Έκθεση Κυνηγεσία 2025

  • Thread starter Thread starter Γράμμος
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
μην είσαι σκληρός με τους ανθρώπους, μεροκάματο βγάζουν, δεν νομιζω να κλέβουν
Το θέμα είναι ότι κάποτε ήταν σχεδόν όλοι οι επαγγελματίες εκεί και τώρα δεν είναι ούτε το 1/3, άρα κάτι έκαναν καλά τότε και κάτι γίνεται λάθος τώρα. Γιατί να μην πηγαίνει ένας επαγγελματίας στην έκθεση; Ποιο άλλο έξοδο διαφήμισης έχει; Τα περιοδικά πέθαναν, η διαφήμιση στο ίντερνετ είναι παμφθηνη έως δωρεάν. Δεν πρέπει μία επιχείρηση να επενδύσει ετησίως ένα ποσό στην προβολή της;
 
Το θέμα είναι ότι κάποτε ήταν σχεδόν όλοι οι επαγγελματίες εκεί και τώρα δεν είναι ούτε το 1/3, άρα κάτι έκαναν καλά τότε και κάτι γίνεται λάθος τώρα. Γιατί να μην πηγαίνει ένας επαγγελματίας στην έκθεση; Ποιο άλλο έξοδο διαφήμισης έχει; Τα περιοδικά πέθαναν, η διαφήμιση στο ίντερνετ είναι παμφθηνη έως δωρεάν. Δεν πρέπει μία επιχείρηση να επενδύσει ετησίως ένα ποσό στην προβολή της;
Πλέον,έχει μείνει και το 1/3 των κυνηγών.
 
Το θέμα είναι ότι κάποτε ήταν σχεδόν όλοι οι επαγγελματίες εκεί και τώρα δεν είναι ούτε το 1/3, άρα κάτι έκαναν καλά τότε και κάτι γίνεται λάθος τώρα. Γιατί να μην πηγαίνει ένας επαγγελματίας στην έκθεση; Ποιο άλλο έξοδο διαφήμισης έχει; Τα περιοδικά πέθαναν, η διαφήμιση στο ίντερνετ είναι παμφθηνη έως δωρεάν. Δεν πρέπει μία επιχείρηση να επενδύσει ετησίως ένα ποσό στην προβολή της;
Ας υποθέσουμε ότι έχω το καλύτερο μπουρδέλο της Αθήνας με σταθερούς πελάτες και πασίγνωστο.Γιατι να κατέβω στην έκθεση Ερώτικα? Πεταμένα λεφτά είναι.Καλυτερα να τα επενδύσω σε καποτες.

*Υπήρχε περίπτωση να φέρω άλλο παράδειγμα εγω :D
 
icegif-504.gif
 
Το θέμα είναι ότι κάποτε ήταν σχεδόν όλοι οι επαγγελματίες εκεί και τώρα δεν είναι ούτε το 1/3, άρα κάτι έκαναν καλά τότε και κάτι γίνεται λάθος τώρα. Γιατί να μην πηγαίνει ένας επαγγελματίας στην έκθεση; Ποιο άλλο έξοδο διαφήμισης έχει; Τα περιοδικά πέθαναν, η διαφήμιση στο ίντερνετ είναι παμφθηνη έως δωρεάν. Δεν πρέπει μία επιχείρηση να επενδύσει ετησίως ένα ποσό στην προβολή της;
Γιατί το κοινό είναι μικρό κ δεν νομίζω ότι η έκθεση μπορεί να μεγαλώσει τόσο την αγοραστική κίνηση που να αξίζει την επένδυση... Αυτό θεωρώ εγώ... Εγώ που θέλω να πάρω την Beneletta gti intercooler θα την πάρω, δεν θα περιμένω να την πιάσω στα χέρια μου... Η διαφήμιση στο ίντερνετ είναι τσάμπα που είναι κ το νούμερο ένα μέσο αυτή τη στιγμή κ τσιμπά πελάτες από κάθε άκρη της χώρας οπότε η παρουσία των μεγάλων εταιρειών του χώρου σε μια έκθεση θα έπρεπε να είναι περισσότερο ανταποδοτική προς το κοινό στις μέρες μας, παρά εμπορική... Κάτι που δεν συμβαίνει...
 
Οι εταιρίες που απέμειναν είναι κάτι σαν το Σκλαβενίτη δε κάνει ποτέ διαφήμιση οι προσφορές του είναι φάβα και όλοι τρέχουν εκεί λόγο υποδομών και πληθώρας προϊόντων ,έτσι έγιναν και στο κυνήγι 3/4 μεγάλα μαγαζιά αντιπροσωπείες που δεν τους νοιάζει καν γιατί θες δε θες εκεί πας, εξαιρω ελάχιστους μικρούς μεταξύ αυτών και τον συνχορεμένο (Σπύρο Ασπρογέρακα),πλαστουργο που έχουν φουσκωμένες τσέπες και μπορεί να πηγαίνουν και για το γάμωτο.
 
Η εταιρεια που δουλευω ειναι Νο1 στον χωρο της σε πωλησεις και πελατολογιο, παρ ολα αυτα πηγαινει καθε χρονο σε ολες τις εκθεσεις που την αφορουν (και στο εξωτερικο). Ειναι μια πρωτης ταξης ευκαιρια για προσωπικη επαφη με πελατες, υφησταμενους η' και μελλοντικους ηταν η απαντηση του αφεντικου οταν τον ρωτησαν γιατι συμμετεχει σε ολες τις εκθεσεις. Αναλογα πως το βλεπει ο καθενας. Εγω θεωρω οτι με σεβεται (σαν υποψηφιο πελατη) αυτος που συμμετεχει στην εκθεση.
 
Οι διαφημίσεις στον internet δεν είναι τσάμπα! Ίσα ίσα πολλές φορές είναι πάρα πολύ ακριβές!
Γιώργο είπες τεράστια αλήθεια! Μάλιστα εκτός από πάρα πολύ ακριβή, είναι και τρομερά εύκολο να "κάψεις" λεφτά καθώς η ευκολία με την οποία "ποντάρεις" χρήματα και ταυτόχρονα η τρομερή δυσκολία για σωστή στόχευση και παρακολούθηση της αποτελεσματικότητάς της οδηγεί σε επικές χρηματοεικονομικές νίλες. Διεξάγουμε ιδιαίτερα περίπλοκη οικονομετρική έρευνα στο Πανεπιστήμιο της Πράγας για τη διασύνδεση των δαπανών σε οnline διαφήμιση με απόδοση πωλήσεων με πραγματικά διαχρονικά στοιχεία από πολλές επιχιερήσεις από πολλούς κλάδους και αν δεις τα αποτελέσματα είναι τραγικά... Για την πλειοψηφία των επιχειρήσεων, η διασύνδεση είναι από μηδενική έως αρνητική...
 
Γιώργο είπες τεράστια αλήθεια! Μάλιστα εκτός από πάρα πολύ ακριβή, είναι και τρομερά εύκολο να "κάψεις" λεφτά καθώς η ευκολία με την οποία "ποντάρεις" χρήματα και ταυτόχρονα η τρομερή δυσκολία για σωστή στόχευση και παρακολούθηση της αποτελεσματικότητάς της οδηγεί σε επικές χρηματοεικονομικές νίλες. Διεξάγουμε ιδιαίτερα περίπλοκη οικονομετρική έρευνα στο Πανεπιστήμιο της Πράγας για τη διασύνδεση των δαπανών σε οnline διαφήμιση με απόδοση πωλήσεων με πραγματικά διαχρονικά στοιχεία από πολλές επιχιερήσεις από πολλούς κλάδους και αν δεις τα αποτελέσματα είναι τραγικά... Για την πλειοψηφία των επιχειρήσεων, η διασύνδεση είναι από μηδενική έως αρνητική...
Και έχετε καταλήξει σε κάποιο συμπέρασμα για το που μπορεί να οφείλεται αυτό;
 
Γιώργο είπες τεράστια αλήθεια! Μάλιστα εκτός από πάρα πολύ ακριβή, είναι και τρομερά εύκολο να "κάψεις" λεφτά καθώς η ευκολία με την οποία "ποντάρεις" χρήματα και ταυτόχρονα η τρομερή δυσκολία για σωστή στόχευση και παρακολούθηση της αποτελεσματικότητάς της οδηγεί σε επικές χρηματοεικονομικές νίλες. Διεξάγουμε ιδιαίτερα περίπλοκη οικονομετρική έρευνα στο Πανεπιστήμιο της Πράγας για τη διασύνδεση των δαπανών σε οnline διαφήμιση με απόδοση πωλήσεων με πραγματικά διαχρονικά στοιχεία από πολλές επιχιερήσεις από πολλούς κλάδους και αν δεις τα αποτελέσματα είναι τραγικά... Για την πλειοψηφία των επιχειρήσεων, η διασύνδεση είναι από μηδενική έως αρνητική...
Δεν μας ενδιαφέρει τι γίνεται στη Πράγα.
Εμείς γουστάρουμε εγχώριο πράμα.
 
Δεν είναι από την άλλη κ ιδιαίτερα εύκολη στο διαδίκτυο κ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η διαφήμιση που ναι μεν δεν είναι στοχευμένη αλλά έχει μεγάλη προβολή από το κοινό? Φτιάχνει μια εταιρεία ένα καινούργιο φυσίγγι... Φτιάχνει ένα βίντεο ερασιτεχνικό, μια τουφεκιά σε έναν πίνακα, τα χαρακτηριστικά του φυσιγγίου κ τα ανεβάζει στο φβ, ινστα, τικ τοκ κτλ κτλ... Αυτόματα το φυσίγγι γίνεται γνωστό σε χιλιάδες ανθρώπους... Παλιότερα για να γίνει αυτό, έπρεπε να πληρωθεί έντυπη διαφήμιση σε περιοδικό που ήταν κ ο μόνος τρόπος επικοινωνίας... Σε αυτή τη διαφήμιση αναφέρομαι εγώ...
 
Δεν είναι από την άλλη κ ιδιαίτερα εύκολη στο διαδίκτυο κ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η διαφήμιση που ναι μεν δεν είναι στοχευμένη αλλά έχει μεγάλη προβολή από το κοινό? Φτιάχνει μια εταιρεία ένα καινούργιο φυσίγγι... Φτιάχνει ένα βίντεο ερασιτεχνικό, μια τουφεκιά σε έναν πίνακα, τα χαρακτηριστικά του φυσιγγίου κ τα ανεβάζει στο φβ, ινστα, τικ τοκ κτλ κτλ... Αυτόματα το φυσίγγι γίνεται γνωστό σε χιλιάδες ανθρώπους... Παλιότερα για να γίνει αυτό, έπρεπε να πληρωθεί έντυπη διαφήμιση σε περιοδικό που ήταν κ ο μόνος τρόπος επικοινωνίας... Σε αυτή τη διαφήμιση αναφέρομαι εγώ...
Αυτό δεν είναι διαφήμιση... Διαφήμιση είναι κάθε πληρωμένη μορφή προβολής στα μέσα... Αυτό που αναφέρεις Άρη είναι δημοσιότητα και κανονικά για να έχεις ένα πετυχηημένο και δημοφιλή λογαριασμό που θα σου φέρει εύκολη δημοσιότητα θα χρειαστείς και διαφήμιση και όχι μόνο μια φορά,.
 
Και έχετε καταλήξει σε κάποιο συμπέρασμα για το που μπορεί να οφείλεται αυτό;
Αυτό δεν είναι κάτι που θα βγει με ποσοτικές αναλύσεις, έχει πιο πολύ ποιοτικά στοιχεία και γίνεται με συνεντευξεις σε βάθος με στελέχη. Πρώτα ευρήματα υποστηρίζουν την έλλειψη στρατηγικής σκέψης, τις χαμηλές γνώσεις σχετικά με τα analytics, τους αλγορίθμους και τον τρόπο λειτουργίας της ψηφιακής διαφήμισης ειδικά και της διαφήμισης ως εργαλείο γενικά.
 
Διεξάγουμε ιδιαίτερα περίπλοκη οικονομετρική έρευνα στο Πανεπιστήμιο της Πράγας για τη διασύνδεση
Θα ήθελα και εγώ να διεξαγάγω μία "περίπλοκη έρευνα" στο Πανεπιστήμιο της Πράγας για τη "διασύνδεσή μου" με τους σπουδαστές και το εκπαιδευτικό προσωπικό!!!! 😍😍😍😍😍😍
 
Θα ήθελα και εγώ να διεξαγάγω μία "περίπλοκη έρευνα" στο Πανεπιστήμιο της Πράγας για τη "διασύνδεσή μου" με τους σπουδαστές και το εκπαιδευτικό προσωπικό!!!! 😍😍😍😍😍😍
Παραδοσιακά οι Miss Czech Republic και πολλές από τις γύρω χώρες (Σλοβακία, Ουγγαρία) είναι από το πανεπιστήμιό μας
1736934121932.png



https://www.instagram.com/missintercontinentalorg/p/DA_eIvLyYwS/

topic.
 
Back
Top