Φυσίγγια για την Φάσσα

Σε αρνητικές θερμοκρασίες συμφωνώ και εγώ αλλά μέχρι του 0 βαθμούς δν θεωρώ πως με σωστό στήσιμο φυσιγγιου θα έχουν αξιοσημειωτη πτώση. Ούτως ή άλλως εγώ προσωπικά δν κυνηγάω πάνω από δέκα φορές με θερμοκρασίες υπό του μηδενός. Ίσως για τους βόρειους να αξίζει ένα τεστ πάνω σε αυτό που συζητάμε
Δραματική σου λέω μείωση σε διάτρηση. Ότι γράφω το έχω δοκιμάσει κ με συμβατικό κ με διευρυμένο αυλό. Τα πολλά μετρα θέλουν κ πολλά α..... α φίλε
 
Γενικευμένα όπως μου το λες, δεν ειμαι σίγουρος φίλε.
Το συγκεκριμένο φυσίγγι με τα σκάγια που έχει σε συγκεκριμένες κάννες μπορεί με άνεση.
Δεν το έχω ρίξει μετρήσει το συγκεκριμένο. Πάντως να είμαστε με τα μέτρα τα πολλά εγκρατείς κ μαζεμένοι. Δεν είναι στραγάλια ειδικά σε κρύο κ υγρασία
 
Δραματική σου λέω μείωση σε διάτρηση. Ότι γράφω το έχω δοκιμάσει κ με συμβατικό κ με διευρυμένο αυλό. Τα πολλά μετρα θέλουν κ πολλά α..... α φίλε
Κατά την άποψή σου τότε την διατρηση στα πολλά μέτρα πως την εππιτυγχανουμε?
 
Δεν το έχω ρίξει μετρήσει το συγκεκριμένο. Πάντως να είμαστε με τα μέτρα τα πολλά εγκρατείς κ μαζεμένοι. Δεν είναι στραγάλια ειδικά σε κρύο κ υγρασία
Δοκίμασε το, αξίζει τα 9€ του. Κάποια υλικά φυσιγγίων με ποιοτικά σκάγια μπορούν να λειτουργήσουν στα 50-55μ. Ίσως τα ελληνικά φυσίγγια να μην μπορούν όπως και τα χύμα σκάγια του εμπορίου στα ανάλογα νούμερα. Κάποια φυσίγγια ιταλικά και αγγλικά τα 55μ ειναι στραγαλάκια με την προϋπόθεση ότι ο σκοπευτής μπορεί.
Στην υγρασία δεν κατάλαβα τι εννοείς.
 
Last edited by a moderator:
Δοκίμασε το, αξίζει τα 9€ του. Κάποια υλικά φυσιγγίων με ποιοτικά σκάγια μπορούν να λειτουργήσουν στα 50-55μ. Ίσως τα ελληνικά φυσίγγια να μην μπορούν όπως και τα χύμα σκάγια του εμπορίου στα ανάλογα νούμερα. Κάποια φυσίγγια ιταλικά και αγγλικά τα 55μ ειναι στραγαλάκια με την προϋπόθεση ότι ο σκοπευτής μπορεί.
Στην υγρασία δεν κατάλαβα τι εννοείς.
Για ποιο φυσιγγιο μιλάς?
 
Για την φασσα το ιδανικό σκάγι μέχρι τα 40 μ είναι το ν 6. Μετά το ν 5 έχει την απαιτούμενη κινητική ενέργεια μέχρι τα 50 μέτρα βάσει μελετών που έχουν γίνει. Δεν είναι τυχαίο ότι κ η BP κ η Ns έχουν βγάλει τα εξειδικευμένα φασσιφυσιγγα με ν 5. 5 κ ν 5. Για αυτό είχα γράψει ότι τα μέτρα δεν είναι στραγάλια. Προσωπικά αν έπρεπε να ριχνω στα 55 μ σε φασσα πράγμα το οποίο απαγορεύεται κανονικά θα έριχνα τουλάχιστον Ν 4
 
Για την φασσα το ιδανικό σκάγι μέχρι τα 40 μ είναι το ν 6. Μετά το ν 5 έχει την απαιτούμενη κινητική ενέργεια μέχρι τα 50 μέτρα βάσει μελετών που έχουν γίνει. Δεν είναι τυχαίο ότι κ η BP κ η Ns έχουν βγάλει τα εξειδικευμένα φασσιφυσιγγα με ν 5. 5 κ ν 5. Για αυτό είχα γράψει ότι τα μέτρα δεν είναι στραγάλια. Προσωπικά αν έπρεπε να ριχνω στα 55 μ σε φασσα πράγμα το οποίο απαγορεύεται κανονικά θα έριχνα τουλάχιστον Ν 4
Τα σκάγια όμως δεν επηρεάζονται μόνο απο την κινητική τους ενέργεια.. σε θερμοκρασία πάνω από 35 βαθμούς πχ εάν έριχνες σκάγια από νο 6 και χοντριτερα (5-4-3...) δεν προκυτε να κατευαινε πουλί ούτε για αστείο... χθες στη έναρξη πολλά καρτερία είχαν ξεπουπουλιασματα σε αποστάσεις γύρω στα 40-50 μέτρα σε πουλιά που κανονικά έπεφταν σαν σύκα.. τα φιλαράκια που ήμασταν μαζί έριχναν όλοι (και εγώ 7νο-7,5νο) τα πουλιά έπεφταν ξερα σε αποστάσεις που δεν θέλω να αναφέρω... όταν λοιπόν έφυγε ο κόσμος και περάσαμε από τα καρτερία των υπολοιπον είχαν ρίξει διάφορες μάρκες φυσιγγίων (nsi speed, λαμπρό μπλε, καφέ, biturbo 38,36, gorilla) και αλλα σε νούμερο 4 (σχεδόν όλα άντε και κανα 5αρι)... δηλαδή δεν είχαν έναν μόνο τύπο φυσιγγίου για να πεις ότι δεν βάραγε.. θέλω να καταλήξω ότι πολλές φορές αναφέρεται το ιδανικό σκάγι για θήραμα τάδε χωρίς όμως να αναφέρεται ο πιο σημαντικός παράγοντας για μένα στο νούμερο σκαγιών που θα επιλέγει, που είναι ο καιρός....
 
για να καταλαβετε τι λέει ο Dimitris benelli σας λέω το εξής οπιός θέλει διαβάζει φασσες υπαρχουν κάθε μερα να τις παρετε και με δεκαρια ενιαρια και οχταρια αλλά όταν θέλεις να κάνεις ένα καλό δυνατό κυνιγι είναι όταν ο καιρός θα βγάλει γερά δοντια κρύο και υγρασία ανάλογα και την περιοχη που εκεί θέλεις αυτά πουλεει ο Dimhtris Benelli η τιμές του πινακα ειναι σωστές αλλά ο tom roster δεν εκανε τις δοκιμές του στα βουνά τις δραμας με μείον 24 και 98% υγρασία να παγωνουν τα δάκρυα στα μαγουλα σου λέω που καπθα φυσίγγια ούτε που τις τρομαζουν
 
Τα σκάγια όμως δεν επηρεάζονται μόνο απο την κινητική τους ενέργεια.. σε θερμοκρασία πάνω από 35 βαθμούς πχ εάν έριχνες σκάγια από νο 6 και χοντριτερα (5-4-3...) δεν προκυτε να κατευαινε πουλί ούτε για αστείο... χθες στη έναρξη πολλά καρτερία είχαν ξεπουπουλιασματα σε αποστάσεις γύρω στα 40-50 μέτρα σε πουλιά που κανονικά έπεφταν σαν σύκα.. τα φιλαράκια που ήμασταν μαζί έριχναν όλοι (και εγώ 7νο-7,5νο) τα πουλιά έπεφταν ξερα σε αποστάσεις που δεν θέλω να αναφέρω... όταν λοιπόν έφυγε ο κόσμος και περάσαμε από τα καρτερία των υπολοιπον είχαν ρίξει διάφορες μάρκες φυσιγγίων (nsi speed, λαμπρό μπλε, καφέ, biturbo 38,36, gorilla) και αλλα σε νούμερο 4 (σχεδόν όλα άντε και κανα 5αρι)... δηλαδή δεν είχαν έναν μόνο τύπο φυσιγγίου για να πεις ότι δεν βάραγε.. θέλω να καταλήξω ότι πολλές φορές αναφέρεται το ιδανικό σκάγι για θήραμα τάδε χωρίς όμως να αναφέρεται ο πιο σημαντικός παράγοντας για μένα στο νούμερο σκαγιών που θα επιλέγει, που είναι ο καιρός....
Αντε τώρα να βαρεσεις τρυγωνακι καλοκαιριατικα με 4-5 νο και κύλινδρο
 
για να καταλαβετε τι λέει ο Dimitris benelli σας λέω το εξής οπιός θέλει διαβάζει φασσες υπαρχουν κάθε μερα να τις παρετε και με δεκαρια ενιαρια και οχταρια αλλά όταν θέλεις να κάνεις ένα καλό δυνατό κυνιγι είναι όταν ο καιρός θα βγάλει γερά δοντια κρύο και υγρασία ανάλογα και την περιοχη που εκεί θέλεις αυτά πουλεει ο Dimhtris Benelli η τιμές του πινακα ειναι σωστές αλλά ο tom roster δεν εκανε τις δοκιμές του στα βουνά τις δραμας με μείον 24 και 98% υγρασία να παγωνουν τα δάκρυα στα μαγουλα σου λέω που καπθα φυσίγγια ούτε που τις τρομαζουν
Ααααυτο ακριβώς λέω φίλε... ναι μεν οι πίνακες και τα σκάγια και τα σχετικά αλλά ούτε καιρούς που βγήκαν ξέρουμε ούτε θερμοκρασίες υγρασία και τα υπόλοιπα... γενικά είναι αυτά κι σαν μπούσουλας...
 
Το νο6 δεν ειναι ουτε γι αστειο μονο μεχρι τα 40 μετρα οτι καιρο και αν εχει συμφωνα παντα με οτι εχω δει εγω στις καταβολες της φασσας και σε αποστασεις μετρημενες.
Εκει πχ που θα παρουν την φασσα 2 η 3 σκαγια νο5 με νο6 θα εχει τουλαχιστον 2 σκαγια περισσοτερα, εγω βεβαια ριχνω και με φρενατα τσοκ που ανεβαζουν πολυ τη δυναμη κρουσης, με συμβατικα τσοκ μπορει να αλλαζει το θεμα, αλλα προτιμηση μου στη φασσα ειναι το νο6 για ολες τις αποστασεις
 
Το νο6 δεν ειναι ουτε γι αστειο μονο μεχρι τα 40 μετρα οτι καιρο και αν εχει συμφωνα παντα με οτι εχω δει εγω στις καταβολες της φασσας και σε αποστασεις μετρημενες.
Εκει πχ που θα παρουν την φασσα 2 η 3 σκαγια νο5 με νο6 θα εχει τουλαχιστον 2 σκαγια περισσοτερα, εγω βεβαια ριχνω και με φρενατα τσοκ που ανεβαζουν πολυ τη δυναμη κρουσης, με συμβατικα τσοκ μπορει να αλλαζει το θεμα, αλλα προτιμηση μου στη φασσα ειναι το νο6 για ολες τις αποστασεις
Αυτό ακριβώς έχω διαπιστώσει και εγώ αλλά μάλλον συμβαίνει λόγω τσοκ φρενου. Δλδ στα 50μ που με ένα εργοστάσιο φουλ τσοκ μιας μέτριας κάνης η φασσα θα πέσει κοψοφτερη με νο6, με τσοκ φρενου ίδιας συσφιξης ή ακόμα και πιο ανοιχτης θα πέσει κάτω ξερή χωρίς να κουνήσει. Τρομερή δύναμη και διαφορά στα σκότωματα τα τσοκ φρενου σε σχέση με τα συμβατικα σε μακρινες κυρίως αποστάσεις.
 
Για την φασσα το ιδανικό σκάγι μέχρι τα 40 μ είναι το ν 6. Μετά το ν 5 έχει την απαιτούμενη κινητική ενέργεια μέχρι τα 50 μέτρα βάσει μελετών που έχουν γίνει. Δεν είναι τυχαίο ότι κ η BP κ η Ns έχουν βγάλει τα εξειδικευμένα φασσιφυσιγγα με ν 5. 5 κ ν 5. Για αυτό είχα γράψει ότι τα μέτρα δεν είναι στραγάλια. Προσωπικά αν έπρεπε να ριχνω στα 55 μ σε φασσα πράγμα το οποίο απαγορεύεται κανονικά θα έριχνα τουλάχιστον Ν 4
Εισαι πολυ μπροστα.
 
Back
Top