Φτιάξ' το μόνος σου

Σωστά , έτσι όπως το φαντάζομαι, η φλάντζα που θέλω πρέπει να είναι στο απάνω μέρος της, πιο λεπτή απ' ότι στο κάτω. Φαντάζομαι θα έχει τέτοια φλάντζα. Είμαι στην φάση που το ψάχνω.
Δυστιχος μονο το αντιθετο κ.Δημητρη οι φλατζες ειναι ισες πανω κατω κ μονο πιο χοντρες απο το πανω μερος
 
Λοιπόν παίδες άρχισα την ανακαίνιση του ΤΟΖ 34 .

Πρώτη εργασία που έγινε ήταν το porting και η βαφή των κανών. Το porting το έκανα επειδή ήθελα μείωση της ανάκρουσης και για τον ίδιο λόγο κράτησα και τις μεσαίες ρίγες. Επίσης επειδή σε όλα τα Baikal ΙΖ27 που έχω ανασκευάσει έχω κάνει porting και τα όπλα απογειώθηκαν από άποψη συμπεριφοράς , το κάνω σε όλα τα όπλα που ανασκευάζω. Αλλωστε πουθενά δεν διάβασα κάτι κακό γι' αυτό. Η βαφή ήταν απαραίτητη γιατί είχε αρχίσει να τσιμπάει λίγη σκουριά αλλά και καλύπτει τυχόν ατέλειες - γρατζουνιές που γίνονται με την εργασία του porting. Το αποτέλεσμα με δικαίωσε. Το όπλο κλωτσάει ελάχιστα και μάλιστα με 34-36γρ. Με 32 και κάτω, που χρησιμοποιώ συνήθως, είναι απόλαυση.

Δεύτερη εργασία ήταν το ξάσπρισμα της βάσης. Τελικά έγινε με πολύ ντουκόχαρτο 800 και πάνω αν και έμειναν μερικές λεπτομέρειες.Εδώ το αποτέλεσμα ήταν διαφορετικό απ' ότι περίμενα . Οχι κατώτερο απ' ότι περίμενα αλλά διαφορετικό. Περίμενα μια βάση να λάμπει και μου βγήκε λίγο πιο διακριτική με μία όμορφη πατίνα , που γκριζάρει λίγο και που στο τέλος μου άρεσε. Εδώ προσπαθώντας να κάνω την σχεδιαστική μαγκιά των ιταλών, θέλησα να κρατήσω μαύρα τον μοχλό ανοίγματος και την ασφάλεια. Τα έτριψα και τα έβαψα με μαρκαδόρο Birchwood Casey super black (flat black) και το αποτέλεσμα είναι αυτό της φωτογραφίας. Μου φάνηκε χοντροκομμένο γι αυτό και ψάχνομαι με το Outers Gun Blue . Θα τα ξεβάψω και θα τα κάνω πάλι μ' αυτό. Εδώ Γιάννη θα ήθελα την άποψή σου μια που έχεις χρησιμοποιήσει το παραπάνω υλικό και ξέρεις το αποτέλεσμα.

Τρίτη δουλειά είναι η δημιουργία κοίλου στο εσωτερικό του κοντακιού. Και αυτό είναι δουλειά που κάνω σε όλα τα όπλα που ανασκευάζω. Πάντα βοηθάει στο ζύγισμα και στο συγκεκριμένο ΤΟΖ είναι και απαραίτητο γιατί θα βοηθήσει στο ξετρύπημα της τζαβέτας. Μου έφαγε ένα απόγευμα, έφυγαν περίπου 90 με 100 γραμμάρια ξύλου, αλλά τελικά το αποτέλεσμα ήταν πολύ εντυπωσιακό , ιδιαίτερα στο ζύγισμα που έγινε ακόμα καλύτερο.

Τελικά σταμάτησα προς το παρόν εδώ γιατί όταν δοκίμασα το όπλο μετά τα παραπάνω , μου άρεσε τόσο πολύ, που αποφάσισα να κυνηγήσω μ' αυτό και να κάνω αργότερα τα ξύλινα, με την άνεσή μου επειδή θέλουν χρόνο. Φυσικά έπεται συνέχεια - τζαβέτα, διαμόρφωση κοντακιού, λινέλαιο κλπ - αλλά ας κυνηγήσουμε λίγο και θα επανέλθω.



Δημήτρη μπράβο έγινε πολύ καλό !
Εγω έμπλεξα για τα καλα με την δουλειά και εχω μείνει στάσιμος με το ΤΟΖ :(

Η βάση πηγαίνει ωραία .. σαφώς ποιο όμορφο απο μαύρο δεν το συζητώ ! αλλά αξίζει να να το προχωρήσεις λιγο ακόμα μιας που το άρχισες ..
θα σου έλεγα να αφαιρέσεις τα πυράκια που ενοχλούν για να δουλέψεις άνετα σε φλάτ μέταλλο ;)
Για μένα δούλεψε με το ντρεμελάκι με το ποιό μπορείς να κάνεις θαύματα ..στο μέταλλο
Εγώ προσαρμόζω γυαλόχαρτα και κάνω άριστα την δουλειά μου , δες εδώ #58 & εδώ #234 , μπορείς να φτάσεις μέχρι το 2000 , στην συνέχεια με μια glanol θα γίνει λάμπα !
πέρα απο το αισθητικό .. που μπορείς να το φτάσεις καθρεφτίζω, πιστεύω οτι το γυάλισμα είναι ενα "όπλο" κατά της οξείδωσης του μετάλλου :)
 
Καλησπέρα.θελω να ρωτήσω.αν κάποιος φίλος έχει κάνει κάποια πατέντα σε όπλουργο στον αναστολέα κλείστρου από beretta es 100.για γρήγορη γέμιση,απογεμιση.λογω του ότι δε βοηθά ο εργοστασιακός τόσο.εννοω το κουμπί που απελευθερώνει το κλείστρο!
 
Για τους φιλους τις αδρανειας κ γενικα για το επαναταντικο ελατηριο
αλλο ενα χαζο ασχετο αμερικανακιι ζεστενει την βιδα κοντακιου χωρις να ξερει οτι εχει πλαστικη φλαντζα συγκρατησης απο το εργοστασιο.Στην συνεχεια ενω την βλεπει δεν αναρωτιεται γιατι ο μαλακας ο ιταλος την εβαλε εκει αλλα αντιθετα βαζει και κολλα σπειρωματος .sheep.bravo.
 
αλλο ενα χαζο ασχετο αμερικανακιι ζεστενει την βιδα κοντακιου χωρις να ξερει οτι εχει πλαστικη φλαντζα συγκρατησης απο το εργοστασιο.Στην συνεχεια ενω την βλεπει δεν αναρωτιεται γιατι ο μαλακας ο ιταλος την εβαλε εκει αλλα αντιθετα βαζει και κολλα σπειρωματος .sheep.bravo.
Μάριε για εξήγησε το λίγο παραπάνω. Καθότι άσχετος με τα μηχανικά μέρη ενός όπλου δεν πήρα χαμπάρι αυτό που λες. Τι πρόβλημα δημιουργεί αυτό που έκανε με την κόλλα?
 
Καποια στηγμη προσπαθησα και εγω να ελενξω το ελατιριο αλλα λιγο που ασχοληθηκα με την βηδα που ζεστενη ο μαγκας δεν καταφερα να την ξεβηδωσω......
Τελικα θελει ζεσταμα η οχι......???
 
Καποια στηγμη προσπαθησα και εγω να ελενξω το ελατιριο αλλα λιγο που ασχοληθηκα με την βηδα που ζεστενη ο μαγκας δεν καταφερα να την ξεβηδωσω......
Τελικα θελει ζεσταμα η οχι......???
Θελει!
Δεν ειπαμε να κοκκινισει κιολας!:)
Ισα να ""σπασει"την κολλα σπειρωματων...
Εννοείται,κάνεις την αλλαγη ή τον καθαρισμο , ξαναβαζεις 2 σταγονες κολλα στο σπειρωμα που εχεις καθαρίσει απο τα υπολείμματα της παλιας και ξαναβιδωνεις.
Προσοχη στο ελλατηριο!!!!
Στην τοποθέτησή του,χρησιμοποιεις ενα κατσαβιδι για οδηγό κι ενα λεπτο κατσαβιδι η καρφι για να το κρατησεις μαζεμενο μεσα στην σωληνα της τζαβετας.
Μιχαλη,και μ'ενα γκαζακι του καφε,κανεις δουλεια,αν δεν εχεις φλογιστρο.
Ζεσταινεις,δοκιμαζεις και ειναι θεμα χρονου ποτε θα στριψει.
 
Κανένα σχέδιο για να φτιαξουμε ενα τριποδο καρεκλακι... η αν έχει φτιαξει κανεις από εδω να μας το δειξει και να μας πει υλικα κλπ
 
Θελει!
Δεν ειπαμε να κοκκινισει κιολας!:)
Ισα να ""σπασει"την κολλα σπειρωματων...
Εννοείται,κάνεις την αλλαγη ή τον καθαρισμο , ξαναβαζεις 2 σταγονες κολλα στο σπειρωμα που εχεις καθαρίσει απο τα υπολείμματα της παλιας και ξαναβιδωνεις.
Προσοχη στο ελλατηριο!!!!
Στην τοποθέτησή του,χρησιμοποιεις ενα κατσαβιδι για οδηγό κι ενα λεπτο κατσαβιδι η καρφι για να το κρατησεις μαζεμενο μεσα στην σωληνα της τζαβετας.
Μιχαλη,και μ'ενα γκαζακι του καφε,κανεις δουλεια,αν δεν εχεις φλογιστρο.
Ζεσταινεις,δοκιμαζεις και ειναι θεμα χρονου ποτε θα στριψει.
Αυριο κιολας....εχει γενικο........
 
Καλό είναι η κόλλα (ασφαλιστικό σπειρωμάτων) που χρησιμοποιείται να είναι μπλε Loctite, όχι κόκκινη ή πράσινη ώστε αν χρειαστεί (που θα χρειαστεί) να ξεβιδώσει εύκολα χωρίς θέρμανση.
Εναλλακτικά και ανάλογα με το σύστημα του όπλου, αντί για κόλλα μπορεί να χρησιμοποιηθούν ροδέλες Belleville που κάνουν την ίδια δουλειά.
 
Προσπαθώ να βγάλω τον μοχλό ανοιγματος του τοζ και δεν βγαίνει με τιποτα . Από το παλιό τον είχα βγαλει σχετικα εύκολα και θυμάμαι σε μια εσοχή του κρυβόταν και το ελατήριο. Όταν βγάζω την επανω βίδα από κάτω φαινεται η τετραγωνη κεφαλή του άξονα αλλά για να βγει ο μοχλός ούτε κουβεντα. Μήπως έχει κανένα κόλπο ; Στο ίντερνετ είδα ότι το χτυπάνε λίγο προς τα κάτω αλλά διστάζω μήπως κάνω καμιά ζημιά. Έχει κανείς σας καμία άποψη;
 
Προσπαθώ να βγάλω τον μοχλό ανοιγματος του τοζ και δεν βγαίνει με τιποτα . Από το παλιό τον είχα βγαλει σχετικα εύκολα και θυμάμαι σε μια εσοχή του κρυβόταν και το ελατήριο. Όταν βγάζω την επανω βίδα από κάτω φαινεται η τετραγωνη κεφαλή του άξονα αλλά για να βγει ο μοχλός ούτε κουβεντα. Μήπως έχει κανένα κόλπο ; Στο ίντερνετ είδα ότι το χτυπάνε λίγο προς τα κάτω αλλά διστάζω μήπως κάνω καμιά ζημιά. Έχει κανείς σας καμία άποψη;
Δεν κανεις Δημητρη.
Χτυπα το ελαφρα, μ'ενα ξυλινο πιρακι,δοκιμαζωντας.
Το ελλατηριακι επαναφοράς,το εχεις βγαλει να υποθεσω...
Βγαλε φωτο,για να ειναι πιο ευκολο το μονταρισμα.;)
 
Δεν κανεις Δημητρη.
Χτυπα το ελαφρα, μ'ενα ξυλινο πιρακι,δοκιμαζωντας.
Το ελλατηριακι επαναφοράς,το εχεις βγαλει να υποθεσω...
Βγαλε φωτο,για να ειναι πιο ευκολο το μονταρισμα.;)
Ε φυσικά από σένα περίμενα βοήθεια. Το ελατήριο δεν το εβγαλα. Απ ότι θυμαμαι είναι μέσα σε μια εσοχή στην κάτω πλευρά του μοχλού. Βγαινει μαζί με το μοχλό ανοίγματος. Θα το παλέψω και θα επανέλθω. Ευχαριστώ πολύ . Να είσαι καλά που είσαι πάντα τόσο πρόθυμος.
 
Ε φυσικά από σένα περίμενα βοήθεια. Το ελατήριο δεν το εβγαλα. Απ ότι θυμαμαι είναι μέσα σε μια εσοχή στην κάτω πλευρά του μοχλού. Βγαινει μαζί με το μοχλό ανοίγματος. Θα το παλέψω και θα επανέλθω. Ευχαριστώ πολύ . Να είσαι καλά που είσαι πάντα τόσο πρόθυμος.
Όπως πάντα είχες δίκιο . Το χτύπησα λίγο και ... Βγήκε ... Όλα καλά ευχαριστώ.
 
Τελικά το ανέβασμα της ράχης του κοντακιού της sx3 το έκανα όπως φαίνεται στην φωτογραφία και η τουφεκιά, μετά από Churchill test ήρθε ακριβώς κέντρο. Την προσθήκη την κόλλησα προσωρινά με βενζινόκολλα επειδή σκοπεύω αργότερα να κάνω κάτι πιο όμορφο και πιο μόνιμο και η βενζινόκολλα φεύγει εύκολα. Θα μου πείς , ουδέν μονιμότερο του προσωρινού αλλά για φέτος θα πορευτώ έτσι και μετά βλέπουμε. Μην χάσουμε και την σαιζόν προσπαθώντας να τα κάνουμε όλα τέλεια... .sarcastic.

free photo hosting
 
Τελικά το ανέβασμα της ράχης του κοντακιού της sx3 το έκανα όπως φαίνεται στην φωτογραφία και η τουφεκιά, μετά από Churchill test ήρθε ακριβώς κέντρο. Την προσθήκη την κόλλησα προσωρινά με βενζινόκολλα επειδή σκοπεύω αργότερα να κάνω κάτι πιο όμορφο και πιο μόνιμο και η βενζινόκολλα φεύγει εύκολα. Θα μου πείς , ουδέν μονιμότερο του προσωρινού αλλά για φέτος θα πορευτώ έτσι και μετά βλέπουμε. Μην χάσουμε και την σαιζόν προσπαθώντας να τα κάνουμε όλα τέλεια... .sarcastic.

free photo hosting
Πριν την προσθήκη πού πήγαινε η τουφεκιά;
 
Back
Top