Το Α και το Ω στην ιδιογόμωση

"Ελάχιστα χαμηλότερη αρχική, ελάχιστα μεγαλυτερη μενουσα"
Πως γίνεται αυτό;
Για πες μας την δική σου άποψη όσο αφορα την ερώτηση που έκανε ο φίλος για το 6 κ 8 αστέρι, κ μετα θα σου εξηγήσω αναλυτικά πως γινεται
 
Ό,τι ξεκινάει πολύ γρήγορα, επιβραδύνεται και πολύ γρήγορα, απ' τη φυσική
Εδώ, όμως, μιλάμε για δύο σώματα που ξεκινάνε με διαφορετική αρχική. Γιατί το ταχύτερο θα έχει μικρότερη τελική ταχύτητα (με όλα τα άλλα χαρακτηριστικά τους ίδια);
 
Εδώ, όμως, μιλάμε για δύο σώματα που ξεκινάνε με διαφορετική αρχική. Γιατί το ταχύτερο θα έχει μικρότερη τελική ταχύτητα (με όλα τα άλλα χαρακτηριστικά τους ίδια);
Γιατί θα δεχτεί μεγαλύτερη αντίσταση απ' τον ατμοσφαιρικό αέρα, άρα μπορεί να ξεκίνησε με μεγαλύτερη αρχική ταχύτητα αλλά ο ρυθμός επιβράδυνσης είναι μεγαλύτερος
 
Γιατί θα δεχτεί μεγαλύτερη αντίσταση απ' τον ατμοσφαιρικό αέρα, άρα μπορεί να ξεκίνησε με μεγαλύτερη αρχική ταχύτητα αλλά ο ρυθμός επιβράδυνσης είναι μεγαλύτερος
Κάπου τα έχεις μπερδέψει. Δες το παρακάτω (τυχαίο) παράδειγμα και θα καταλάβεις τη διαφορά.
https://www.federalpremium.com/comp...=11-P209+TC&cgid=premiumslugbuckshot&backUrl=
 
Ο ρυθμος μεταβολής της ταχύτητας (μέτρο της επιβράδυνσης) είναι η κλίση της καμπύλης σε κάθε Dx. Εγώ βλέπω ότι έχει ελαφρώς μεγαλύτερη κλίση (οκ οπτικά, αλλά στα μάτια μου εμφανές) η μπλε γραμμή (η μεγαλύτερη αρχική) απ' την κιτρινοπορτοκαλι.
Τεσπά δε με ενδιαφέρει να αποδείξω κάτι, εάν κάνω λάθος ας με διορθώσει ένας φυσικός, εγώ έτσι τα θυμαμαι απ'τη λυκειακή φυσική.
 
Επιτρεψετε μου να προσθέσω και αυτό που έχει αναφερθεί κ αλλες φορές εδω και φαντάζομαι οτι θα ισχυει... Οσο πιο υψηλή η ταχύτητα, τοσο πιο πολύ παραμορφωνονται τα σκαγια και οταν οταν βγουν απο την κάννη δεχονται περισσότερη αντίσταση. Απο την φυσικη λυκείου ανέσυρα οτι αν η ταχυτητα v ενος αντικειμένου που κινείται διπλασιαστεί,τοτε η αντισταση χ όχι μονο θα διπλασιαστεί αλλα θα τετραπλασιαστεί (οχι 2x αλλα x²). Αρα μικρή αυξηση ταχύτητας εχει ως αποτέλεσμα μια μεγάλη σχετικά αντίσταση του αέρα. Νομίζω πως θα ισχύει και στο θεμα μας.
 
Στο διαγραμμα που έχει παραθέσει ο Λευτέρης πιο πάνω αν δε κάνω λάθος μας λέει ότι το φυσίγγι με τη μπλε γραμμή στο διαγραμμα ξεκινάει με 1900 πόδια ανά δευτερολεπτο και στις 125 γυαρδες έχει 1416 πόδια ανά δευτερ.
Στο φυσίγγι με τη κίτρινη γραμμή ξεκινάει με 1700π/δ και στις 125 γυαρδες έχει 1269 π/δ άρα το πρώτο φυσίγγι με τη μεγαλύτερη αρχική έχει χάσει 484 π/δ ενώ το δεύτερο 431 π/δ στην ίδια αποσταση. Αν κανω λάθος διορθώσετε με.....
 
Last edited:
Ο ρυθμος μεταβολής της ταχύτητας (μέτρο της επιβράδυνσης) είναι η κλίση της καμπύλης σε κάθε Dx. Εγώ βλέπω ότι έχει ελαφρώς μεγαλύτερη κλίση (οκ οπτικά, αλλά στα μάτια μου εμφανές) η μπλε γραμμή (η μεγαλύτερη αρχική) απ' την κιτρινοπορτοκαλι.
Έτσι είναι και κάπου στα 2χλμ. οι ταχύτητες τους θα εξομοιωθούν.
Στις πρακτικές (κυνηγετικές) αποστάσεις που μας ενδιαφέρουν όμως το ταχύτερο θα είναι πάντα πιο γρήγορο.
 
Επιτρεψετε μου να προσθέσω και αυτό που έχει αναφερθεί κ αλλες φορές εδω και φαντάζομαι οτι θα ισχυει... Οσο πιο υψηλή η ταχύτητα, τοσο πιο πολύ παραμορφωνονται τα σκαγια και οταν οταν βγουν απο την κάννη δεχονται περισσότερη αντίσταση. Απο την φυσικη λυκείου ανέσυρα οτι αν η ταχυτητα v ενος αντικειμένου που κινείται διπλασιαστεί,τοτε η αντισταση χ όχι μονο θα διπλασιαστεί αλλα θα τετραπλασιαστεί (οχι 2x αλλα x²). Αρα μικρή αυξηση ταχύτητας εχει ως αποτέλεσμα μια μεγάλη σχετικά αντίσταση του αέρα. Νομίζω πως θα ισχύει και στο θεμα μας.
Να σε διορθωσω λιγο....
Οσο ποιο υψηλη ταχυτητα τοσο περησσοτερα bar .........εκει παραμορφονωντε τα σκαγια περησοτερο .....οχι στον αερα.....
 
Να σε διορθωσω λιγο....
Οσο ποιο υψηλη ταχυτητα τοσο περησσοτερα bar .........εκει παραμορφονωντε τα σκαγια περησοτερο .....οχι στον αερα.....
Υψηλη ταχυτητα εντός της κάννης. Δεν παραμορφωνονται στον αερα,συμφωνώ. Δεν το περιεγραψα ορθά.
 
Η ταχύτητα καύσης της πυρίτιδας κάνει τη διαφορά.
Δύο φυσίγγια που έχουν όλα τα χαρακτηριστικά τους ίδια και βγάζουν την ίδια ταχύτητα, το ένα με π.χ. sipe και το άλλο με SP2 έχουν εντελώς διαφορετική παραμόρφωση σκαγιών τη στιγμή της πυροδότησης.
Αυτό με την αργή πυρίτιδα παραμορφώνει λιγότερο τα σκάγια. Αυτό, άλλωστε, φαίνεται και στα διαγράμματα των πιέσεων. Και φυσικά οι πιέσεις είναι μεγαλύτερες με την πιο γρήγορη πυρίτιδα.
 
Η ταχύτητα καύσης της πυρίτιδας κάνει τη διαφορά.
Δύο φυσίγγια που έχουν όλα τα χαρακτηριστικά τους ίδια και βγάζουν την ίδια ταχύτητα, το ένα με π.χ. sipe και το άλλο με SP2 έχουν εντελώς διαφορετική παραμόρφωση σκαγιών τη στιγμή της πυροδότησης.
Αυτό με την αργή πυρίτιδα παραμορφώνει λιγότερο τα σκάγια. Αυτό, άλλωστε, φαίνεται και στα διαγράμματα των πιέσεων. Και φυσικά οι πιέσεις είναι μεγαλύτερες με την πιο γρήγορη πυρίτιδα.

Εδω παιζετε και ολο το παιχνηδι στης long range ντουφεκιες.....
Γιατι στα 30 μετρα το 95 % των φυσιγγιων σκωτωνουν..
το αλλο 5 % σκοτωνη λιγο παραπερα...
 
Στα long range φυσιγγια για να εχεις αποδοση..........απαραιτητη προυποθεση ειναι εκτος απο ενα καλο
και ''ισορροπημενο'' σεταπ......πρεπει να εχεις και πολυ καλη ποιοτητα σκαγιων.....
Το αλευρι επισεις μειωνει την παραμορφωση σκαγιων....μεχρι ενα σημειο....αν δεν εχεις σωστη ποιοτητα
σκαγιων.....δεν μπορεις να λες οτι εχεις long range φυσιγγιο.....απλα πραγματα....
 
Back
Top