Το κατάλληλο αυτοκίνητο για κυνήγι

Πρέπει να είναι το fiat panda το cross...
Θεωρώ ότι έτσι μικρό ελαφρύ με μπλοκε και 4 λάστιχα 50/50,παει παντού αρκεί να ξέρεις...
Κυκλοφορούν πολλά βιντεακια στο yt για το ποιο εργαλείο και αμαξάρα έχεις στα χέρια σου..
Λίγο πρόβλημα οι χώροι, αλλα λύνεται αυτό..
Καλορίζικο να είναι πάντα καθισμένες οι αναρτήσεις από τις μπεκάτσες..
Αμαξάρααααα φίλε...
Ναι Τάσο, το cross είναι του 2015. Το πήρα από νοικοκυρι που το προσεχέ πολλή , όχι κυνηγό, με 125.000 χιλιόμετρα. Για την ώρα έχω τα θερινά λάστιχα πάνω μιας και είναι σχεδόν καινούργια, ίσως βάλω 4 εποχών αλλά δε ξέρω ακόμα. Από θέμα χώρων όντως είναι μικρούλι αλλά ευέλικτο.....κάτι χάνεις κάτι κερδίζεις σε αυτές τις περιπτώσεις. Σκέφτομαι στο μέλλον μια μπαγκαζιερα οροφής.
 
Επιβεβαιωνω σαν κατοχος του diesel 4x4 απο το 2007,σκετο εργαλειο...μια δυσκολια να βρεις σωστα ελαστικα για 50/50 υπαρχει ομως ,βγαζει μικροβλαβες αλλα διορθωνεται φθηνα , μεονεκτημα δεν ειναι πολυ κοντη η πρωτη ταχυτητα ,δεν υπαρχει αντικαταστατης του σε μικρο σημερα..
 
Ναι Τάσο, το cross είναι του 2015. Το πήρα από νοικοκυρι που το προσεχέ πολλή , όχι κυνηγό, με 125.000 χιλιόμετρα. Για την ώρα έχω τα θερινά λάστιχα πάνω μιας και είναι σχεδόν καινούργια, ίσως βάλω 4 εποχών αλλά δε ξέρω ακόμα. Από θέμα χώρων όντως είναι μικρούλι αλλά ευέλικτο.....κάτι χάνεις κάτι κερδίζεις σε αυτές τις περιπτώσεις. Σκέφτομαι στο μέλλον μια μπαγκαζιερα οροφής.
Καλοταξιδο και απο εδω Γιαννη, πολυ ιταλικα σε βρισκω σκεπτομενο εδω και λιγο καιρο....my man.
 
Γιάννη καλορίζικο το εργαλείο και πάντα να σε βγάζει παληκάρι. Όπως σου είπαν και άλλοι φίλοι με ένα σωστό λαστιχακι 50/50 τα έχω δεί να βγαίνουν από αρκετά δύσκολα κομμάτια. Εύχομαι να το χαρείς και να σε πάει σε σημεία πέρα των προσδοκιών σου
 
Σχολιάζοντας τον τίτλο του θέματος το κατάλληλο αυτοκίνητο για κυνήγι διαφέρει για τον καθένα ανάλογα τις ανάγκες του καθενος. Δηλαδή αν έχει και σκυλιά να μένει σε πόλη όπου θα χρειαστεί να κάνει και αρκετά χλμ άσφαλτο, αν πηγαίνει σε χώμα και σε extreme offroad καταστάσεις κλπ κλπ. Για κάποιον που ζει Αθήνα και πρέπει να κάνει τουλάχιστον 1 ώρα δρόμο σε αυτοκινητόδρομο για να φτάσει κοντά σε κυνηγότοπο και ο χωματόδρομος που πρέπει να διανύσει μετά είναι 1-2 χλμ τότε ένα όποιοδήποτε οικονομικό crossover χωρίς καν τετρακίνηση για να μην καιει θα είναι τέλειο.

Βλέπω στον Κηφισό τα πρωινά πηγαίνοντας για κυνήγι κάποιους που πειράζουν τα suv τους τα ψηλώνουν όσο δεν πάει και βάζουν λάστιχα στα όρια του τρακτερωτού και πάνε για κυνήγι και αναρωτιέμαι. Που πηγαίνουν όλοι αυτοί και χρειάζονται τόσο εξειδικευμένο και ψηλό όχημα; Ως τώρα όπουδήποτε έχω χρειαστεί να πάω για κυνήγι με έχει καλύψει και με το παραπάνω το απλό forester που έχω κάνοντας και πολύ ασφαλή και ευχάριστο ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο.
 
Σχολιάζοντας τον τίτλο του θέματος το κατάλληλο αυτοκίνητο για κυνήγι διαφέρει για τον καθένα ανάλογα τις ανάγκες του καθενος. Δηλαδή αν έχει και σκυλιά να μένει σε πόλη όπου θα χρειαστεί να κάνει και αρκετά χλμ άσφαλτο, αν πηγαίνει σε χώμα και σε extreme offroad καταστάσεις κλπ κλπ. Για κάποιον που ζει Αθήνα και πρέπει να κάνει τουλάχιστον 1 ώρα δρόμο σε αυτοκινητόδρομο για να φτάσει κοντά σε κυνηγότοπο και ο χωματόδρομος που πρέπει να διανύσει μετά είναι 1-2 χλμ τότε ένα όποιοδήποτε οικονομικό crossover χωρίς καν τετρακίνηση για να μην καιει θα είναι τέλειο.

Βλέπω στον Κηφισό τα πρωινά πηγαίνοντας για κυνήγι κάποιους που πειράζουν τα suv τους τα ψηλώνουν όσο δεν πάει και βάζουν λάστιχα στα όρια του τρακτερωτού και πάνε για κυνήγι και αναρωτιέμαι. Που πηγαίνουν όλοι αυτοί και χρειάζονται τόσο εξειδικευμένο και ψηλό όχημα; Ως τώρα όπουδήποτε έχω χρειαστεί να πάω για κυνήγι με έχει καλύψει και με το παραπάνω το απλό forester που έχω κάνοντας και πολύ ασφαλή και ευχάριστο ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο.
Το (απλο) forester 2.0 με τις κοντές σχέσεις δεν είναι και τόσο απλό!Κατά τ άλλα τα άγρια εργαλεία πάνε και Κολωνάκι.
 
Το νέο μου όχημα..... παλικάρι βγήκε το pandaki στο 3ημερο στην Ήπειρο, εννοείται με σύνεση και λογική γιατί δεν είναι σαμουράι. Φυσικά diesel και μικρές διαστάσεις, ο λόγος που το επέλεξα; Έχω θέμα χώρου στο πάρκινγκ στο χωριό και μ'εχει βολεψει πολλή. Οικονομικό, ευέλικτο και με το μπλοκέ που βοηθάει λίγο αν χρειαστεί. Στην Εγνατία με 120-130 πήγαινα άνετα και ξεκούραστα για το αμάξι, ποτέ δεν ήμουν λάτρης της ταχύτητας, ας φτάσω και μισή ώρα αργότερα. View attachment 93282
Καλοτάξιδο Γιάννη! Να το ευχαριστηθείς 1000%
 
Σχολιάζοντας τον τίτλο του θέματος το κατάλληλο αυτοκίνητο για κυνήγι διαφέρει για τον καθένα ανάλογα τις ανάγκες του καθενος. Δηλαδή αν έχει και σκυλιά να μένει σε πόλη όπου θα χρειαστεί να κάνει και αρκετά χλμ άσφαλτο, αν πηγαίνει σε χώμα και σε extreme offroad καταστάσεις κλπ κλπ. Για κάποιον που ζει Αθήνα και πρέπει να κάνει τουλάχιστον 1 ώρα δρόμο σε αυτοκινητόδρομο για να φτάσει κοντά σε κυνηγότοπο και ο χωματόδρομος που πρέπει να διανύσει μετά είναι 1-2 χλμ τότε ένα όποιοδήποτε οικονομικό crossover χωρίς καν τετρακίνηση για να μην καιει θα είναι τέλειο.

Βλέπω στον Κηφισό τα πρωινά πηγαίνοντας για κυνήγι κάποιους που πειράζουν τα suv τους τα ψηλώνουν όσο δεν πάει και βάζουν λάστιχα στα όρια του τρακτερωτού και πάνε για κυνήγι και αναρωτιέμαι. Που πηγαίνουν όλοι αυτοί και χρειάζονται τόσο εξειδικευμένο και ψηλό όχημα; Ως τώρα όπουδήποτε έχω χρειαστεί να πάω για κυνήγι με έχει καλύψει και με το παραπάνω το απλό forester που έχω κάνοντας και πολύ ασφαλή και ευχάριστο ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο.
Το απλό forester που έχεις με το λεβιεδακι για τις κοντές και το μπλοκε διαφορικο του, πραγματικά είναι ένα απλό αυτοκινητάκι....
ΤΙ ΛΕΣ ΩΡΕ...
Που έχεις υπεροπλο στην κατοχή σου...
Που ακόμα και τώρα είναι ότι καλύτερο στα 2λιτρα με τον boxer που φοράει..
Που με ασφαλτινα λάστιχα ανεβαίναμε τοίχους...
Πρόσεχε το σαν τα μάτια σου...
Εχεις the best of the best Για μένα πάντα..
 
Το νέο μου όχημα..... παλικάρι βγήκε το pandaki στο 3ημερο στην Ήπειρο, εννοείται με σύνεση και λογική γιατί δεν είναι σαμουράι. Φυσικά diesel και μικρές διαστάσεις, ο λόγος που το επέλεξα; Έχω θέμα χώρου στο πάρκινγκ στο χωριό και μ'εχει βολεψει πολλή. Οικονομικό, ευέλικτο και με το μπλοκέ που βοηθάει λίγο αν χρειαστεί. Στην Εγνατία με 120-130 πήγαινα άνετα και ξεκούραστα για το αμάξι, ποτέ δεν ήμουν λάτρης της ταχύτητας, ας φτάσω και μισή ώρα αργότερα. View attachment 93282
Καλορίζικο, με πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα!
 
Πολύ αξιόλογο είναι και το καινούριο duster ανανεωμένο αρκετά ψηλό και με χώρους επίσης έχει και πολύ καλή οδική συμπεριφορά από ότι είδα σε ένα βίντεο η πρώτη έκδοση που έχει βενζίνη-lpg είναι πολύ καλή και οικονομική 22500€ με 24000€ και η 4χ4 27000€-30000€ που είναι και ήπια υβριδική.
 
Το νέο μου όχημα..... παλικάρι βγήκε το pandaki στο 3ημερο στην Ήπειρο, εννοείται με σύνεση και λογική γιατί δεν είναι σαμουράι. Φυσικά diesel και μικρές διαστάσεις, ο λόγος που το επέλεξα; Έχω θέμα χώρου στο πάρκινγκ στο χωριό και μ'εχει βολεψει πολλή. Οικονομικό, ευέλικτο και με το μπλοκέ που βοηθάει λίγο αν χρειαστεί. Στην Εγνατία με 120-130 πήγαινα άνετα και ξεκούραστα για το αμάξι, ποτέ δεν ήμουν λάτρης της ταχύτητας, ας φτάσω και μισή ώρα αργότερα.
Καλοριζικο και καλοταξιδο.
Αν θες να αντεξει το μοτερ, στις 150,000 χλμ. πρεπει να αλλαξεις την καδενα χρονισμου, που εχει καποιο κοστος. Τα παραμελουνε αρκετοι και πλεον δεν εχουν ουτε οι παλιατζιδες μοτερ.
 
Πολύ αξιόλογο είναι και το καινούριο duster ανανεωμένο αρκετά ψηλό και με χώρους επίσης έχει και πολύ καλή οδική συμπεριφορά από ότι είδα σε ένα βίντεο η πρώτη έκδοση που έχει βενζίνη-lpg είναι πολύ καλή και οικονομική 22500€ με 24000€ και η 4χ4 27000€-30000€ που είναι και ήπια υβριδική.
Η ήπια υβριδική πάντως δε θα έχει επουδενί τη ροπή του diesel κινητήρα της προηγούμενης έκδοσης.
Ανάθεμα την κλιματική τους αλλαγή!
 
Η ήπια υβριδική πάντως δε θα έχει επουδενί τη ροπή του diesel κινητήρα της προηγούμενης έκδοσης.
Ανάθεμα την κλιματική τους αλλαγή!
Δυστυχώς η diesel ήταν πολύ καλή έκδοση. Βέβαια ξέρεις τι αυτοκίνητο θες να πάρεις και με αυτά τα χρήματα τι παίρνεις είναι αξιόλογο,φυσικά δεν μπορεί να συγκριθεί με τα ακριβότερα SUV αν μπορούσε θα ξεκινουσε από 30000€ όχι 20000€. Αλλά όπου και να κοιτάξεις τα μικρότερα ξεκινούν από 25000€
 
Και γω σκέφτομαι για αμάξι...είδα και οδήγησα το duster, δεν τρελάθηκα και πολλά καινούργια συστήματα για την ρουμανογαλλική εταιρία, οπότε δε νομίζω να το εμπιστευτώ.. προς το παρόν τουλάχιστον.

Το βιταρα επίσης το οδήγησα, καλύτερη οδική συμπεριφορά από duster, αλλά μόνο 17.5 πόντους αποσταση απο το εδαφος..

Δυστυχώς πλέον δεν υπάρχουν πολλές επιλογές σε τετρακίνητα και οι περισσότερες κοστίζουν ακριβα
 
Και γω σκέφτομαι για αμάξι...είδα και οδήγησα το duster, δεν τρελάθηκα και πολλά καινούργια συστήματα για την ρουμανογαλλική εταιρία, οπότε δε νομίζω να το εμπιστευτώ.. προς το παρόν τουλάχιστον.

Το βιταρα επίσης το οδήγησα, καλύτερη οδική συμπεριφορά από duster, αλλά μόνο 17.5 πόντους αποσταση απο το εδαφος..

Δυστυχώς πλέον δεν υπάρχουν πολλές επιλογές σε τετρακίνητα και οι περισσότερες κοστίζουν ακριβα
Δεν μπορείς να τα έχεις όλα δυστυχώς το 17,5 το θεωρώ λίγο σε σχέση με το 20,5 στην απλη και 22,0 στην 4χ4 του duster. Σίγουρα το vitara ποιο ποιοτικό αλλα και τα συστήματα του duster τα φοράνε τα ίδια τα Ρενό και τα Nissan άλλωστε από τον Ιουλιο του 2024 πρέπει να έχουν υποχρεωτικά κάποια πράγματα όπως cruise control adaptive,lane assist,αυτόματο σταμάτημα και κάποια άλλα οπότε καλά είναι πριν κοιτάξουμε για καινούριο να τα δούμε αυτά γιατί μερικές προσφορές είναι για αυτοκίνητα που δεν έχουν αυτά τα συστήματα.
 
Last edited:
Και γω σκέφτομαι για αμάξι...είδα και οδήγησα το duster, δεν τρελάθηκα και πολλά καινούργια συστήματα για την ρουμανογαλλική εταιρία, οπότε δε νομίζω να το εμπιστευτώ.. προς το παρόν τουλάχιστον.

Το βιταρα επίσης το οδήγησα, καλύτερη οδική συμπεριφορά από duster, αλλά μόνο 17.5 πόντους αποσταση απο το εδαφος..

Δυστυχώς πλέον δεν υπάρχουν πολλές επιλογές σε τετρακίνητα και οι περισσότερες κοστίζουν ακριβα
Είπαμε...
VI
TA
RA
Δεν συγκρίνονται ,άσε που με 4 ελατήρια καθάρισες ,έφτασες τους 20 για πλάκα
 
Γιάννη καλορίζικο το εργαλείο και πάντα να σε βγάζει παληκάρι. Όπως σου είπαν και άλλοι φίλοι με ένα σωστό λαστιχακι 50/50 τα έχω δεί να βγαίνουν από αρκετά δύσκολα κομμάτια. Εύχομαι να το χαρείς και να σε πάει σε σημεία πέρα των προσδοκιών σου
Καλορίζικο, με πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα!
Καλοτάξιδο Γιάννη! Να το ευχαριστηθείς 1000%
Καλοριζικο και καλοταξιδο.
Αν θες να αντεξει το μοτερ, στις 150,000 χλμ. πρεπει να αλλαξεις την καδενα χρονισμου, που εχει καποιο κοστος. Τα παραμελουνε αρκετοι και πλεον δεν εχουν ουτε οι παλιατζιδες μοτερ.
Σας ευχαριστώ παλικάρια μου.
 
πολυ ευκολα φτιαχνεται αυτο,ειναι αμαξαρα.
Είπαμε...
VI
TA
RA
Δεν συγκρίνονται ,άσε που με 4 ελατήρια καθάρισες ,έφτασες τους 20 για πλάκα
Το ρώτησα και αυτό, ακόμα και διαφορετική διάσταση ελαστικού να βάλεις, από αυτή του κατασκευαστή, χάνεις 5ετη εγγύηση.

Ένα διλιτρο subaru με λίγα χλμ του 23 έχω βρει, πολύ τούμπανο, αλλά όσο και αν λέει για υβριδική υποβοήθηση, θα καίει τον κώλο του
 
Back
Top