Το Α και το Ω στην ιδιογόμωση

Βασίλη, η Remington ήταν η μεγαλύτερη εταιρεία στα λειοκανα και είχε το μεγαλύτερο γόητρο παγκοσμίως. Στις περισσότερες εξελίξεις ήταν η πρωτοπόρος και οι υπόλοιποι ακολουθούσαν,από όσα μάθαινα παλιότερα από αμερικανικά περιοδικά, κάπου στην δεκαετία του 90 άλλαξε πολύ σαν εταιρία με πολλές αμφιλεγόμενες επιλογές και στα λειοκανα και στα ραβδωτά, και έφτασε κοντά στην διάλυση. Δεν ξαναέκανε κανένα προϊόν της την σούπερ επιτυχία χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν παραμένει εταιρία με κύρος. Προσωπική μου άποψη βέβαια, αλλά δεν με γοητεύει κάποιο σύγχρονο προϊόν της.
Που αποδίδεις τη γοητεία....της βε3❓
 
Γιάννη εν μέρει έχεις δίκιο, δεν είναι μόνο το που βρίσκονται οι οπές αλλά και το μέγεθος και ο αριθμός τους. Η Remington με την ν3 και με αρκετές άλλες επιλογές της έκανε λαθη που την οδήγησαν στην καταστροφή. Σε ένα μηχανισμό αεριων η κοινή λογική λέει πως χρησιμοποιείς τα αέρια της καύσης όσο πιο καθυστερημένα γίνεται, όχι να παίρνεις πυρίτιδα την στιγμή που καίγεται.
Το λάθος τις Ρεμ δεν είναι η v3 ήταν η 105 και το μεγαλύτερο λάθος είναι ότι δεν έβγαλε πλάγια και αλληλεπιθετα νέα μοντέλα για να παίξει μπάλα στη σκοποβολή που εχει εξελιχθει ταχύτατα τα τελευταία χρόνια να μου πεις έπαιξε μπάλα η wintsister παπαριά και αυτή πίσω έμεινε .Αυτές οι εταιρίες στηρίχθηκαν στα ονόματα που δημιούργησαν με τα αυτογεμη τους και δεν τα εξέλιξαν όσο έπρεπε ειδικά η Ρεμί αντιθέτως βρήκαν ευκαιρία και τους πρόλαβαν και πήραν μεγάλο μερίδιο της αγοράς τα πιο γοητευτικά και λεπτεπίλεπτα με καλουδια αξεσουάρ τσοκακια φλάντζες κλίσεων κτλ ευρωπαϊκά και εκεί έχασαν τη μπάλα έβγαλε και δύο μοντέλα που δεν τράβηξαν 105 GTI και VERSA MAX Και δεν κατάφεραν να δώσουν τίποτα παραπάνω από μια 1100 αντίθετα κάποια ήταν και εμπλοκοφιλικα και τώρα δύσκολα μια v3 ,,θα σώσει τη παρτίδα .Τους έφαγαν οι Ευρωπαίοι σε όλα όπλα αυτοκίνητα €εναντι,$ και φοβάμαι μη παραβαλούν δάκτυλο και γίνει η Ευρώπη σκορποχωρι ,όχι ότι είναι και ενωμένη αλά λέμε.
 
Πολύ σωστά. Αυτός ειναι ο λόγος που στα αερίων αυτογεμή οι τρύπες στις κάννες ειναι περίπου στα 15-20 εκατοστά από την θαλάμη ώστε να έχει εξασθενίσει η πίεση και να μην σπάει τα κλειστρα και τα μπιστόνια. Αν υπήρχαν στο στόμιο κοντά στα τσοκ της κάννης 500 bar πιεση τότε στις καραμπίνες αερίων θα έσπαγαν και μπιστόνια και κλειστρα και βάσεις και όλα.
Οι τρύπες μπορούν να είναι όπου θέλει ο κατασκευαστής
Η διάμετρός τους και ο αριθμός τους όμως δεν μπορεί να είναι υπολογισμένα στην τύχη.
 
Οι τρύπες μπορούν να είναι όπου θέλει ο κατασκευαστής
Η διάμετρός τους και ο αριθμός τους όμως δεν μπορεί να είναι υπολογισμένα στην τύχη.
Ο κατασκευαστής μπορεί να κάνει ότι θέλει. Το θέμα είναι το αποτέλεσμα τι θα βγει. Τα πιο διαδεδομένα και σύγχρονα αερίων πάντως εκεί στα 15-20 εκ από την θαλάμη τις έχουν τις τρύπες οπότε κάποιος λόγος υπάρχει και για αυτό. Αλλά όπως σωστά τα είπατε παίζουν και άλλα πολλά ρόλο εκτός από την απόσταση που βρίσκονται από την κάννη. Ανάλογα με την πίεση των αερίων που χρειάζεται το κάθε όπλο για να λειτουργήσει ο μηχανισμός του και το μπιστόνι ρυθμίζουν όλες αυτές τις παραμέτρους όπως πχ. το μέγεθος και το πλήθος των τρυπών καθώς και την απόσταση τους από την θαλάμη για να λειτουργεί σωστά. Όμως όπως σωστά αναφέρθηκε παίζει πολύ μεγάλο ρόλο και η στιγμή που θα περάσουν τα αέρια στο μπιστόνι και αυτό δεν νομίζω ότι μπορείς να το ρυθμίσεις με κάποιο διαφορετικό τρόπο εκτός από την απόσταση που είναι η τρύπες από την θαλάμη καθώς και την διαδρομή που έχουν να διανύσουν τα αέρια μέχρι να φτάσουν στο μπιστόνι. Αλλιώς μπορεί να έχεις μέχρι και θέματα ασφαλείας αν σου ανοίγει το κλειστρο νωρίτερα από ότι πρέπει.
 
Ο κατασκευαστής μπορεί να κάνει ότι θέλει. Το θέμα είναι το αποτέλεσμα τι θα βγει. Τα πιο διαδεδομένα και σύγχρονα αερίων πάντως εκεί στα 15-20 εκ από την θαλάμη τις έχουν τις τρύπες οπότε κάποιος λόγος υπάρχει και για αυτό. Αλλά όπως σωστά τα είπατε παίζουν και άλλα πολλά ρόλο εκτός από την απόσταση που βρίσκονται από την κάννη. Ανάλογα με την πίεση των αερίων που χρειάζεται το κάθε όπλο για να λειτουργήσει ο μηχανισμός του και το μπιστόνι ρυθμίζουν όλες αυτές τις παραμέτρους όπως πχ. το μέγεθος και το πλήθος των τρυπών καθώς και την απόσταση τους από την θαλάμη για να λειτουργεί σωστά. Όμως όπως σωστά αναφέρθηκε παίζει πολύ μεγάλο ρόλο και η στιγμή που θα περάσουν τα αέρια στο μπιστόνι και αυτό δεν νομίζω ότι μπορείς να το ρυθμίσεις με κάποιο διαφορετικό τρόπο εκτός από την απόσταση που είναι η τρύπες από την θαλάμη καθώς και την διαδρομή που έχουν να διανύσουν τα αέρια μέχρι να φτάσουν στο μπιστόνι. Αλλιώς μπορεί να έχεις μέχρι και θέματα ασφαλείας αν σου ανοίγει το κλειστρο νωρίτερα από ότι πρέπει.
gas_chamber-tm-tfb.jpg

Μπορεί να είναι τόσο κοντά που κάποιες να καλύπτονται από το φυσέκι.
 
Back
Top