω στο μεγάλο δράπανο βάσης.
Η μια φλάντζα 6mm εχει αλλάξει χρώμα και φαινεται σαν να εφαγα το κοντάκι.Η αλλη εχει γίνει ένα με την φλάντζα αλλαγής pitch.
Πρεπει να βρώ πολύ ψιλό γυαλόχαρτο,γιατι εχω μόνο σμηριδόχαρτα , για ενα τελειωτικο πέρασμα.
Τρυπάνι φτερού,ξύλο για να μη σου πετάξει γρέζι από την αντίθετη πλευρά κάί....καλή διασκέδαση!Σήμερα εβγαλα το πέλμα και τις φλάντζες για να τα λειάνω λίγο αλλά και να ζυγίσω το προηγούμενο πέλμα με τις φλάντζες του και αντοίστοιχα το νέο.
Το παλαιό λοιπόν είναι 155γρ. και το καινούριο 196 γρ.Κι όμως διαφορά είναι αισθητή σε ένα όπλο που το έχεις συνηθίσει.
Σκέφτηκα μήπως άνοιγα μερικές μεγάλες τρύπες, από τη μέσα πλευρά βέβαια ,όπως έχει το πέλμα που είχε το όπλο ,για να ελαφρύνω .Τι λένε οι ειδικοί ;
Ποια αντίθετη πλευρά να μη μου αφήσει γρέζι Γιάννη , δεν κατάλαβα .Τρύπες λεω να κάνω μόνο στο πέλμα και οχι στις φλάντζες που ούτως η άλλως είναι πανάλαφρεςΤρυπάνι φτερού,ξύλο για να μη σου πετάξει γρέζι από την αντίθετη πλευρά κάί....καλή διασκέδαση!
Κάνεις όσες τρύπες θέλεις ανάμεσα στις βίδές...
Τοτε,μην βαζεις ξυλο!Ποια αντίθετη πλευρά να μη μου αφήσει γρέζι Γιάννη , δεν κατάλαβα .Τρύπες λεω να κάνω μόνο στο πέλμα και οχι στις φλάντζες που ούτως η άλλως είναι πανάλαφρες
Εκτός κιαν τρυπήσω το πέλμα περα ως πέρα για να ....αερίζεται.Τοτε,μην βαζεις ξυλο!
Το παλαιό λοιπόν είναι 155γρ. και το καινούριο 196 γρ.Κι όμως διαφορά είναι αισθητή σε ένα όπλο που το έχεις συνηθίσει.
Δημήτρη , κατα την γνώμη μου .. ενα ενα τα βήματα αφου εχεισ αποφασίσει για επέμβαση ..Εκτός κιαν τρυπήσω το πέλμα περα ως πέρα για να ....αερίζεται.
Πέρα απ την πλάκα Γιάννη ,νομίζεις οτι αν ανοίξω μερικές τρύπες το πέλμα δεν θα χάσει την συνοχή του ; Η βάση του βεβαία είναι σκληρή ως συνήθως ,αλλά το λαστιχένιο μέρος είναι αυτό που αυξάνει το βάρος .Το πέλμα εχει πάχος 2,8 εκ.Λεω τις τρύπες να τις κάνω σε βάθος απο την επιφάνεια γύρω στα 1,3 εκ.Το πάχος της βάσης του πέλματος ειναι 0,5 εκ. οπότε να πάρει και 0,8 απο το λάστιχο.Νομίζω οτι είναι καλά .Τι λες;