Το μεγαλειο τους Ελληνισμου

Στο πρώτο του βιβλίο, με τίτλο «Η Γέννηση της Τραγωδίας» (1872) και συγκεκριμένα στο κεφάλαιο 15, ο Νίτσε κάνει μία ιδιαίτερα μνεία στο ελληνικό έθνος.

[...]

«Αποδεδειγμένα σε κάθε περίοδο της εξέλιξής του ο δυτικοευρωπαϊκός πολιτισμός προσπάθησε να απελευθερώσει τον εαυτό του από τους Έλληνες. Η προσπάθεια αυτή είναι διαποτισμένη με βαθύτατη δυσαρέσκεια, διότι οτιδήποτε κι αν δημιουργούσαν, φαινομενικά πρωτότυπο και άξιο θαυμασμού, έχανε χρώμα και ζωή στη σύγκρισή του με το ελληνικό μοντέλο, συρρικνωνότανε, κατέληγε να μοιάζει με φθηνό αντίγραφο, με καρικατούρα.

Έτσι ξανά και ξανά μια οργή ποτισμένη με μίσος ξεσπάει εναντίον των Ελλήνων, εναντίον αυτού του μικρού και αλαζονικού έθνους, που είχε το νεύρο να ονομάσει βαρβαρικά ότι δεν είχε δημιουργηθεί στο έδαφός του…

Κανένας από τους επανεμφανιζόμενους εχθρούς τους δεν είχε την τύχη να ανακαλύψει το κώνειο, με το οποίο θα μπορούσαμε μια για πάντα να απαλλαγούμε απ’ αυτούς. Όλα τα δηλητήρια του φθόνου, της ύβρεως, του μίσους έχουν αποδειχθεί ανεπαρκή να διαταράξουν την υπέροχη ομορφιά τους.

Έτσι, οι άνθρωποι συνεχίζουν να νιώθουν ντροπή και φόβο απέναντι στους Έλληνες. Βέβαια, πού και πού, κάποιος εμφανίζεται που αναγνωρίζει ακέραιη την αλήθεια, την αλήθεια που διδάσκει ότι οι Έλληνες είναι οι ηνίοχοι κάθε επερχόμενου πολιτισμού και σχεδόν πάντα τόσο τα άρματα όσο και τα άλογα των επερχόμενων πολιτισμών είναι πολύ χαμηλής ποιότητας σε σχέση με τους ηνίοχους, οι οποίοι τελικά αθλούνται οδηγώντας το άρμα στην άβυσσο, την οποία αυτοί ξεπερνούν με αχίλλειο πήδημα».

[...]
Έτσι και πιάσουμε συζήτηση για τον Νίτσε,θέλουμε μια ζωή.
Έχω φάει είκοσι μέρες φυλακή,στο στρατό,για χάρη του!
 
Έτσι και πιάσουμε συζήτηση για τον Νίτσε,θέλουμε μια ζωή.
Έχω φάει είκοσι μέρες φυλακή,στο στρατό,για χάρη του!
...εγώ είμαι τυχερός, είμαι και λίγο μικρότερος, υπηρέτησα και στο Ναυτικό, πιο δημοκρατικό σώμα, την γλίτωσα... ;) .sarcastic.
 
...Όσον αφορά τους Μανιάτες, ούτε Άγιοι ήταν, ούτε αλάνθαστοι, ούτε άμοιροι από μειονεκτήματα και κουσούρια...ο μονός λόγος που σε εισαγωγικά τους υπερασπίζομαι ενώ δεν έχω το αίμα τους είναι διότι, η εντύπωση που έχω είναι ότι ο ρόλος τους αποκρύπτεται , αποσιωπάται, δεν φαίνεται , όχι τουλάχιστον όσο πρέπει, και τούτο δεν έχει να κάμει με την καταγωγή τους..
τους φόρτωσαν την ρετσινιά του δολοφόνου του Καποδίστρια κι αυτό τους κατατρέχει....
παρ' αυτά Σούλι, Μάνη και Σφακιά προβάλλονται ως τα αδούλωτα Κάστρα του Ελληνισμού από την επίσημη ιστοριογραφία..... αποσιωπάται η Σάντα του Πόντου όπως αποσιωπώνται πολλά από τα κέντρα της Ρωμιοσύνης που βρίσκονται εκτός του ελλαδικού κράτους.....
μικροελλαδισμός.......
 
https://armynow.gr/ziazias-tourkoi-istoria/

Συγκλονιστική συνέντευξη του Τούρκου ακαδημαϊκού, καθηγητή στο Πανεπιστήμιο Κλαρκ των ΗΠΑ και ιστορικού ,Τανέρ Ακσάμ, στην διαδικτυακή εφημερίδα Ahval.

Τανέρ Ακσάμ : «Ζούμε στον 21ο αιώνα, η νοοτροπία μας είναι ακόμα εκείνη του 1453……… Εμείς οι Τούρκοι δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε μια νέα πολιτισμική αξία. Μπορούμε μόνο να την κατακτήσουμε, να την χαλάσουμε, να την γκρεμίσουμε και να την καταστρέψουμε. Ο Τούρκος όπου βρει δένδρο θα το κόψει». Ο Τανέρ Ακσάμ έχει κυνηγηθεί, φυλακιστεί και διωχθεί για τις απόψεις του. Δε δέχθηκε ποτέ να φιμωθεί για να τα «έχει καλά» με το ισλαμικό σύστημα .

” Ο Τούρκος όπου βρει δένδρο θα το κόψει”. “Οι Τούρκοι εξαφάνισαν παντού πολιτισμούς και δεν προστάτευσαν ποτέ αυτά που βρέθηκαν στην ιδιοκτησία τους “. “Δεν είναι με κανένα τρόπο πολιτισμένος λαός και δεν κατάφερε να σταθεί αντάξια στο επίπεδο πολιτισμού των εδαφών που κατέκτησε”. “Δεν καρπίζει τίποτα στο έδαφος που πάτησε το πόδι Οθωμανού”. “Ξεράθηκαν και δεν φυτρώνουν ούτε χορτάρια εκεί που πάτησαν Οθωμανοί”.

“Ζούμε στον 21ο αιώνα, η νοοτροπία μας είναι ακόμα εκείνη του 1453”


* χαιντε τωρα γκαρντασια, βουρ στο γιουσουρουμ έχει τζςαμπα χαιβαν ντουφεκ........
 
https://armynow.gr/ziazias-tourkoi-istoria/

Συγκλονιστική συνέντευξη του Τούρκου ακαδημαϊκού, καθηγητή στο Πανεπιστήμιο Κλαρκ των ΗΠΑ και ιστορικού ,Τανέρ Ακσάμ, στην διαδικτυακή εφημερίδα Ahval.

Τανέρ Ακσάμ : «Ζούμε στον 21ο αιώνα, η νοοτροπία μας είναι ακόμα εκείνη του 1453……… Εμείς οι Τούρκοι δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε μια νέα πολιτισμική αξία. Μπορούμε μόνο να την κατακτήσουμε, να την χαλάσουμε, να την γκρεμίσουμε και να την καταστρέψουμε. Ο Τούρκος όπου βρει δένδρο θα το κόψει». Ο Τανέρ Ακσάμ έχει κυνηγηθεί, φυλακιστεί και διωχθεί για τις απόψεις του. Δε δέχθηκε ποτέ να φιμωθεί για να τα «έχει καλά» με το ισλαμικό σύστημα .

” Ο Τούρκος όπου βρει δένδρο θα το κόψει”. “Οι Τούρκοι εξαφάνισαν παντού πολιτισμούς και δεν προστάτευσαν ποτέ αυτά που βρέθηκαν στην ιδιοκτησία τους “. “Δεν είναι με κανένα τρόπο πολιτισμένος λαός και δεν κατάφερε να σταθεί αντάξια στο επίπεδο πολιτισμού των εδαφών που κατέκτησε”. “Δεν καρπίζει τίποτα στο έδαφος που πάτησε το πόδι Οθωμανού”. “Ξεράθηκαν και δεν φυτρώνουν ούτε χορτάρια εκεί που πάτησαν Οθωμανοί”.

“Ζούμε στον 21ο αιώνα, η νοοτροπία μας είναι ακόμα εκείνη του 1453”


* χαιντε τωρα γκαρντασια, βουρ στο γιουσουρουμ έχει τζςαμπα χαιβαν ντουφεκ........
Να ήταν μόνο τα τφεκια....καλά θα ήταν Μάριο‼️ πιο πολύ τουρκεψαμε....σήμερα, παρά επί τουρκοκρατίας‼️
 
Εδώ ΑΝ γράφεται κανένα ψεματακι, δεν επιρρεαζει και τίποτα σπουδαίο. Η ιστορία όμως είναι κάτι άλλο, είναι όπλο μαζικής καταστροφής, ειδικά όταν αυτοί που την χαλκευουν είναι όργανα άλλων χωρών ;)
Ναι μωρέ πλάκα κάνω, άλλωστε:FB_IMG_1652172062581.jpg
 
...Συμφωνώ με όλα όσα έγραψες γενικά ... :)

...Είναι δύσκολο να ξεφύγουμε Μάριε από την αποικιοκρατία και να γίνει αναψηλάφηση...

...Όσον αφορά τους Μανιάτες, ούτε Άγιοι ήταν, ούτε αλάνθαστοι, ούτε άμοιροι από μειονεκτήματα και κουσούρια...ο μονός λόγος που σε εισαγωγικά τους υπερασπίζομαι ενώ δεν έχω το αίμα τους είναι διότι, η εντύπωση που έχω είναι ότι ο ρόλος τους αποκρύπτεται , αποσιωπάται, δεν φαίνεται , όχι τουλάχιστον όσο πρέπει, και τούτο δεν έχει να κάμει με την καταγωγή τους...όχι...είτε ήταν Μακεδόνες, Στρερεοελαδιτες η Νησιώτες, τα ξένα κέντρα και οι συνεργάτες τους το ίδιο θα τους υποδαύλιζαν - γιατί ο Έλληνας εκεί πρέπει να χτυπηθεί - στην ρίζα την της ακαταμάχητης αρετής, να ξέρει ότι ήταν πατροκτόνος όχι αγωνιστής - πειρατής και κερδοσκόπος - όχι μπουρλοτιέρης - δεν έπραξε καλά παρά μόνο κακά - δεν είναι ικανός είναι σάπιος...

Έτυχε τότε να ήταν κουμάντο οι Μαυρομιχαλαίοι- από που θα ξεκινούσε η δολιοφθορά?...άσχετα τα ονόματα και τα σόγια, άλλοι ήταν και είναι οι εχθροί που χαίρονται όταν οι Έλληνες τρώνε τις σάρκες τους...

Υ.Γ...Και μια προσωπική εμπειρία...

Κάποτε πέρασα με ένα δεξαμενόπλοιο μια επιθεώρηση από την BP, Άγγλος Καπετάνιος ο Επιθεωρητής μεσόκοπος , αξιοπρεπής όσο του επίτρεπε η ράτσα του(είμαι προκατειλημμένος, το ομολογώ). Το πλοίο σε καλή γενικά κατάσταση με τα ελάχιστα ψιλοπροβληματακια του , καλά "σκεπασμένα" και ο κόσμος "καλά" δασκαλεμένος. Η επιθεώρηση αυτή καθ' αυτή ήταν "εξονυχιστική" και έγραψε και δυο επουσιώδεις παρατηρήσεις. Όταν προσπάθησα κατά το final meeting να τον αποτρεψω να τις γραψει , μια και γενικά ήταν πολύ ικανοποιημένος για να πάρω "λευκό χαρτί", μια και ήταν ενθουσιασμένος και από την φιλοξενία, αρνήθηκε και μάλιστα "ψιλοάρπαξε"...Οταν του ειπα οτι ισως δεν ειναι fair , μου απηντησε οτι ηταν και πολυ μαλιστα, και οταν τον ξαναρωτησα γιατι, μου ειπε: Because you are Greek Captain...Beaware the Greeks and carrynig gifts...thats why!!!!...δεν επέμενα....

Μας τρέμει ο κόσμος και εμείς τρέμομε τον ίσκιο μας...το βλέπω ανα την υδρόγειο όπου ταξιδέψω 20 χρόνια τώρα!
Αναλογίσου:

Μπέης = ανώτερος διοικητικός τίτλος στην Οθωμανική αυτοκρατορία, που εδίδετο από από τους Οθωμανούς στους τοπικούς υποτελείς ηγεμόνες που τους διόριζε ο σουλτάνος, και ο οποίος τίτλος ήταν κληρονομικός μονο κατ΄ αρρενογονία.

Οι μπέηδες ήσαν τοπικοί πολιτικοί διαχειριστές του οθωμανικού κράτους, και τον τίτλο συνήθως τον αγόραζαν άμεσα ή έμμεσα από τον σουλτάνο. Οι μπέηδες ήσαν ανώτεροι των προεστών/πρόκριτων, οι οποίοι ήσαν τρόπον τινά εκλεγμένοι.
Οι μπέηδες, ως πολιτικά πρόσωπα, ήσαν συνήθως και με τον χωροφύλακα και με τον αστυφύλακα, και στο οπλοστάσιο της επιχειρηματολογίας των ανήκε και η βία, ακόμα και η ένοπλη. Πολύ Έλληνες τοπάρχες, γνωστοί και ως ντερεμπέηδες, χρησιμοποιούσαν το προσωνύμιο "-μπεης" για να δηλώσουν την θέση τους, π.χ. Πετρόμπεης.

Και να μην ξεχνάμε: η ένοπλη επανάσταση σήμαινε βία και πόνο, πλιατσικολόγημα ακόμα και των ομοεθνών (δες Μακρυγιάννη και άλλους) και προσπάθεια υπερκερασμού των "συναγωνιστών". Στο τέλος τέτοιων καταστάσεων βγαίνουν συνήθως "κερδισμένοι" οι έχοντες χρήμα, πολιτική εμπειρία και δικτύωση.

ΥΓ: η σύγχρονη πολιτική κατάσταση στην Ελλάδα δεν διαφέρει πολύ με αυτήν επί Τουρκοκρατίας, οικογενειοκρατία, πλιατσικολόγημα της ιδιοκτησίας των πολιτών και του κράτους, νέου είδους πνευματική πενία - και πουθενά ένα κρυφό σχολειό!
topic.
 
Last edited:
Αναλογίσου:

Μπέης = ανώτερος διοικητικός τίτλος στην Οθωμανική αυτοκρατορία, που εδίδετο από από τους Οθωμανούς στους τοπικούς υποτελείς ηγεμόνες που τους διόριζε ο σουλτάνος, και ο οποίος τίτλος ήταν κληρονομικός μονο κατ΄ αρρενογονία.

Οι μπέηδες ήσαν τοπικοί πολιτικοί διαχειριστές του οθωμανικού κράτους, και τον τίτλο συνήθως τον αγόραζαν άμεσα ή έμμεσα από τον σουλτάνο. Οι μπέηδες ήσαν ανώτεροι των προεστών/πρόκριτων, οι οποίοι ήσαν τρόπον τινά εκλεγμένοι.
Οι μπέηδες, ως πολιτικά πρόσωπα, ήσαν συνήθως και με τον χωροφύλακα και με τον αστυφύλακα, και στο οπλοστάσιο της επιχειρηματολογίας των ανήκε και η βία, ακόμα και η ένοπλη. Πολύ Έλληνες τοπάρχες, γνωστοί και ως ντερεμπέηδες, χρησιμοποιούσαν το προσωνύμιο "-μπεης" για να δηλώσουν την θέση τους, π.χ. Πετρόμπεης.

Και να μην ξεχνάμε: η ένοπλη επανάσταση σήμαινε βία και πόνο, πλιατσικολόγημα ακόμα και των ομοεθνών (δες Μακρυγιάννη και άλλους) και προσπάθεια υπερκερασμού των "συναγωνιστών". Στο τέλος τέτοιων καταστάσεων βγαίνουν συνήθως "κερδισμένοι" οι έχοντες χρήμα, πολιτική εμπειρία και δικτύωση.

ΥΓ: η σύγχρονη πολιτική κατάσταση στην Ελλάδα δεν διαφέρει πολύ με αυτήν επί Τουρκοκρατίας, οικογενειοκρατία, πλιατσικολόγημα της ιδιοκτησίας των πολιτών και του κράτους, νέου είδους πνευματική πενία - και πουθενά ένα κρυφό σχολειό!
topic.

Φίλτατε Θεόδωρε , συμφωνώ με το Υ.Γ... θαρρώ πως οι σημερινοί φιλοτομαριστές , άκαπνοι, μηδίζοντες , και φιλήκοοι των ξένων , δεν έχουν καμία σχέση με εκείνους...

Όσον αφορά τα άλλα , είναι κατ' εμέ λίγο ξύλινη η γλώσσα σου, και ίσως θα έπρεπε να δεις και την άλλη όψη του νομίσματος διότι τα πράγματα δεν είναι πάντα άσπρα η μαύρα...

Οι συγκεκριμένοι δε Μπέηδες κατέληξαν μετά το τέλος του Αγώνα σχεδόν επαίτες και όπως γράφει και ο Μακρυγιάννης ..."εκατατρέχοντο από τους δανειστές τους...", υπάρχουν δε πάμπολα αλλα στοιχεία που θα έπρεπε να γράψω κατι τόμους αλλα δεν είμαι άξιος...

Ένα μόνο...

Αναλογίσου λοιπόν, πως ήσουν εσύ ο Μπέης της Μάνης και έχανες τον πρωτότοκο σου έτσι...και ζύγιασε το βάρος σου...

http://www.mani.org.gr/istor/kostakou/alk.htm

Υπάρχει στο κείμενο της κύριας Κωστάκου , ένα κομμάτι , που το έχω διαβάσει και αλλού πολλές φορές και η αλήθεια είναι οτι προσωπικά με συγκινεί, πολύ - μα πάρα πολύ ...

Ο Νεραϊδογέννητος ( ήταν πολύ όμορφος άνδρας ) πρωτότοκος του Πετρόμπεη, Ηλίας Μαυρομιχάλης σκοτώθηκε στα Στύρα… ήταν 26 ετών, 12 Ιανουαρίου 1822. Ο Πετρόμπεης, γνωρίζοντας τον χαρακτήρα του και την αφοβία του, έστειλε μαζί του τον θείο του Κυριακούλη και τον Ηλία Τσαλαφατίνο στην εκστρατεία της Ευβοίας για να "προσέχουν τον Ηλία…" ...

[…]

… ο Ηλίας Μαυρομιχάλης εστάλη στην Αθήνα για να αναλάβει την πολιορκία της Ακρόπολης, αλλά παρά την ριψοκίνδυνη προσπάθειά του δεν κατάφερε να την εκπορθήσει. Μετά από 40 ημέρες δέχτηκε πατριωτική έκκληση του Επισκόπου Καρυστίας Νεοφύτου και μετέβη στην Εύβοια μαζί με τον θείο του Κυριακούλη και τον Ηλία Τσαλαφατίνο, φημισμένο Μανιάτη οπλαρχηγό για να βοηθήσουν τους επαναστατημένους Ευβοείς. Όταν ο Ομέρ Μπέης έμαθε την άφιξη του Ηλία Μαυρομιχάλη στην Εύβοια έστειλε στρατεύματα και κατέλαβαν την στρατηγική θέση των Στύρων. Ο Ηλίας Μαυρομιχάλης με 500 Μανιάτες και ο οπλαρχηγός Βάσος Μαυροβουνιώτης με άλλους 500 ντόπιους πολεμιστές κινήθηκαν κατά των Τούρκων. Οι κακές καιρικές συνθήκες όμως και η κακή συνεννόηση των δύο οπλαρχηγών έφερε σε τρομερά δύσκολη θέση τον Ηλία Μαυρομιχάλη ο οποίος αναγκάστηκε με επτά Μανιάτες να οχυρωθεί σ' έναν άστεγο μύλο, το λεγόμενο Κοκκινόμυλο. Να πώς περιγράφει ο Φιλήμων την ηρωική αντίσταση των επτά Μανιατών και το ένδοξο τέλος του Ηλία Μαυρομιχάλη:

"Ο Ηλίας...μετά μόνον επτά οπισθοβατών εισέρχεται εντός τινος ανεμομύλου ερειπωμένου και επί του λόφου κειμένου πλησίον των Στύρων. Ονομάζεται ούτος Κοκκινόμυλος. Ενταύθα παρίσταται η τελευταία του δράματος πράξις. Ο Ομέρ-Βελης (δηλ. ο Ομέρ Μπεής) ορμά αθρόος κατά των εγκλείστων, όπως λάβει τούτους αναρπάστους και τούτο μη δυνηθείς πολιορκεί αυτούς πανταχόθεν διά πυκνού στίφους. Η στιγμή επέστη ,μετά δίωρον έτι αντίστασιν. Αι πυριτιδοβολαί εξηντλήθησαν. Ο Ηλίας σύρει το ξιφος, ίνα μη συλληφθή αιχμάλωτος. Εξορμά ίνα διασχίση τούς εχθρούς και πίπτει νεκρός. Το ίδιον έδωκαν ηρωϊκόν τέλος και οι ανυποχώρητοι απ' αυτού Λάκωνες, ενός ή δύο διασωθέντων. Ο Ομέρ Βελής εκέρδισεν ούτω την λαμπροτέραν νίκην..". Ο Άγγλος Ιστορικός Γκόρντον γράφει: "Οι Τουρκοι αναγνωρίσαντες τον Ηλίαν Μαυρομιχάλην προσπάθησαν να τον συλλάβουν (κατά την έξοδο από τον μύλο) ζωντανόν, αλλ'ουτος εβύθισε το εγχειρίδιόν του εις το στήθος του και ηυτοκτόνησε". Και ο επίσης Άγγλος Ιστορικός Άλιζον Φίλλιπς γράφει: "Ο θάνατός του ήτο το πρώτον πλήγμα της Επαναστάσεως κατά το έτος τούτο (1822) και επροξένησε μεγάλην λύπην, διότι προς τη ανδρεια, η οποία ήτο συνήθης παρά τοις αρχηγοί της Επαναστάσεως, εκοσμείτο (ο Ηλίας Μαυρομιχάλης) υπό αφιλοκερδους φιλοπατρίας, ήτις δεν ήτο τόσον κοινή".

Όταν μαθεύτηκε ο ηρωικός θάνατος του Ηλία Μαυρομιχάλη στην έδρα της Πελοποννησιακής Γερουσίας (στην Ακροκόρινθο) ο Πρόεδρος αυτής Δημ. Υψηλάντης θέλησε να την ανακοινώσει με τρόπο περιφραστικό στον Πετρόμπεη, ο οποίος ήταν Αντιπρόεδρος της Γερουσίας και ο οποίος, αφού άκουσε με ψυχραιμία το θλιβερό συμβάν, είπε στον Δημήτριο Υψηλάντη: "Μη με λυπάσαι. Έκαμα γυιό στρατιώτη, ο οποίος επλήρωσε το χρέος του προς την Πατρίδα!". - Κατακαϋμένη Μάνη, με τα παιδιά που βγάνεις, ποτέ να μην πεθάνεις!- Ο Ιστορικός Φιλήμων αναφέρει, ότι ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης έλεγε "πως μόνο ο Ηλίας ηδύνατο να διαφιλονικήση ποτέ τη στρατιωτική ηγεσία της Πελοποννήσου".

1652579171874.jpeg
Ηλίας Μαυρομιχάλης (1795 – 1822)


...το κεφάλι του στάλθηκε στην Πόλη πεσκέσι του Σουλτάνου. Λέγεται οτι ο Ομέρ Μπέης είπε όταν το είδε "Κρίμα τον άνδρα!"

[…]

.... θαρρώ πως θέλει πολύ μελέτη η Ιστορία, για να κάμεις κριτική δίδοντας απλά έναν ορισμό του τι ήταν ο Μπέης, και εμείς δεν ήμαστε άξιοι...
 
...

.... θαρρώ πως θέλει πολύ μελέτη η Ιστορία, για να κάμεις κριτική δίδοντας απλά έναν ορισμό του τι ήταν ο Μπέης, και εμείς δεν ήμαστε άξιοι...
Γιάννη, δεν κάνω κριτική, απλά προσπαθώ να μπω στο πετσί του άλλου και να βρεθώ νοητικά στις καταστάσεις που βίωσε μέσα στο τότε φυσικο-πολιτιστικο-πολιτικό περιβάλλον - κάτι σαν τελεπόρτινγκ;). Και μην ξεχνάμε, κι αλλονών μανάδων οι γιοί σκοτώθηκαν, αλλά - όπως λένε οι Γερμανοί εδώ - καμμιά κουρούνα δεν κράζει γι' αυτούς. Απλά για τους γιούς των προεστών και μπέηδων βρέθηκε πάντα ένας γραφιάς να τους απαθανατίσει. Και πολλές φορές οι γραφιάδες δεν περιέγραφαν γεγονότα, αλλά κατέγραφαν αυτά που τους έλεγε ο εκάστοτε πελάτης.

Χωρίς παρεξήγηση, είμαι Πελοποννήσιος, και στα σόγια τα δικά μου είχαμε από τα μέσα του 18ο αιώνα (~1745μ.Χ. κ.ε.) καταγεγραμμένους μακρυμάλλιδες κλέφτες, κλεφτοκοτάδες, τουρκοκτόνους, αρματολούς, αλλά και συναδελφοκτόνους, χωροφύλακες, κλπ. Αλλά όλοι είναι ήρωες στα μάτια των σημερινών απογόνων τους. Και αυτό ισχύει για σχεδόν όλες τις οικογένειες, τουλάχιστον όσων γνωρίζω στην Πελοπόννησο.

Εν τέλει, για μένα αυτό που μετρά πρωταρχικά είναι ο αγώνας των Ελλήνων εν συνόλω και μετά ακολουθούν οι ήρωες, οι μονάδες που χρησιμεύουν και στην μυθοπλασία ενός Εθνους.

ΥΓ: Μητροπέτροβας, όπως λέμε Καραθεοδωρής..think.
 
Γιάννη, δεν κάνω κριτική, απλά προσπαθώ να μπω στο πετσί του άλλου και να βρεθώ νοητικά στις καταστάσεις που βίωσε μέσα στο τότε φυσικο-πολιτιστικο-πολιτικό περιβάλλον - κάτι σαν τελεπόρτινγκ;).
Ο.Κ...
Και μην ξεχνάμε, κι αλλονών μανάδων οι γιοί σκοτώθηκαν, αλλά - όπως λένε οι Γερμανοί εδώ - καμμιά κουρούνα δεν κράζει γι' αυτούς.
Συμφωνώ...
Απλά για τους γιούς των προεστών και μπέηδων βρέθηκε πάντα ένας γραφιάς να τους απαθανατίσει. Και πολλές φορές οι γραφιάδες δεν περιέγραφαν γεγονότα, αλλά κατέγραφαν αυτά που τους έλεγε ο εκάστοτε πελάτης.
...εγώ αναφέρθηκα ειδικά και μόνο στους Μαυρομιχαλαίους, και δεν νομίζω οτι για αυτούς ισχύει...

Μάλιστα το αντίθετο!

Περιγράφονται και πολλά κακά, ανυπόστατα όμως , από τους γραφιάδες , σκόπιμα, κατ' εντολή από άλλους πελάτες, και εις βάρος όχι των ιδίων αλλα του Ελληνισμού, διότι εκεί στόχευαν, θα εξηγηθώ παρακάτω....

Χωρίς παρεξήγηση, είμαι Πελοποννήσιος, και στα σόγια τα δικά μου είχαμε από τα μέσα του 18ο αιώνα (~1745μ.Χ. κ.ε.) καταγεγραμμένους μακρυμάλλιδες κλέφτες, κλεφτοκοτάδες, τουρκοκτόνους, αρματολούς, αλλά και συναδελφοκτόνους, χωροφύλακες, κλπ. Αλλά όλοι είναι ήρωες στα μάτια των σημερινών απογόνων τους. Και αυτό ισχύει για σχεδόν όλες τις οικογένειες, τουλάχιστον όσων γνωρίζω στην Πελοπόννησο.
...όλοι ίσως θέλαμε το καλό , πλην ο καθείς όπως ενόμιζε, είπε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα...

Εν τέλει, για μένα αυτό που μετρά πρωταρχικά είναι ο αγώνας των Ελλήνων εν συνόλω και μετά ακολουθούν οι ήρωες, οι μονάδες που χρησιμεύουν και στην μυθοπλασία ενός Εθνους.
Συμφωνώ... αλλα, χρειαζόμαστε πρότυπα, χωρίς αυτά τέλος....

ΥΓ: Μητροπέτροβας, όπως λέμε Καραθεοδωρής..think.
...ναι Έλληνες και οι δυο...ύψωσαν το Μεγαλείο του Ελληνισμού , κατά την χρειά των ...

Υ.Γ...για να εξηγηθώ μπες στο ίντερνετ διάβασε το περιληπτικό pdf athwoi_toy_aimatos_toytoy ( πληκτρολόγησε το έτσι, θα το βρεις νομίζω ), και αν ιντριγκαριστείς πάρε και τα βιβλία, αξίζουν όλα...θα καταλάβεις πολλά...
 
Last edited:
Για όσους ενδιαφέρονται για τα κλέφτικα τραγούδια, υπάρχει ψηφιακά το βιβλίο του Jakob Hölscher (1825), ο οποίος έκανε μιά αρκετά καλή συλλογή αυτών. Το ψηφιακό κείμενο του βιβλίου, με τους ελληνικούς στίχους, μπορείτε να το ξεφυλλίσετε εδώ, αλλά και να το κατεβάσετε (pdf) από εδώ.

ΥΓ: βασικά έψαχνα στο διαδίκτυο για το κλέφτικο τραγούδι του καπετάν Ζαχαριά, το οποίο, στην εκδοχή που παραδίδεται από τον Κλοντ Φοριέλ, αναφέρει έναν προεστό από τον Άγιο Πέτρο Κυνουρίας, για τον οποίο ο Ζαχαριάς καυχιέται ότι του σκότωσε τον ένα γιο, αιχμαλώτισε τον άλλο για λύτρα και ατίμασε τη νύφη του και τις δύο του κόρες (Wikipedia).

YYΓ: κλέφτικο τραγούδι του καπετάν Ζαχαριά είναι καταγεγραμμένο στο βιβλίο του Α. Πολίτη "Το δημοτικό τραγούδι: κλέφτικα" (1981), το οποίο και παράγγειλα.
 
...

Υ.Γ...για να εξηγηθώ μπες στο ίντερνετ διάβασε το περιληπτικό pdf athwoi_toy_aimatos_toytoy ( πληκτρολόγησε το έτσι, θα το βρεις νομίζω ), και αν ιντριγκαριστείς πάρε και τα βιβλία, αξίζουν όλα...θα καταλάβεις πολλά...
Το βιβλίο του Κοκκινάκη το έχω ήδη από το 2010. Αλλά ...
... αν δεν ανοίξουν οι Βρεταννοί τα αρχεία / φάκελλο του Καποδίστρια, τότε μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε.

ΥΓ: είναι αξιοπερίεργο (για να μην πω: αξιοθαύμαστο) το πώς οι Αγγλοσάξωνες έρχονται στην κατοχή αρχείων άλλων κρατών. Για παράδειγμα, το 1989, λίγο χρόνο πρίν πέσει το τείχος του Βερολίνου, οι Αγγλοσάξωνες (ΗΠΑ + ΗΒ) απέκτησαν τα microfiche/microfilms με τα στοιχεία όλων των IM (IM=informeller mitarbeiter, άτυπος υπάλληλος, πληροφοριοδότης) του Κεντρικού Γραφείου Αναγνώρισης (HV A) του τμήματος κατασκοπείας του Υπουργείου Κρατικής Ασφάλειας (MfS) της ανατολικής Γερμανίας (DDR), δηλ. των πληροφοριοδοτών, των καθοδηγητών τους, των θυμάτων, και των υποθέσεων που ήσαν αναμεμειγμένοι. Από το 1999 μέχρι το 2003 έδιναν σταδιακά οι ΗΠΑ αντίγραφα αυτών των αρχείων στην Γερμανική Κυβέρνηση, που σήμερα ονομάζονται τa "Rosenholz" αρχεία (σύνολο 381 CDs) - δες εδώ.

ΥΥΓ: πολύ -πολύ κακές γλώσσες λένε, ότι στα πρότυπα αρχεία υπήρχαν και ονόματα κάποιων μετέπειτα πολιτικών ευρωπαϊκών χωρών, π.χ. μιλούν για υπουργούς εξωτερικών δύο ευρωπαϊκών χωρών του ΝΑΤΟ. Η επίσημη θέση της γερμανικής κυβέρνησης είναι: Spektakuläre Enthüllungen über Personen des öffentlichen Lebens der früheren Bundesrepublik sind dabei nicht zu erwarten, μετ. θεαματικές αποκαλύψεις για δημόσια πρόσωπα στην πρώην Ομοσπονδιακή Δημοκρατία δεν είναι αναμενόμενες.

Ο Βλαδίμηρος όμως ήταν κανονικός υπάλληλος του Υπουργείου Κρατικής Ασφάλειας (MfS) της ανατολικής Γερμανίας (DDR):
csm_20181212_putin_ausweis_829b159b25.jpg
topic.
 
Για όσους ενδιαφέρονται για τα κλέφτικα τραγούδια, υπάρχει ψηφιακά το βιβλίο του Jakob Hölscher (1825), ο οποίος έκανε μιά αρκετά καλή συλλογή αυτών. Το ψηφιακό κείμενο του βιβλίου, με τους ελληνικούς στίχους, μπορείτε να το ξεφυλλίσετε εδώ, αλλά και να το κατεβάσετε (pdf) από εδώ.

ΥΓ: βασικά έψαχνα στο διαδίκτυο για το κλέφτικο τραγούδι του καπετάν Ζαχαριά, το οποίο, στην εκδοχή που παραδίδεται από τον Κλοντ Φοριέλ, αναφέρει έναν προεστό από τον Άγιο Πέτρο Κυνουρίας, για τον οποίο ο Ζαχαριάς καυχιέται ότι του σκότωσε τον ένα γιο, αιχμαλώτισε τον άλλο για λύτρα και ατίμασε τη νύφη του και τις δύο του κόρες (Wikipedia).

YYΓ: κλέφτικο τραγούδι του καπετάν Ζαχαριά είναι καταγεγραμμένο στο βιβλίο του Α. Πολίτη "Το δημοτικό τραγούδι: κλέφτικα" (1981), το οποίο και παράγγειλα.
Στον Καπετάν Ζαχαριά το Βαρβιτσιώτη έχει αφιερωθεί πληθώρα τραγουδιών και για τα κατορθώματά του και για το θάνατό του. Οι συντοπίτες του έχουν διατηρήσει και αποδώσει αρκετά και μπορούν να βρεθούν και στο YouTube εκτελεσμενα.
 
Το βιβλίο του Κοκκινάκη το έχω ήδη από το 2010. Αλλά ...
... αν δεν ανοίξουν οι Βρεταννοί τα αρχεία / φάκελλο του Καποδίστρια, τότε μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε.

ΥΓ: είναι αξιοπερίεργο (για να μην πω: αξιοθαύμαστο) το πώς οι Αγγλοσάξωνες έρχονται στην κατοχή αρχείων άλλων κρατών. Για παράδειγμα, το 1989, λίγο χρόνο πρίν πέσει το τείχος του Βερολίνου, οι Αγγλοσάξωνες (ΗΠΑ + ΗΒ) απέκτησαν τα microfiche/microfilms με τα στοιχεία όλων των IM (IM=informeller mitarbeiter, άτυπος υπάλληλος, πληροφοριοδότης) του Κεντρικού Γραφείου Αναγνώρισης (HV A) του τμήματος κατασκοπείας του Υπουργείου Κρατικής Ασφάλειας (MfS) της ανατολικής Γερμανίας (DDR), δηλ. των πληροφοριοδοτών, των καθοδηγητών τους, των θυμάτων, και των υποθέσεων που ήσαν αναμεμειγμένοι. Από το 1999 μέχρι το 2003 έδιναν σταδιακά οι ΗΠΑ αντίγραφα αυτών των αρχείων στην Γερμανική Κυβέρνηση, που σήμερα ονομάζονται τa "Rosenholz" αρχεία (σύνολο 381 CDs) - δες εδώ.

ΥΥΓ: πολύ -πολύ κακές γλώσσες λένε, ότι στα πρότυπα αρχεία υπήρχαν και ονόματα κάποιων μετέπειτα πολιτικών ευρωπαϊκών χωρών, π.χ. μιλούν για υπουργούς εξωτερικών δύο ευρωπαϊκών χωρών του ΝΑΤΟ. Η επίσημη θέση της γερμανικής κυβέρνησης είναι: Spektakuläre Enthüllungen über Personen des öffentlichen Lebens der früheren Bundesrepublik sind dabei nicht zu erwarten, μετ. θεαματικές αποκαλύψεις για δημόσια πρόσωπα στην πρώην Ομοσπονδιακή Δημοκρατία δεν είναι αναμενόμενες.

Ο Βλαδίμηρος όμως ήταν κανονικός υπάλληλος του Υπουργείου Κρατικής Ασφάλειας (MfS) της ανατολικής Γερμανίας (DDR):
View attachment 48568
topic.
Η νουμ ένα μετά τους Αμερικανούς που τους ξεπέρασαν είναι η Αγγλία το δάκτυλο τους βρίσκεται πίσω από παντού με τους Αμερικανούς αβάντα ,τώρα πέρασαν αυτοί στο κουμάντο με αβάντα τους Άγγλους.Οποιος δε το ξέρει καλό είναι να το μάθει αυτή η κωλοχωρα με το αποικιοκρατικό δίκαιο και τους λορδοπορδους έχει καταστρέψει πολλούς λαούς.
 
Α ρε γκουγκλ, όλα τα 'χεις:
View attachment 48572
...άμα σου λέω γω για τους μπέηδες εσύ μου λες αχλάδια! .sarcastic. .sarcastic. .sarcastic. ...να κι ο Ζαχαρίας!.sarcastic..sarcastic..sarcastic..sarcastic., άντε να ευθυμήσουμε....το τσάμικο λείπει!

Υ.Γ1...μ' αυτόν έμαθε γράμματα και ο Θεοδωράκης ε; ... special training.... ;)

Υ.Γ2....αυτό μ ΄αρέσει...

 
Back
Top