Τοποθέτηση πέλματος σε λειόκαννο

  • Thread starter Thread starter jnp
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Απο καιρό τώρα και σε σχέση με κάποιες παρεμβάσεις στο συνθετικό κοντάκι της sx3 ήθελα να κάνω ακόμη μια .Να αλλά ξω το πέλμα ΄για εναν και μόνο λόγο.Για να μεγαλώσω την επιφάνεια που πατάει στο σώμα ,ως προς το μήκος πάντα.Το πέλμα του όπλου ήταν 11,5 εκ .
Aγόρασα λοιπόν ένα πέλμα Kick-EEZ 200 όπως και 2 φλάντζες επιμήκυνσης και μια φλάντχα αλλαγής pitch κατά 1/2''.Τα ίδια που είχα δηλαδή και με το πέλμα της μάνας του .
s_l500.jpg

Οι παλιες φλάντζες και το πέλμα που ήταν τα εργοστασιακά, στο κάτω μέρος του κοντακιού δεν συνέχιζαν ακολουθώντας την προέκταση της γραμμής του κοντακιού ,πράγμα που ήθελα να κάνω και να δοκιμάσω με το νέο πέλμα.Έκαναν δηλαδή μια γωνια και συνεχιζαν προς τα πίσω .
Έτσι λοιπόν ακολουθώντας την γραμμή του κοντακιού στο κατω μέρος ,το πέλμα έφτασε μήκος κατι παραπάνω απο 13 εκ.με πολύ καλύτερο κούμπωμα στο σώμα.
Το πρόβλημα είναι οτι το πέλμα αυτό είναι λίγι βαρύ σε σχεση με της μάνας του και δεν ξέρω αν με επηρεάσει.
Εκανα διάφορες πατεντες για να μπορέσω να δουλέψω με τα δραπανα και έφτιαξα και μια ξύλινη στρογγυλή επιφάνεια,στην οποία κόλλησα γυαλόχαρτο .
Το λάθος μου ήταν οτι δούλεψα πρώτα με΄τρις φλάντζες και μετα με το πέλμα.Νομίζω ότι θα έπρεπε να τα βιδώσω όλα μαζί στη βαση που εφτιαξα για το πέλμα .

20161116_092236.jpg


20161116_103607.jpg


20161116_102648.jpg


20161116_093026.jpg



20161116_132424.jpg



20161116_200813.jpg


Μένει ακόμη λίγη ψιλοδουλειά για να τα λειάνω .Ειδικά τις φλάντζες.
ωραίος Πατριώτη !
μια χαρα πάει .. δείχνει που καλύτερο που τωρα ακολουθεί τιν γραμμή του κοντακιού ..well done.

*μιας που και εγώ δεν έχω ταινιοτριβείο που λέει ο Γιάννης και ειναι το ιδανικό .το κάνω και εγώ με το δράπανο και για να προστατέψω το κοντάκι έκανα την παρακάτω πατέντα την τελευταία φορά .. χαρτοταινία και κουτάκι απο μπύρα.. (αφού την έχω καταναλώσει....beer.)

хостинг картинок бесплатный

κατι ακόμα που έκανα για το τελείωμα ... έκοψα στρογγύλα λεπτα γυαλόχαρτα 400 και 600 και τα κόλλησα σε χρησιμοποιημένα με σκρατσ μιας που δεν βαίνουν τόσο λεπτά σκρατσάτα. και φυσικά wd40 ψέκασμα συχνά.
πάντως καλύτερα να δουλεύεις με το πλαγιασμένο δράπανο για να βλέπεις καλύτερα.;)

.
 
Ερωτηση κρισεως ... ο Κυργιας πουλαει το Progressive comfort 120 euros , επειδη ενα πολυ καλο πελμα πιστευω ξεπερνα τα 50 euros, πιστευεται οτι σε οπλο αδρανειας Breda (με βοηθεια οπλουργου) θα εφαρμωσει? ειναι μια καλη πιστευω πρωτοτυπη λυση εν σχεση με το απλο καλο aftermarket πελμα, οκ σιγουρα θα χρειασθει λιγο κοψιμο+σκαψιμο το κοντακι .... αλλα το αποτελεσμα πιστευω θα ειναι καλυτερο εν σχεση με ενα "απλο" καλο πελμα π.χ. Pachmαyr
 
Last edited:
Ερωτηση κρισεως ... ο Κυργιας πουλαει το Progressive comfort 120 euros , επειδη ενα πολυ καλο πελμα πιστευω ξεπερνα τα 50 euros, πιστευεται οτι σε οπλο αδρανειας Breda (με βοηθεια οπλουργου) θα εφαρμωσει? ειναι μια καλη πιστευω πρωτοτυπη λυση εν σχεση με το απλο καλο aftermarket πελμα, οκ σιγουρα θα χρειασθει λιγο κοψιμο+σκαψιμο το κοντακι .... αλλα το αποτελεσμα πιστευω θα ειναι καλυτερο εν σχεση με ενα "απλο" καλο πελμα π.χ. Pachmαyr
Το χωραει το κοντακι?Εχεις τις διαστασεις του?Μηπως η τζαβετα δεν αφηνει περιθωρια?
 
ωραίος Πατριώτη !
μια χαρα πάει .. δείχνει που καλύτερο που τωρα ακολουθεί τιν γραμμή του κοντακιού ..well done.

*μιας που και εγώ δεν έχω ταινιοτριβείο που λέει ο Γιάννης και ειναι το ιδανικό .το κάνω και εγώ με το δράπανο και για να προστατέψω το κοντάκι έκανα την παρακάτω πατέντα την τελευταία φορά .. χαρτοταινία και κουτάκι απο μπύρα.. (αφού την έχω καταναλώσει....beer.)

хостинг картинок бесплатный

κατι ακόμα που έκανα για το τελείωμα ... έκοψα στρογγύλα λεπτα γυαλόχαρτα 400 και 600 και τα κόλλησα σε χρησιμοποιημένα με σκρατσ μιας που δεν βαίνουν τόσο λεπτά σκρατσάτα. και φυσικά wd40 ψέκασμα συχνά.
πάντως καλύτερα να δουλεύεις με το πλαγιασμένο δράπανο για να βλέπεις καλύτερα.;)

.
Βγαίνουνε και ψιλά Χρήστο, σε μαγαζιά με χρώματα αυτοκινήτων θα βρεις μέχρι 3000.;)
Πάντως ένα θέμα που αντιμετώπισα την τελευταία φορά με τον ταινιολειαντήρα (που btw έχω για όποιον χρειαστεί) είναι οτι όταν είναι σπογγώδες το υλικό του πέλματος τρώει ποιο πολλή την μπακιρένια βάση και λίγο λιγότερο το υλικό του πέλματος. Δεν ξέρω αν μπορείτε να το αντιληφθείτε αλλά το βράδυ από το σπίτι θα προσπαθήσω να ανεβάσω φωτογραφία
 
Βγαίνουνε και ψιλά Χρήστο, σε μαγαζιά με χρώματα αυτοκινήτων θα βρεις μέχρι 3000.;)
Πάντως ένα θέμα που αντιμετώπισα την τελευταία φορά με τον ταινιολειαντήρα (που btw έχω για όποιον χρειαστεί) είναι οτι όταν είναι σπογγώδες το υλικό του πέλματος τρώει ποιο πολλή την μπακιρένια βάση και λίγο λιγότερο το υλικό του πέλματος. Δεν ξέρω αν μπορείτε να το αντιληφθείτε αλλά το βράδυ από το σπίτι θα προσπαθήσω να ανεβάσω φωτογραφία
μμμ δεν το ξερα.. θα παω να πάρω!
όντως έχει μια διαφορά όταν το τρίβεις ... αλλα σε δεύτερη φάση εγώ περνάω τα μόνο το υλικό του πέλματος να ισιώσει με το υπόλοιπο!
 
Βγαίνουνε και ψιλά Χρήστο, σε μαγαζιά με χρώματα αυτοκινήτων θα βρεις μέχρι 3000.;)
Πάντως ένα θέμα που αντιμετώπισα την τελευταία φορά με τον ταινιολειαντήρα (που btw έχω για όποιον χρειαστεί) είναι οτι όταν είναι σπογγώδες το υλικό του πέλματος τρώει ποιο πολλή την μπακιρένια βάση και λίγο λιγότερο το υλικό του πέλματος. Δεν ξέρω αν μπορείτε να το αντιληφθείτε αλλά το βράδυ από το σπίτι θα προσπαθήσω να ανεβάσω φωτογραφία
Σωστος!!
Τρωει πιο ευκολα τον βακελιτη(μαλλον).θελει φαγωμα λιγο λιγο και χωρις πολυ πιεση.Απαλα.
Το λαστιχο εχει ανοχη σε αντιθεση με τον βακελιτη.Θελει δουλεμα "τσιμπητα".;)
Καλο "φαγωμα"κανει ο ηλεκτρικος τροχος για ακονισμα.Εγω,εκει κανω τη χοντροδουλεια ,τελειωμα με Dremel και κυλινδρακι με γυαλοχαρτο και φινιρισμα με ψιλοτερα γυαλοχαρτα σε τακακι.
Η μασκα ειναι απαραιτητη για να μην εισπνεουμε το τριμμενο υλικο!
 
Το ξεχόνδρισμα το εκανα κι εγω σε επιτοίχιο ηλεκτρικο τροχό τροχίσματος.Αυτο που ήθελα αλλά δεν βρήκα, ήταν ξυλινο κυλινδράκι στο οποίο ήθελα να κολήσω γυαλόχαρτο και με άξονα να το δουλέψω στο μεγάλο δράπανο βάσης.
Η μια φλάντζα 6mm εχει αλλάξει χρώμα και φαινεται σαν να εφαγα το κοντάκι.Η αλλη εχει γίνει ένα με την φλάντζα αλλαγής pitch.
Πρεπει να βρώ πολύ ψιλό γυαλόχαρτο,γιατι εχω μόνο σμηριδόχαρτα , για ενα τελειωτικο πέρασμα.
 
Το ξεχόνδρισμα το εκανα κι εγω σε επιτοίχιο ηλεκτρικο τροχό τροχίσματος.Αυτο που ήθελα αλλά δεν βρήκα, ήταν ξυλινο κυλινδράκι στο οποίο ήθελα να κολήσω γυαλόχαρτο και με άξονα να το δουλέψω στο μεγάλο δράπανο βάσης.
Η μια φλάντζα 6mm εχει αλλάξει χρώμα και φαινεται σαν να εφαγα το κοντάκι.Η αλλη εχει γίνει ένα με την φλάντζα αλλαγής pitch.
Πρεπει να βρώ πολύ ψιλό γυαλόχαρτο,γιατι εχω μόνο σμηριδόχαρτα , για ενα τελειωτικο πέρασμα.
Κανε μια δοκιμη με λιγο λινελαιο στα πλαστικα που τροχισες....;)
 
Σήμερα εβγαλα το πέλμα και τις φλάντζες για να τα λειάνω λίγο αλλά και να ζυγίσω το προηγούμενο πέλμα με τις φλάντζες του και αντοίστοιχα το νέο.
Το παλαιό λοιπόν είναι 155γρ. και το καινούριο 196 γρ.Κι όμως διαφορά είναι αισθητή σε ένα όπλο που το έχεις συνηθίσει.
Σκέφτηκα μήπως άνοιγα μερικές μεγάλες τρύπες, από τη μέσα πλευρά βέβαια ,όπως έχει το πέλμα που είχε το όπλο ,για να ελαφρύνω .Τι λένε οι ειδικοί ;o_O

2016_11_20_12_47_53.png
 
Last edited:
Σήμερα εβγαλα το πέλμα και τις φλάντζες για να τα λειάνω λίγο αλλά και να ζυγίσω το προηγούμενο πέλμα με τις φλάντζες του και αντοίστοιχα το νέο.
Το παλαιό λοιπόν είναι 155γρ. και το καινούριο 196 γρ.Κι όμως διαφορά είναι αισθητή σε ένα όπλο που το έχεις συνηθίσει.
Σκέφτηκα μήπως άνοιγα μερικές μεγάλες τρύπες, από τη μέσα πλευρά βέβαια ,όπως έχει το πέλμα που είχε το όπλο ,για να ελαφρύνω .Τι λένε οι ειδικοί ;o_O

2016_11_20_12_47_53.png
Τρυπάνι φτερού,ξύλο για να μη σου πετάξει γρέζι από την αντίθετη πλευρά κάί....καλή διασκέδαση!
Κάνεις όσες τρύπες θέλεις ανάμεσα στις βίδές...;)
 
Τρυπάνι φτερού,ξύλο για να μη σου πετάξει γρέζι από την αντίθετη πλευρά κάί....καλή διασκέδαση!
Κάνεις όσες τρύπες θέλεις ανάμεσα στις βίδές...;)
Ποια αντίθετη πλευρά να μη μου αφήσει γρέζι Γιάννη , δεν κατάλαβα .Τρύπες λεω να κάνω μόνο στο πέλμα και οχι στις φλάντζες που ούτως η άλλως είναι πανάλαφρες
 
Τοτε,μην βαζεις ξυλο!.sarcastic.
Εκτός κιαν τρυπήσω το πέλμα περα ως πέρα για να ....αερίζεται..sarcastic.
Πέρα απ την πλάκα Γιάννη ,νομίζεις οτι αν ανοίξω μερικές τρύπες το πέλμα δεν θα χάσει την συνοχή του ; Η βάση του βεβαία είναι σκληρή ως συνήθως ,αλλά το λαστιχένιο μέρος είναι αυτό που αυξάνει το βάρος .Το πέλμα εχει πάχος 2,8 εκ.Λεω τις τρύπες να τις κάνω σε βάθος απο την επιφάνεια γύρω στα 1,3 εκ.Το πάχος της βάσης του πέλματος ειναι 0,5 εκ. οπότε να πάρει και 0,8 απο το λάστιχο.Νομίζω οτι είναι καλά .Τι λες;
 
Last edited:
Το παλαιό λοιπόν είναι 155γρ. και το καινούριο 196 γρ.Κι όμως διαφορά είναι αισθητή σε ένα όπλο που το έχεις συνηθίσει.

Δημήτρη εννοείς ότι άλλαξε το ζύγισμα ή ότι γενικά έγινε το όπλο πιο βαρύ;
 
Εκτός κιαν τρυπήσω το πέλμα περα ως πέρα για να ....αερίζεται..sarcastic.
Πέρα απ την πλάκα Γιάννη ,νομίζεις οτι αν ανοίξω μερικές τρύπες το πέλμα δεν θα χάσει την συνοχή του ; Η βάση του βεβαία είναι σκληρή ως συνήθως ,αλλά το λαστιχένιο μέρος είναι αυτό που αυξάνει το βάρος .Το πέλμα εχει πάχος 2,8 εκ.Λεω τις τρύπες να τις κάνω σε βάθος απο την επιφάνεια γύρω στα 1,3 εκ.Το πάχος της βάσης του πέλματος ειναι 0,5 εκ. οπότε να πάρει και 0,8 απο το λάστιχο.Νομίζω οτι είναι καλά .Τι λες;
Δημήτρη , κατα την γνώμη μου .. ενα ενα τα βήματα αφου εχεισ αποφασίσει για επέμβαση ..
μπορείς σε πρώτη φάση να κανεις μικρές τρύπες το σκληρό του πέλματος στην λογική "σουρωτήρι" σε ένα οβάλ σχήμα αφήνοντας ψωμί στα ακρα .. ετσι η λειτουργιά του υλικού δεν νομίζω να κινδυνεύσει να επηρεαστεί ..
αν δεισ οτι δεν επαρκεί .. ίσος να δοκίμαζες να βαθύνεις τισ μικρές τρύπες τρώγοντας υλικό .
*πιστεύω οτι οι μικρές τρύπες θα διατηρήσουν την σταθερότητα ενω οι μεγάλες μπορεί να το επηρεάσουν .
 
Συμφωνω με τον Χρηστο.
Καλο ειναι να κανεις τις τρυπες σε κολωνατο δραπανο για να εχεις ακριβεια ως προς το βαθος.Μη βγεις πολυ προς την περιφερεια.Κανε πολλες και μικρες και το ξαναβλεπεις...
Σιγουρα ειναι αβολο το τουφεκι τωρα?Στην ουσια του προσθεσες ενα φυσιγγι στο πισω μερος.Βεβαια ειναι εντελως στην ακρη το βαρος,ειναι ομως αβολο?.xm.
Οι καραμπινες ειναι μπροστοβαρες,κατα κανονα.
Το δοκιμασες σε συνθηκες κυνηγιου να υποθεσω...
Εχει διαφορα να επωμιζουμε το οπλο αδειο,απο γεματο.Πολυ περισσοτερο σε αυτογεμες,που το βαρος απλωνεται λογω διαταξης των φυσιγγιων στην αποθηκη.
Δεν του ξανακανεις ενα τσεκ,πριν πας στην επεμβαση?;)
 
Όπως και να γίνουν οι τρύπες ,σίγουρα θα άφηνα πολύ ψωμί στην περιφέρεια και μάλιστα έχω σκοπό να αφήσω και δυο νεύρα στην μέση ,κάθετα .Σαν σταυρός δηλαδή.
Οι τρύπες αν τελικά τις κάνω, σίγουρα Γιάννη στο κωλονάτο δράπανο ,αφού υπάρχει και μ αυτό έχεις πολύ καλό έλεγχο και ρυθμιζόμενο βάθος τρυπήματος.
Όσο για τη δοκιμή που ρωτάς ,προχθές κυνήγησα με το νέο πέλμα για πρώτη φορά.Μπορώ να πω οτι τη διαφορά βάρους την καταλαβαίνω.Στην επόμιση και το αν με δυσκολεύει που είναι πιο πισόβαρο ,θα απαντούσα ,μάλλον , αφού η ιδέα και μόνο, ειναι μεγάλο πράμα.Και άμα σου μπει η ιδέα ,καλό είναι να τη βγάλεις ..sarcastic.
 
Μητσο,στανταρισε το οσο μπορεις!
Η συνηθεια,βεβαια,ειναι δευτερη φυση!
Δωστου τις ευκαιριες του....
Γενικοτερα,ο κανονας ειναι πως..... δεν υπαρχει κανονας!
Η Mossberg εχει γινει 3,700γρμ.Αδεια!
Προσθεσα στο κοντακι 200γρμ και μαλλον..ηθελε κι αλλο!
Την επιασε στα χερια φιλος κι επερνε ορκο πως ειναι 3,200.
Τα παραπανω τα "χρεωνεσαι",ετσι κι αλλιως.....
Εσενα,τι βολευει?ΕΣΥ θα την κουβαλας!;)
Και τραβας πολυ πορεια ρε φιλε.....sarcastic.
 
Back
Top