Το Α και το Ω στην ιδιογόμωση

Το παραγομενο εργο της πυριτιδας....ασχετα με την ποσοτητα....πρεπει να γινεται εντος του παφυλα...
σε διαφορετικη περιπτωση δλδ χαμηλος παφυλας με περισσοτερη πυριτιδα εχουμε αλλοιωση του
σεταπ......με οτι αυτο συνεπαγεται.
 
Σε μια συνταγή αν αλλάξω μόνο τον μέγεθος του παφυλα κρατώντας όλα τα αλλά ίδια ακόμα και την μάρκα του κάλυκα, θα αλλάξει κάτι στην απόδοση της ντουφεκιάς;
Δεν θα επηρεαστεί η απόδοση.
Παρεμπιπτόντως, το ύψος του μετάλλου δεν έχει καμμία σχέση με την αντοχή του κάλυκα.
 
O λόγος που RC -BORNAGHI -CLEVER χρησιμοποιούν σε 24 άρια αγωνιστικά πολύ ψηλά μέταλλα είναι αυτός
Καλυτερη κ πιο ασφαλής εξαγωγή του καλυκα, πιο όμορφη εμφάνιση, ελαφρά μεγαλυτερη αρχική ταχυτητα κ πιεσεις
 
Σε μια ερώτηση που έκαναν στον G. Garolini για την καταλληλότητα του κάλυκα σε καποιο σεταπ,αν θα χρησιμοποιουσε δηλαδή Τ2 η Τ3, αυτός του απάντησε ποιον τύπο κάλυκα να χρησιμοποιήσει και του είπε ότι οι Τ2 κάλυκες δεν έχουν κανένα πρόβλημα σε ένα φυσίγγι έως και τα 900 bar πίεση...
 
Ο καθε ενας μας εχει τις αποψεις του.....για μενα ολες ειναι σεβαστες.....απο την ''αλλη'' εγω σαν ιδιογομωτης
δεν θα εκλεινα ΠΟΤΕ φορτωμενο σε πυριτιδα σεταπ σε καλυκα Τ2 ασχετα με τα ποσα bar πιεσης αντεχει.
Δηλ....Ποτέ δεν θα εβαζα πυριτιδα 2,30 - 2,40 σε καλυκα Τ2. Θα εβαζα καλυκα Τ5....και ο νοων νοειτω.
Αλλωστε ποιος ο λογος διαφορας υψους του παφυλα στους καλυκες ???
 
Νίκο δεν είπε να χρησιμοποιήσει καποιος Τ2 κάλυκα σε φορτωμένο φυσιγγι.... Απλά ανέφερε ποια είναι τα όρια του καλυκα.... Και μη ξεχνάς ότι και ένα φυσίγγι με λίγα γραμμάρια φορτιο μπορεί να έχει αυξημενα μπαρ....
 
Καταλαβα πολυ καλα και τι εγραψες και ειπε Στρατο. Απλα εγραψα τι κανω εγω σαν ιδιογομωτης....
και ποια ειναι η αποψη μου για την διαφορα υψους του παφυλα που εχουν οι καλυκες.
Αυτο που λες για τα αυξημενα bar σε λιγα γραμμαρια το γνωριζω φιλε.
 
Πολυ ωραιο το βιντεο.... αλλα προσωπικα εγω θα εξακολουθησω τα φορτωμενα σεταπ να τα κλεινω
σε καλυκες Τ5. Αλλωστε δεν προσπαθω να πεισω κανεναν για τις αποψεις μου.....
Σεβομαι τα οσα λεει ....ασχετα εαν δεν τα υιοθετω.....οι δοκιμες μου αλλα πραγματα μου εχουν δειξει....
 
Πολλες φορες η θεωρια απο πραξη απεχει αρκετα....Για του λογου το αληθες.....οποιος θελει ας κλεισει
με MG2 - 2,10Χ37-Ν5 Σε καλυκα Τ1 και Τ5. Ας τα ριξει σε στοχο....να δει τις διαφορές.
ΥΓ, Το σεταπ ειναι ασφαλες....γι'αυτο και το εγραψα.
 
Μια ερώτηση, τι τύπου κυαθια έχουν θέμα με φρενατα τσοκ; δλδ να ακυρώνουν τη λειτουργία τους.
Για μενα Μανο ολα τα κυαθια ακομα και η ντιανα που μαζι με το ubturator ταξιδευει ως ενα σωμα μεχρι την εξοδο,ενα καθαυτο τσοκ φρενου την δουλεια του θα την κάνει. Την δουλεια του τσοκ φρενου την εκανε ο συγκεντρωτηρας flight control ο παλιος της federal με συμβατικα τσοκ ,ο καινουργιος δουλευει σε φρενατο τώρα.
 
Μια ερώτηση, τι τύπου κυαθια έχουν θέμα με φρενατα τσοκ; δλδ να ακυρώνουν τη λειτουργία τους.

Πολυ ωραια και ενδιαφερουσα η ερωτηση σου Μανο.......Προσωπικα καποιες μαλλινες μου τις εκανε σκονη....δεν εχω δοκιμασει LB6 ακοπο... και δεν ξερω. Πιστευω οτι ο LB6 ακοπος δεν δουλεψει οπως δουλευει σε τσοκ μαμα.
 
πχ το μισόταπο πώς το επηρεάζει; το αποσπώμενου πάτου;
Το σκεπτικό του αποσπώμενο πάτου ειναι το κιαθιο να ταξιδέψει μαζί με τα σκάγια για μην σκορπίσουν αμέσως. Αν μπει τσοκ φρενου ποιος ο λόγος να βάλεις αποσπώμενο. Επίσης το τσοκ φρενου ανερει κ τον skeet.
 
Το σκεπτικό του αποσπώμενο πάτου ειναι το κιαθιο να ταξιδέψει μαζί με τα σκάγια για μην σκορπίσουν αμέσως. Αν μπει τσοκ φρενου ποιος ο λόγος να βάλεις αποσπώμενο. Επίσης το τσοκ φρενου ανερει κ τον skeet.

Γιάννη σε ευχαριστώ, αυτές τις απαντήσεις ψάχνω.
 
Έκανα μια δοκιμή με mbx36 στα 34 γραμμάρια και μάλλινη.το σετ απ' θέλει ψάξιμο ακόμα..
IMG_20200923_173651.jpg
Το εστησα με διαφορετικη σειρα για να το ξαναριξω. Έβαλα τη κουβετ ,μετά τα 2 overpowder , τη μάλλινη ( έκοψα στη μέση τη μάλλινη ) και πρόσθεσα άλλο ένα χαρτάκι 1 χιλιοστου και άφησα 10 χιλιοστά ελεύθερου χωρου. Κλείσιμο 6* και τελικό 58,2.
Αν έχετε κάποια αλλαγή να προτείνετε γράψτε τη...
 
Back
Top