Στράτο σε καταλαβαίνω, η οδήγησή του είναι πολύ ιδιαίτερη και πολύ αθλητική. Θα πρέπει να μάθεις που να βάζεις το βάρος του σώματός σου αν θέλεις να στρίψει. Θα πρέπει να μάθεις να σηκώνεσαι όρθιος αν θέλεις να περάσει από εξτρημ δυσκολίες όπως βράχια. Θα πρέπει να έχεις δυνατά χέρια για να στρίψει το τιμόνι σε δύσκολες πορείες.
Όμως όλα αυτά με την πρακτική θα τα μάθεις γρήγορα, ιδίως αν έχεις εμπειρίες με μηχανές.
Επίσης, όταν το αγοράσεις καινούργιο να ξέρεις ότι το μηχανάκι δεν είναι καθόλου έτοιμο για το βουνό από το εργοστάσιο. Θα τουμπάρει και θα σε ρίξει κάτω σίγουρα. Έτσι ολοκαίνουργιο όπως είναι θα το στείλεις στον Τάσο στη Θεσσαλονίκη που είναι ο ειδικός στις γουρούνες στην Ελλάδα και θα στο κάνει ακριβώς αυτό που λέει το όνομά του, ATV - All Terrain Vehicle. Θα μακρύνει ο άξονας, θα κατέβει το κέντρο βάρους, θα αλλάξει τα ψαλίδια μπροστά για να ανοίγουν στις πιο δύσκολες καταστάσεις, θα αλλάξεις το τιμόνι για να μη στραβώνει με τίποτα και να μη σε κουράζει, θα βάλεις προστατευτικά σίδερα κάτω από τη μηχανή για να μην τραυματίζεται από τα βράχια. Και μετά μόνο τα αγριοκάτσικα Κρι-Κρι θα μπορούν να σε ακολουθήσουν.
Όμως όλα αυτά με την πρακτική θα τα μάθεις γρήγορα, ιδίως αν έχεις εμπειρίες με μηχανές.
Επίσης, όταν το αγοράσεις καινούργιο να ξέρεις ότι το μηχανάκι δεν είναι καθόλου έτοιμο για το βουνό από το εργοστάσιο. Θα τουμπάρει και θα σε ρίξει κάτω σίγουρα. Έτσι ολοκαίνουργιο όπως είναι θα το στείλεις στον Τάσο στη Θεσσαλονίκη που είναι ο ειδικός στις γουρούνες στην Ελλάδα και θα στο κάνει ακριβώς αυτό που λέει το όνομά του, ATV - All Terrain Vehicle. Θα μακρύνει ο άξονας, θα κατέβει το κέντρο βάρους, θα αλλάξει τα ψαλίδια μπροστά για να ανοίγουν στις πιο δύσκολες καταστάσεις, θα αλλάξεις το τιμόνι για να μη στραβώνει με τίποτα και να μη σε κουράζει, θα βάλεις προστατευτικά σίδερα κάτω από τη μηχανή για να μην τραυματίζεται από τα βράχια. Και μετά μόνο τα αγριοκάτσικα Κρι-Κρι θα μπορούν να σε ακολουθήσουν.
Last edited: