Χρήστο, η ρηγα και το στόμιο στην bellmonte είναι στραβά. Η κάννη εστάλλει στον επίσημο οπλουργό της ελληνικης αντιπροσωπίας αλλα εκείνος απεφάνθη ότι η (οφθαλμοφανής στραβοκολλημένη) ρήγα είναι ολόισια, ενώ η κάννη είναι στραβή. Γιατί οπως μου ειπε τηλςεφωνικά ο μάστορας '' η κάννη μπορει να στραβώσει μέσα στην θήκα και στην καμπίνα του αυτοκινήτου απο το ζεστο αερα''!!.ha ha ha..ha ha ha..llk..llk.Απόστολε τι ακριβώς έγινε;
Επίσης μου είπε πως αν η κάννη είναι στραβή τότε δεν γινεται καμια αλλαγη απο την αντιπροσωπία!!!! Φανταστείται να ήταν όντως στραβή τι θα πάθαινα!! Θα ειχα ενα στραβό όπλο χωρίς καμία ουσιαστική εγγύηση. Θα επανελθω πάλι όταν μπορέσω.
Ενα που είδα στο δρακόντειο, εριχνε χωρίς εμπλοκές και τα έκανε μαζί με τον χειριστή του σκόνη τα πιατακια. Εργαλός είναι απο άποψη τεχνικών χαρακτηριστικών. Καθαρός μηχανισμός αδράνειας, φλατζες, ρυθμιζόμενο χτένι, βαρύδια, 18.55 αυλος, τσοκ που συνεργαζονται με την κάννη. Τωρα να βγάλει προβλήματα στο μέλλον και σε σωστό στατιστικα δειγματολόγιο θα δείξει. Εξάλλου Γιώργο ξερεςι πολύ καλα τι ακούγεται για τα όπλα προσφοράς που υπάρχουν στη χωρα μας απο πολλές εταιρίες. Δεν ειναι στατιστικά ορθό να γενικεύουμε τα κατασκαευαστικά λαθη απο τη στιγμή που η Αμερική π.χ αντιμετωπίζεται με καλύτερο τρόπο απο τις εταιρίες. Βλ. Benelli και ποιοτικός έλεγχος για την καταναλωτική αγορά εκεί.Που το ξέρεις ότι είναι έργαλος; Εγώ δύο που έχω δει από κοντά, είχαν και οι δύο προβλήματα. Η μία δεν εξόλκευε τον ριγμένο κάλυκα έξω από την θαλάμη και η άλλη με το μπαμ, σφράγισε το κλείστρο και δεν κατέβαινε με τίποτα.
Χώρια το τι έχει ακουστεί στην πιάτσα, δεν αναφέρομαι όμως σε αυτά.